Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-05-2009, 20:40
jemoeder!
jemoeder! is offline
Tetten!
Oud 16-05-2009, 20:44
jemoeder!
jemoeder! is offline
Oud 17-05-2009, 18:18
Lijanne
Lijanne is offline
een beetje brede schouders en een mooie lach (+ goede humor)
Oud 17-05-2009, 19:37
Rebel125
Avatar van Rebel125
Rebel125 is offline
streepje haar onder de navel, zooo sexy. Lang haar vind ik echt sexy, laatste paar exen van me hadden dat ook allemaal.
Oud 18-05-2009, 01:18
Verwijderd
Dat streepje onder de navel blijkft sexy blijkbaar
Oud 19-05-2009, 10:47
Englander
Avatar van Englander
Englander is offline
Citaat:
Heb je jarenlang getraind om een superlichaam te krijgen, zo mooi mogelijke kleding gekocht en het beste geurtje dat je kan betalen, blijkt dat het streepje al goed was geweest.
+ 1
Oud 19-05-2009, 12:56
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Echt, als ik het hier zo lees zou ik een meidenmagneet moeten zijn
__________________
Altijd nuchter
Oud 19-05-2009, 16:43
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Tetten!
Wat vinden jullie dan hier van?

Spoiler


Inclus streepje haar en brede schouders
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Oud 19-05-2009, 19:31
Allochthony
Avatar van Allochthony
Allochthony is offline
Dik zijn geeft je geen brede schouders a.
Oud 19-05-2009, 23:41
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Dik zijn geeft je geen brede schouders a.
Als er maar genoeg vet overheen zit wordt het vanzelf wel breed.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Oud 20-05-2009, 02:26
Allochthony
Avatar van Allochthony
Allochthony is offline
Maar het blijft een peervorm.
Oud 20-05-2009, 13:57
Verwijderd
Citaat:
Echt, als ik het hier zo lees zou ik een meidenmagneet moeten zijn
Je hebt vast zo'n streepje?
Oud 20-05-2009, 14:58
Alyssia
Alyssia is offline
Geen peervorm idd Meer een omgekeerde driehoek... nee eerder een omgekeerd trapezium, ongeveer. Daartussen zeg maar. Dat zie ik graag ^^
Oud 20-05-2009, 15:29
Verwijderd
Citaat:
Geen peervorm idd Meer een omgekeerde driehoek... nee eerder een omgekeerd trapezium, ongeveer. Daartussen zeg maar. Dat zie ik graag ^^
Oud 20-05-2009, 15:36
Alyssia
Alyssia is offline
Dus brede schouders en dan zo aflopend tot de middel ongeveer? o.o
Oud 20-05-2009, 16:00
Verwijderd
Citaat:
Wat vinden jullie dan hier van?

Spoiler


Inclus streepje haar en brede schouders
Brede schouders moet wel gelezen worden als "breder dan de heupen" hè
Oud 20-05-2009, 16:30
Allochthony
Avatar van Allochthony
Allochthony is offline
Citaat:
Geen peervorm idd Meer een omgekeerde driehoek... nee eerder een omgekeerd trapezium, ongeveer. Daartussen zeg maar. Dat zie ik graag ^^
Een V vorm is dat.
Oud 23-05-2009, 15:07
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
Citaat:
Echt, als ik het hier zo lees zou ik een meidenmagneet moeten zijn
Anders post je een foto om te kijken welke dingen je verkeerd geinterpreteerd hebt!
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Oud 23-05-2009, 16:22
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Anders post je een foto om te kijken welke dingen je verkeerd geinterpreteerd hebt!
U vraagt, wij draaien.
__________________
Altijd nuchter
Oud 23-05-2009, 17:56
Verwijderd
Citaat:
Wat vinden jullie dan hier van?

