Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-01-2006, 12:25
chocomelsletje
Avatar van chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Hij zei vanochtend blij hoi maar ik zei alleen hmgrrr en negeerde hem verder. Ik ben echt zó bot de laatste tijd.
__________________
Haar bijna jongensborst, haar haar van goud
Advertentie
Oud 28-01-2006, 12:27
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
mn crush was er gisteren niet
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Oud 28-01-2006, 13:21
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
goed,goed...ze ligt alleen ziek op bed
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Oud 28-01-2006, 13:32
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Zou hij genoeg respect voor mij hebben? Zou het? *duimen draait*
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 28-01-2006, 13:53
Verwijderd
Nog een maandje en dan zie ik hem weer! w00t
Oud 28-01-2006, 13:54
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Stapelverliefd
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 28-01-2006, 14:28
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Verliefd. Alleen zo weinig tijd voor elkaar.. school, werk, en dan gaat hij ook nog een week weg Ik stel me zo aan, zeven dagen, kóm op!
Maar het lijkt een hel. Nog twee weken samen en dan is hij dus een week weg. En zíj gaat mee Ik móet hem vertrouwen, het móet, want ik wéét wel diep van binnen dat hij voor mij gaat... maar toch.
Oud 28-01-2006, 15:01
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Vanavond wordt vast gezellig! Waarom heb ik zo'n zin om tegen iemand aan te kruipen en hem niet meer los te laten? Zullen de hormonen wel zijn
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 28-01-2006, 15:21
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Citaat:
I C U schreef op 28-01-2006 @ 16:01 :
Vanavond wordt vast gezellig! Waarom heb ik zo'n zin om tegen iemand aan te kruipen en hem niet meer los te laten? Zullen de hormonen wel zijn
Dat, alleen heb ik nog geen slachtoffer
__________________
Tumtiedum hups.
Oud 28-01-2006, 15:23
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Citaat:
Cookie schreef op 28-01-2006 @ 16:21 :
Dat, alleen heb ik nog geen slachtoffer
Same here.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 28-01-2006, 15:56
Verwijderd
hij wil niet met me msnen want dan wil ie weer naar me toe en daarom kan ie wel luchtige gesprekken voeren met andere meisjes maar niet met mij. Ik snap hem niet, zeg dan gelijk dati k je geen flikker interreseer.
Oehh morgen zie ik die jongen op mn werk mss weer, hij is best leuk. Maar moet juist zn email voor een vriendin vragen die m ook wel zag zitten probleeeeem
Oud 28-01-2006, 15:58
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Jeee, vandaag 20 maanden samen (dat zijn 610 dagen had ik net even snel uitgerekend ) En dat zouden we morgen gaan vieren door een heerlijke dag in een groot saunacomplex door te brengen. Alleen is hij ziek geworden, dus hebben we dat moeten verschuiven naar volgend weekend.

Maak me wel een beetje zorgen om hem hoor. Ondanks de antibiotica en de paracetamol blijft hij heel veel pijn houden Gelukkig kunnen we straks langs de huisartsenpost, want ik ben er niet helemaal gerust op...
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 28-01-2006, 16:11
Verwijderd
@Thee Muts: gefeliciteerd!

Ontopic: ik ben in een bui van 'ik-word-een-verstokte-vrijgezel-die-later-met-50-katten-op-haar-flatje-woont'.
Oud 28-01-2006, 16:18
Verwijderd
ik voel niet veel op de moment, alleen een beetje
Citaat:
I C U schreef op 28-01-2006 @ 16:01 :
Waarom heb ik zo'n zin om tegen iemand aan te kruipen en hem niet meer los te laten? Zullen de hormonen wel zijn
Een slachtoffer heb ik nog niet echt, de laatste tijd is er iemand in mijn gedachten opgedoken waar ik nog nooit zo over had gedacht maar ik denk niet dat dat iets kan worden.
Oud 28-01-2006, 17:12
Verwijderd
Saai, maar ik kan niet zeggen dat ik de komende tijd daar verandering in verwacht helaas. Maar ach, er zijn ergere dingen.
Oud 28-01-2006, 17:24
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 28-01-2006 @ 14:53 :
Nog een maandje twee maanden en dan zie ik hem weer! w00t
Pff. En dan ook nog eens het probleem dat mijn mobiele telefoon niet werkt en dat hij in oostenrijk op wintersport is.
Gelukkig heb ik een smsje kunnen sturen met de telefoon van iemand hier en heeft hij een smsje laten mailen naar mij Nu weet ik in ieder geval dat alles goed zit

