Oud 18-07-2011, 14:26
Verwijderd
Citaat:
Forumbaas zijn is een dagtaak!
en je hebt er speciale broeken voor nodig!
Advertentie
Oud 18-07-2011, 14:26
Verwijderd
Citaat:
Ik moest van mijn psycholoog altijd dingen opschrijven .
Okay, maar waarom bewaar je het dan? Je kunt het toch opschrijven en dan weggooien, ofzo?
Oud 18-07-2011, 14:27
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Psychologen zijn noobs.
Oud 18-07-2011, 14:27
Verwijderd
Ja uhm, slim of niet, zo kan ik zelf ook dingen teruglezen die ik anders zou vergeten. Ik vond het bijvoorbeeld erg prettig dat ik vorig jaar toch een paar keer in mijn dagboek had geschreven in de periode waar ik nu helemaal niets meer van herinner.
Oud 18-07-2011, 14:27
Verwijderd
Citaat:
Hmmm, ik wil een kluisje voor mijn dagboeken ed... Want straks ben ik een weekje op vakantie en dan komen er mensen voor mijn ratjes zorgen en ik wil toch liever niet dat ze van alles gaan lezen... Ben ik nou paranoïde? En waar kan ik goedkoop een leuk kluisje kopen denken jullie?
ik vind dat wel een beetje paranoïde als je ze genoeg vertrouwt om ze de sleutel van je huis te geven, kun je ze ook echt wel genoeg vertrouwen dat ze niet in je dagboeken gaan lezen.
Oud 18-07-2011, 14:27
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
en je hebt er speciale broeken voor nodig!
Ja, met een toque.
Oud 18-07-2011, 14:28
Verwijderd
Citaat:
Okay, maar waarom bewaar je het dan? Je kunt het toch opschrijven en dan weggooien, ofzo?
Ik heb het niet bewaard. Jezus dat zijn dingen waar ik helemaal niet aan herinnerd wil worden!

Edit: Volgens mij heb ik het verbrand .
Oud 18-07-2011, 14:28
Verwijderd
En dankzij mijn dagboeken kon ik een timeline van mijn ziektegeschiedenis maken, wat de neuroloog erg prettig vond
Oud 18-07-2011, 14:29
Verwijderd
Citaat:
ik vind dat wel een beetje paranoïde als je ze genoeg vertrouwt om ze de sleutel van je huis te geven, kun je ze ook echt wel genoeg vertrouwen dat ze niet in je dagboeken gaan lezen.
Hmm, nouja, het is mijn ex. We zijn nog steeds goed bevriend en ik denk dat hij het meeste wel weet van wat er in die dagboeken staat... Maar uhm... ja... I don't know. Misschien ben ik inderdaad te paranoïde
Oud 18-07-2011, 14:31
Verwijderd
Leg je het toch ergens waar het niet direct opvalt? Ik bedoel, niet ergens op tafel laten liggen natuurlijk, maar gewoon goed opbergen achterin een kastje ofzo.
Oud 18-07-2011, 14:31
Verwijderd
Ik denk er nog even over! Nu moet ik er alweer vandoor. Tabee!
Oud 18-07-2011, 14:38
Verwijderd
Ik heb nog nooit een dagboek gehad. Volgens mij zou ik niet eens de zin/tijd/discipline kunnen opbrengen om er eentje bij te houden. Alles dat belangrijk is onthoud ik toch wel.
Oud 18-07-2011, 14:39
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik houd al jaren dagboeken bij. Sommige van de pagina's kleven wel aan elkaar vanwege al het bloed en de tranen die er op zijn gevallen.
Oud 18-07-2011, 14:39
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Rationeel en ik hebben een grote foto van jou boven ons bed hangen. En iedere avond danken wij het universum op onze knietjes dat jij in ons leven bent gekomen. Waarna we vervolgens keihard gaan liggen fappen op je foto uiteraard.
Goh, jullie ook al?

Ik wist trouwens niet dat jullie samenwoonden! (hier spuit 325 )
__________________
Tsja
Oud 18-07-2011, 14:40
Verwijderd
Citaat:
Ik heb nog nooit een dagboek gehad. Volgens mij zou ik niet eens de zin/tijd/discipline kunnen opbrengen om er eentje bij te houden. Alles dat belangrijk is onthoud ik toch wel.
Ik ook niet . Maar het moest per se, het was echt een complete ramp
Oud 18-07-2011, 14:40
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Goh, jullie ook al?

Ik wist trouwens niet dat jullie samenwoonden! (hier spuit 325 )
Formeel ook niet toch? Alleen is Lorelei er gewoon heel vaak.
__________________
you're not my demographic
Oud 18-07-2011, 14:40
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Jeetje jongens. Het gaat maar om een dagboek.

Ik zou ze overigens niet in een kluisje gaan stoppen. Gewoon ergens wegleggen. Je mag toch aannemen dat hij niet je huis gaat doorzoeken.


