Oud 28-03-2005, 21:55
Verwijderd
Citaat:
DEADLOCKED schreef op 28-03-2005 @ 22:31 :
Denk je dat Bush de $159,208,900,000 (and still counting) terugkrijgt door de olie van de iraqi's in te pikken terwijl de hele wereld hem op zijn vingers kijkt? Tevens heb ik hem nooit horen zeggen dat hij vanuit een religieus perspectief de oorlog inging, heb hem m.b.t. tot de oorlog in Irak zelfs het woord moslim nooit in de mond horen nemen alleen maar om aantijgingen van een religieus motief tegen te gaan.

Dat olie het enige motief wat om Saddam te verdrijven is pure linkse anti-oorlogs propaganda en iedereen trapt er nog in ook.
Die 160 miljard is betaald door de Amerikaanse belastingbetaler en niet door Bush, terwijl de inkomsten wel deels naar Bush en zijn vriendjes zijn gegaan (Halliburton).
Advertentie
Oud 28-03-2005, 22:16
Verwijderd
Citaat:
DEADLOCKED schreef op 28-03-2005 @ 22:31 :
... Tevens heb ik hem nooit horen zeggen dat hij vanuit een religieus perspectief de oorlog inging...
"Op 17 september sprak de president van een crusade, een kruistocht tegen terrorisme."

bron:
http://www.nrc.nl/nieuws/buitenland/...tocht%22&hl=nl
Oud 28-03-2005, 23:16
Verwijderd
Ik kom zelf oorspronkelijk uit Uden en de eerste brand was in mijn oude schoolgebouw (het was eerst een katholieke basisschool voordat die islamitische school erin kwam) dus ^10 uyteraerdt, maar toen ik dat filmpje vandaag op het nieuws zag van die 2e brand kwam ik toch echt niet meer bij van het lachen..

Als je goed keek zag je dat die vmbo'ers die de 2e brand hadden gestoken een molotov cocktail hadden gemaakt met een, jaja.. plastic fles!

Hoe hard kun je jezelf ownen?
Oud 28-03-2005, 23:22
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
DEADLOCKED schreef op 28-03-2005 @ 22:31 :
Denk je dat Bush de $159,208,900,000 (and still counting) terugkrijgt door de olie van de iraqi's in te pikken terwijl de hele wereld hem op zijn vingers kijkt? Tevens heb ik hem nooit horen zeggen dat hij vanuit een religieus perspectief de oorlog inging, heb hem m.b.t. tot de oorlog in Irak zelfs het woord moslim nooit in de mond horen nemen alleen maar om aantijgingen van een religieus motief tegen te gaan.

Dat olie het enige motief wat om Saddam te verdrijven is pure linkse anti-oorlogs propaganda en iedereen trapt er nog in ook.
De wederopbouw van Irak wordt grotendeels door amerikaanse bedrijven gedaan, betaald door Irakees geld. Daarnaast wordt sinds de oorlog voorbij is de olie weer in dollars verhandelt, wat weer op zich een grote markt is.

Én, de olie gaat op, maar nu is Amerika iig verzekerd dat zij de laatste druppels zullen krijgen.
Oud 28-03-2005, 23:35
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
DEADLOCKED schreef op 28-03-2005 @ 22:42 :
Het lukt mij maar niet om tegen jouw argumenten in te gaan,







want ze zijn er niet.
Hey, here's a thought....

Misschien gebruik ik geen argumenten....

Omdat de mensen waarop ik reageer óók geen argumenten gebruiken!...

Of omdat ze dénken dat ze goede argumenten gebruiken, maar gewoon een eind in de lucht staan te brallen....

Waardoor ik geen zin meer heb om op ze in te gaan....

How 'bout that?
Oud 29-03-2005, 00:42
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Wiro schreef op 29-03-2005 @ 00:16 :
Als je goed keek zag je dat die vmbo'ers die de 2e brand hadden gestoken een molotov cocktail hadden gemaakt met een, jaja.. plastic fles!