En hopelijk heb ik morgen mijn Engelse simkaart, dan heb ik ook weer contact met de buitenwereld
__________________
<):o)
Oud 28-01-2006, 17:35
Li
Avatar van Li
Li is offline
He's hot
Oud 28-01-2006, 17:51
Verwijderd
soort van dat je denkt alleen en heel hard bezig om niets nieuws op te bouwen
Ads door Google
Oud 28-01-2006, 19:59
Verwijderd
Werd ik vanmiddag zomaar tussen allemaal onbekende mannelijke collega's gezet
Oud 28-01-2006, 20:28
LostInTime
LostInTime is offline
kut.
Oud 28-01-2006, 20:32
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik wil een knuffel..
Oud 28-01-2006, 20:39
XQseMe2
Avatar van XQseMe2
XQseMe2 is offline
ik leer steeds meer dankzij zijn geduld
__________________
Alles is irrelevant. Het is maar net hoeveel waarde je er zelf aan hecht.
Oud 28-01-2006, 21:34
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 28-01-2006 @ 21:32 :
Ik wil een knuffel..
Het liefst van al van HEM..

Vandaag 2 maanden vrijgezel.. Pff, ik wil hem eigenlijk nog heel graag terug. Hij is echt een schatje..
__________________
Having again my favourite dream.
Oud 28-01-2006, 22:13
Verwijderd
omg het probleem is dus gewoon dat er teveel jongens in mijn leven zijn die ik te snel leuk vind maar uiteindelijk wordt het ws met geen een iets omdat ik of alles overhaast of geen actie durf te ondernemen.

over lange zinnen gesproken. Maar dit is dus serieus kut
Oud 28-01-2006, 22:34
Green Day
Avatar van Green Day
Green Day is offline
ik wil een vriendin
Advertentie
Oud 28-01-2006, 22:44
Verwijderd
Citaat:
Skyblue schreef op 28-01-2006 @ 17:11 :
@Thee Muts: gefeliciteerd!

Ontopic: ik ben in een bui van 'ik-word-een-verstokte-vrijgezel-die-later-met-50-katten-op-haar-flatje-woont'.
Ongeveer zo'n zelfde bui. Alleen heb ik niks met katten... Ach ja, het leven stinkt (wat betreft de liefde dan)
Oud 28-01-2006, 23:31
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
kkteringtakkepleuris. Hij moet weer zonodig serieus doen, en deprimerend over dat we niet aan de toekomst moeten denken maar gewoon lol moeten hebben als eerst, omdat er voor ons wrs toch geen toekomst inzit, en dat wil ik helemaal niet denken want ik ben stapelverliefd op 'm en denken aan een toekomst met hem was juist het enige wat me op de been hield en nu weet ik het gewoon even niet meer, want hij huilt en nu moet ik bijna ook janken en ik word gek aaaaaaargh!.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 29-01-2006, 00:00
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
Whoa-oa-oa! I feel good, I knew that I would, now
I feel good, I knew that I would, now
So good, so good, I got you


zoals mr Brown het zo goed wist te verwoorden
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Oud 29-01-2006, 00:08
Verwijderd
Onze nachtelijke perikelen zijn uitgesproken, zoals altijd wel goed gaat met ons. Het voelt heerlijk om samen te zijn, maar soms is het ook wel even lekker van niet, merk ik de laatste paar dagen.
Ik geniet er van om hem te zien handballen en vandaag ging ie zowaar naar me kijken op de tribune Gekkie Ik ben echt gek op m..
Oud 29-01-2006, 00:33
MisterDJ
Avatar van MisterDJ
MisterDJ is offline
Citaat:
LostInTime schreef op 28-01-2006 @ 21:28 :
kut.
__________________
het slechtste, dat zijn woorden van een pessimist, en een pessimist is een slecht geinformeerde optimist
Oud 29-01-2006, 08:48
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 29-01-2006 @ 01:08 :
Onze nachtelijke perikelen zijn uitgesproken, zoals altijd wel goed gaat met ons. Het voelt heerlijk om samen te zijn, maar soms is het ook wel even lekker van niet, merk ik de laatste paar dagen.
Ik geniet er van om hem te zien handballen en vandaag ging ie zowaar naar me kijken op de tribune Gekkie Ik ben echt gek op m..
Hehe ik ken het, had ook al nachtelijke perikelen
Ook uitgesproken, dus heb vanochtend alweer 2 lieve smsjes gehad dat hij me snel weer wilt zien, maar vind het inderdaad soms ook lekker om even wat tijd voor mezelf te hebben
Oud 29-01-2006, 08:49
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 28-01-2006 @ 18:24 :
Pff. En dan ook nog eens het probleem dat mijn mobiele telefoon niet werkt en dat hij in oostenrijk op wintersport is.
Gelukkig heb ik een smsje kunnen sturen met de telefoon van iemand hier en heeft hij een smsje laten mailen naar mij Nu weet ik in ieder geval dat alles goed zit