Zo. Ik ga nog wat dingetjes doen en dan naar sann toe. (Rationeel naamzoek: W. heeft afgebeld en ik ga even bij sann theedrinken)

Daag.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 18-07-2011, 14:41
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Formeel ook niet toch? Alleen is Lorelei er gewoon heel vaak.
Formeel nóg niet
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 18-07-2011, 14:44
Verwijderd
Citaat:
Ik houd al jaren dagboeken bij. Sommige van de pagina's kleven wel aan elkaar vanwege al het bloed en de tranen die er op zijn gevallen.
Bloed en tranen, zo noemen we dat tegenwoordig?
Oud 18-07-2011, 14:45
Verwijderd
Citaat:
Ik ook niet . Maar het moest per se, het was echt een complete ramp
Ik vind dat echt vreemd. Vergeet je dan überhaupt niet de helft te vermelden als je er toch geen zin in hebt? En is het niet ontzettend tijdrovend? "Lief dagboek, vandaag heb ik een uur in mijn dagboek geschreven." Dan kun je je tijd toch beter besteden?
Oud 18-07-2011, 14:46
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik vind dat echt vreemd. Vergeet je dan überhaupt niet de helft te vermelden als je er toch geen zin in hebt? En is het niet ontzettend tijdrovend? "Lief dagboek, vandaag heb ik een uur in mijn dagboek geschreven." Dan kun je je tijd toch beter besteden?
Door MMORPG's te spelen natuurlijk!
Oud 18-07-2011, 14:48
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dat echt vreemd. Vergeet je dan überhaupt niet de helft te vermelden als je er toch geen zin in hebt? En is het niet ontzettend tijdrovend? "Lief dagboek, vandaag heb ik een uur in mijn dagboek geschreven." Dan kun je je tijd toch beter besteden?
Uuh , het ging inderdaad niet zo goed . Maar ik hoefde niet elke dag te schrijven hoor. Ik moest juist bij bepaalde situaties dingen gaan opschrijven. En dan moest ik het bij de volgende afspraak allemaal meenemen , en dan wou ze dat gaan bespreken ofzo.

Onzin.

Ik heb dan eigenlijk ook nooit die behandeling afgemaakt .

Citaat:
Door MMORPG's te spelen natuurlijk!
Bijvoorbeeld
Oud 18-07-2011, 14:49
Verwijderd
Citaat:
Door MMORPG's te spelen natuurlijk!
Bijvoorbeeld. Daar word je groot en sterk van!
Oud 18-07-2011, 14:50
Verwijderd
Nouja, als je een dagboek moet bijhouden voor een therapie dan doe je dat meer als een soort logboek, toch?
Oud 18-07-2011, 14:50
Verwijderd
Citaat:
Uuh , het ging inderdaad niet zo goed . Maar ik hoefde niet elke dag te schrijven hoor. Ik moest juist bij bepaalde situaties dingen gaan opschrijven. En dan moest ik het bij de volgende afspraak allemaal meenemen , en dan wou ze dat gaan bespreken ofzo.
Maar waarom moest je het dan opschrijven? Alsof je belangrijke dingen zomaar zou vergeten.. Je kunt er toch ook over praten zonder dat het is opgeschreven? Ik snap het volgens mij niet..
Oud 18-07-2011, 14:50
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Bijvoorbeeld. Daar word je groot en sterk van!
Levels zitten vol met calcium.
Oud 18-07-2011, 14:52
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Formeel nóg niet
oei! wanneer wordt het formeel dan?
__________________
you're not my demographic
Oud 18-07-2011, 14:52
Verwijderd
Citaat:
Maar waarom moest je het dan opschrijven? Alsof je belangrijke dingen zomaar zou vergeten.. Je kunt er toch ook over praten zonder dat het is opgeschreven? Ik snap het volgens mij niet..
Nou, details van belangrijke situaties vergeten mensen best makkelijk. En dan willen ze er toch een duidelijk beeld van in hun hoofd, dus verzinnen ze die details er weer aan .
Oud 18-07-2011, 14:53
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ik vind dagboeken altijd wel cool. Je onthoudt echt niet alles hoor, en het is hartstikke leuk om dat jaren later terug te lezen
__________________
Tsja
Oud 18-07-2011, 14:55
Verwijderd
Citaat:
Waarom heb je dan in godsnaam dagboeken. Ik vind dat zo'n debiel iets. "Ja, laat ik even al mijn geheimen opschrijven zodat er tastbaar bewijs is en iedereen het eventueel kan lezen!"

Dat is toch niet slim?
Ik vind het fantastisch om mijn oude dagboeken terug te lezen en te zien hoe je veranderd enzo Zeker mijn puberdagboeken <3 Helaas schrijf ik al een jaar of 5 niet meer, het schiet er steeds bij in.

