Oud 11-09-2018, 20:20
Eovjor2018
Eovjor2018 is offline
Hoe kom ik t snelst van pukkels af.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-09-2018, 21:14
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Hoe kom ik t snelst van pukkels af.
Goede hygiëne en gezonde voeding helpt puistjes voorkomen. Je gezicht 's avonds en 's ochtends wassen, tijdig een schoon kussensloop pakken, en niet te vet eten.
Ga er vooral niet aan peuteren, dan kunnen er littekens ontstaan.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 12-09-2018, 22:49
Verwijderd
Citaat:
Goede hygiëne en gezonde voeding helpt puistjes voorkomen. Je gezicht 's avonds en 's ochtends wassen, tijdig een schoon kussensloop pakken, en niet te vet eten.
Ga er vooral niet aan peuteren, dan kunnen er littekens ontstaan.
Dit zal misschien één pukkeltje schelen.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2018, 23:22
Anoniem16
Anoniem16 is offline
Er zijn de laatste tijd echt super veel manieren bedacht om zogenaamd van je pukkels af te komen, maar in heel veel gevallen werkt dit niet. Zeker niet als je een gevoelige huid hebt, ik spreek uit ervaring. Het allerbeste is om je huid een vast ritueel aan te leren. Maak dus sowieso elke avond en ochtend je gezicht schoon met een washandje met warm water. Ik gebruik zelf Zwitsal zeepvrije wasgel, eigenlijk voor baby’s, maar zeepvrije gel is het beste voor je huid omdat er verder niks speciaals in zit en het dus geen kwaad kan, en baby’s hebben altijd een zacht schoon huidje! Verder kun je eens kijken op beautyshop, en dan voornamelijk naar azul crème, dit is een crème die je op je pukkels kan smeren zodat ze uitdrogen en als t ware geen bultjes meer zijn. Ook is het belangrijk om veel water te drinken en groene thee. Verder, probeer niet te veel aan je huid te zitten of te hard te duwen tot dat er littekens ontstaan, als je pukkels hebt die je moet uitdrukken, dan kun je dat gewoon doen, want de bacterie moet er wel uit, zorg alleen dat je je gezicht daarna weer goed schoonmaakt met water en dus misschien Zwitsal. Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen!
Met citaat reageren
Oud 12-09-2018, 23:41
Verwijderd
Citaat:
als je pukkels hebt die je moet uitdrukken, dan kun je dat gewoon doen, want de bacterie moet er wel uit!
nee dat moet je juist níet doen!

mee-eters kun je wel uitknijpen maar echte rood/witte pukkels niet. Daar krijg je juist littekens van. Een wit puistje bevat voornamelijk talg en witte bloedcellen. De bacterie "gaat er niet uit" door uitknijpen en je gezicht bacterievrij krijgen gaat ook niet. En dat is maar goed ook.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2018, 06:14
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Dit zal misschien één pukkeltje schelen.
Voor mij maakt het zichtbaar verschil, maar elke huid is anders natuurlijk.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 13-09-2018, 12:30
Verwijderd
Zeg dan: wat voor mij werkt.... ipv dat je het brengt als een feit.

Als je geen medische kennis hebt over dingen, geeft dan aub geen advies daarover.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2018, 17:34
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Zeg dan: wat voor mij werkt.... ipv dat je het brengt als een feit.

Als je geen medische kennis hebt over dingen, geeft dan aub geen advies daarover.
Kom eens met jouw medisch verantwoorde advies dan, wat dat heb ik nog niet kunnen lezen hier in het topic
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 13-09-2018, 21:15
Verwijderd
Ohhh gaan we zo doen ja?
Met citaat reageren
Oud 13-09-2018, 21:19
Verwijderd
Citaat:
nee dat moet je juist níet doen!

mee-eters kun je wel uitknijpen maar echte rood/witte pukkels niet. Daar krijg je juist littekens van. Een wit puistje bevat voornamelijk talg en witte bloedcellen. De bacterie "gaat er niet uit" door uitknijpen en je gezicht bacterievrij krijgen gaat ook niet. En dat is maar goed ook.
Dit is uiteraard onzin.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2018, 21:24
Verwijderd
Verder als je er erg mee zit: ga naar de huisarts. Als je ernstig acne hebt, kunnen wij niet weten, maar dan adviseer ik eerder een dermatoloog dan het thuisdokteren met als gevolg vervelende littekens/verergering.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2018, 21:25
Verwijderd
Verder is het de topic ipv het topic.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2018, 22:01
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Straatmeid, zo kan ie wel weer. Opzettelijk kwetsende dingen zeggen is niet nodig.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 14-09-2018, 03:49
Verwijderd
Ik heb vroeger ook veel last gehad van acne op mn schouders. Ik heb enorm veel verschillende dingen geprobeerd. Bovenstaande opties bijvoorbeeld. Zelfs wassen met jodium ofzoiets, dat hielp vrij weinig. Wat wel heel erg hielp bij mij was om dagelijks biergisttabletten in te nemen. Ik geloof dat ik binnen een week al verschil merkte doordat de huid rustiger werd. Deze tabletten kun je overigens gewoon bij een drogist, zoals de Etos, halen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid voor mensen met pukkels die roaccutane gebruiken
allan53
2 16-12-2009 09:25
Lichaam & Gezondheid Pukkels op rug
nienie
12 07-01-2005 16:07
Lichaam & Gezondheid Pukkeltjes
$cIenTsT
12 03-09-2004 21:27
Lichaam & Gezondheid pil veroorzaakt pukkels??!
i'mstronger
5 30-04-2004 08:28
Lichaam & Gezondheid Kunnen pukkels overal voorkomen?
creole
18 17-06-2002 21:38
Verhalen & Gedichten pukkel
killerkeutel
1 28-10-2001 14:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:20.