Oud 17-02-2004, 19:47
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
nog 1 uur en 45 minuten
__________________
Hela världen är så underbar
Advertentie
Oud 17-02-2004, 20:20
lipglossnblack
Avatar van lipglossnblack
lipglossnblack is offline
nu nog maar 10 minuten
Oud 17-02-2004, 20:23
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
nog 7 minuten
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Oud 17-02-2004, 20:29
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
nog 2
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 17-02-2004, 20:47
FoxyRoxy
Avatar van FoxyRoxy
FoxyRoxy is offline
* Luke heeft wel een mooi kontje
* Sookie lijkt dunner, maar ze is zwanger dus dat klopt niet
* Follow Them to the Edge of the Dessert
* die championnenhapjes zagen er vies uit
* de band was redelijk goed
* Dat lane haar moeder belde ik ben benieuwd hoe die reageert!
* niet zo'n beetje ongemakkelijk met Luke en Nicole
* Jess heeft nu echt afgedaan hoor! een beetje zijn narigheid op Rory afreageren! En dat vechten was toch wel overdreven (en extreem nep)
*
MAX: Wait, wait, wait. Ten feet.

LORELAI: Ten feet?

MAX: That's a safe distance for us, and the more furniture in between, the better.

LORELAI: I'm not gonna attack you.

MAX: I'm not worried about you, I'm worried about me. I mean, there are people still walking the halls and this is my workplace and I can't be held responsible for what I do around you. I mean, you are like a - like a - like a mythological creature that casts some kind of spell on me and makes me act stupid. I'm not stupid. I don't act stupid with anyone else. Uh, we're too close again.

LORELAI: Okay, I didn't bring a frickin' tape measure. I'm not good at judging distances. You'll have to help me out with the ten feet thing.

MAX: Well, it's a little bigger than a basketball player. Just keep a really big basketball player between us.

LORELAI: Wow, I bet there's a sentence that's never been uttered before.

---------------------

Laatst gewijzigd op 17-02-2004 om 21:29.
Oud 17-02-2004, 21:21
Verwijderd
Max deed dom.
en die laatste grap, dat Lorelai en Max tegen elkaar aanliepen, was zo voorspelbaar
Rory gaat het niet leuk vinden, dat Jess haar niet mee kan nemen, naar het bal.
Lane moet die gast nou echt dumpen! Dave pikt dat heus niet langer hoor.
Oud 17-02-2004, 21:28
Verwijderd
OH-MY-GOD
dat gevecht! jezus ik schrok echt
Oud 17-02-2004, 21:30
Nuck
Nuck is offline
Wat een kuteinde zeg...

Wel leuke aflevering verder, Michel met die hondjes
__________________
As if!
Oud 17-02-2004, 21:31
Tinkiebell
Avatar van Tinkiebell
Tinkiebell is offline
Shit he... dat was nog eens een spetterend laatst kwartiertje...
Was hele maal in shock tijdens het gevecht..!!
Komt het eigeijk nog goed met Rory en Jess..?
Aan de ene kant wel lief dat Dean nog om Rory geeft, of zou hij nog verliefd zijn...

Echt mooie aflevering!!!
Oud 17-02-2004, 21:32
grmbl
Avatar van grmbl
grmbl is offline
Oh My God! Deze hele aflevering! Iig de rory-jess stukjes dan, op t ene moment zo lief, en daarna...

Kreeg bijna tranen in mn ogen van t einde..
__________________
Is verliefd op James Napier!! He's mine!
Oud 17-02-2004, 21:34
Tinkiebell
Avatar van Tinkiebell
Tinkiebell is offline
Citaat:
grmbl schreef op 17-02-2004 @ 21:32:
Oh My God! Deze hele aflevering! Iig de rory-jess stukjes dan, op t ene moment zo lief, en daarna...

Kreeg bijna tranen in mn ogen van t einde..

