Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-11-2006, 23:09
Cyzor
Avatar van Cyzor
Cyzor is offline
Citaat:
Flowtje schreef op 24-11-2006 @ 00:02 :
Volgende aflevering gaat zo gaaf worden!
Zeker, kijk ook de cold open: http://www.veoh.com/videoDetails.html?v=e163373Q3TP63a9

Ze staan ook op YouTube:
Promo: http://youtube.com/watch?v=4ajtP--llws
Cold Open: http://youtube.com/watch?v=lKQWt5vUfP8
__________________
Angel | Battlestar Galactica | Buffy the Vampire Slayer | Doctor Who | Farscape | Firefly | Gilmore Girls | Heroes | House | Hustle | Veronica Mars

Laatst gewijzigd op 23-11-2006 om 23:13.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-11-2006, 23:37
Venomous
Venomous is offline
Citaat:
Flowtje schreef op 24-11-2006 @ 00:02 :
Ik kom er ook pas nu achter! (Door jouw post ja. ) Omg, hoeveel weken zijn weken?? Gelukkig heb ik Firefly nog liggen!
Zeven weken, dus reken maar uit. Ik wist het trouwens al wat langer door AA.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 23:43
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
ik gok toch dat de prof het is

En wat is die Kristen Bell toch een chick <3
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 23:44
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Venomous schreef op 24-11-2006 @ 00:37 :
Zeven weken, dus reken maar uit. Ik wist het trouwens al wat langer door AA.
7 weken?

In principe zou ik dat wel moeten uithouden, als ik elke week 1 aflevering Firefly doe ipv VM. Maar dan nog!
__________________
Wark!
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 23:46
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Flowtje schreef op 24-11-2006 @ 00:44 :
als ik elke week 1 aflevering Firefly doe ipv VM. Maar dan nog!
heh, dat lukt je nooit want FF is veels te leuk

Citaat:
Carn schreef op 24-11-2006 @ 00:43 :
ik gok toch dat de prof het is

En wat is die Kristen Bell toch een chick <3
bij nader inzien gok ik de prof òf Logan.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 23:55
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Carn schreef op 24-11-2006 @ 00:46 :
heh, dat lukt je nooit want FF is veels te leuk



bij nader inzien gok ik de prof òf Logan.
Ik zei ook in principe..

En ik gok ook op de prof, no way dat het Logan is!
__________________
Wark!
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 23:58
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Flowtje schreef op 24-11-2006 @ 00:55 :
En ik gok ook op de prof, no way dat het Logan is!
Ik zie Logan nog wel zichzelf opofferen om V te redden eigenlijk En die professor is in principe niet echt belangrijk (vind ik)
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 23:59
Venomous
Venomous is offline
Waarom gokt iedereen op de professor en niemand op die assistent van hem?
Met citaat reageren
Oud 24-11-2006, 00:03
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Carn schreef op 24-11-2006 @ 00:58 :
Ik zie Logan nog wel zichzelf opofferen om V te redden eigenlijk En die professor is in principe niet echt belangrijk (vind ik)
Ik eigenlijk ook wel, maar ik weiger te geloven dat het Logan zal zijn, vandaar.

Citaat:
Venomous schreef op 24-11-2006 @ 00:59 :
Waarom gokt iedereen op de professor en niemand op die assistent van hem?
Ik denk dat die assistent nog een grotere rol zal spelen in het volgende "verhaal".
__________________
Wark!
Met citaat reageren
Oud 24-11-2006, 00:10
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
mwah, als die assistent dood gaat dan vind ik de emotionele "impact" een beetje flauwtjes. Als Logan weg is kan Piz wel zn best gaan doen ;O
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 24-11-2006, 00:11
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Carn schreef op 24-11-2006 @ 01:10 :
mwah, als die assistent dood gaat dan vind ik de emotionele "impact" een beetje flauwtjes. Als Logan weg is kan Piz wel zn best gaan doen ;O
Maar als Logan weg is, levert dat wel minder "spanning" op. Dan hebben we geen Logan/V/Piz gedoe. ;p
__________________
Wark!
Met citaat reageren
Oud 24-11-2006, 00:14
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
owja, er moet natuurlijk wel vuil naar elkaar gekeken kunnen worden, hehe
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 24-11-2006, 00:18
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Carn schreef op 24-11-2006 @ 01:14 :
owja, er moet natuurlijk wel vuil naar elkaar gekeken kunnen worden, hehe
Ja en sarcastische opmerkingen moeten gemaakt kunnen worden!

