Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-06-2003, 22:23
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 25-06-2003 @ 22:31:
ik heb echt de neiging dat ..."kapsel"...(het verdient niet eens het woord kapsel) van Morris in de fik te steken...
och ja, verschrikkelijk zeg, ik moest echt zo hard lachen toen ik dat gister voor het eerst zag
wie zijn kapper is mag eerst wel eens een opleiding daarvoor gaan volgen, want het ziet er niet uit!
*wij zijn het trouwens wel vaak eens heh? *
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Advertentie
Oud 25-06-2003, 22:43
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
bLuB iK=ViS schreef op 25-06-2003 @ 23:23:
*wij zijn het trouwens wel vaak eens heh? *
lol ja, viel mij ook op we zullen samen wel een stel kritische wezens zijn
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Oud 26-06-2003, 11:56
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 25-06-2003 @ 23:43:
lol ja, viel mij ook op we zullen samen wel een stel kritische wezens zijn
haha, dat zal het wel zijn dan
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 26-06-2003, 13:26
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Kvond t "kapsel" wel geinig
__________________
I'll find you.
Oud 26-06-2003, 16:45
de ijsprinses
Avatar van de ijsprinses
de ijsprinses is offline
Citaat:
linda85 schreef op 25-06-2003 @ 19:17:
misschien had je iets meer van het topic moeten lezen.
de link met alle spoilers is allang gegeven, maar omdat er mensen zijn die nog niet alles willen weten is het wel zo aardig om ze even te waarschuwen wanneer er een spoiler komt.
ik roep ook maar wat

er zijn er veel die voorspellingen maken en nu er een aantal verhaalllijnen zo gerekt worden tot de zomerstop zei ik dit. weet ik veel of het allemaal op vrijdg komt, en daar gaat het ook niet om. ik zei geen nieuwe dingen, iedereen heeft dit op tv gezien of kan dit bedenken. duss.
Oud 26-06-2003, 17:10
ruby soho
Avatar van ruby soho
ruby soho is offline
dat vroeg ik me dus ook af he, nu ze verteld heeft dat ze nie de moeder is enzo, wie t dan wel is.

naja susan met dr hoerenverleden was wel leuk geweest, maar niet logisch.

en idd, kan me vaag herinneren dat martine een koter had maar toen in de bak belande. wat er daarna met dr gebeurt is heb k geen idee van maagoed. (zeker omdat sjors zei: ja ik wil dr zien, het blijft toch mn moeder (wat ze ook gdaan mag hebben))
Oud 26-06-2003, 17:12
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
ruby soho schreef op 26-06-2003 @ 18:10:
dat vroeg ik me dus ook af he, nu ze verteld heeft dat ze nie de moeder is enzo, wie t dan wel is.

naja susan met dr hoerenverleden was wel leuk geweest, maar niet logisch.

en idd, kan me vaag herinneren dat martine een koter had maar toen in de bak belande. wat er daarna met dr gebeurt is heb k geen idee van maagoed. (zeker omdat sjors zei: ja ik wil dr zien, het blijft toch mn moeder (wat ze ook gdaan mag hebben))
ja dat vond ik zo gemeen van de gtst schrijver mensen, ze hebben nu dus niet laten zien wie nou wel dr vader en moeder zijn! hebben ze heel sneaky gedaan
nu weet ik het wel, maar dat ga ik niet verraden, dan is het niet leuk meer *als je het topic een beetje doorspit, kom je het antwoord ook wel te weten*
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 26-06-2003, 17:17
ruby soho
Avatar van ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
bLuB iK=ViS schreef op 26-06-2003 @ 18:12:
ja dat vond ik zo gemeen van de gtst schrijver mensen, ze hebben nu dus niet laten zien wie nou wel dr vader en moeder zijn! hebben ze heel sneaky gedaan
nu weet ik het wel, maar dat ga ik niet verraden, dan is het niet leuk meer *als je het topic een beetje doorspit, kom je het antwoord ook wel te weten*
ja heb t nu ook wel door (dacht al dat t martine was, maar nu ist zeker n idd wendela, k herinner t me weer )

