Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-12-2001, 14:43
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
Als ik tegen een jongen uit m'n klas zeg, die net voor z'n warming-up (wij moeten allemaal onze eigen warming-up verzinnen en dan moeten we die presenteren voor de hele klas (gym)) een (naar mijn mening) onterechte diepe onvoldoende heeft gekregen, 'het was beter geweest als je tieten had gehad' en dat de leraar dan ontiegelijk boos wordt en mij naar de schoolleiding wil sturen?

Ik vond namelijk dat onze gymleraar meisjes ontzettend voortrok (meisjes met een veel slechtere warming-up krijgen een hoger cijfer red.)

Vinden jullie dit terecht of vinden jullie dat ik dat wel mag zeggen? Komen er bij jullie op school ook vaak van dit soort situaties voor?

DJ
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-12-2001, 16:51
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
niemand?
Met citaat reageren
Oud 14-12-2001, 16:54
miro
Avatar van miro
miro is offline
Ja er kwamen bij mij op school ook wel van dit soort situaties voor. Maar als je daar dan iets tegen te zeggen hebt moet je naar de rector of iemand anders die hoger staat gaan. Schelden werkt alleen maar averechts en ik denk dat jij het ook wel kunt vergeten bij die leraar. wat ik heb geleerd in mijn middelbareschoolperiode is dat je nooit zomaar vanalles eruit kunt flappen (had ik zelf ook een handje van hoor) maar dat je overal over moet gaan praten met de decaan of zo. Een leraar staat hoger dan jij en dus mag jij zoiets niet tegen hem zeggen.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2001, 16:58
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
je hebt natuurlijk gelijk, maar ik vond toch dat ik het moest zeggen. Was vandaag trouwens geschorst omdat dat de laatste druppel was, is echt een hel , kan het niet aanraden
Met citaat reageren
Oud 14-12-2001, 19:17
Verwijderd
Kijk, op zich is het niet zo heel erg natuurlijk...je zegt het een beetje populair, maar je impliceert natuurlijk dat die leraar onderscheid maakt naar geslacht, dat hij meisjes bewust hogere cijfers geeft dan jongens. Je beschuldigt 'm dus in feite van discriminatie op grond van geslacht. Da's best wel een serieuze beschuldiging. Ik zou er niet meteen zo kwaad van worden dat ik je naar de schoolleiding zou sturen, maar in jouw geval is dit 'de laatste druppel' zoals je zelf zegt dus dan zal je ook al wel meer op je kerfstok gehad hebben.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2001, 19:25
Joyce-b
Joyce-b is offline
Hmm..
Ik denk dat het er vooral ook om gaat op welke manier je het zei..
Wanneer je het op zo'n toon zei dat de leraar het wel heel erg arrogant en beledigend vond over komen, dan kan ik me het nog voorstellen (als je al meer had gedaan en als er al problemen waren geweest)..

Maar nog vind ik dat je leraar het eigenlijk gewoon had moeten negeren.. en zeker niet dreigen met zoiets!
__________________
Wantrouwen is een teken van zwakte - Gandhi
Met citaat reageren
Oud 15-12-2001, 18:29
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
na een hoop gesprekken is gebleken dat het niet ging om de manier waarop ik het zei maar dat je zon beschuldiging gewoon niet mag uitspreken. Deze meneer is hier trouwens al vaker van beschuldigd. En ja, ik heb al een hoop meer op m'n kerfstok
Met citaat reageren
Oud 19-12-2001, 14:06
killer beeb
killer beeb is offline
Je doet maar, maar het is niet slim om dat tegen een leraar in het openbaar te zeggen....
__________________
I'm back!! (msn: aahidding@planet.nl)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Dragon's Dogma Beter dan Resident Evil 6?
Pflanz123
1 17-12-2012 13:06
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Moet je dit lezen dan...
Nieuwe Nationale Partij
25 11-08-2005 23:44
Liefde & Relatie Is dit terecht?
Mother Earth
19 08-04-2004 20:24
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap "Sigaretje kost Ierse topambtenaar zijn baan"
Chimera
58 05-04-2004 16:15
Algemene schoolzaken Jongen met pistool opgepakt op school...
~Feye~
18 23-01-2004 21:55
Verhalen & Gedichten wat vinden jullie van het boek kinderjaren??
Fantôme
0 04-10-2003 18:31


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:05.