Ja het wat pretty stil op dat moment dat ze op die kamer waren...
Oud 17-02-2004, 21:34
lovetear
Avatar van lovetear
lovetear is offline
Eh, ik kende het niet echt ofzo, maar aangezien het zo populair is dacht ik: laat ik maar eens kijken.

Ik heb het net dus gezien, vond het nogal opgejaagd allemaal, alsof iedereen constant haast had. Dat jonge meisje wel was erg leuk trouwens, ook qua karakter .

Maar wie was nou die jongen die met haar vriend ging vechten?
__________________
Dat heb je soms...
Oud 17-02-2004, 21:35
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik dacht meteen aan het begin van het feest al dat Rory en Jess naar boven zouden gaan. Alleen ik dacht dat er wel meer zou gebeuren, maar Rory wilde dus niet. Ze reageerde alleen best wel bot meteen. Als ze gewoon had gezegd dat ze niet te ver wilde gaan had het nog leuk kunnen blijven.

En ik zat ook met open mond te kijken naar het gevecht tussen Jess en Dean. Ik denk dat Rory nog het meest is geschrokken van Dean eigenlijk.

En Lane ! Dat telefoontje en d'r bier!!
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 17-02-2004, 21:35
FoxyRoxy
Avatar van FoxyRoxy
FoxyRoxy is offline
Citaat:
lovetear schreef op 17-02-2004 @ 21:34:
Eh, ik kende het niet echt ofzo, maar aangezien het zo populair is dacht ik: laat ik maar eens kijken.

Ik heb het net dus gezien, vond het nogal opgejaagd allemaal, alsof iedereen constant haast had. Dat jonge meisje wel was erg leuk trouwens, ook qua karakter .

Maar wie was nou die jongen die met haar vriend ging vechten?
Dean, haar ex
Oud 17-02-2004, 21:36
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
lovetear schreef op 17-02-2004 @ 21:34:
Eh, ik kende het niet echt ofzo, maar aangezien het zo populair is dacht ik: laat ik maar eens kijken.

Ik heb het net dus gezien, vond het nogal opgejaagd allemaal, alsof iedereen constant haast had. Dat jonge meisje wel was erg leuk trouwens, ook qua karakter .

Maar wie was nou die jongen die met haar vriend ging vechten?
de één was dus d'r huidige vriend Jess, maar dat zal je wel door hebben gehad.
de ander was d'r ex-vriendje. Die twee botsen altijd, omdat de één het type 'lief' is en de ander nogal 'rebels'.
En Rory heeft het uitgemaakt met Dean omdat ze verliefd was geworden op Jess.

En het kan er wel gehaast uitzien ja, maar Lorelai praat bijvoorbeeld altijd zo snel. En dat van Max Medina (die leraar) was echt overdreven!
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 17-02-2004, 21:39
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
lovetear schreef op 17-02-2004 @ 21:34:

Maar wie was nou die jongen die met haar vriend ging vechten?
haar ex

Ok, ik heb nu officieel een hekel aan Jess. Vechten met Dean, van school getrapt worden, verschrikkelijk chagerijnig en onverschillig doen en ook nog eens verder willen gaan dan Rory op dat moment wil bah bah.

Verder een zeer leuke aflevering!
Dat met Max vind ik wel zielig voor Lorelai eigenlijk En ik vind hem stom...haha

Lane Ben erg benieuwd wat haar ma nu gaat doen En ik vind dat Dave een beetje stom doet, want hij kent Lane's situatie en ze doet toch verder niets met die Yun Chui? Voor hem vind ik het wel een beetje lullig trouwens...
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 17-02-2004, 21:39
lovetear
Avatar van lovetear
lovetear is offline
Citaat:
Balance schreef op 17-02-2004 @ 21:36:
de één was dus d'r huidige vriend Jess, maar dat zal je wel door hebben gehad.
de ander was d'r ex-vriendje. Die twee botsen altijd, omdat de één het type 'lief' is en de ander nogal 'rebels'.
En Rory heeft het uitgemaakt met Dean omdat ze verliefd was geworden op Jess.