ook voor t eerst dat er iets terugkomt op wat echt is gebeurt, normaal vallen de kinderen sporadisch uit de lucht
Oud 26-06-2003, 20:50
Verwijderd
Oh nee, nog maar een (nieuwe) aflevering!!!
Oud 26-06-2003, 22:11
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
ruby soho schreef op 26-06-2003 @ 18:17:
ja heb t nu ook wel door (dacht al dat t martine was, maar nu ist zeker n idd wendela, k herinner t me weer )

ook voor t eerst dat er iets terugkomt op wat echt is gebeurt, normaal vallen de kinderen sporadisch uit de lucht
idd, dan vind ik dit wel beter
alleen nou gaat isabella op eens weer via een kast tegen zichzelf lullen... beetje jammer. en dat met laura is al helemaal te saai voor worden.

flauw trouwens dat ze niet verder gingen met sjors ofzo, die is d'r de hele aflevering niet ingeweest, terwijl 't nou éindelijk leuk is (nu janine weet dat 't wendela is).
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 27-06-2003, 10:13
Riconoscente
Avatar van Riconoscente
Riconoscente is offline
Ach Stefano, niet zo wanhopen,
zoals Ray straks in zijn zwart-wit gestreepte pak zal zeggen, gelukkig hebben we de foto's nog...

Tenminste, als Ray iets strafbaars gaat doen en ik vermoed van wel
Oud 27-06-2003, 11:09
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Citaat:
linda85 schreef op 26-06-2003 @ 23:11:

alleen nou gaat isabella op eens weer via een kast tegen zichzelf lullen...
__________________
I'll find you.
Oud 27-06-2003, 11:40
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
linda85 schreef op 26-06-2003 @ 23:11:

alleen nou gaat isabella op eens weer via een kast tegen zichzelf lullen... beetje jammer. en dat met laura is al helemaal te saai voor worden.

haha ja die Isabella, ik vind t wel cool
en dat met Laura is idd onwijs boringgg!!
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 27-06-2003, 14:31
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
met Laura saai? ik vond die opmerking van Dennis anders zeer welkom! dat de baby belangrijker is dan dat lijk

nu is Ludo een weekje weg...kan Isabella daar alsnog blijven wonen met dr kastvriendin...

en dat met Charlie werd tijd... daar zal t vanavond misschien wel mee aflopen.

komt Sjors nou pas weer na de zomer? beetje sneu... had me wel grappig geleken dat je zo'n stokoude martine achter de tralies ziet zitten "Wen.. Wen.. Wendela? ooooooooh mijn God!! bladiebla"

en die domme pascal...wie zoekt in godsnaam dr kleding uit... het wordt met de dag erger...op dr stomme kameel/dromedaris
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Oud 27-06-2003, 14:35
hanneke~13
Avatar van hanneke~13
hanneke~13 is offline
"misschien moet je wat lekkers voor der meenemen een bloemetje ofzo

maar wanneer is de herhalling van vanavond want k kan het niet zien is dat komende maandagochtend gewoon of pas na de vakantie weer?

Laatst gewijzigd op 27-06-2003 om 14:37.
Oud 27-06-2003, 14:47
Martijn
Avatar van Martijn
Martijn is offline
Citaat:
hanneke~13 schreef op 27-06-2003 @ 15:35:
"misschien moet je wat lekkers voor der meenemen een bloemetje ofzo

maar wanneer is de herhalling van vanavond want k kan het niet zien is dat komende maandagochtend gewoon of pas na de vakantie weer?
ik denk allebei,
een week voor het weer begint komen de herhalingen van de afgelopen week denk ik
Oud 27-06-2003, 16:02
Riconoscente
Avatar van Riconoscente
Riconoscente is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 27-06-2003 @ 15:31:
met Laura saai? ik vond die opmerking van Dennis anders zeer welkom! dat de baby belangrijker is dan dat lijk

nu is Ludo een weekje weg...kan Isabella daar alsnog blijven wonen met dr kastvriendin...

