Oud 13-11-2004, 12:04
Verwijderd
@Gatara

Als we iedereen met een grote mond op moeten gaan sluiten, moeten we maar snel een flink aantal gevangenissen uit de grond stampen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-11-2004, 12:08
what if..
Avatar van what if..
what if.. is offline
Citaat:
Gatara schreef op 10-11-2004 @ 14:25 :
we kunnen niet laten tolereren dat extremisten t voor het zeggen krijgen

(verborgen oproep)
alsof onze regering die gasten kan stoppen..
__________________
I tend to have all the answers:o
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 12:09
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 13-11-2004 @ 12:04 :
@Gatara

Als we iedereen met een grote mond op moeten gaan sluiten, moeten we maar snel een flink aantal gevangenissen uit de grond stampen.
nee, het gaat natuurlijk niet om een grote mond en daarom vastzetten, maar om de onlogische beredenering erachter zo van: ow, die foto's waren bedoeld voor de irakese familie, nou, dan zal er wel niks aan de hand zijn

ik neem wel aan dat die hassan nu sowieso in de gaten gehouden wordt.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 12:16
what if..
Avatar van what if..
what if.. is offline
Citaat:
Gatara schreef op 13-11-2004 @ 12:09 :
nee, het gaat natuurlijk niet om een grote mond en daarom vastzetten, maar om de onlogische beredenering erachter zo van: ow, die foto's waren bedoeld voor de irakese familie, nou, dan zal er wel niks aan de hand zijn

ik neem wel aan dat die hassan nu sowieso in de gaten gehouden wordt.
da's wel te hopen ja..
er zijn verschillende moslims die verwachten dat er een grootschalige vergeldingsactie komt voor het in brand steken van een islamitische school, en moskeeën bekladden enzo.
het zou mij eigenlijk ook niet verbazen..
komt wel heel dichtbij nu
__________________
I tend to have all the answers:o
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 12:23
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
what if.. schreef op 13-11-2004 @ 12:16 :
da's wel te hopen ja..
er zijn verschillende moslims die verwachten dat er een grootschalige vergeldingsactie komt voor het in brand steken van een islamitische school, en moskeeën bekladden enzo.
het zou mij eigenlijk ook niet verbazen..
komt wel heel dichtbij nu
Ze verwachten het natuurlijk omdat het het einde is van de Ramadan.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 12:25
what if..
Avatar van what if..
what if.. is offline
Citaat:
Gatara schreef op 13-11-2004 @ 12:23 :
Ze verwachten het natuurlijk omdat het het einde is van de Ramadan.
uhmm moet iedereen zn frustratie uiten ofzo
__________________
I tend to have all the answers:o
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 12:27
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
what if.. schreef op 13-11-2004 @ 12:25 :
uhmm moet iedereen zn frustratie uiten ofzo
haha, nee, maar tijdens ramadan is zoiets helemaal not-done ofzo
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 12:30
what if..
Avatar van what if..
what if.. is offline
Citaat:
Gatara schreef op 13-11-2004 @ 12:27 :
haha, nee, maar tijdens ramadan is zoiets helemaal not-done ofzo
oow ok, nee daar weet ik verder nix van..
is na de ramadan zoiets dan "well done" ?
__________________
I tend to have all the answers:o
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 12:32
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
what if.. schreef op 13-11-2004 @ 12:30 :
oow ok, nee daar weet ik verder nix van..
is na de ramadan zoiets dan "well done" ?
niet zulke moeilijke vragen stellen
laat btw een moslim zich maar hier over uitwijden voordat ik wat fouts zeg
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 12:35
what if..
Avatar van what if..
what if.. is offline
Citaat:
Gatara schreef op 13-11-2004 @ 12:32 :
niet zulke moeilijke vragen stellen
laat btw een moslim zich maar hier over uitwijden voordat ik wat fouts zeg
hoezo? ben je bang dat je vermoord wordt als je je mening geeft?
__________________
I tend to have all the answers:o
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 12:38
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
what if.. schreef op 13-11-2004 @ 12:35 :
hoezo? ben je bang dat je vermoord wordt als je je mening geeft?
lol, nee.