En het kan er wel gehaast uitzien ja, maar Lorelai praat bijvoorbeeld altijd zo snel. En dat van Max Medina (die leraar) was echt overdreven!
Ah, ok, ik dacht al dat hij een goeie vriend was, maar wist niet dat hij haar ex was. Waarom is ze nu met die Jess terwijl hij zich de hele avond als een klootzak gedraagt terwijl die andere wel aardig was?
__________________
Dat heb je soms...
Oud 17-02-2004, 21:43
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
lovetear schreef op 17-02-2004 @ 21:39:
Waarom is ze nu met die Jess terwijl hij zich de hele avond als een klootzak gedraagt terwijl die andere wel aardig was?
Tja, dat is wat iedereen zich afvraagt. Wij en de mensen in Stars Hollow
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 17-02-2004, 21:46
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
lovetear schreef op 17-02-2004 @ 21:39:
Ah, ok, ik dacht al dat hij een goeie vriend was, maar wist niet dat hij haar ex was. Waarom is ze nu met die Jess terwijl hij zich de hele avond als een klootzak gedraagt terwijl die andere wel aardig was?
tja, dat vragen wij ons ook al heel lang af
nee op zich is hij altijd wel aardig voor Rory en Dean was een beetje het brave jongetje. Jess daarentegen hield zich niet aan regels en gedroeg zich een beetje uitdagend, dus blijkbaar vond ze dat toch wel leuk.
En vandaag was Jess gefrustreerd omdat ie z'n diploma niet krijgt (door al z'n gespijbel). Terwijl Rory onwijs gefixeerd is op haar school: ze gaat naar de beste universiteit van Amerika en doet altijd netjes d'r huiswerk enzo. En rory weet dus niks van het gespijbel van jess.

en voor de mensen die zeggen dat jess een lul is omdat ie met dean vocht: dean begon toch met vechten?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 17-02-2004, 22:01
lovetear
Avatar van lovetear
lovetear is offline
Citaat:
Balance schreef op 17-02-2004 @ 21:46:
tja, dat vragen wij ons ook al heel lang af
nee op zich is hij altijd wel aardig voor Rory en Dean was een beetje het brave jongetje. Jess daarentegen hield zich niet aan regels en gedroeg zich een beetje uitdagend, dus blijkbaar vond ze dat toch wel leuk.
En vandaag was Jess gefrustreerd omdat ie z'n diploma niet krijgt (door al z'n gespijbel). Terwijl Rory onwijs gefixeerd is op haar school: ze gaat naar de beste universiteit van Amerika en doet altijd netjes d'r huiswerk enzo. En rory weet dus niks van het gespijbel van jess.
Ah, ok, des te meer reden om hem te dumpen .

Jullie zijn wel behulpzaam trouwens .

Citaat:
Balance schreef op 17-02-2004 @ 21:46:
en voor de mensen die zeggen dat jess een lul is omdat ie met dean vocht: dean begon toch met vechten?
Ja, maar hij begon toch omdat jess die opmerking maakte die niet zo aardig tegenover Rory was? Vindt Dean Rory eigenlijk nog leuk, wel toch?

(even de expert uithangen )
__________________
Dat heb je soms...
Oud 17-02-2004, 22:05
Laen
Avatar van Laen
Laen is offline
Hij sloeg Jess geloof ik omdat hij dacht dat er weet-ik-veel-wat was gebeurd, omdat zij huilend naar beneden kwam.
En hij heeft denk ik nog een ontzettend zwak voor Rory (en andersom )
__________________
Negers & tompoucen zoenen met testout.com | <*)_>< "Onmogelooflijk!"
Oud 17-02-2004, 22:12
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Balance schreef op 17-02-2004 @ 21:46:

en voor de mensen die zeggen dat jess een lul is omdat ie met dean vocht: dean begon toch met vechten?
naja, dat zat er zowieso al een hele tijd aan te komen en ik vind dat Jess zich gewoon belachelijk heeft gedragen. Hij heeft zelfs Rory aan het huilen gemaakt en naar mijn idee gebeurd dat niet zo vaak (ze huilt bijna nooit, valt dat jullie ook op?). Dat geeft opzich Dean niet het recht om hem te slaan, maar eigenlijk ook weer wel. Maar das mijn mening
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 17-02-2004, 22:13
Verwijderd
Citaat:
Blubje schreef op 17-02-2004 @ 21:43:
Tja, dat is wat iedereen zich afvraagt. Wij en de mensen in Stars Hollow
nu-uh. spreek voor jezelf. jess is leuk. deze aflevering wassie misschien een beetje chagerijnig.
Oud 17-02-2004, 22:15
Verwijderd
Citaat:
Blubje schreef op 17-02-2004 @ 21:39:
haar ex

Ok, ik heb nu officieel een hekel aan Jess. Vechten met Dean, van school getrapt worden, verschrikkelijk chagerijnig en onverschillig doen en ook nog eens verder willen gaan dan Rory op dat moment wil bah bah.

Vechten met Dean? Dean viel hém aan hoor. En hij stopte toch? toen Rory zei dat ze niet verder wou gaan? hij zei toch ' you didn't do anything, Rory!' (ofzo?)
Oud 17-02-2004, 22:17
count.me.out
count.me.out is offline
jess, the man!
Oud 17-02-2004, 22:18
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Rianne schreef op 17-02-2004 @ 22:15:
Vechten met Dean? Dean viel hém aan hoor. En hij stopte toch? toen Rory zei dat ze niet verder wou gaan? hij zei toch ' you didn't do anything, Rory!' (ofzo?)
ja, hij stopte, nadat ze ongeveer 5 keer had gezegd 'no jess' 'wait jess' enz. dattie ff eerder luistert naar wat ze zegt ofzo

en over dat vechten, Dean begon eerst ja, maar lees m'n vorige post, daar leg ik t uit
Citaat:
nu-uh. spreek voor jezelf. jess is leuk. deze aflevering wassie misschien een beetje chagerijnig.
deze aflevering??? wat dacht je van gewoon alle afleveringen? volgens mij is hij gewoon een geboren chagerijn. Hij lacht vrijwel NOOIT.
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 17-02-2004, 22:18
Verwijderd
Citaat:
Blubje schreef op 17-02-2004 @ 22:12:
naja, dat zat er zowieso al een hele tijd aan te komen en ik vind dat Jess zich gewoon belachelijk heeft gedragen. Hij heeft zelfs Rory aan het huilen gemaakt en naar mijn idee gebeurd dat niet zo vaak (ze huilt bijna nooit, valt dat jullie ook op?). Dat geeft opzich Dean niet het recht om hem te slaan, maar eigenlijk ook weer wel. Maar das mijn mening
Rory schrok gewoon. allemaal nieuw voor dr. en Jess was idd vet chagerijnig omdat hij zijn diploma niet krijgt, en Rory reageerde daar alleen maar op.
Oud 17-02-2004, 22:20
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Rianne schreef op 17-02-2004 @ 22:18:
Rory schrok gewoon. allemaal nieuw voor dr. en Jess was idd vet chagerijnig omdat hij zijn diploma niet krijgt, en Rory reageerde daar alleen maar op.
Naja dat kan wel zo zijn, maar dan nog vind ik niet dat Jess Rory zo kan behandelen. Hij heeft t allemaal aan zichzelf te danken, dat van school. Iedereen heeft hem ervoor gewaarschuwd en daar trok ie zich niets van aan. Dus zijn eigen schuld en dat hoeft ie dan niet op Rory af te reageren...
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 17-02-2004, 22:22
Verwijderd
Citaat:
Blubje schreef op 17-02-2004 @ 22:18:
ja, hij stopte, nadat ze ongeveer 5 keer had gezecht 'no jess' 'wait jess' enz. dattie ff eerder luistert naar wat ze zegt ofzo

en over dat vechten, Dean begon eerst ja, maar lees m'n vorige post, daar leg ik t uit

deze aflevering??? wat dacht je van gewoon alle afleveringen? volgens mij is hij gewoon een geboren chagerijn. Hij lacht vrijwel NOOIT.
2 a 3 keer, en hij is nou eenmaal die rebel ja. Dean had helemaal niks gedaan.