Hoe hard kun je jezelf ownen?
Klopt, uberhaupt onverbeterlijke amateurs als ze nog een keer terug moesten komen om het goed te doen.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 29-03-2005, 07:43
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
DetonatorDc schreef op 28-03-2005 @ 23:16 :
"Op 17 september sprak de president van een crusade, een kruistocht tegen terrorisme."

bron:
http://www.nrc.nl/nieuws/buitenland/...tocht%22&hl=nl
Je punt? Dat is iets anders dan in de naam van God een heilige oorlog tegen de Islam uitroepen.
Oud 29-03-2005, 07:48
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 29-03-2005 @ 08:43 :
Je punt? Dat is iets anders dan in de naam van God een heilige oorlog tegen de Islam uitroepen.
cru·sade ( P ) Pronunciation Key (kr-sd)
n.

1. often Crusade Any of the military expeditions undertaken by European Christians in the 11th, 12th, and 13th centuries to recover the Holy Land from the Muslims.
2. A holy war undertaken with papal sanction.
3. A vigorous concerted movement for a cause or against an abuse.

In het nederlands heeft het veel minder die laatste definitie
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 29-03-2005, 07:54
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Joostje schreef op 29-03-2005 @ 08:48 :
cru·sade ( P ) Pronunciation Key (kr-sd)
n.

1. often Crusade Any of the military expeditions undertaken by European Christians in the 11th, 12th, and 13th centuries to recover the Holy Land from the Muslims.
2. A holy war undertaken with papal sanction.
3. A vigorous concerted movement for a cause or against an abuse.

In het nederlands heeft het veel minder die laatste definitie
Hij is dan ook Amerikaan. En het was vrij duidelijk dat hij op die laatste definitie doelde.
Oud 29-03-2005, 08:39
Yggdrasil
Avatar van Yggdrasil
Yggdrasil is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 28-03-2005 @ 14:23 :
gast, een vliegtuig in het WTC is toch wel wat minder erg dan 6 miljoen vergastte joden omdat een domme homo met snor het niet met ze eens is.
Maak er maar hooguit 2 miljoen van
__________________
Der Hammer Zerschmettert Das Kreuz
Oud 29-03-2005, 08:39
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Yggdrasil schreef op 29-03-2005 @ 09:39 :
Maak er maar hooguit 2 miljoen van
leg uit?
Oud 29-03-2005, 08:42
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 29-03-2005 @ 08:54 :
Hij is dan ook Amerikaan. En het was vrij duidelijk dat hij op die laatste definitie doelde.
Dat valt te betwijfelen, en dan nog had hij het niet moeten gebruiken vanwege de negatieve connotatie
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 29-03-2005, 08:43
Yggdrasil
Avatar van Yggdrasil
Yggdrasil is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 29-03-2005 @ 09:39 :
leg uit?
Het moge toch duidelijk zijn dat ik zo mijn twijfels heb over het hele holohoax gebeuren.
__________________
Der Hammer Zerschmettert Das Kreuz
Oud 29-03-2005, 08:45
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Joostje schreef op 29-03-2005 @ 09:42 :
Dat valt te betwijfelen, en dan nog had hij het niet moeten gebruiken vanwege de negatieve connotatie
Met dat laatste ben ik het met je eens. Met dat eerste niet. Met het (misplaatste) gebruik van één woord kun je dat niet echt goed staven.
Oud 29-03-2005, 08:46
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Yggdrasil schreef op 29-03-2005 @ 09:43 :
Het moge toch duidelijk zijn dat ik zo mijn twijfels heb over het hele holohoax gebeuren.
Dat snap ik maar zou je die twijfels ook kunnen onderbouwen?
Oud 29-03-2005, 08:53
Verwijderd
Ik ben ook wel benieuwd

Laten we vast even opmerken dat stormfront.org, arisk-blakmetal.org en antikrist.org geen 'bronnen' zijn.
Oud 29-03-2005, 08:56
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
Joostje schreef op 28-03-2005 @ 08:54 :
zalig pasen allemaal!
gepast.
Oud 29-03-2005, 09:02
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
nare man schreef op 29-03-2005 @ 09:53 :
Ik ben ook wel benieuwd

Laten we vast even opmerken dat stormfront.org, arisk-blakmetal.org en antikrist.org geen 'bronnen' zijn.
en www.revisionism.com ook niet



on-topic zonder al die reacties op voorgaande pagina's te hebben gelezen:

Ik hoop dat ze de daders snel te pakken kunnen krijgen

Stelletje lafbekken,.. een school notabene...
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 29-03-2005, 09:05
Yggdrasil
Avatar van Yggdrasil
Yggdrasil is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 29-03-2005 @ 09:46 :
Dat snap ik maar zou je die twijfels ook kunnen onderbouwen?
- Omdat de geschiedenis is geschreven door de overwinnaar.
- De joden hebben over een vinger in de pap, en buiten het holocaust gebeuren graag uit, om weer in de slachtoffer rol te vallen
- In vele concentratie kampen zijn geen resten van blauwzuur gas gevonden zijn, waaruit blijkt dat er geen gebruik is gemaakt van zyklon B
- Vele joden zijn gevlucht en hebben hun naam veranderd, deze worden mee gerekent in het slachtoffer aantal.
- Uit revisionistisch onderzoek is gebleken dat er waarschijnlijk nooit zoveel mensen kunnen zijn vergast in verband met het maximaal aantal personen die in een trein vervoerd kunnen worden..
- Uit onderzoek is gebleken dat vele slachtoffers zijn gevallen door de kou en ziekten zoals longpest.
__________________
Der Hammer Zerschmettert Das Kreuz
Oud 29-03-2005, 09:12
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Yggdrasil schreef op 29-03-2005 @ 10:05 :
- Omdat de geschiedenis is geschreven door de overwinnaar.


Citaat:
Yggdrasil schreef op 29-03-2005 @ 10:05 :
- De joden hebben over een vinger in de pap, en buiten het holocaust gebeuren graag uit, om weer in de slachtoffer rol te vallen

Citaat:
Yggdrasil schreef op 29-03-2005 @ 10:05 :
- In vele concentratie kampen zijn geen resten van blauwzuur gas gevonden zijn, waaruit blijkt dat er geen gebruik is gemaakt van zyklon B
Bron?

Citaat:
Yggdrasil schreef op 29-03-2005 @ 10:05 :
- Vele joden zijn gevlucht en hebben hun naam veranderd, deze worden mee gerekent in het slachtoffer aantal.
Dat zullen er geen vier miljoen zijn geweest.

Citaat:
Yggdrasil schreef op 29-03-2005 @ 10:05 :
- Uit revisionistisch onderzoek is gebleken dat er waarschijnlijk nooit zoveel mensen kunnen zijn vergast in verband met het maximaal aantal personen die in een trein vervoerd kunnen worden..
Bron? Daarnaast hielden de nazi's zich niet echt aan het toegestane maximum aantal mensen die in een trein mocht.
Citaat:
Yggdrasil schreef op 29-03-2005 @ 10:05 :
- Uit onderzoek is gebleken dat vele slachtoffers zijn gevallen door de kou en ziekten zoals longpest.
So? Dat maakt ze opeens slachtoffer-af?
Oud 29-03-2005, 09:48
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Yggdrasil: wat waren concentratiekampen volgens jou?
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 29-03-2005, 10:04
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
Gatara schreef op 29-03-2005 @ 10:48 :
Yggdrasil: wat waren concentratiekampen volgens jou?
Boot camps avant la lettre!

Die 6 miljoen was geloof ik wel inclusief zigeuners en homo's en Jehova's getuigen, maar dat was slechts een minderheid op het totaal.

En halloooo, zelfs al waren het er "maar" twee miljoen, dan nog is dat een hoeveelheid mensen die zijn uitgemoord om hun afkomst waar je toch steil van achteroverslaat?
Oud 29-03-2005, 10:15
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
juno schreef op 29-03-2005 @ 11:04 :
Boot camps avant la lettre!

Die 6 miljoen was geloof ik wel inclusief zigeuners en homo's en Jehova's getuigen, maar dat was slechts een minderheid op het totaal.


ik geloof niet dat die erbij zijn opgeteld
6 miljoen is wel een afgerond getal. Tis iets van 5 miljoen nog wat - bijna 6 miljoen.