Ik hoop zo dat dat in het volgende verhaal verwerkt wordt!
__________________
Wark!
Met citaat reageren
Oud 24-11-2006, 04:54
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Ik las ergens dat de dean Keith inhuurt om uit te zoeken of zn vrouw er een ander op na houdt, dus de kans is groot dat het dan de prof wordt die de pijp uitgaat.
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Met citaat reageren
Oud 24-11-2006, 12:08
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
Carn schreef op 24-11-2006 @ 00:58 :
Ik zie Logan nog wel zichzelf opofferen om V te redden eigenlijk En die professor is in principe niet echt belangrijk (vind ik)
Jason Dohring heeft een contract voor 22 afleveringen.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2006, 13:00
Allochthony
Avatar van Allochthony
Allochthony is offline
Hij speelt 13 afleveringen voor lijk.

Nee serieus, als Logan eruit gaat is dat echt niet relaxed, hij was altijd heel grappig, jammer dat hij de laatste tijd een beetje emo is geworden though...
Met citaat reageren
Oud 24-11-2006, 13:38
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Logan gaat er echt niet uit. De schrijvers weten dat ze hier een golden couple hebben, dat gaan ze voorlopig nog niet opgeven.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2006, 17:02
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Ik vond de laatste ep echt wel cool!
En ik vond Logan helemaal niet zielig, want hij moet gewoon niet zo overdrijven en vervelend doen

Ik heb me nog in kunnen houden om de promo voor volgende week te kijken. Hopelijk blijf ik t volhouden. Ik wil geen spoilers

Offtopic: Iemand een idee waar ik de Amerikaanse tvgids TVGuide kan kopen?
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 24-11-2006, 20:12
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
De TVguide is niet te koop in Nederland volgens mij. Wat je kunt doen is iemand uit de VS vragen of ze hem opsturen (als je een specifiek artikel wilt hebben).
Met citaat reageren
Oud 25-11-2006, 03:42
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 24-11-2006 @ 13:08 :
Jason Dohring heeft een contract voor 22 afleveringen.
hmm, dat is dan recent aangezien het hele seizoen pas sinds n +- een week is uitgebreid naar 20 (oid) afleveringen...
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 25-11-2006, 09:25
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
Carn schreef op 25-11-2006 @ 04:42 :
hmm, dat is dan recent aangezien het hele seizoen pas sinds n +- een week is uitgebreid naar 20 (oid) afleveringen...
Ja dat is waar maar de acteurs waren volgens mij in principe al 'gereserveerd'.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2006, 19:49
Allochthony
Avatar van Allochthony
Allochthony is offline
Shit, 2 volledige seizoenen klaar hebben op je harde schijf was toch wel leuker dan een week wachten voor een nieuwe ep

En opnieuw kijken is het nog iets te vroeg voor.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2006, 20:17
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Te vroeg? Toen ik seizoen 1 af had ging ik echt meteen terug kijken, je ziet zoveel nieuwe dingen! Kijk nu nog regelmatig seizoen 1, zitten echt geweldige afleveringen tussen.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2006, 21:09
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
hehe ik heb dat met Firefly, sommige afleveringen heb ik al 4 keer gekeken ofzo
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 25-11-2006, 21:52
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 25-11-2006 @ 21:17 :
Te vroeg? Toen ik seizoen 1 af had ging ik echt meteen terug kijken, je ziet zoveel nieuwe dingen! Kijk nu nog regelmatig seizoen 1, zitten echt geweldige afleveringen tussen.
Ik heb laatst heel seizoen 2 weer opnieuw bekeken. Echt geweldig om alles weer nog een keer (en nog een keer) te zien. <3

Nu ik erover nadenk, seizoen 1 mag ik nog wel een keer herkijken.
__________________
Wark!
Met citaat reageren
Oud 25-11-2006, 21:54
Allochthony
Avatar van Allochthony
Allochthony is offline
Ik was al een paar dagen geleden begonnen met opnieuw kijken van seizoen 1, maar ik wist echt PRECIES wat ze gingen zeggen, het is echt nog te snel.