Dean had nog steeds niet het recht hem te slaan. (vind ik)hij heeft Jess (en andersom natuurlijk) vanaf het begin al niet aardig gevonden , en hij wou een keer eerder toch ook al vechten? Hij is te overbezorgd ten opzichte van Rory. ( Dean dus) alsof ze niet voor zichzelf kan zorgen.

Nou. ik weet niet wat jij doet, maar ik heb Jess al vaak zien lachen hoor.. hij lacht misschien niet de hele tijd nee, maar daar is hij het type ook niet voor, hij is de cool-guy. Als je er op gaat letten hoe vaak hij lacht, kan je dat wel bij iedereen doen. Kirk lacht ook niet vaak he.
Oud 17-02-2004, 22:24
Verwijderd
Citaat:
Blubje schreef op 17-02-2004 @ 22:20:
Naja dat kan wel zo zijn, maar dan nog vind ik niet dat Jess Rory zo kan behandelen. Hij heeft t allemaal aan zichzelf te danken, dat van school. Iedereen heeft hem ervoor gewaarschuwd en daar trok ie zich niets van aan. Dus zijn eigen schuld en dat hoeft ie dan niet op Rory af te reageren...
Nee, dat moettie ook niet, maar ik snap wel dattie het doet.. ik zou waarschijnlijk ook chagerijnig zijn als ik zulk nieuws zou horen, ook al lag het aan mezelf. dus ik snap het wel, maarja hij had het niet mogen doen. maarja. er mag zoveel niet.
Oud 17-02-2004, 22:30
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Rianne schreef op 17-02-2004 @ 22:22:
2 a 3 keer, en hij is nou eenmaal die rebel ja. Dean had helemaal niks gedaan.

Dean had nog steeds niet het recht hem te slaan. (vind ik)hij heeft Jess (en andersom natuurlijk) vanaf het begin al niet aardig gevonden , en hij wou een keer eerder toch ook al vechten? Hij is te overbezorgd ten opzichte van Rory. ( Dean dus) alsof ze niet voor zichzelf kan zorgen.

Nou. ik weet niet wat jij doet, maar ik heb Jess al vaak zien lachen hoor.. hij lacht misschien niet de hele tijd nee, maar daar is hij het type ook niet voor, hij is de cool-guy. Als je er op gaat letten hoe vaak hij lacht, kan je dat wel bij iedereen doen. Kirk lacht ook niet vaak he.
hmm ach ja. Ik denk niet dat we het hier over eens gaan worden
Ik heb Jess al vanaf het begin niet gemogen. Ik hou gewoon niet zo van t type 'cool-guy' denk ik
en nee, Dean had idd t recht niet.
en ook al ben je een rebel, dan nog betekent nee 'nee'. Dat geldt dus ook voor Jess. Mja er is gelukkig niets gebeurd ofzo
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 17-02-2004, 22:32
lovetear
Avatar van lovetear
lovetear is offline
Maareh, wat maakt deze serie nou zo superleuk?(behalve die Rory dan )
__________________
Dat heb je soms...
Oud 17-02-2004, 22:41
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Dean <3
Rory
Jess.. Tja. Hij blijft toch wel iets hebben, hoor. Maar hijs wel een beetje irritant bezig.

Michel Zo schattig met zn puppies!

En Lorelai zag er leuk uit deze aflevering. Ik ben blij dat dat met Max eindelijk een beetje is uitgepraat. En Alex kwam weer eventjes terug. Het is dus nog niet officieel over tussen hen.