Citaat:

En halloooo, zelfs al waren het er "maar" twee miljoen, dan nog is dat een hoeveelheid mensen die zijn uitgemoord om hun afkomst waar je toch steil van achteroverslaat?
Ja. 150.000 vermoord in Soedan in 1 jaar. Als dat in 5 jaar zo doorgaat, dan is het nog geen 1 miljoen.

Zegt al genoeg.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 29-03-2005, 10:33
juno
Avatar van juno
juno is offline
Stalin heeft onder zijn eigen burgers ook flink huisgehouden. 20 miljoen vermisten, vermoorden, geinterneerden in Siberie en gevangen gezet of in een psychiatrisch ziekenhuis opgesloten dissidenten.

Maar daar heeft hij wel 30 jaar over gedaan.
Oud 29-03-2005, 10:40
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
juno schreef op 29-03-2005 @ 11:33 :
Stalin heeft onder zijn eigen burgers ook flink huisgehouden. 20 miljoen vermisten, vermoorden, geinterneerden in Siberie en gevangen gezet of in een psychiatrisch ziekenhuis opgesloten dissidenten.

Maar daar heeft hij wel 30 jaar over gedaan.
3,3 miljoen in 5 jaar - volgens jouw cijfers.

In Polen was 10 procent van de bevolking joods.
Nu vind je dit:

Religions:
Definition Field Listing
Roman Catholic 95% (about 75% practicing), Eastern Orthodox, Protestant, and other 5%
(CIA Factbook)

8.000 joden op de totale bevolking van 38.622.660
(0,20% per 1000 inwoners)
(nationmaster.com)



Maar goed, we gaan nu way off-topic.
Het gaat hier niet om concentratiekampen en slachtoffers, maar over het in brandstichting van islamitische scholen.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.

Laatst gewijzigd op 29-03-2005 om 10:46.
Oud 29-03-2005, 10:59
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Gatara schreef op 29-03-2005 @ 11:40 :
Maar goed, we gaan nu way off-topic.
Het gaat hier niet om concentratiekampen en slachtoffers, maar over het in brandstichting van islamitische scholen.
idd.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Oud 29-03-2005, 11:52
Arcades
Avatar van Arcades
Arcades is offline
Damn, wat hebben jullie die Bush toch goed door. Zijn jullie helderziend ofzo?

Ontopic: Vervelend.
__________________
Tonight I might meet my next ex-wife
Oud 29-03-2005, 13:54
DEADLOCKED
Avatar van DEADLOCKED
DEADLOCKED is offline
Citaat:
Yggdrasil schreef op 29-03-2005 @ 10:05 :

- Uit revisionistisch onderzoek is gebleken dat er waarschijnlijk nooit zoveel mensen kunnen zijn vergast in verband met het maximaal aantal personen die in een trein vervoerd kunnen worden..
Teveel Varg Vikerness gelezen?
__________________
Let's leave for other worlds, leave the future behind
Oud 29-03-2005, 14:20
Verwijderd
Citaat:
Machiavelli schreef op 29-03-2005 @ 08:54 :
Hij is dan ook Amerikaan. En het was vrij duidelijk dat hij op die laatste definitie doelde.
Voor veel moslims was dit punt niet duidelijk...

Ontopic:
Iedere idioot weet dat een Molotov cocktail bestaat uit een glazen fles met een brandende lap erin die kapotgegooid wordt. Zo kan de vloeistof zich snel en makkelijk verspreiden. Die lui die met een plastic fles gaan smijten begrijpen het niet helemaal geloof ik. Dienstplicht bevat voor zulke lui misschien een leermoment?