Spoiler


Inclus streepje haar en brede schouders
GET IN MAH BELLEH
Oud 23-05-2009, 18:09
Verwijderd
Citaat:
U vraagt, wij draaien.
[afbeelding]
Ja zo ben je toch ook gewoon heet (Maar mogelijk ben ik bevooroordeeld omdat m'n huidige euh soortvanvriendje ook een bioloog met krullen is ).
Oud 23-05-2009, 19:58
evil inside
Avatar van evil inside
evil inside is offline
Ik vind zwartbruine haren, blokjesbuik, dat rare streepje en mooie gespierde armen wel mooi,
het verwijst namelijk allemaal naar mij
__________________
sterke drank
Oud 24-05-2009, 14:45
wup
wup is offline
Donker haar is altijd goed ( liefst met hier en daar wat grijs ). Krullen zijn altijd heet, hoor Freya!
En verder vind ik TheNight een beetje streepjeobsesive
Oud 25-05-2009, 13:57
Verwijderd
Citaat:
Donker haar is altijd goed ( liefst met hier en daar wat grijs ). Krullen zijn altijd heet, hoor Freya!
En verder vind ik TheNight een beetje streepjeobsesive
Hahaha... streepjeobsesive
Oud 25-05-2009, 15:36
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Wat vinden de vrouwen dan van baardgroei?
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Oud 25-05-2009, 18:57
Verwijderd
mannen moeten behaard zijn, baardgroei is dan ook een must een beste stoppelbaard is duizend keer heter dan een glad perzikhuidje
Oud 25-05-2009, 20:01
evil inside
Avatar van evil inside
evil inside is offline
@katje
ik zie een foto van een man in je pf.
ben jij dat? want dan weet ik waar ik mee te maken heb..
__________________
sterke drank
Oud 25-05-2009, 20:42
GingerKid.
Avatar van GingerKid.
GingerKid. is offline
Citaat:
Wat vinden de vrouwen dan van baardgroei?


tsjaa ik vind het wel wat hebben..(A)
__________________
Van geld dat we niet hebben, kopen we dingen die we niet nodig hebben om indruk te maken op mensen die we niet mogen.
Oud 28-05-2009, 16:54
Verwijderd
Citaat:
mannen moeten behaard zijn, baardgroei is dan ook een must een beste stoppelbaard is duizend keer heter dan een glad perzikhuidje
Moeten mannen overal behaard zijn ja?
Oud 28-05-2009, 17:39
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Het heupbot. Klinkt raar, I know, iedereen kijkt me ook altijd een beetje vreemd aan. Maar dat gedeelte rondom de (platte) buik en dan het heupbot dat een beetje (!) uitsteekt, dat vind ik zooo fijn... ehja ik kan dit niet uitleggen en nu verklaart iedereen me voor gek
Oud 28-05-2009, 18:25
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Ik kan genieten van de bovenarmen en de schouders...
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 28-05-2009, 18:33
Verwijderd
Citaat:
Het heupbot. Klinkt raar, I know, iedereen kijkt me ook altijd een beetje vreemd aan. Maar dat gedeelte rondom de (platte) buik en dan het heupbot dat een beetje (!) uitsteekt, dat vind ik zooo fijn... ehja ik kan dit niet uitleggen en nu verklaart iedereen me voor gek
Nee hoor... helemaal niet
Oud 29-05-2009, 16:17
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Het heupbot. Klinkt raar, I know, iedereen kijkt me ook altijd een beetje vreemd aan. Maar dat gedeelte rondom de (platte) buik en dan het heupbot dat een beetje (!) uitsteekt, dat vind ik zooo fijn... ehja ik kan dit niet uitleggen en nu verklaart iedereen me voor gek
Nee, dat vind ik ook sexy
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 30-05-2009, 02:13
Verwijderd
Citaat:
Het heupbot. Klinkt raar, I know, iedereen kijkt me ook altijd een beetje vreemd aan. Maar dat gedeelte rondom de (platte) buik en dan het heupbot dat een beetje (!) uitsteekt, dat vind ik zooo fijn... ehja ik kan dit niet uitleggen en nu verklaart iedereen me voor gek
Als er een top 15 zou zijn van dingen die vrouwen aantrekkelijk vinden aan mannen dan zou dit er ongetwijfeld in staan.

Mensen vinden zichzelf zo snel uniek.
Oud 30-05-2009, 22:29
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
mannen moeten behaard zijn, baardgroei is dan ook een must een beste stoppelbaard is duizend keer heter dan een glad perzikhuidje
Amen.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 13-06-2009, 16:30
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
''Ogen zijn de spiegels van onze ziel'' zei Shakespeare honderden jaren geleden. Wat een uitspraak.
Ik vind ogen heel belangrijk. Van die dromerige die je lief aankijken zijn echt geweldig. Hij moet wel lang zijn, en een mooie lach hebben. Een lange schuine pony vind ik ook erg sexy.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 14-06-2009, 14:23
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Een lange schuine pony vind ik ook erg sexy.
Een emo-lok bedoel je?
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Oud 15-06-2009, 17:41
Anika
Anika is offline
Ogen en glimlach
Oud 21-06-2009, 00:52
Verwijderd
Van die aders op onderarmen, pikaders
Oud 21-06-2009, 15:35
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ja, dat heeft mijn vriendje ook <33
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 24-06-2009, 19:32
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
Wetenschappelijk onderzoek hieromtrent

Vrouwen vinden bodybuilders onaantrekkelijk (Pers Soc Psychol Bull. 2007 Aug;33(8):1167-83.)