Maar je maakt hier al een fout en spreekt over een mening, terwijl ik net de feiten wil aanhalen en aangezien ik meen dat ik er nog te weinig vanaf weet (van de islam) ga ik daar dus ook niet over uitwijden.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 12:39
what if..
Avatar van what if..
what if.. is offline
Citaat:
Gatara schreef op 13-11-2004 @ 12:38 :
lol, nee.

Maar je maakt hier al een fout en spreekt over een mening, terwijl ik net de feiten wil aanhalen en aangezien ik meen dat ik er nog te weinig vanaf weet (van de islam) ga ik daar dus ook niet over uitwijden.
haha ok ben niet helemaal policitally correct
maar toch
__________________
I tend to have all the answers:o
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 12:56
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 13-11-2004 @ 12:23 :
Ze verwachten het natuurlijk omdat het het einde is van de Ramadan.
Na het einde van de Ied zullen ze waarschijnlijk weer lucht aan hun gevoelens gegeven
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 12:57
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 13-11-2004 @ 12:38 :
lol, nee.

Maar je maakt hier al een fout en spreekt over een mening, terwijl ik net de feiten wil aanhalen en aangezien ik meen dat ik er nog te weinig vanaf weet (van de islam) ga ik daar dus ook niet over uitwijden.
Goed dat je het tenminste toe geeft
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 12:57
what if..
Avatar van what if..
what if.. is offline
Citaat:
makelville schreef op 13-11-2004 @ 12:56 :
Na het einde van de Ied zullen ze waarschijnlijk weer lucht aan hun gevoelens gegeven
einde van de wat?
__________________
I tend to have all the answers:o
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 13:00
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
makelville schreef op 13-11-2004 @ 12:57 :
Goed dat je het tenminste toe geeft
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 13:02
what if..
Avatar van what if..
what if.. is offline
Citaat:
Gatara schreef op 13-11-2004 @ 13:00 :
ja, echt goed van je dat je je fouten durft toe te geven enzo
maar laten we het weer over europa kijkt toe hebben
__________________
I tend to have all the answers:o
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 13:04
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 13-11-2004 @ 13:00 :
Dat je kennis over de islam gering is

@wat if ied is suikerfeest
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 13:09
what if..
Avatar van what if..
what if.. is offline
Citaat:
makelville schreef op 13-11-2004 @ 13:04 :
Dat je kennis over de islam gering is

@wat if ied is suikerfeest
ok hoelang duurt t suikerfeest?
__________________
I tend to have all the answers:o
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 13:10
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
makelville schreef op 13-11-2004 @ 13:04 :
Dat je kennis over de islam gering is
ik heb nooit anders beweerd
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 13:12
what if..
Avatar van what if..
what if.. is offline
Citaat:
Gatara schreef op 13-11-2004 @ 13:10 :
ik heb nooit anders beweerd
en dat is juist zo goed van je
__________________
I tend to have all the answers:o
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 13:14
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 13-11-2004 @ 13:10 :
ik heb nooit anders beweerd
Met al dat gezeik over de Islam van je kreeg ik toch echt iets anders mee
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 13:28
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
makelville schreef op 13-11-2004 @ 13:14 :
Met al dat gezeik over de Islam van je kreeg ik toch echt iets anders mee

ik zeik niet over de islam
waarom zou ik?
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 10:51
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
AIVD-er lekte via website reisbureau
Uitgegeven op 14 november 2004 om 08:25 uur

Een website van een reisbureau zou geheime boodschappen bevatten van een medewerker van de Algemene Inlichtingen en Veiligheidsdienst AIVD. Volgens de Telegraaf op zondag gaf de 34-jarige Ben A. die werkzaam was bij de AIVD signalen door via de foto's op de website chafarinatours.com. A. is de zwager van de man die op 30 september werd opgepakt wegens heling van AIVD-gegevens.

