Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-01-2016, 20:14
Theoklaas
Theoklaas is offline
Hoi ik heb veel last als jongen zijnde van haar bij me navel en op me borst kast maar me vriendin vind kaal het mooiest maar ik heb me dan geschoren hoe kom ik van me stopels af en hoe kan ik het beter doen
Met citaat reageren
Oud 12-01-2016, 20:27
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Als je het waxt blijft het langer weg.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 12-01-2016, 20:43
Binkyboy97
Avatar van Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Doe wat jij prettig vind
Met citaat reageren
Oud 12-01-2016, 20:45
Theoklaas
Theoklaas is offline
Citaat:
Als je het waxt blijft het langer weg.
En waar kan je dat hallen bij de kruitvat of zo
Met citaat reageren
Oud 12-01-2016, 21:46
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
En waar kan je dat hallen bij de kruitvat of zo
Bij de drogist hebben ze kant en klare koude wasstrips die je daar voor kunt gebruiken. Je zou ook zelf suikerwax kunnen maken.

Persoonlijk vind ik waxen niet zo prettig. Alternatieven zijn ontharing crème of epileren.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 12-01-2016, 22:00
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Waxen is wel pijnlijker dan scheren.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 12-01-2016, 22:10
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Waxen is wel pijnlijker dan scheren.
Bij scheren snijdt je de haartjes af. Dit hoort geen pijn te doen maar kan wel wat huidirritatie tegen. Bij waxen of epileren trek je de haren echt uit. Je hebt langer een glad resultaat maar het proces zelf kan behoorlijk pijnlijk zijn. Maar hoe vaker je het doet, hoe minder vervelend het wordt. Na jaren trouw waxen of epileren kan de haargroei zelfs aanzienlijk afnemen, maar dan denk je wel in hele lange termijn.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 13-01-2016, 00:30
Verwijderd
Ik wax wel eens wat haartjes op m'n handen en voeten, dat voel je wel als je die strip eraf trekt. Is epileren minder pijnlijk? Draait zo'n apparaat snel? Want anders lijkt het me nogal pijnlijk.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2016, 06:15
Theoklaas
Theoklaas is offline
Zullen ze ook iets voor buik haar of wat voor wax strip of onthaarings crame moet ik gebruiken dan
Met citaat reageren
Oud 13-01-2016, 07:16
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik wax wel eens wat haartjes op m'n handen en voeten, dat voel je wel als je die strip eraf trekt. Is epileren minder pijnlijk? Draait zo'n apparaat snel? Want anders lijkt het me nogal pijnlijk.
Bij epileren kan je relatief goed "doseren" hoeveel je in een keer uittrekt. Ik epileer mijn benen al een tijd en vind dat meer prikken dan echt pijn doen. Haartjes rond mijn enkel zijn nog steeds pijnlijk, maar mijn oksels epileren vind ik dan wel weer meevallen

Je hebt relatief oude apparaten met een spiraal er in waartussen haren vast komen te zitten. Die zijn iets vervelender in gebruik dan de modernere variant met mini-pincetjes die open en dicht gaan terwijl de kop van het apparaat roteert. Het apparaat wat ik heb (Braun Silk Epil II) heeft ook een opzetstukje speciaal voor gevoelige plekjes. Daardoor pak je minder haar in één keer en is het ook minder pijnlijk.
Citaat:
Zullen ze ook iets voor buik haar of wat voor wax strip of onthaarings crame moet ik gebruiken dan
Bij een betere drogist (Etos, DA) kun je dit het beste even aan het personeel vragen. Leg uit waar je het voor wil gebruiken, dan kunnen zij je vast wel iets aanraden.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 13-01-2016, 08:02
Theoklaas
Theoklaas is offline
Citaat:
Bij epileren kan je relatief goed "doseren" hoeveel je in een keer uittrekt. Ik epileer mijn benen al een tijd en vind dat meer prikken dan echt pijn doen. Haartjes rond mijn enkel zijn nog steeds pijnlijk, maar mijn oksels epileren vind ik dan wel weer meevallen

Je hebt relatief oude apparaten met een spiraal er in waartussen haren vast komen te zitten. Die zijn iets vervelender in gebruik dan de modernere variant met mini-pincetjes die open en dicht gaan terwijl de kop van het apparaat roteert. Het apparaat wat ik heb (Braun Silk Epil II) heeft ook een opzetstukje speciaal voor gevoelige plekjes. Daardoor pak je minder haar in één keer en is het ook minder pijnlijk.


Bij een betere drogist (Etos, DA) kun je dit het beste even aan het personeel vragen. Leg uit waar je het voor wil gebruiken, dan kunnen zij je vast wel iets aanraden.
Ja bedankt alvast he zo veel geholpen en ik hoop dat ik je later ook met dingen kan helpen 😉
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Flora & Fauna Mijn poes heeft een mega dikke buik, maar is niet zwanger!!
sojamelk
4 10-06-2009 20:06
Verhalen & Gedichten Te dik
Verwijderd
20 13-12-2005 13:53
Seksualiteit Biologieles...
SmuRpHeT
7 24-06-2004 16:35
Verhalen & Gedichten Afscheid van donkerblauwe ogen
Verwijderd
8 29-12-2003 22:02
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: De reünie
Ieke
0 01-10-2003 20:52
Verhalen & Gedichten geheime liefde
joosje
10 29-06-2003 18:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:50.