Laatst gewijzigd op 29-03-2005 om 14:36.
Oud 29-03-2005, 14:28
DEADLOCKED
Avatar van DEADLOCKED
DEADLOCKED is offline
Citaat:
DetonatorDc schreef op 29-03-2005 @ 15:20 :
Voor veel moslims was dit punt niet duidelijk...
Zijn wel meer dingen niet duidelijk, waardoor ze zo een vertekend beeld hebben van de westerse 'decadente' wereld.
__________________
Let's leave for other worlds, leave the future behind
Oud 29-03-2005, 14:31
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
DEADLOCKED schreef op 29-03-2005 @ 15:28 :
Zijn wel meer dingen niet duidelijk, waardoor ze zo een vertekend beeld hebben van de westerse 'decadente' wereld.
enlight me

btw, ik dacht precies het tegen over gestelde.
Oud 29-03-2005, 14:34
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
deadlocked...
Oud 29-03-2005, 14:42
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Citaat:
Udenaar wel verdacht van brandstichting
De 17-jarige Udenaar, die zondagavond werd aangehouden bij de brand in de islamitische basisschool Bedir, wordt toch verdacht van betrokkenheid bij de brandstichting.
De jongen was zondagavond aangehouden omdat hij zich luidruchtig gedroeg in het grote samengestroomde publiek. Het rechercheteam kreeg aan de hand van getuigenverklaringen al snel het vermoeden dat hij iets te maken zou kunnen hebben met de brand.
dinsdag 29 maart 2005 - 11:00
bron www.skylinefm.nl

Ik vraag me af wat voor maatregelen ze nu gaan treffen, de vorige zitten nogsteeds met huisarest enz. omdat het een kwajongesstreek was, ze waren nog jong etc. en het proces is nog niet afgelopen *blaat*

Maar 17 is toch al weer ouder dan de 12-16 van de vorige keer bovendien is dit toch bewuster gedaan
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 29-03-2005, 15:07
Verwijderd
Citaat:
marrel schreef op 29-03-2005 @ 15:42 :
...Maar 17 is toch al weer ouder dan de 12-16 van de vorige keer bovendien is dit toch bewuster gedaan...
Niet helemaal waar, ook deze personen hebben zeer bewust voorbereidingen getroffen en brand gesticht.

Er staat een documentaire van Zembla online, daarin is ook een dader aan het woord. Er is toen wel degelijk vooraf gepland, en er is zeer bewust gehandeld.

bron:
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams...b.20050305.asf
Oud 29-03-2005, 15:09
Verwijderd
ik vraag me af of zulke mensen ook opgepakt kunnen worden voor terrorisme, de brandstichter en zn maatjes aangezien ze via internet die aanslag hadden voorbereid. (die vorige dan)
Oud 29-03-2005, 15:24
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Citaat:
DetonatorDc schreef op 29-03-2005 @ 16:07 :
Niet helemaal waar, ook deze personen hebben zeer bewust voorbereidingen getroffen en brand gesticht.

Er staat een documentaire van Zembla online, daarin is ook een dader aan het woord. Er is toen wel degelijk vooraf gepland, en er is zeer bewust gehandeld.

bron:
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams...b.20050305.asf
ja ik heb die docu toendertijd idd op tv gezien. Het is inderdaad allemaal geplant, niet goed te praten etc. Maar wat hun zeiden is dat ze niet wisten wat de gevolgen zouden zijn (in die zin van dat ze een complete bevolking/land zouden treffen), en dat het eigelijk ging om een uit de hand gelopen ruzie met een paar marocenen die ze zo dachten op te kunnen lossen.
Maar als iemand zo idioot is nu NOG een keer een (poging tot) afbranden van de school doet dan weet je toch eigeiljk gewoon nog beter wat er voor gevolgen zijn...

Uberhaubt op z'n achterhoofd gevallen zijn ze allemaal
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 29-03-2005, 16:22
Mujahideen
Mujahideen is offline


Oud 29-03-2005, 16:50
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Ik kon m'n lachen niet inhouden toen ik het zag op het nieuws .. alleen de reden waarom het gedaan is vind ik echt waardeloos.
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Oud 29-03-2005, 16:57
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 29-03-2005 @ 17:50 :
Ik kon m'n lachen niet inhouden toen ik het zag op het nieuws .. alleen de reden waarom het gedaan is vind ik echt waardeloos.
Ik ook niet.
Oud 29-03-2005, 16:59
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Ik vraag me af hoe de burgemeester de boel wilt gaan handhaven als zulke malloten daar op straat banjeren.
Oud 29-03-2005, 17:04
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Heeft de burgemeester van Uden nog iets interessants gezegd?
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 29-03-2005, 17:04
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 29-03-2005 @ 17:59 :
Ik vraag me af hoe de burgemeester de boel wilt gaan handhaven als zulke malloten daar op straat banjeren.
ow, lol jij vroeg je dat ook al af