A. is agent voor het Marokkaanse reisbureau Chafarinas Tours in Nederland. Volgens de Telegraaf is het bureau weinig rendabel. De krant meldt ook dat A. werkzaam is geweest bij de Immigratie en Naturalisatie Dienst en daarna is aangenomen bij de AIVD. Hij kreeg de baan 'ondanks twijfels over zijn achtergrond'. Bij de AIVD was een tekort aan arabisten en islam-kenners.

A. zou informatie van de AIVD hebben doorgestuurd aan onder meer de zogenaamde Hofstadgroep, Samir A. en Mohammed B. Een speciaal programma van de Amerikaanse veiligheidsdienst FBI heeft de website van A. aan een onderzoek onderworpen. Uit dat onderzoek bleek dat de foto's boodschappen doorgaven. Daarvoor werd steganografie gebruikt. Met deze techniek kunnen berichten worden omgezet in plaatjes.
http://nieuws.nl/bericht/4/30940

nouja, dat ze t internet gebruiken
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 14:40
oneMen
Avatar van oneMen
oneMen is offline
Citaat:
makelville schreef op 13-11-2004 @ 13:14 :
Met al dat gezeik over de Islam van je kreeg ik toch echt iets anders mee
De arrogantie van je, ongelovelijk. 70% procent van je reply's zijn ergelijk ongegrond en/of off-topic. 10% is volkomen gekopieërd. Daarbij komen nog eens 19% smilie-posts.

Nergens kom je verder als 'blijf van de Islam af', 'je snapt er niets van', oftewel 'ik weet het allemaal toch beter'.

Snap toch eens dat het grootste deel van de mensen hier respect hebben voor de islam en geloof op zich; we kennen immers ook een vrijheid van godsdienst. Maar niet elk aspect van een geloof, in dit geval dus de Koran en de moslimgemeenschap in Nederland, dat ter discussie staat zou een taboe moeten zijn. Sterker nog, het liefst helemaal geen taboes. Wat Gatara naar mijn mening overigens met respect doet, is haar mening versterkt met feiten te geven. Geef bijvoorbeeld eens een voorbeeld van 'Gezeik over de Islam'.
__________________
oneMen can make a difference | Maar dat is mijn mening... |
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 18:10
Lover Chickie
Avatar van Lover Chickie
Lover Chickie is offline
Nou , kging vamorgen met de trein (moest werken,koopzondag)
stopte de trein ineens, bleek er un bommelding te zijn.
Dat was zo lullig moesten we uit stappen en omdat de trein nie meer verder reed, hebben we ander half uur in de kou op bus gewacht.
Weet je dat die lonsdale ventjes echt aardig kunnen zijn als de rest van de gang er nie bij is.
(kheb un uur zitten praten met zo'n gabber was heel aardig en zo (ben zelf lichtgetint, dus)
__________________
Don't worry, be happy
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 18:15
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Lover Chickie schreef op 14-11-2004 @ 18:10 :
Weet je dat die lonsdale ventjes echt aardig kunnen zijn als de rest van de gang er nie bij is.
(kheb un uur zitten praten met zo'n gabber was heel aardig en zo (ben zelf lichtgetint, dus)
Tsja, het is toch voor een deel groepsdruk.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 01:27
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Duitse leiders waarschuwen voor conflicten met moslims

Uitgegeven op 14 november 2004 om 22:31 uur

Duitse politieke leiders hebben zondag gewaarschuwd voor dreigende conflicten tussen moslims en autochtone Duitsers. Volgens minister van binnenlandse zaken Otto Schily dreigen de tegenstellingen tussen moslims en autochtonen ook in Duitsland op gewelddadige confrontaties uit te lopen. ,,Holland is overal", zegt SPD-binnenlandwoordvoerder Dieter Wiefelspütz.

Volgens Günter Beckstein, minister van binnenlandse zaken van de deelstaat Beieren, waar veel moslims wonen, is het Nederlandse integratiebeleid volkomen mislukt en moet Duitsland daarvan leren en een andere aanpak nastreven. ,,Hier wonende buitenlanders moeten verplicht de taal leren en de leidende rol van de Duitse cultuur erkennen", aldus Beckstein. Volgens Wiefelspütz kunnen moslimorganisaties een belangrijke bijdrage leveren aan het verhinderen van excessen door zich uit te spreken tegen extremistische opvattingen over de islam en uit naam van de religie gepleegd geweld.