en dat met Charlie werd tijd... daar zal t vanavond misschien wel mee aflopen.

komt Sjors nou pas weer na de zomer? beetje sneu... had me wel grappig geleken dat je zo'n stokoude martine achter de tralies ziet zitten "Wen.. Wen.. Wendela? ooooooooh mijn God!! bladiebla"

en die domme pascal...wie zoekt in godsnaam dr kleding uit... het wordt met de dag erger...op dr stomme kameel/dromedaris
Sjors zal ook wel vanavond haar moeder bezoeken...zal wel een of andere cliffhanger zijn...
Oud 27-06-2003, 16:14
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 27-06-2003 @ 15:31:
met Laura saai? ik vond die opmerking van Dennis anders zeer welkom! dat de baby belangrijker is dan dat lijk

nu is Ludo een weekje weg...kan Isabella daar alsnog blijven wonen met dr kastvriendin...

en die domme pascal...wie zoekt in godsnaam dr kleding uit... het wordt met de dag erger...op dr stomme kameel/dromedaris
ja ok, die opmerking was wel stoer

haha dr 'kastvriendin' hoe kom je dr op?

*mee eens, again* wat ze voor die kameel aanhad ging nog wel, maar toen op die kameel (of drommedaris idd, kweet nie wat t was) zag ze dr echt niet meer uit
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 27-06-2003, 16:45
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 27-06-2003 @ 15:31:
met Laura saai? ik vond die opmerking van Dennis anders zeer welkom! dat de baby belangrijker is dan dat lijk

nu is Ludo een weekje weg...kan Isabella daar alsnog blijven wonen met dr kastvriendin...

en dat met Charlie werd tijd... daar zal t vanavond misschien wel mee aflopen.

komt Sjors nou pas weer na de zomer? beetje sneu... had me wel grappig geleken dat je zo'n stokoude martine achter de tralies ziet zitten "Wen.. Wen.. Wendela? ooooooooh mijn God!! bladiebla"

en die domme pascal...wie zoekt in godsnaam dr kleding uit... het wordt met de dag erger...op dr stomme kameel/dromedaris
LOL
ben 't echt hélemaal met je eens.
zeker over die kleding van Pascal, blegh!
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 27-06-2003, 16:54
Verwijderd
ik vind ray de enige coole (afgezien van stefano) dude op dit moment, hij is tenminste raar, okee, de rest is allemaal raar maar die zjin gefreakt.
en al die kind-ouder problemen ben ik nu ook wel zat!!!
laura met die baby.... dat maakt me echt moe (zoals de heideroosjes in het nummer gtst al zongen : 'laura je bent een losgebroken lijk' -toen al, dat nummer is minstens 10 jaar oud )
en dan dat chjarlie idee, dat is ook ronduit saai aan het worden, ze moeten het nu eindlijk eens vertellen.....
isabella is zo zielig, echt een klein psychopaatje! en yasmin vind ikmaar een raar mens, eigenlijk is iedereen wel raar behalve milan, die is leuk!! en robbert, hahaha hij snuift zo grappig!!!
Oud 27-06-2003, 18:26
Verwijderd
mijn dank gaat uit naar de tussentijdse evaluatie van ida15

Ik vraag me af of de laatste aflevering (van vanavond dus) herhaald wordt maandag. Heeft iemand een gids??
Oud 27-06-2003, 18:33
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Yep, maandag 10:45
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Oud 27-06-2003, 19:37
Riconoscente
Avatar van Riconoscente
Riconoscente is offline
nou spectaculair hoor
pff
Oud 27-06-2003, 19:38
isaaa
Avatar van isaaa
isaaa is offline
En dit is je moeder 'MARTINE HAFKAMP'