Eigenlijk heb ik ook geen tijd. Meh.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2006, 21:55
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Allochthony schreef op 25-11-2006 @ 22:54 :
Ik was al een paar dagen geleden begonnen met opnieuw kijken van seizoen 1, maar ik wist echt PRECIES wat ze gingen zeggen, het is echt nog te snel.

Eigenlijk heb ik ook geen tijd. Meh.
Haha, van sommige afleveringen (seizoen 2) wist ik ook nog precies wat ze gingen zeggen, maar soms zijn die opmerkingen gewoon te goed om niet te onthouden.
__________________
Wark!
Met citaat reageren
Oud 25-11-2006, 22:20
Allochthony
Avatar van Allochthony
Allochthony is offline
Ik besef me net dat ik echt een nerd ben.

Hah.

Ach ja, zolang ik maar VM kan kijken.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2006, 16:10
Venomous
Venomous is offline
Vanavond komt de nieuwe aflevering op tv!! Ik heb bijna de neiging vroeg op te staan morgenochtend en hem dan te kijken.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2006, 17:13
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Venomous schreef op 28-11-2006 @ 17:10 :
Vanavond komt de nieuwe aflevering op tv!! Ik heb bijna de neiging vroeg op te staan morgenochtend en hem dan te kijken.
Morgenvroeg VM downloaden en dan hopen dat ik hem 's middags als ik weer thuis ben gelijk kan opzetten!
__________________
Wark!
Met citaat reageren
Oud 28-11-2006, 18:14
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Bwaaaah ik heb morgen vrij, dus sta vroeg op zet ik de download aan en hoppaaaa. Wel een dubbel gevoel; na deze aflevering geen VM voor een tijdje!
Met citaat reageren
Oud 28-11-2006, 19:38
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Voor hoeveel weken stopt VM eigenlijk? Ik heb namelijk al een heel plan bedacht om die weken op te vullen met Firefly, Heroes en nog een serie (maar ik ben vergeten welke. ) Nu is de vraag alleen of dat wel genoeg is.

En anders: VM-marathon!
__________________
Wark!
Met citaat reageren
Oud 28-11-2006, 21:52
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Flowtje schreef op 28-11-2006 @ 20:38 :
Voor hoeveel weken stopt VM eigenlijk? Ik heb namelijk al een heel plan bedacht om die weken op te vullen met Firefly, Heroes en nog een serie (maar ik ben vergeten welke. ) Nu is de vraag alleen of dat wel genoeg is.

En anders: VM-marathon!
Vraag ik me ook af.
Kan t nergens vinden. Epguides, TVguide én tv.com geven geen van 3en een aflevering aan na die van vanavond.
En meer bronnen weet ik niet om te raadplegen
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 28-11-2006, 23:05
Cyzor
Avatar van Cyzor
Cyzor is offline
Citaat:
Flowtje schreef op 25-11-2006 @ 22:52 :
Ik heb laatst heel seizoen 2 weer opnieuw bekeken. Echt geweldig om alles weer nog een keer (en nog een keer) te zien. <3

Nu ik erover nadenk, seizoen 1 mag ik nog wel een keer herkijken.
Heb je voor S2 de DVD versie gekeken? Zitten namelijk in veel afleveringen extra scènes vroeg me af of je die waren opgevallen?

Heb nu ook Heroes gekeken tot aan 10 (laatste) wat een fantastisch show is dat zeg. Hoe alle verhalen door elkaar heen lopen, het is zo goed geschreven. Ook is de cinetography heel er goed, camera standpunten, kleuren alles klopt. Voor de Jess fans uit Gilmore Girls Milo Ventimiglia speelt een rol in Heroes.
__________________
Angel | Battlestar Galactica | Buffy the Vampire Slayer | Doctor Who | Farscape | Firefly | Gilmore Girls | Heroes | House | Hustle | Veronica Mars

Laatst gewijzigd op 28-11-2006 om 23:14.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2006, 00:22
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Cyzor schreef op 29-11-2006 @ 00:05 :
Heb je voor S2 de DVD versie gekeken? Zitten namelijk in veel afleveringen extra scènes vroeg me af of je die waren opgevallen?