Schily zegt zich zorgen te maken dat Duitsland geconfronteerd wordt met 'Nederlandse toestanden', al zei hij te geloven dat de integratie van moslims in Duitsland beter is verlopen dan in Nederland. De Duitse regering heeft dit jaar een nieuwe asiel- en migratiewet ingevoerd, maar de op 1 januari in werking tredende wet is vooral bedoeld voor mensen die naar Duitsland komen en niet voor mensen die er al zijn. Als aanvullende maatregel bestudeert de regering onder meer een voorstel om migrantenkinderen met een taalachterstand een jaar eerder leerplichtig te maken.

Migrantenorganisaties hebben dit weekeinde hun bezorgdheid uitgesproken over de groeiende steun voor extreem-rechts en het steeds groter wordende aantal neo-nazi's.
http://nieuws.nl/bericht/5/49890
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 01:31
Verwijderd
Je moest eens horen hoe CNN over de Nederlandse 'crisistoestanden' berichtte.. als je hen letterlijk zou geloven is het veiliger om in Irak te wonen dan hier


ik wens evenwel de Nederlandse situatie niet te "minimaliseren", in tegendeel!
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 01:31
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Het begrip 'Nederlandse toestanden' is nogal gedevalueerd de laatste jaren Guy Verhofstadt zei bij de formatie van zijn tweede kabinet 1,5 jaar gelden ook al dat hij geen 'Nederlandse toestanden' wilde, dus geen ruzieënde ministers en proefbalonetjes. En nu staat 'Nederlandse toestanden' dus weer voor moord, brandstichting en spanningen tussen moslims en niet-moslims...

Waar gaat het naartoe met de Nederlandse toestanden?
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 01:33
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 15-11-2004 @ 01:31 :

Waar gaat het naartoe met de Nederlandse toestanden?
ik wil weer bekend staan als de vredelievende pothead en niet als een racistische xenofobische moordenaar cq. arsonist.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 01:37
Verwijderd
Citaat:
naam onbekend schreef op 15-11-2004 @ 01:31 :
Het begrip 'Nederlandse toestanden' is nogal gedevalueerd de laatste jaren Guy Verhofstadt zei bij de formatie van zijn tweede kabinet 1,5 jaar gelden ook al dat hij geen 'Nederlandse toestanden' wilde, dus geen ruzieënde ministers en proefbalonetjes. En nu staat 'Nederlandse toestanden' dus weer voor moord, brandstichting en spanningen tussen moslims en niet-moslims...

Waar gaat het naartoe met de Nederlandse toestanden?
ja.. dat is idd wel waar.. "what's next?"..

[Nu, Guy is daar nu wel niet bepaald in geslaagd.. ik heb niet veel anders dan ruziënde ministers en regeringen. (al kon hij toen niet weten dat we nu met verschillende asymmetrische regeringen zitten)... ik weet niet of jullie daar van hebben gehoord, maar de zaak 'Vandenbroucke' illustreert dat prima.. nu, ik besef wel dat een (apen)land als België moeilijk te besturen zal zijn, als je rekening moet houden met 5 minister-presidenten en zo'n 6 regeringen]
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 01:38
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 15-11-2004 @ 01:33 :
ik wil weer bekend staan als de vredelievende pothead en niet als een racistische xenofobische moordenaar cq. arsonist.
daar hadden we het onlangs ook nog over
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 01:46
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
geilespookje schreef op 15-11-2004 @ 01:37 :
ja.. dat is idd wel waar.. "what's next?"..