Vrouwen vallen op gespierde mannen maar willen geen vaste relatie met ze, schreven we anderhalf jaar geleden. Omdat de uitspraken van onderzoeker David Frederick ons nog steeds intrigeren hebben we zijn publicatie er maar eens bijgepakt. Wat we lazen delen we graag met jullie.

Musculatuur is een uithangbord voor gezondheid. Een man met spieren verbruikt veel energie. Spieren verraden dus dat een man goed voor zichzelf kan zorgen. Spieren staan ook voor kracht, en betekenen dat een man bescherming kan bieden. Spieren staan voor goede genen, die een vrouw graag in haar kinderen wil stoppen. Dus daarom vallen vrouwen op gespierde mannen. Wil de theorie.

Maar klopt die theorie ook? Er zijn ook argumenten voor het tegenovergestelde. Mannen met veel spieren hebben veel androgenen in hun lichaam. Androgenen betekenen ontrouw en misschien zelfs geweld, zeggen biologen. Een vrouw die het aanlegt met man die tsjokvol androgenen zit riskeert haar leven. Dus zijn gespierde mannen juist niet aantrekkelijk.

Frederick, verbonden aan de University of California in Los Angeles, liet honderveertig studentes een figuur zien van mannenlichamen, met meer of minder spieren.



Daarna vroeg Frederick de studentes hoe aantrekkelijk ze de lichamen vonden. De figuur hieronder geeft de scores aan: hoe hoger de curve, hoe hoger de score. Vrouwen vinden de ultiem gespierde lichamen uitgesproken onaantrekkelijk.




Frederic liet ook realistische figuren van mannenlichamen genereren. De lichamen hadden meer of minder vet, en meer of minder spieren. Je ziet ze hieronder.




De onderzoekers lieten de figuren zien aan de studentes, en vroegen ze te omschrijven wat voor eigenschappen pasten bij de lichamen. Zijn de mannen seksueel aantrekkelijk? Zijn ze dominant? Zijn ze lief? Zijn ze gewelddadig (volatile)? De figuur hieronder laat de scores zien.




De brawny-man is volgens de vrouwen ietsiepietsie minder aantrekkelijk dan de built-man. Hij is niet lief, en moet altijd de baas spelen en hij heeft losse handjes. Toen de onderzoekers ernaar vroegen, bleek dat vrouwen opvallend vaak one night stands met zulke mannen hadden, maar juist opvallend weinig vaak een vaste relatie. Gespierde mannen zijn er voor de lol.

Voor de gemiddelde bodybuilder is dat allemaal niet relevant. Zijn fysiek is stukken verder ontwikkeld dan de brawny- en built-fysiek die vrouwen aantrekkelijk vinden. Het is raar maar waar: als bodybuilders vrouwen willen verleiden, zullen ze het moeten hebben van hun karakter.

Voor mannen zijn spieren ook niet alles (7-6-2009)
Vrouwen vallen op mannen met een gemiddeld testosteron (15-10-2003)
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Oud 25-06-2009, 08:17
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Je kan echt makkelijk een afstudeervak/scriptie doen over dit onderwerp en nog lang niet klaar zijn. Het is nogal complexe materie.
__________________
Altijd nuchter
Oud 25-06-2009, 10:31
Verwijderd
Citaat:
Wetenschappelijk onderzoek hieromtrent

Vrouwen vinden bodybuilders onaantrekkelijk (Pers Soc Psychol Bull. 2007 Aug;33(8):1167-83.)

Vrouwen vallen op gespierde mannen maar willen geen vaste relatie met ze, schreven we anderhalf jaar geleden. Omdat de uitspraken van onderzoeker David Frederick ons nog steeds intrigeren hebben we zijn publicatie er maar eens bijgepakt. Wat we lazen delen we graag met jullie.

Musculatuur is een uithangbord voor gezondheid. Een man met spieren verbruikt veel energie. Spieren verraden dus dat een man goed voor zichzelf kan zorgen. Spieren staan ook voor kracht, en betekenen dat een man bescherming kan bieden. Spieren staan voor goede genen, die een vrouw graag in haar kinderen wil stoppen. Dus daarom vallen vrouwen op gespierde mannen. Wil de theorie.

Maar klopt die theorie ook? Er zijn ook argumenten voor het tegenovergestelde. Mannen met veel spieren hebben veel androgenen in hun lichaam. Androgenen betekenen ontrouw en misschien zelfs geweld, zeggen biologen. Een vrouw die het aanlegt met man die tsjokvol androgenen zit riskeert haar leven. Dus zijn gespierde mannen juist niet aantrekkelijk.