Heb nu ook Heroes gekeken tot aan 10 (laatste) wat een fantastisch show is dat zeg. Hoe alle verhalen door elkaar heen lopen, het is zo goed geschreven. Ook is de cinetography heel er goed, camera standpunten, kleuren alles klopt. Voor de Jess fans uit Gilmore Girls Milo Ventimiglia speelt een rol in Heroes.
Nee, ik heb gewoon de tv-afleveringen gekeken, hoeveel minuten aan extra scenes staan er op de DVD?

Van Heroes heb ik tot nu toe ook alleen maar goede dingen gehoord (+ Milo speelt erin ), dus ik ben benieuwd!
__________________
Wark!
Met citaat reageren
Oud 29-11-2006, 00:25
Allochthony
Avatar van Allochthony
Allochthony is offline
Het liefst wou ik alle afleveringen sparen en ze dan allemaal achter elkaar kijken, maar dat duurt te lang .

Ik heb dat wel met Sopranos gedaan, maar ben ooit bij s03 opgehouden en weet niet meer bij welke ep....
Met citaat reageren
Oud 29-11-2006, 12:26
Cyzor
Avatar van Cyzor
Cyzor is offline
Net de aflevering gezien, zal er nog niets over zeggen tot meer mensen hier hem ook hebben gezien. Dit was natuurlijk de beste aflevering van het seizoen by a long shot. Geen saai moment mee gemaakt. Sommige dingen zag je wel aankomen maar deden toch niets af aan de spanning.

Eindelijk weer lekker veel gebruik gemaakt van de Veronica Mars score van Josh Kramon en ik vond haar haar erg goed zitten. Meer zeg ik nog niet.
__________________
Angel | Battlestar Galactica | Buffy the Vampire Slayer | Doctor Who | Farscape | Firefly | Gilmore Girls | Heroes | House | Hustle | Veronica Mars

Laatst gewijzigd op 29-11-2006 om 12:34.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2006, 12:44
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Cyzor schreef op 29-11-2006 @ 13:26 :
ik vond haar haar erg goed zitten.
Ik vind wel meer dingen bij haar erg goed zitten.

episode is over 30m binnen...argh teh wait
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 29-11-2006, 12:47
Cyzor
Avatar van Cyzor
Cyzor is offline
Citaat:
Carn schreef op 29-11-2006 @ 13:44 :
Ik vind wel meer dingen bij haar erg goed zitten.
__________________
Angel | Battlestar Galactica | Buffy the Vampire Slayer | Doctor Who | Farscape | Firefly | Gilmore Girls | Heroes | House | Hustle | Veronica Mars
Met citaat reageren
Oud 29-11-2006, 14:19
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Logan
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 29-11-2006, 15:04
Cyzor
Avatar van Cyzor
Cyzor is offline
Citaat:
Carn schreef op 29-11-2006 @ 15:19 :
Logan
Ja die laatste scène met Logan helemaal goed. Over de eerste scène met Logan, vond wel dat hij dat vrij netjes deed moet ik zeggen. (om nog even cryptisch te blijven tot iedereen het heeft gezien)
__________________
Angel | Battlestar Galactica | Buffy the Vampire Slayer | Doctor Who | Farscape | Firefly | Gilmore Girls | Heroes | House | Hustle | Veronica Mars
Met citaat reageren
Oud 29-11-2006, 15:09
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Cyzor schreef op 29-11-2006 @ 16:04 :
Ja die laatste scène met Logan helemaal goed. Over de eerste scène met Logan, vond wel dat hij dat vrij netjes deed moet ik zeggen. (om nog even cryptisch te blijven tot iedereen het heeft gezien)
Omg, wat een vette episode! Logan deed het inderdaad erg netjes in de eerste scene en de laatste scene was al helemaal geweldig. <3
__________________
Wark!
Met citaat reageren
Oud 29-11-2006, 15:51
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
toffe ep!
het mysterie waar de nieuwe reeks episodes om gaat draaien is dus al bekend gemaakt.
vond mac heel grappig deze ep
maar ik vond veronica's nieuwe haar niet zo leuk

