Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-02-2011, 21:12
Verwijderd
Deze heb ik een tijdje geleden al gemaakt, maar nog nooit hier gepost

Dus bij deze,



Ik heb het oorspronkelijk gemaakt als praktische activiteit voor CKV, maar heb er daarna nog wat aan gesleuteld.

Wat vinden jullie ervan?


Laatst gewijzigd op 16-02-2011 om 20:28.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-02-2011, 18:06
something..
something.. is offline
het is erg flubberig.
ik zou het iets scherper maken door strakkere tekst ofzo.
ook kan mozaiek fillter veel goed doen
__________________
safe your anger for the future, and change it in power.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2011, 18:08
Verwijderd
Citaat:
het is erg flubberig.
ik zou het iets scherper maken door strakkere tekst ofzo.
ook kan mozaiek fillter veel goed doen
Bedankt voor je feedback! Als ik van de week nog eens tijd teveel heb, zal ik het even gaan proberen haha
Met citaat reageren
Oud 14-02-2011, 20:28
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Wat is de boodschap die je hiermee wil uitdragen? Want dit is nogal nietszeggend als CKV-opdracht, je eigen (?) naam met wat PS-filtertjes eroverheen.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2011, 20:29
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
Wat is de boodschap die je hiermee wil uitdragen? Want dit is nogal nietszeggend als CKV-opdracht, je eigen (?) naam met wat PS-filtertjes eroverheen.
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 14-02-2011, 20:31
Verwijderd
Mijn docent vond het genoeg voor een 8 haha xD ja een boodschap mist inderdaad, dat is ook waarom ik een N&T profiel heb, het was meer bedoeld als demonstratie van mijn photoshop skills. Verder ben ik niet zo creatief en ruimdenkend.

Daar hebben jullie een punt. En ik geen tegenargumenten
Met citaat reageren
Oud 14-02-2011, 20:37
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Een 8? No offense, maar dat vind ik wel heel matige docenten.
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 14-02-2011, 20:39
Verwijderd
Citaat:
Een 8? No offense, maar dat vind ik wel heel matige docenten.
Ik was er ook verbaasd over, maar aangezien ongeveer 80% van de leerlingen CKV echt een k*tvak vind bij ons, waren ze al lang blij dát ik iets inleverde.

Maar bedankt voor je feedback, als ik in het vervolg photoshop er weer eens bijpak zal ik hier wat beter over nadenken
Met citaat reageren
Oud 14-02-2011, 23:25
Verwijderd
Een 8, leerkracht die de computer niet kent.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2011, 15:30
Verwijderd
een 8 is nogal een laag cijfer hiervoor
inderdaad, bij CKV levert het merendeel een wit velleltje met een mooi plaatje erop geplakt en zitten ze verder lekker te kletsen, en dan daarbij, veel scholieren hebben nog niet eens een keer photoshop geopend
Met citaat reageren
Oud 15-02-2011, 22:54
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
een 8 is nogal een laag cijfer hiervoor
inderdaad, bij CKV levert het merendeel een wit velleltje met een mooi plaatje erop geplakt en zitten ze verder lekker te kletsen, en dan daarbij, veel scholieren hebben nog niet eens een keer photoshop geopend
8 een laag cijfer voor dit, wat krijgen we nou?

Een 8 of hoger dient alleen te zijn voor mensen die iets bijzonders maken. Dit is niet bijzonder, zowel technisch als kunstzinnig niet. Ja, voor leken zoals die CKV-docent misschien, maar die weet niet dat dit misschien een 10 minuten werk is voor een geoefende Photoshopper.

Als ik dit tegenkwam, had ik misschien een 6 gegeven voor de moeite, omdat je iig leergierig bent naar Photoshop. Maar als werk stelt dit niets voor.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2011, 17:49
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
8 een laag cijfer voor dit, wat krijgen we nou?

Een 8 of hoger dient alleen te zijn voor mensen die iets bijzonders maken. Dit is niet bijzonder, zowel technisch als kunstzinnig niet. Ja, voor leken zoals die CKV-docent misschien, maar die weet niet dat dit misschien een 10 minuten werk is voor een geoefende Photoshopper.