En hopelijk heb ik morgen mijn Engelse simkaart, dan heb ik ook weer contact met de buitenwereld
Echt leuk dat je in Wales zit! Vind het ook knap dat je zolang zonder je vriendje moet doorstaan
Komt zeker goed!!
Oud 29-01-2006, 08:50
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Goedgoed! Hij komt vanmiddag weer en als mijn familie een beetje treuzelt komt hij die nog tegen en dat vindt hij gewoon helemaal niet erg ook al hebben we nog maar een weekje wat En hij houdt zo lief rekening met me, ook met dingen waar hij helemaal niet aan zou hoeven denken, maar toch vraagt hij dan wat ik ervan vindt. *zuchtje*
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 29-01-2006, 09:39
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Relationeel gebied heb ik niet, liefdesgebied wel... En daar weet ik het niet zeker Ik twijfel aan zijn gevoelens, mijn gevoel zegt "ja!" maar ik durf niet en klap helemaal dicht als we afscheid nemen
Oud 29-01-2006, 09:48
Verwijderd
ja...... goed he!!!
Oud 29-01-2006, 10:10
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Goed.
Straks schaatsen hihi.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Ads door Google
Oud 29-01-2006, 10:23
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
groovy schreef op 29-01-2006 @ 09:49 :
Echt leuk dat je in Wales zit! Vind het ook knap dat je zolang zonder je vriendje moet doorstaan
Komt zeker goed!!
Ja, het is ook moeilijk. Heb ook last van heimwee (nu minder dan 2 dagen geleden gelukkig)!
Maar gelukkig heb ik gisteren een engelse simkaart gekocht en heb ik hem kunnen bellen <3 Ook kunnen we nu heen en weer smsen en dat is echt fijn
Nu kan ik wat meer genieten van de omgeving en de activiteiten hier
__________________
<):o)
Oud 29-01-2006, 10:43
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Dit kan nog wel eens pijnlijk gaan worden
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 29-01-2006, 10:44
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Goed! Eergister hadden we 19 maanden wat, bedacht ik me net. Helemaal vergeten. Ik kan echt niet wachten om te gaan samenwonen. Nog een half jaar (hopelijk)...
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 29-01-2006, 11:41
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Jaha, goed! Ik zie hem vandaag en kreeg vannacht een heeel lief smsje!
Laatste dagen heb ik echt last van een extreme verliefdheidsaanval. Frustrerend als je elkaar dan niet kunt zien (donderdagavond was de laatste keer, waar zeur ik eigenlijk over?).
Oud 29-01-2006, 11:45
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Kriebels
Kleine dingetjes die zó lief zijn
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 29-01-2006, 12:01
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 29-01-2006 @ 00:31 :
kkteringtakkepleuris. Hij moet weer zonodig serieus doen, en deprimerend over dat we niet aan de toekomst moeten denken maar gewoon lol moeten hebben als eerst, omdat er voor ons wrs toch geen toekomst inzit, en dat wil ik helemaal niet denken want ik ben stapelverliefd op 'm en denken aan een toekomst met hem was juist het enige wat me op de been hield en nu weet ik het gewoon even niet meer, want hij huilt en nu moet ik bijna ook janken en ik word gek aaaaaaargh!.
*knuf* wat stom van hem zeg! Hij moet genieten..maar hoe kan het dat er geen toekomst inzit voor jullie, wat is zijn redenering daarvoor? Zoiets weet je toch niet, en als je van elkaar houdt is er toch een grote kans op een toekomst samen?