Wie had dat nou gedacht!
__________________
wie laat zich niet koeieneren??
Oud 27-06-2003, 19:38
DaBoY
DaBoY is offline
Jaja, laatste aflevering. Niet echt spannend ofzo
Oud 27-06-2003, 19:38
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
ik had wel meer verwacht van dat tussen ray en benjamin en ik dacht dat valerie éérst aan charlie zou vertellen dat zij d'r moeder was, dat die dan heel kwaad werd om het feit dat zij dat al die tijd niet geweten had en dat ze vervolgens kwaad weg zou gaan en zou worden aangereden. daarbij zou robert dan ook gewond raken.
zoiets had ik verwacht... dat had ik denk 'k wel leuker gevonden als dit...
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 27-06-2003, 19:39
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
isaaa schreef op 27-06-2003 @ 20:38:
En dit is je moeder 'MARTINE HAFKAMP'

Wie had dat nou gedacht!
idd... de hele tijd werd d'r gezicht verborgen en d'r naam vermeden zodat wij het niet zouden weten... maar ondertussen is al een paar weken bekend dat sjors eigenlijk wendela hafkamp is.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 27-06-2003, 19:42
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Pff...

Robert rijdt Charlie aan maar rijdt vervolgens gewoon door.
Terwijl 'ie toch duidelijk kon zien dat zij het was...
En vervolgens ligt ze gelijk op sterven omdat ze tegen een paaltje aanvalt. Jaja...

Wat een kuteinde! Ik had veel liever meer gezien van Ray en Benjamin... dat was tenminste spannend
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Oud 27-06-2003, 19:42
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
oh, nog ff één vraag

(offtopic) weet iemand of onderweg naar morgen ook herhaald wordt? dan deden ze namelijk niet meer 's ochtends, maar de laatste aflevering toch wel? *hoop hoop*
ze hebben hier 3 dagen terug alle zenders op een andere frequentie gezet, maar de video stond nog niet goed ingesteld daarop
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 27-06-2003, 19:48
Riconoscente
Avatar van Riconoscente
Riconoscente is offline
Toch echt heel droevig. De scene met Laura was eigenlijk geen echte cliffhanger, dat met Ray en Benjamin ook nauwelijks, Ludo en Isabella hebben ook geen echt goed einde gekregen, en dat met Charlie is ook niet spannend.
Oud 27-06-2003, 19:52
DaBoY
DaBoY is offline
Het gaat steeds slechter met GTST

Het heeft zijn hoogtpunten wel gehad
Oud 27-06-2003, 20:07
Riconoscente
Avatar van Riconoscente
Riconoscente is offline
Citaat:
DaBoY schreef op 27-06-2003 @ 20:52:
Het gaat steeds slechter met GTST

Het heeft zijn hoogtpunten wel gehad
Als Isabella eruit gaat...misschien stop ik dan met kijken
ach
om 8 uur heb ik ook niets beters te doen
het nieuws is ook geen optie natuurlijk
Oud 27-06-2003, 20:50
ZlatanSuperJood
Avatar van ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
DaBoY schreef op 27-06-2003 @ 20:52:
Het gaat steeds slechter met GTST

Het heeft zijn hoogtpunten wel gehad

Ook erg leuk is t dat Martine al 17 jaar gevangen zit voor het opdracht geven voor een moord, die ook nog s niet gelukt is ook...
__________________
"Een juichtoon dav're langs de velden, Voor ons dierbaar Rood en Wit! De ploeg der dapp're Meersche helden,Onze vreugd en trots bezit!"
Oud 27-06-2003, 20:51
Verwijderd
Ik had eigenlijk wel verwacht dat Ray Benjamin onder schot zou houden en dat dan het einde was, maar dit einde was ronduit slecht te noemen
Oud 27-06-2003, 20:53
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
ik dacht dat die taxichauffeur van benjamin in het complot zat en hem ergens in de woestijn zou dumpen...