Als ik dit tegenkwam, had ik misschien een 6 gegeven voor de moeite, omdat je iig leergierig bent naar Photoshop. Maar als werk stelt dit niets voor.
Dit stelt wel iets voor bij CKV. En inderdaad, die docenten weten niet dat dit een 10 minuten werk is voor een geoefende photoshopper, maar TS is dan ook geen geoefende photoshopper. Op dit (sub)forum stelt het inderdaad niet veel voor.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2011, 17:57
Verwijderd
Zelf vond ik dit al een hele prestatie voor mijn doen, ik had niet goed genoeg rond gekeken op dit subforum, en had niet door dat ik een stuk onder het gemiddelde niveau zit. Mijn excuses daarvoor.
Hoe dan ook, ik blijf trots op mezelf dat ik dit gemaakt heb, aangezien ik me in photoshop vrijwel alleen bezighoud met foto's bewerken en website lay-outs maken. Op dit gebied ben ik dan ook geen geoefende photoshopper, en ik heb er zeker 2 uur over gedaan (incl. layers weghalen / veranderen / toevoegen)

Ik wil bij deze aangeven dat de boodschap dat dit topic onder het gemiddelde niveau hier zit, aangekomen is.
Ook zal ik in de toekomst beter over een boodschap die ik ergens mee uit wil dragen nadenken, ook al denk ik dat ik het maar bij retouching en webdesign houd haha xD

Bedankt voor jullie reacties
Met citaat reageren
Oud 16-02-2011, 18:02
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Dit stelt wel iets voor bij CKV. En inderdaad, die docenten weten niet dat dit een 10 minuten werk is voor een geoefende photoshopper, maar TS is dan ook geen geoefende photoshopper. Op dit (sub)forum stelt het inderdaad niet veel voor.
Inderdaad. Als mijn klas dit moest doen (5e klas) dan zou dit het beste werk zijn geweest. Waarschijnlijk. Ik zou het niet kunnen, zegmaar, maar ik ken photoshop dan ook niet. En de mensen die het wél 'kennen' kunnen meestal ongeveer een gezicht groen inkleuren met hun knopjes. Dus als je hiervan moet huilen moet je geen CKV gaan geven, zegmaar. Want laten we het vooral niet over de sléchtste werken gaan hebben ja.

En inderdaad, naast Art stelt het niets voor, maar het is misschien ook een beetje flauw omdat Art nu eenmaal supergoed is. Vind ik. In vergelijking met het niveau van mijn klasgenoten is het wel goed, en dat zou, denk ik, ook een eerlijkere vergelijking zijn.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 16-02-2011, 20:23
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
In mijn CKV klas ging het meer om de gedachte erachter en hoe je dat uitdraagt dan om het mooi. Het is niet lelijk of slecht, het is gewoon geen kunst.
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 17-02-2011, 14:07
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik weet niet of het nu veel nut heeft om het cijfer dat hiervoor gegeven is de discussieren. Ik vind de randjes van het lettertype behoorlijk pixelig en te scherp om als ijs over te komen. Daarbij vind ik het Impact-lettertype er heel standaard en onproffessioneel uitzien. Nou is het een ckv-opdracht dus dat is niet zo erg maar dat vind ik er dus niet zo geweldig mooi aan.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 19-02-2011, 11:46
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Zelf vond ik dit al een hele prestatie voor mijn doen, ik had niet goed genoeg rond gekeken op dit subforum, en had niet door dat ik een stuk onder het gemiddelde niveau zit. Mijn excuses daarvoor.
Hoe dan ook, ik blijf trots op mezelf dat ik dit gemaakt heb, aangezien ik me in photoshop vrijwel alleen bezighoud met foto's bewerken en website lay-outs maken. Op dit gebied ben ik dan ook geen geoefende photoshopper, en ik heb er zeker 2 uur over gedaan (incl. layers weghalen / veranderen / toevoegen)

Ik wil bij deze aangeven dat de boodschap dat dit topic onder het gemiddelde niveau hier zit, aangekomen is.
Ook zal ik in de toekomst beter over een boodschap die ik ergens mee uit wil dragen nadenken, ook al denk ik dat ik het maar bij retouching en webdesign houd haha xD

Bedankt voor jullie reacties
Hehe, nja, het klinkt misschien afbranderig maar zie het als opbouwende ipv vernietigende kritiek. Ik wil je niet gelijk zwaar ontmoedigen. Toen ik 16 was, kon ik dit nog niet.
En je hoeft natuurlijk niet op een bepaald niveau te zitten om hier te mogen posten, want iedereen mag hier posten.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:05.