[Nu, Guy is daar nu wel niet bepaald in geslaagd.. ik heb niet veel anders dan ruziënde ministers en regeringen. (al kon hij toen niet weten dat we nu met verschillende asymmetrische regeringen zitten)... ik weet niet of jullie daar van hebben gehoord, maar de zaak 'Vandenbroucke' illustreert dat prima.. nu, ik besef wel dat een (apen)land als België moeilijk te besturen zal zijn, als je rekening moet houden met 5 minister-presidenten en zo'n 6 regeringen]
België gaat nog eens finaal kapot aan die federale structuur...
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 02:02
Verwijderd
Citaat:
naam onbekend schreef op 15-11-2004 @ 01:46 :
België gaat nog eens finaal kapot aan die federale structuur...
Ach, zo'n vaart zal het wel niet lopen. En ik geloof best wel in onze staatsstructuur, omdat de overheveling van bevoegdheden van de federale structuur naar de gewesten & gemeenschappen (het federaliseren) noodzakelijk was (en is).

Zo was het onderwijs in de jaren '80 het eerste domein/bevoegdheid dat werd overgeheveld naar de gemeenschappen, en dat was nodig ook. De middelen van onderwijs werden daarvoor nog federaal verdeeld.

Maar een aantal zaken moeten absoluut federaal, Belgisch blijven. Zo denk ik aan ons sociaal-zekerheidssysteem en de sociale zekerheid in zijn geheel (solidariteit met het armere zuiden van het land) en aan bv. landsverdediging (stel je eens voor, in een piepklein landje als België 5 verschillende legers ).

Eén van de problemen van de DHL-affaire, één van die oorzaken was bijvoorbeeld dat de vliegtuigen in 5 minuten door zowel Vlaanderen, Brussel als Wallonië vlogen. Dat betekende 3 verschillende geluidsnormen.. en dat is toch te gek!? In 5 minuten door éénzelfde luchtruim met 3 verschillende geluidsnormen geconfronteerd worden!
Die deelbevoegdheid van 'mobiliteit' zou van mij best weer gedefederaliseerd mogen worden!

Anderzijds zal je mij nooit horen zeggen, wanneer je naar mijn nationaliteit vraagt, dat ik 'Vlaming' ben. Neen. Ik ben Belg. Uit België dus, ik hou echt niet van dat Vlaams-nationalistisch gedoe. Ik ken mensen die zeggen dat ze zelfs 'België' als staat weigeren te erkennen en koppig steeds 'Vlaanderen' invullen wanneer men hen vraagt naar hun land... 'Vlaanderen' staat niet op de kaart, België wel! Dus: wél Belg, niet Vlaming


Maar ik vind het zeker wel logisch dat er zo eens nu en dan problemen zijn bij de regeringen, in de Wetstraat (Federale regering) en op het Martelarenplein (Vlaamse regering).. zo een (politiek) complex land besturen zonder ruzietjes of wrevel, is gewoon onmogelijk. Discussiëren, dialogeren en proberen oplossingen te zoeken met en tussen de 2 taalgroepen in ons land, dat kan best interessant zijn en goede samenwerking opleveren. Al zou zo iets niet mogen aanhouden of escaleren, iets wat jammer genoeg wel eens gebeurd(e).

Laatst gewijzigd op 15-11-2004 om 02:19.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 14:14
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
'Nederlandse moslims wilden aanslag plegen in Portugal'

Uitgegeven op 15 november 2004 om 14:04 uur

De drie Nederlandse moslims die afgelopen zomer Portugal uit werden gezet, maakten deel uit van een terreurcel die een aanslag wilde plegen op de Portugese premier. Dat meldt de Portugese krant Diario de Noticias maandag, die de informatie kreeg van de verantwoordelijke politiechef.

De groep, bestaande uit achttien man, zou een aanslag hebben willen plegen op het Palacio do Freixa in Porto, tijdens een diner waarbij ook de toenmalige premier José Manuel Barosso aanwezig was. De politie kreeg lucht van de plannen van de groep en wist een aanslag te voorkomen. Barosso kreeg het bevel zijn hotel niet te verlaten.

De groep werd opgerold. De drie Nederlandse mannen werden bij gebrek aan hard bewijs het land uitgezet. Zij reden volgens de Portugese krant in Portugal rond in een auto met een Nederlands nummerbord, dat op naam zou staan van Mohammed B.