het is verbazingwekkend stil vanuit de burgemeester. Slecht
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 29-03-2005, 17:08
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Gatara schreef op 29-03-2005 @ 18:04 :
ow, lol jij vroeg je dat ook al af

het is verbazingwekkend stil vanuit de burgemeester. Slecht


Ja, dit is juist een uitgelezen kans voor een burgemeester om flink aan te pakken en in het proces ook nog eens groter draagvlak te cre-eren rond zijn persoontje
Oud 29-03-2005, 17:17
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Ik zal de burgemeester alvast een gezicht geven:



nu mag zij zelf de rest doen door haar gezicht ook voor de camera's te zetten en haar mond open te trekken over deze zaak.

Want het enige wat ik van haar tegenkom is op de site van Uden:

"Korte brand Islamitische school in Uden: Burgemeester roept getuigen op te reageren

(...)
Vanmiddag vindt in het Gemeentehuis een overleg plaats met de directie van het Udens College. Aansluitend wordt een bijeenkomst belegd met een vertegenwoordiging van de Islamitische gemeenschap in Uden om samen met hen te praten over wat er is gebeurd hoe we dit samen aan kunnen pakken.

Het College neemt de zaak hoog op roept de mensen op om contact op te nemen met de Politie als zij meer informatie hebben over de brandstichting. Getuigen kunnen bellen met de Politie Brabant-Noord via telefoonnummer 0900-8844."
http://www.uden.nl/uden.asp?mnId=11&frameset=1
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 29-03-2005, 17:22
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 29-03-2005 @ 18:17 :
Ik zal de burgemeester alvast een gezicht geven:
Zeker een CDA'er?
Oud 29-03-2005, 17:59
one.
one. is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 29-03-2005 @ 18:22 :
Zeker een CDA'er?
__________________
.
Oud 29-03-2005, 18:01
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 29-03-2005 @ 18:22 :
Zeker een CDA'er?
Hoe kan het ook anders.
Oud 29-03-2005, 18:38
Verwijderd
Citaat:
marrel schreef op 28-03-2005 @ 21:53 :
valt volges mij best mee opzich, tenminste ik heb er nog nooit wat van gehoord, op de andere school schijnt het wel wat meer te zijn maar ik denk dat dat nu een probleem is van heel Nederland.
Het is wrang dat het gemeente bestuur het niet erkend en zelfs nu nog moeite heeft het serieus te nemen. Dit zijn geen opzich zelf staande incidenten dat moge duidelijk zijn
Oud 29-03-2005, 18:42
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
makelville schreef op 29-03-2005 @ 19:38 :
Het is wrang dat het gemeente bestuur het niet erkend en zelfs nu nog moeite heeft het serieus te nemen. Dit zijn geen opzich zelf staande incidenten dat moge duidelijk zijn
er schijnt een driehoek te zijn van het gebied waar vaker dergelijke incidenten gebeuren (zo zeiden ze in het journaal):
Den Bosch - Eindhoven - Venlo

Uden ligt daarin.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 29-03-2005, 19:14
infamous
Avatar van infamous
infamous is offline
ik zit toevallig net nieuws te kijken over 'lonsdale jongeren' die die brandbom in Uden (boerengat) bij een islamitische school naar binnen hadden gegooid...
1 woord: kansloos


ik denk dat het vooral komt door onwetenheid en angst door verhalen die ze horen over criminele marokkanen of antillianen en meelopen

wat me opvalt dat veel van die jongeren echt een stelletje wereldvreemde boeren zijn.... en inderdaad simpele muziek als hardhouse etc luisteren, maar de muziek op zich heeft niet zo'n boodschap. Dit is meer een kwestie van vraag en aanbod.

mja triest dat het bestaat, maar wat doe je eraan
__________________
www.optech-dnb.com, live dnb+abstract visuals
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
T_ID
500 18-07-2005 00:38
De Kantine Geloof jij nog in Vrede?
Verwijderd
98 12-11-2004 15:31


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:57.