Lane en Dave. Aaawh. Ik vind het wel zielig voor Dave, hoor. Lane was grappig trouwens. En de band was cool
__________________
I'll find you.
Oud 17-02-2004, 22:43
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Citaat:
lovetear schreef op 17-02-2004 @ 22:32:
Maareh, wat maakt deze serie nou zo superleuk?(behalve die Rory dan )
De humor, de personages, de verhaallijnen. Alles
__________________
I'll find you.
Oud 17-02-2004, 22:52
Alistar
Avatar van Alistar
Alistar is offline
Jaaa was weer leuk hoor! Ik vond Michel met zn hondjes erg grappig (hoe heette dat hondje die in de waterbak was gevallen ook alweer?), en Lane die dr moeder belde En de discussie van Lorelai en Sookie of die kus met Max wel echt was

Ik denk dat Dean nog wel verliefd is op Rory, want hij mepte dr meteen op los. Wel lullig voor zn vriendin......maarja, ik vind Rory en Dean toch leuker bij elkaar dan Rory en Jess
Ik weet eigenlijk niet op Rory Dean nog steeds leuk vindt, beetje moeilijk te zeggen.

En Max moet niet zeuren
__________________
'Nee' heb je, 'ja' krijg je niet || Just smile and wave
Oud 17-02-2004, 22:53
Alistar
Avatar van Alistar
Alistar is offline
Citaat:
Blue Crystal Rose schreef op 17-02-2004 @ 22:43:
De humor, de personages, de verhaallijnen. Alles
Mee eens
__________________
'Nee' heb je, 'ja' krijg je niet || Just smile and wave
Oud 17-02-2004, 23:00
de ijsprinses
Avatar van de ijsprinses
de ijsprinses is offline
alles is al gezegd
leuke aflevering, alleen erger ik me steeds meer aan die vermoeiende stukjes die te lang duren. blegh. tis tijd voor Everwood
Lorelai zag er on-Lorelais uit in het begin, die pet, dat bloesje en vestje, alsof Emily haar aangekleed had.
brr dat gezeik over dat geld, die smoes van Lorelai enzo
Oud 17-02-2004, 23:29
Verwijderd
Citaat:
de ijsprinses schreef op 17-02-2004 @ 23:00:
alles is al gezegd
leuke aflevering, alleen erger ik me steeds meer aan die vermoeiende stukjes die te lang duren. blegh. tis tijd voor Everwood
Lorelai zag er on-Lorelais uit in het begin, die pet, dat bloesje en vestje, alsof Emily haar aangekleed had.
brr dat gezeik over dat geld, die smoes van Lorelai enzo
neej dit moet blijven, everwood is stom
Oud 18-02-2004, 07:45
Femme-Fatale
Avatar van Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Toen Dave naar Young Chui ging om te praten, dat stukje vond ik geweldig. Young Chui dacht dat hij hem zou slaan ofzo en toen Dave op hem viel.

[Dave walks up to Young Chui]
DAVE: Young Chui, we gotta talk.
YOUNG CHUI: Don't touch me, Dave.
DAVE: I'm not gonna touch you. I just think it's time you and I had a real talk about the Lane situation.
YOUNG CHUI: Just a talk?
DAVE: We'll keep it friendly, honest.
[Dean and Jess burst through a door and knock Dave into Young Chui]
YOUNG CHUI: Ah, get off me!
DAVE: I'm trying.


Jammer dat Kirk er niet was vanavond.
En Jess moet niet zo zeuren hij vindt alles saai en niet leuk. Hij kon best wel op dat feest blijven.
Oud 18-02-2004, 10:32
Verwijderd
Wauw, wat een aflevering

De Rory&Jess stukjes waren zooo leuk!! Ik wil ook zo'n vriendje
Alleen op het laatst ging het niet meer zo goed.. maar toch vind ik dat Jess niet echt wat verkeerd heeft gedaan. En dat Dean hem sloeg! Dat vond ik helemaal stom.. want Rory kwam huilend naar beneden, en hij dacht meteen dat Jess wel wat gedaan zou hebben.. en dan zomaar slaan Dean is dus nog wel een beetje verliefd op Rory..