De Portugese politie was bang dat de drie een bedreiging vormden voor het Europees Kampioenschap voetbal, dat toen op het punt stond te beginnen. De Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (AIVD) had de Portugese politie getipt over de aanwezigheid van de drie in dat land. Dat bleek vorige week uit de brief die de ministers Johan Remkes van Binnenlandse Zaken en Piet Hein Donner van Justitie aan de Tweede Kamer stuurden.

Toen de drie op 16 en 21 juni in Nederland terugkeerden, werden ze door de AIVD ondervraagd. Eén van de drie is Noureddin El-F., een huisgenoot van Mohammed B., de verdachte van de moord op Theo van Gogh. Deze man stond bij de AIVD bekend als zeer radicaal. Bij een huiszoeking in oktober vorig jaar was bijvoorbeeld een zogenaamd jihad-testament of martelaarsbrief gevonden.
http://nieuws.nl/bericht/4/30980
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 17:56
Pakistaan
Pakistaan is offline
Citaat:
Gatara schreef op 15-11-2004 @ 14:14 :
'Nederlandse moslims wilden aanslag plegen in Portugal'

De stemmingmakerij duurt voort. Wat voor een suggestieve titel is dit nou weer?
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 18:04
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Pakistaan schreef op 15-11-2004 @ 17:56 :
De stemmingmakerij duurt voort. Wat voor een suggestieve titel is dit nou weer?
Wat nou suggestief? Er staat toch heel duidelijk in dat artikel dat er inderdaad een paar Nederlandse moslims zijn geweest die een aanslag wilden plegen in Portugal?

De islamitische teentjes zijn weer erg lang vandaag
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 19:15
Pakistaan
Pakistaan is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 15-11-2004 @ 18:04 :
Wat nou suggestief? Er staat toch heel duidelijk in dat artikel dat er inderdaad een paar Nederlandse moslims zijn geweest die een aanslag wilden plegen in Portugal?

De islamitische teentjes zijn weer erg lang vandaag
Wat lul je nou, ezel? Ik heb het ook niet over het artikel. Ik zeg toch duidelijk "een suggestieve titel "?
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 19:16
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Pakistaan schreef op 15-11-2004 @ 19:15 :
Wat lul je nou, ezel? Ik heb het ook niet over het artikel. Ik zeg toch duidelijk "een suggestieve titel "?
De titel vat het artikel samen. Ik zie nog steeds niet wat er suggestief aan is.

En dat je mij begint uit te schelden zal ik maar zien als een bewijs dat je met mij eens bent dat de islamitische teentjes erg lang zijn.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 19:18
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Pakistaan schreef op 15-11-2004 @ 17:56 :
De stemmingmakerij duurt voort. Wat voor een suggestieve titel is dit nou weer?
Kun jij een voorbeeld noemen van ook maar één kritisch artikel over moslims in Europa dat jij niet "beledigend", "stemmingmakend" e.d. vond?

Dat dacht ik wel.
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 19:18
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Pakistaan schreef op 15-11-2004 @ 19:15 :
Wat lul je nou, ezel? Ik heb het ook niet over het artikel. Ik zeg toch duidelijk "een suggestieve titel "?
wat is er suggestief aan?

het waren moslims? check
ze wilden een aanslag plegen? check, ze werden niet gearresteerd vanwege tasjesroof.
'aanslag' mischien dan? nee, valt onder de beschuldiging

viel je over de woorden "wilden"? of mischien wel "in" wel erg suggestief.


het feit dat je medeforummers direct voor willekeurige dieren gaat uitmaken zegt eigenlijk al genoeg....

__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 19:28
Pakistaan
Pakistaan is offline
Citaat:
McCaine schreef op 15-11-2004 @ 19:18 :
Kun jij een voorbeeld noemen van ook maar één kritisch artikel over moslims in Europa dat jij niet "beledigend", "stemmingmakend" e.d. vond?