Geniet nu samen van het 'nu' en denk er niet teveel over na wat er later gaat gebeuren, anders vergeten jullie nog te genieten van elkaar en gaat het juist uit!
Oud 29-01-2006, 12:07
Verwijderd
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 29-01-2006 @ 00:31 :
kkteringtakkepleuris. Hij moet weer zonodig serieus doen, en deprimerend over dat we niet aan de toekomst moeten denken maar gewoon lol moeten hebben als eerst, omdat er voor ons wrs toch geen toekomst inzit, en dat wil ik helemaal niet denken want ik ben stapelverliefd op 'm en denken aan een toekomst met hem was juist het enige wat me op de been hield en nu weet ik het gewoon even niet meer, want hij huilt en nu moet ik bijna ook janken en ik word gek aaaaaaargh!.
Hm, denk dat jullie net zoveel voor elkaar voelen, maar anders met de dingen omgaan. Het klinkt alsof hij erg bang is om jou te kwetsen, alsof hij het moeilijk vindt wanneer jij naar de toekomst kijkt omdat er tot zover nog niet echt een uitweg naar echt samen kunnen zijn is opgedoken. Maar ik denk dat hij alleen maar zo doet, omdat hij juist zoveel om je geeft.. Terwijl jullie uiteindelijk allebei misschien vooral genieten van wat er wel kan en het nu, maar jij daar soms wat verder mee de toekomst in gaat.

Nou ja, sterkte in ieder geval.

@Loontjuh: Aaah! Nou heb je deel 1 van mijn PB en nu is je inbox vol, en kun je deel 2 niet ontvangen!
edit: ah, daar istie al

Laatst gewijzigd op 29-01-2006 om 12:49.
Oud 29-01-2006, 12:49
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Tevreden ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 29-01-2006, 12:50
Verwijderd
@Dusjcrib: Zag het. Heb snel wat berichtjes verwijderd Hoop dat je het opgeslagen hebt
Liefs
Oud 29-01-2006, 13:23
chocomelsletje
Avatar van chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Dat wordt helemaal niets meer, hij vindt me nu stom en ik hem ook.
__________________
Haar bijna jongensborst, haar haar van goud
Oud 29-01-2006, 14:13
Verwijderd
Het zou fijn zijn om bij iemand weg te kunnen kruipen, maar ik heb zoveel lol Het is fijn om gewoon weer mezelf te zijn, zonder rekening te hoeven houden met iemand. Merken dat mensen mij gewoon aardig vinden om wie ik ben.
Oud 29-01-2006, 14:20
leipe yugo
leipe yugo is offline
geweldig

gister lagen we 2uur met zen tweén op de bank zonder iets te zeggen alleen elkaar aan te kijken,k vroeg wrm ben je zo stil?
laat ze een traan vallen en zegt k ben bang om je kwijt te raken.

aahhh lief
__________________
RESPECT
Oud 29-01-2006, 14:44
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Citaat:
aliq schreef op 29-01-2006 @ 15:20 :
geweldig

gister lagen we 2uur met zen tweén op de bank zonder iets te zeggen alleen elkaar aan te kijken,k vroeg wrm ben je zo stil?
laat ze een traan vallen en zegt k ben bang om je kwijt te raken.

aahhh lief
2 uur alleen maar elkaar aankijken... RESPECT!



Hij moet deze week maar weer even zijn best voor mij gaan doen want ik snap soms niks van hem... Prove it boy!
__________________
Dromendief
Oud 29-01-2006, 14:55
leipe yugo
leipe yugo is offline
[QUOTE]koekiemonstertje schreef op 29-01-2006 @ 15:44 :
[B]2 uur alleen maar elkaar aankijken... RESPECT!

Ja mischien nog langer ,het was echt zo'n sfeer van zeg niks je blik zegt alles,

en ze zei dat ze door mij zich echt gerespecteerd voelt en gelukkig.

kpost binnekort denk ik wel foto;s van mij en haar in die andere topic
__________________
RESPECT
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied? topic #65
x-spekkie-x
499 08-07-2007 15:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:34.