En er zaten zoveel leuke stukjes in!
Michel met die hondjes
Lane met het bier en haar moeder bellen Die Young Chui (?) is eng wat een griezel.. Ik vind het zielig voor Dave..
Ik vind Nicole helemaal niet leuk.. ze pikt Luke helemaal in
En Alex werd genoemd, zijn ze hem toch nog niet vergeten
Lorelai en Rory verveeld op de bank, terwijl Emily en Richard een 'klein' feestje houden

En er was nog wel meer..
Oud 18-02-2004, 10:37
niña
Avatar van niña
niña is offline
Michles hondjes
Lorelai en Max wat een frik is dat zeg
Luke op bed en Lorelai met dat idiote mandje
Gevecht was maar jess zag er wel uit drna
pff wat nog meer.. ben het alweer kwijt
__________________
“I have a friend who is a stripper. You’re much happier than her.”
Oud 18-02-2004, 10:46
Verwijderd
Citaat:
MoonMonkey schreef op 17-02-2004 @ 13:44:
Er komen hierna nog 3 afleveringen. Dus als 9 maart echt de laatste aflevering wordt uitgezonden, zenden ze de laatste aflevering van het seizoen dus weer niet uit...
oow nee, dat hoop ik toch niet
Bij seizoen 2 deden ze dat ook al Ik snap ook echt niet wat voor zin dat heeft

Maar ik kan me ook vergist hebben
Er was iets met 9 maart, maar ik weet nu even niet meer zeker of dat de laatste GG aflevering was, of de eerste Everwood..
Oud 18-02-2004, 12:11
*Rupsje*
Citaat:
Pebbles schreef op 18-02-2004 @ 10:46:
oow nee, dat hoop ik toch niet
Bij seizoen 2 deden ze dat ook al Ik snap ook echt niet wat voor zin dat heeft

Maar ik kan me ook vergist hebben
Er was iets met 9 maart, maar ik weet nu even niet meer zeker of dat de laatste GG aflevering was, of de eerste Everwood..
Er staat inderdaad op een site van net5 dat in maart weer nieuwe afleveringen van everwood te zien zijn, maar dat hoeft toch niet te betekenen dat het in plaats van de gilmore girls komt? (hoop ik!!).
Echt superaflevering trouwns. Ik vind die twee andere bandleden echt zo leuk!
BRIAN: I made my suggestion.

ZACH: Yeah, and we vetoed "The Harry Potters." Next.

BRIAN: So yours is better?

ZACH: "Follow Them to the Edge of the Dessert" is memorable and classy.

BRIAN: I run out of breath every time I say it.

ZACH: You've got asthma, dude. You run out of breath saying your name.

Dat gevecht had ik eigenlijk wel verwacht, maar al veel eerder, het was trouwens wel een beetje nep eigenlijk. Maar ik vind het wel weer een leuke situatie nu, benieuwd naar volgende week en zouden rory en jess nu uit elkaar gaan...?
Oud 18-02-2004, 12:15
Verwijderd
Citaat:
*Rupsje* schreef op 18-02-2004 @ 12:11:
Er staat inderdaad op een site van net5 dat in maart weer nieuwe afleveringen van everwood te zien zijn, maar dat hoeft toch niet te betekenen dat het in plaats van de gilmore girls komt? (hoop ik!!).
Echt superaflevering trouwns. Ik vind die twee andere bandleden echt zo leuk!
BRIAN: I made my suggestion.

ZACH: Yeah, and we vetoed "The Harry Potters." Next.

BRIAN: So yours is better?

ZACH: "Follow Them to the Edge of the Dessert" is memorable and classy.

BRIAN: I run out of breath every time I say it.

ZACH: You've got asthma, dude. You run out of breath saying your name.