Vast wel.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 19:30
Verwijderd
Citaat:
Pakistaan schreef op 15-11-2004 @ 17:56 :
De stemmingmakerij duurt voort. Wat voor een suggestieve titel is dit nou weer?
Verzin 'ns een titel die de inhoud van het artikel beter beschrijft?
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 19:36
Pakistaan
Pakistaan is offline
Citaat:
nare man schreef op 15-11-2004 @ 19:30 :
Verzin 'ns een titel die de inhoud van het artikel beter beschrijft?
(Drie) Nederlandse terreurverdachten wilden aanslag plegen in Portugal.

Of iets in die richting.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 19:36
Verwijderd
Alweer een paar personen die alle moslims schijnen te vertegenwoordigen
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 19:47
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
mischien moet ik erop wijzen waarom wordt vermeld dat de arrestanten moslim waren.

het lijkt me namelijk behoorlijk relevant dat te vermelden, aangezien de islam hun motivatie voor het proberen te plegen van aanslagen is.


maar ja, het "een-moslim-kan-nooit-een-misdrijf-plegen-want-dan-is het-geen-moslim"-syndroom schijnt hier zwaar te heersen, dus deze verklaring voor het woordgebruik van de media zal ook wel weer weggescholden worden..
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 19:50
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 15-11-2004 @ 19:47 :
mischien moet ik erop wijzen waarom wordt vermeld dat de arrestanten moslim waren.

het lijkt me namelijk behoorlijk relevant dat te vermelden, aangezien de islam hun motivatie voor het proberen te plegen van aanslagen is.


maar ja, het "een-moslim-kan-nooit-een-misdrijf-plegen-want-dan-is het-geen-moslim"-syndroom schijnt hier zwaar te heersen, dus deze verklaring voor het woordgebruik van de media zal ook wel weer weggescholden worden..
Waarom word daar toch zo zwaar opgehamerd bijv. als het een tasjesdief betrefd moeten ze er ook even bij vermelden dat het een moslim was..........ja hoor alsof dat relevant is

Timothy macveight was zeker ook zo'n gewelddadige atheist
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 20:02
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
makelville schreef op 15-11-2004 @ 19:50 :
Waarom word daar toch zo zwaar opgehamerd
nou ja, ik weet het niet zeker, maar heel mischien omdat ze in koele bloede mensen wilden vermoorden? over het algemeen wordt dat als antisociaal gedrag gezien, ik weet ook niet precies waarom, mischien hebben mensen gewoon een hekel aan opgeblazen worden...

Citaat:
makelville schreef op 15-11-2004 @ 19:50 :
Timothy macveight was zeker ook zo'n gewelddadige atheist
nee, die maakte weer deel uit van het wereldwijde zionistische complot.

en zelfs als dat zo is wens ik je veel geluk met het zoeken van geweldadige passages in 'heilige boek' van de atheisten.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 20:05
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 15-11-2004 @ 20:02 :
nou ja, ik weet het niet zeker, maar heel mischien omdat ze in koele bloede mensen wilden vermoorden? over het algemeen wordt dat als antisociaal gedrag gezien, ik weet ook niet precies waarom, mischien hebben mensen gewoon een hekel aan opgeblazen worden...

nee, die maakte weer deel uit van het wereldwijde zionistische complot.

en zelfs als dat zo is wens ik je veel geluk met het zoeken van geweldadige passages in 'heilige boek' van de atheisten.
Maar die mensen kom je in alle culturen en religies tegen de Islam niet uitgezonderd

Je weet best wat ik bedoel je kan ook stellen dat atheisten geen normen en waarden hebben en voldig van god los zijn
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Vrouwen, the aftermath
Verwijderd
42 30-03-2012 11:29
ARTistiek Een nieuwe vlag?
Jehebtmelief
8 04-02-2010 21:56
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nederlander keert wereld de rug toe
Mu
28 06-05-2004 04:40
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Andere kijk op multicultuur door een moslimbroeder
Boosoog
2 20-10-2003 15:10
Levensbeschouwing & Filosofie Europa tegenover de Islam
Klager
58 24-02-2002 23:31
ARTistiek *kijkt vertederd naar het vel papier*
elsbizkit
3 01-12-2001 19:09


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:53.