een ding begrijp ik alleen nog steeds niet. logan zei dat hij en die rape gast in mexico waren die avond van een van de verkrachtingen. hoe kan het dan dat hij het alsnog gedaan had. of was dat dan die sidekick van hem die die ene keer dat meisje verkracht had.
sorry beetje onduidelijke verwoording.
__________________
a pill-popping jukebox
Met citaat reageren
Oud 29-11-2006, 17:07
Stan_man
Avatar van Stan_man
Stan_man is offline
Was echt een super vette afleveirng.. De wendingen waar echt super en de tailer verklapte gelukkig niet veel. Ik kwam totaal niet voor een teleurstelling te staan (wat soms wel gebeurt)
__________________
Wil je graag meepraten over je favoriete site? Ga naar http://topseries.nl/
Met citaat reageren
Oud 29-11-2006, 18:33
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 29-11-2006 @ 16:51 :
een ding begrijp ik alleen nog steeds niet. logan zei dat hij en die rape gast in mexico waren die avond van een van de verkrachtingen. hoe kan het dan dat hij het alsnog gedaan had. of was dat dan die sidekick van hem die die ene keer dat meisje verkracht had.
sorry beetje onduidelijke verwoording.
dat werd niet zo zeer gezegd maar dat zal haast wel, juist om mercer een alibi te geven.

heel erg vette aflevering, maar ik baal wel dat de dean dood is want ik digde die dude wel. wel een leuk begin van een nieuw mysterie though al zal je altijd zien dat ze Weevil nu meteen als dader zien omdat hij hem gevonden heeft. ik kan ook al uitsluiten dat het de prof of zijn vrouw was want dat is natuurlijk veel te voor de hand liggend in de VM wereld
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Met citaat reageren
Oud 29-11-2006, 18:37
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
hoe hard was die aktie van logan aan het einde echt, in eerste instantie dacht ik echt ff wtf maar toen ik die eikels in de cel zag begreep ik meteen whatsup
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Met citaat reageren
Oud 29-11-2006, 19:43
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Soooo hee, ik had de aflevering vanochtend al gezien, geen tijd om te posten gehad. Ik ga hem nu nog een keer kijken; misschien daarna een wat uitgebreidere reactie maar voor nu:

WOOOOOOOOOOOOOOOOOW

Oja, in vorige aflevering is vastgesteld dat sommige van de rapes nep waren. Die van die avond in Mexico was dus nep.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2006, 20:06
Venomous
Venomous is offline
Ik ben net kwartiertje klaar met kijken!

OMG.

Logan en Veronica uit elkaar.
Die actie van Logan was inderdaad echt goed!

Die moord op t einde was wel een beetje stom 'verteld'. Dat konden ze wel wat beter laten zien.

En die quote van Wallace: That's good 'cause I always get stuck blowing up the pity balloons.

Owja en, die assistent blijft zich maar steeds vreemder gedragen. Misschien derde mysterie? Of iets met de moord?
Met citaat reageren
Oud 30-11-2006, 00:36
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Serieus, Logan .
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 01-12-2006, 15:33
Ilsch
Avatar van Ilsch
Ilsch is offline
Wat een super aflevering weer (:

Maar wat lees ik, 7 weken niet? Dat kan niet hoor!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio One Tree Hill #2
ook hallo
219 24-05-2009 22:45
Films, TV & Radio [ Tv series ] Welke series heb je op dvd/ volg je op tv/verlanglijstje
desperadoz
45 05-01-2008 19:25
Films, TV & Radio Fall season 2006: Jouw schema.
In Your Room
109 15-11-2006 17:27
Films, TV & Radio Veronica Mars
Niet Slaan
500 13-10-2006 18:40
Films, TV & Radio Dawson's creek
Verwijderd
449 18-09-2006 18:52


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:17.