Dat gevecht had ik eigenlijk wel verwacht, maar al veel eerder, het was trouwens wel een beetje nep eigenlijk. Maar ik vind het wel weer een leuke situatie nu, benieuwd naar volgende week en zouden rory en jess nu uit elkaar gaan...?
Jaa, op de net5 site staat idd maart, maar ik weet heel zeker dat ik ook ergens de datum 9 maart heb gelezen.. nja, we zullen wel zien

Die Zach was grappig Ik moest steeds om hem lachen als ie wat zei

Ik denk niet dat Rory en Jess uit elkaar gaan om zoiets.. ze zullen nog wel even bij elkaar blijven hoop ik tenminste..

en nu niet mij gaan quoten met spoilers en smilies erin over de toekomst van Jess en Rory, want dan kan ik het antwoord wel raden waarschijnlijk, en ik wil het allemaal niet weten
Oud 18-02-2004, 12:18
Verwijderd
Trouwens, op teletekst stond dat Rory en Jess ruzie zouden krijgen, en in een spoiler in dit topic stond het ook, maar ze hebben toch niet echt ruzie gehad? En al helemaal niet over dat Jess niet naar het eindfeest mag..
Oud 18-02-2004, 12:50
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 18-02-2004 @ 12:18:
Trouwens, op teletekst stond dat Rory en Jess ruzie zouden krijgen, en in een spoiler in dit topic stond het ook, maar ze hebben toch niet echt ruzie gehad? En al helemaal niet over dat Jess niet naar het eindfeest mag..
Nee inderdaad, dat dacht ik ook al...
__________________
As if!
Oud 18-02-2004, 13:46
Alistar
Avatar van Alistar
Alistar is offline
Egt balen, ik wil zo graag zien wat er gaat gebeuren, maar ben dr nie volgende week
En mn moeder ook niet, dus die kan t niet voor me opnemen ofzo
__________________
'Nee' heb je, 'ja' krijg je niet || Just smile and wave
Oud 18-02-2004, 13:59
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
lovetear schreef op 17-02-2004 @ 22:32:
Maareh, wat maakt deze serie nou zo superleuk?(behalve die Rory dan )
De humor van Lorelai en Rory. Absoluut!
Kijk voor de gein nog eens een aflevering (op zondag komen oudere afleveringen). Die humor is echt geweldig!!

En ik vond dat Jess helemaal niet te ver ging.
Zij wou zoenen, hij ook.
Zij ging op het bed zitten, hij ook.
Ze gingen samen liggen en gingen verder.
Vervolgens zei rory twee keer 'jess, wait' maar bleef ondertussen wel zoenen... Echt duidelijk was het dus niet wat ze wilde, want ze ging zelf ook gewoon door.
Toen ineens sprong ze op en was ze overstuur.
Tja, íetsje duidelijker mag best van mij.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 18-02-2004, 16:33
Pla
Pla is offline
Wat een aflevering zeg, poehee..
Gebeurde echt super veel maar wel echt leuk Dat gevecht ook, zag er nog best echt uit.. Heel dat huis door geschopt
En Rory en Jess, beter komt het volgende week weer goed
__________________
duss..
Oud 18-02-2004, 17:09
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Echt een geweldige aflevering,

het gevecht, de band (die de White Stripes speelde ), die jongens die cool probeerden te zijn door een feest te organiseren, maar eigenlijk gewoon losers waren, dat gesprek over Lord of the Rings op het feest
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Veronica Mars #2
Carn
435 07-12-2008 11:06
Films, TV & Radio [ Tv series ] Top 5 TV series
desperadoz
100 05-06-2008 00:05
Films, TV & Radio [enquete]
phink
41 26-02-2006 16:46
Algemene schoolzaken vragenlijst
Miekel
26 29-12-2003 14:03
De Kantine Je favoriete....
sunshine1982
48 01-04-2003 16:33
Films, TV & Radio Favo programma....?
rickert
31 16-02-2002 20:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:32.