Frederick, verbonden aan de University of California in Los Angeles, liet honderveertig studentes een figuur zien van mannenlichamen, met meer of minder spieren.
[afbeelding]



Daarna vroeg Frederick de studentes hoe aantrekkelijk ze de lichamen vonden. De figuur hieronder geeft de scores aan: hoe hoger de curve, hoe hoger de score. Vrouwen vinden de ultiem gespierde lichamen uitgesproken onaantrekkelijk.

[afbeelding]



Frederic liet ook realistische figuren van mannenlichamen genereren. De lichamen hadden meer of minder vet, en meer of minder spieren. Je ziet ze hieronder.

[afbeelding]



De onderzoekers lieten de figuren zien aan de studentes, en vroegen ze te omschrijven wat voor eigenschappen pasten bij de lichamen. Zijn de mannen seksueel aantrekkelijk? Zijn ze dominant? Zijn ze lief? Zijn ze gewelddadig (volatile)? De figuur hieronder laat de scores zien.

[afbeelding]



De brawny-man is volgens de vrouwen ietsiepietsie minder aantrekkelijk dan de built-man. Hij is niet lief, en moet altijd de baas spelen en hij heeft losse handjes. Toen de onderzoekers ernaar vroegen, bleek dat vrouwen opvallend vaak one night stands met zulke mannen hadden, maar juist opvallend weinig vaak een vaste relatie. Gespierde mannen zijn er voor de lol.

Voor de gemiddelde bodybuilder is dat allemaal niet relevant. Zijn fysiek is stukken verder ontwikkeld dan de brawny- en built-fysiek die vrouwen aantrekkelijk vinden. Het is raar maar waar: als bodybuilders vrouwen willen verleiden, zullen ze het moeten hebben van hun karakter.

Voor mannen zijn spieren ook niet alles (7-6-2009)
Vrouwen vallen op mannen met een gemiddeld testosteron (15-10-2003)
Huhu mijn vriendje is toned *lik*
Oud 25-06-2009, 12:20
wup
wup is offline
Als die man zijn boxershort eens normaal droeg... Nu knap ik af op ze allemaal.
Oud 25-06-2009, 14:43
Allochthony
Avatar van Allochthony
Allochthony is offline
Kut.
Oud 26-06-2009, 10:06
aron-player
aron-player is offline
Citaat:
Puur lichamelijk: de overgang van heup naar buik, een mooi stel billen, 'klimop' (zo noemden wij dat streepje in 6-vwo ) en gitaristenhanden. En vooral niet teveel spieren en geen sixpack, geen lichaam waaruit duidelijk blijkt dat hij er hard voor traint. Dan liever een slanke (smalle) jongen, en langer dan ik. Maar daarbij moet ik wel zeggen dat het mij eigenlijk meer om uitstraling gaat en dat al het bovenstaande niks kan betekenen als de persoon in kwestie niet de juiste uitstraling heeft (maar dat is weer een heel ander verhaal).
klinkt errug nerd haha 6 vwo
meeste mensen noemen zoeits een buiksnor
Oud 26-06-2009, 10:29
Verwijderd
Citaat:
klinkt errug nerd haha 6 vwo
meeste mensen noemen zoeits een buiksnor
Haha wát.
Oud 26-06-2009, 13:22
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
meeste mensen noemen zoiets gewoon schaamhaar.
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Oud 26-06-2009, 14:28
Alyssia
Alyssia is offline
Ja ik kan mezelf ook wel vinden in dat artikel Mannen die gespierd zijn door hard werken ofzo zijn top, maar niet als ze er voor in de sportschool gaan staan. Dat is echt té graag willen
Oud 26-06-2009, 15:06
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
Ja dat heb ik ook met vrouwen. Als ze nou toevallig elke dag een paar klodders verf op hun gezicht kregen OK

Maar elke dag een uur voor de spiegel staan is echt té graag willen
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit wat vinden jullie van homo's?
-MBI-
500 03-11-2008 20:33
Seksualiteit Sekshoroscopen!
Elister
81 14-07-2004 16:27
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Homo-discussie België
J. Geelman
137 12-01-2004 15:01
Levensbeschouwing & Filosofie christendom versus sex
elledc
41 26-11-2003 20:23
Levensbeschouwing & Filosofie Zijn wij wel zo vrij?
Vage Harry
25 22-09-2003 19:24
Muziek De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!]
Verwijderd
12 01-04-2003 08:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:12.