+Herinneringen blijven veel duidelijker <3
Oud 18-07-2011, 14:56
Verwijderd
Nadat ik het dagboek van Anne Frank las, heb ik een paar jaar een dagboek bijgehouden maar niet elke dag. En soms schreef ik dan een maand of twee niet, en dan voelde ik me verplicht om daarna mijn dagboek te updaten over ALLES wat er die tijd gebeurd was
En later had ik met Theodoor een correspondentieboekje, wat we om de week hadden en waar we dan een paar keer in schreven. Maar sinds we samenwonen gebruiken we dat nog vooral om bioscoopkaartjes in te plakken.
Oud 18-07-2011, 14:57
Verwijderd
Citaat:
Jeetje jongens. Het gaat maar om een dagboek.

Ik zou ze overigens niet in een kluisje gaan stoppen. Gewoon ergens wegleggen. Je mag toch aannemen dat hij niet je huis gaat doorzoeken.


Zo. Ik ga nog wat dingetjes doen en dan naar sann toe. (Rationeel naamzoek: W. heeft afgebeld en ik ga even bij sann theedrinken)

Daag.
Ennnn hopelijk koehandel spelen
Oud 18-07-2011, 14:57
Verwijderd
Citaat:
Maar waarom moest je het dan opschrijven? Alsof je belangrijke dingen zomaar zou vergeten.. Je kunt er toch ook over praten zonder dat het is opgeschreven? Ik snap het volgens mij niet..
Nou. Ik moest bij bepaalde situaties waarvan ik achteraf anders had willen reageren opschrijven hoe ik dan had gereageerd, en waarom ik het anders zou willen doen, en hoe ik het dan zou doen.
Maar eigenlijk ben ik altijd best tevreden met hoe ik reageer . Dus het was sowieso vrij onzinnig, en ik snapte ook niet wat ze ermee wou.
Oud 18-07-2011, 14:58
Verwijderd
Dagboeken zijn echt AWESOME. Ik heb net m'n boek uit, dus ik denk dat ik de komende dagen weer dagboeken van vroegah ga lezen. De laatste keer heb ik me echt bescheurd om mijn tienerhockeysletperikelen
Oud 18-07-2011, 15:02
Mc Kauw
Avatar van Mc Kauw
Mc Kauw is offline


Het gaat me on de eerste drie seconden.
__________________
O nou
Oud 18-07-2011, 15:04
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
De sleutel tot een goede relatie is de man laten geloven dat-ie alles kan, en vooral ook veel beter dan anderen
de sleutel tot een goede relatie is de vrouw negeren.


kut. fail.
Oud 18-07-2011, 15:07
Verwijderd
Citaat:
Dagboeken zijn echt AWESOME. Ik heb net m'n boek uit, dus ik denk dat ik de komende dagen weer dagboeken van vroegah ga lezen. De laatste keer heb ik me echt bescheurd om mijn tienerhockeysletperikelen
Dat lijkt me wel leuk leesvoer. Mag ik ze lenen?
Oud 18-07-2011, 15:11
Verwijderd
Citaat:
Dat lijkt me wel leuk leesvoer. Mag ik ze lenen?
Pas al je toegeeft dat dagboeken awesome zijn!
Oud 18-07-2011, 15:13
Verwijderd
Ik kom ook nog een liefdesbrief van mijn eerste vriendje tegen in een van m'n dagboeken
Oud 18-07-2011, 15:38
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Hee bitches, raad eens wie er gratis en voor nop naar Lowlands gaat?

tip: Het antwoord is niet 'je moeder'.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 18-07-2011, 15:41
Verwijderd
Ik heb al jaren zin om ene dagboek te hebben, maar tsja, ik ben hartstikke paranoïde.

Maar lijkt me heel leuk voor de herinneringen en de verandering van de psyche.
Oud 18-07-2011, 15:42
Verwijderd
Citaat:
Hee bitches, raad eens wie er gratis en voor nop naar Lowlands gaat?

tip: Het antwoord is niet 'je moeder'.
Je vader?
Oud 18-07-2011, 15:44
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Soija, pinguins vliegen niet?
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 18-07-2011, 15:45
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
je vader?
bingo!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 18-07-2011, 15:48
Verwijderd
Citaat:
Soija, pinguins vliegen niet?
Que?

Citaat:
bingo!
Oud 18-07-2011, 15:49
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Je sig!
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 18-07-2011, 15:49
Verwijderd
Veel plezier op Lowlands, Dadd Trabb!
Oud 18-07-2011, 15:50
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik haat afwassen zo erg. Maar ik had water in wat pannen laten staan om te weken en toen ben ik een weekend weggegaan en nu stinkt het in mijn huis dus moet ik wel afwassen.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 18-07-2011, 15:50
Verwijderd
Citaat:
Je sig!
Oh zo. Hm, ja, ik heb geprobeerd het fonetisch te vertalen, het liedje van Alfred J. Kwak!
Oud 18-07-2011, 15:51
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
Oh zo. Hm, ja, ik heb geprobeerd het fonetisch te vertalen, het liedje van Alfred J. Kwak!
Is dat van Alfred J. Kwak, ja? Wist ik niet Maar, ik vind het een leuke sig
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine #1497 Saai = 589.37 inch
Martiño
500 16-09-2011 19:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:11.