dat van charlie vond ik zeer overdreven... ze heeft hooguit dr heup gebroken ofzo... en valerie moest eerst het huis van barbara zo ongeveer ingedragen worden en nu rent ze aleer een dijk af...

martine hafkamp...ouwe doos met die 1000 rimpels...

en robert moet echt zn smoel es een keer gaan houden...die moet ook maar es dood...aan een overdosis coke ofzo
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Oud 27-06-2003, 21:19
Riconoscente
Avatar van Riconoscente
Riconoscente is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 27-06-2003 @ 21:53:
ik dacht dat die taxichauffeur van benjamin in het complot zat en hem ergens in de woestijn zou dumpen...

dat van charlie vond ik zeer overdreven... ze heeft hooguit dr heup gebroken ofzo... en valerie moest eerst het huis van barbara zo ongeveer ingedragen worden en nu rent ze aleer een dijk af...

martine hafkamp...ouwe doos met die 1000 rimpels...

en robert moet echt zn smoel es een keer gaan houden...die moet ook maar es dood...aan een overdosis coke ofzo
Nou, Charlie rolde wel met haar rug/buik tegen dat paaltje,
het kan zijn dat ze een inwendige bloeding heeft opgelopen of problemen met de nieren.
Oud 27-06-2003, 21:46
M*girl
Avatar van M*girl
M*girl is offline
Citaat:
stefano schreef op 27-06-2003 @ 21:51:
Ik had eigenlijk wel verwacht dat Ray Benjamin onder schot zou houden en dat dan het einde was, maar dit einde was ronduit slecht te noemen
Idd ja! Dit was totaal niet spannend..
Oud 27-06-2003, 22:13
Insatiable
Avatar van Insatiable
Insatiable is offline
Citaat:
M*girl schreef op 27-06-2003 @ 22:46:
Idd ja! Dit was totaal niet spannend..
jah.. de scene met martine was een beeter einde geweest...
hoewel.. ik wisat meteen al dat ze wendela was toen ze zag op de fotot dat ze wendy heete...gaaaap.. maar wel leuk dat martine ff terug is!
de goede ouwe tijd van de echte slechterikken....
waar is dei herman hoogendorn eigenlijk gebleven... dat vond ik atijd zo'n enge man....


vampire

P.s... is stefano er nou uit of nie?????
__________________
Take a walk down the aisle, at the end of the mile. Give your life to my charms, in the admiral's arms.
Oud 28-06-2003, 10:18
hanneke~13
Avatar van hanneke~13
hanneke~13 is offline
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef op 27-06-2003 @ 21:50:
Ook erg leuk is t dat Martine al 17 jaar gevangen zit voor het opdracht geven voor een moord, die ook nog s niet gelukt is ook...
ehm... ik dacht dat sjors 15 was? geen 17 toch???
Oud 28-06-2003, 10:59
lucy48
Avatar van lucy48
lucy48 is offline
Citaat:
hanneke~13 schreef op 28-06-2003 @ 11:18:
ehm... ik dacht dat sjors 15 was? geen 17 toch???
bijna zeventien zei ze toen ze er net was
__________________
msn=stom en van roken ga je dood
Oud 28-06-2003, 12:04
Verwijderd
ik denk dat iedereen het er over eens is dat gtst zjin beste tijd heeft gehad...
Oud 28-06-2003, 12:05
Pla
Pla is offline
WAT een slechte cliffhanger!
__________________
duss..
Oud 28-06-2003, 13:03
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
ik ga maandag de herhaling kijken, heb het gister niet kunnen zien, maar wat ik hier hoor en wat mn moeder me verteld heeft, is het dus niet veel soeps, eigenlijk alleen maar dingen die we allemaal al wisten enzo
vooral dat met Charlie vind ik erg slecht...maar goed...
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 28-06-2003, 13:40
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 27-06-2003 @ 21:53:
en robert moet echt zn smoel es een keer gaan houden...die moet ook maar es dood...aan een overdosis coke ofzo
Ik vind jou walgelijk! Kijk, daar ligt de vrouw van wie je houdt! KIJK DAN!!!
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Oud 28-06-2003, 13:59
Verwijderd
Citaat:
M@rco schreef op 28-06-2003 @ 14:40:
Ik vind jou walgelijk! Kijk, daar ligt de vrouw van wie je houdt! KIJK DAN!!!
hahahahaa, ik vond het zo grappig, laura staat toch al met 1 1/2 been in het graf dus waar maken ze zich druk om, red wat er te redden valt (het kind) en doe een dna test (gnignigni, zit robbert met dat kind)
Oud 28-06-2003, 14:41
Yeah_Right
Yeah_Right is offline
Wat was nou die hoge prijs die robert moest betalen om zn relatie met milan te verbeteren? Charlie aanrijden? Coke gebruiken?
Oud 28-06-2003, 15:13
Riconoscente
Avatar van Riconoscente
Riconoscente is offline
Mijn vermoedens:

-Charlie komt in een halve coma waar ze na twee dagen weer uit komt, met geheugenverlies. Langzaam aan gaat ze zich weer herinneren wat Valerie zei...
-Ray vermoordt Benjamin
-Laura gaat dood, baby wordt geboren...het kind is er echter slecht aan toe en heeft iets nodig van de vader, bloed ofzo...dan komt het allemaal uit
-En Sjors...tsja bla, was dat een cliffhanger?...
-Robert zal uiteindelijk verslaafd raken aan de coke en door slaaptekorten een hartverzakking krijgen...
-Milan draait door en verkracht Charlie terwijl ze in coma ligt

Oud 28-06-2003, 15:24
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Inderdaad wat een enorm slechte cliffhanger. Het ongeluk van Charlie deed me erg veel denken aan 12 steden 13 ongelukken, ik had ieder moment Jan-Douwe Kroeske verwacht met een stuk tekst.
Dat van Sjors was erg verassend
Benjamin ziet een tafel en Ray, maar dat is eng
Dennis is een zeikerd en Laura die verdient nu wel op een heel makkelijke manier haar geld
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 28-06-2003, 16:14
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Ooh, zo walgelijk. Twas afgelopen en ik had echt zo iets van: Was dit t nou?
Viel me zwaar tegen

Dat van Charlie vond ik echt idioot. Wat een aanstellerij.

Dat van Martine hafkamp wist ik ook al veel langer, dat was dus ook geen suprise meer. Alleen: waarvoor zit ze eigenlijk in de gevangenis?

Dat van Dennis vink nog wel een klein beetje zielig . Maar khoop echt dat Laura dood gaat!

Enn, verder had ik dat van Ray en Benjamin véél spectaculairder verwacht . Dat ze gingen vechten en boven een cliff hingen (hoe standaard .. ) en dat Pascal eraan kwam rennen en zag hoe ze elkaar afmaakten. Meuh.

twas erg saai.
__________________
I'll find you.
Oud 28-06-2003, 17:55
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Blue Crystal Rose schreef op 28-06-2003 @ 17:14:

Dat van Martine hafkamp wist ik ook al veel langer, dat was dus ook geen suprise meer. Alleen: waarvoor zit ze eigenlijk in de gevangenis?

omdat ze ooit opdracht heeft gegeven om iemand te vermoorden (was dat Helen??), wat overigens mislukte, maar daar zit ze dus voor in de gevangenis...
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Gtst #22
Verwijderd
0 19-11-2006 13:03
Liefde & Relatie Vervolg: jA jullie eigen idee!!van GTST aha
HilaryGirl15
6 30-11-2004 10:39
Films, TV & Radio 3 Vragen over GTST
Martijn
2 20-12-2002 20:41
Films, TV & Radio meest gekeken 2001 top 5
diamondvoodoo
25 07-01-2002 10:56
Films, TV & Radio Dragonball Z meeting (3)
niceman1984
40 27-12-2001 19:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:08.