Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-02-2004, 10:29
Verwijderd
Citaat:
MoonMonkey schreef op 24-02-2004 @ 11:20:
Het is weer dinsdag
jaaa, en volgens mij wordt het superleuk vanavond!

Volgens teletekst:
Spoiler


En misschien een idee voor mensen die reageren op spoilers.. vaak weet ik niet of ik iets kan lezen, bijvoorbeeld een reactie hierop. Soms staat er in die spoiler nieuwe info die we pas in het volgende seizoen te weten komen ofzo. En soms staat in een spoiler meer een reactie op een spoiler, waarin alleen meegepraat wordt over wat al op teletekst staat, en geen nieuwe informatie vermeld wordt..
Die laatste wil ik wel graag lezen, maar die met nieuwe info niet. En omdat ik nooit weet wat in welke spoiler staat, lees ik of te weinig, of te veel..

Dus als er meer mensen zijn die dit hebben, is het misschien een idee om even boven de spoiler te zetten of er nieuwe info in staat of niet Dan weet je wat je kunt lezen enzo
nja
Advertentie
Oud 24-02-2004, 12:11
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Oooh can't wait! Ik ben zo benieuwd hoe het verder gaat. Al vind ik het wel ronduit belachelijk dat Dean zich gaat verloven. Hij slaat Jess op zijn bek omdat hij wellicht aan Rory heeft gezeten en dan geloven we allemaal dat hij niet meer verliefd op haar is? Hoe lang is het überhaupt al uit? Of aan tussen díe 2?
Ik vraag me af hoe Jess' vader is. Dat is dan toch Luke's broer?
En is vanavond dat prom?
Oud 24-02-2004, 12:40
frozenfountain
frozenfountain is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef op 24-02-2004 @ 13:11:
Oooh can't wait! Ik ben zo benieuwd hoe het verder gaat. Al vind ik het wel ronduit belachelijk dat Dean zich gaat verloven. Hij slaat Jess op zijn bek omdat hij wellicht aan Rory heeft gezeten en dan geloven we allemaal dat hij niet meer verliefd op haar is? Hoe lang is het überhaupt al uit? Of aan tussen díe 2?
Ik vraag me af hoe Jess' vader is. Dat is dan toch Luke's broer?
En is vanavond dat prom?
Nee dat is dan Lukes ex-schoonbroer.
Oud 24-02-2004, 15:33
Hyphen
Avatar van Hyphen
Hyphen is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef op 24-02-2004 @ 13:11:
Oooh can't wait! Ik ben zo benieuwd hoe het verder gaat. Al vind ik het wel ronduit belachelijk dat Dean zich gaat verloven.
En bedankt.. NU WEET IK DUS WAT ER VANAVOND KOMT!! Gvd.. nah jah, dan ga ik ook maar ff die spoiler lezen.
En trouwens, die vader van Jess is niet Luke's broer..
Luke's zus is de moeder van Jess wat ook al meerdere malen verteld is in de serie..
__________________
I'll make you banana pancakes pretending it's the weekend now
Oud 24-02-2004, 16:04
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Hyphen schreef op 24-02-2004 @ 16:33:
En bedankt.. NU WEET IK DUS WAT ER VANAVOND KOMT!! Gvd.. nah jah, dan ga ik ook maar ff die spoiler lezen.
En trouwens, die vader van Jess is niet Luke's broer..
Luke's zus is de moeder van Jess wat ook al meerdere malen verteld is in de serie..
Oh sorry, dat idd niet zo'n slimme actie van mij, ik heb er helemaal niet bij stil gestaan dat het in een spoiler had gemoeten omdat ik het uit de tvgids had.

En die rolleyes is wel weer lichtelijk overdreven.
Oud 24-02-2004, 16:18
Ilsch
Avatar van Ilsch
Ilsch is offline
Hoe zit het nou ookalweer?

zondag en dinsdag.. welke is herhaling? welk seizoen enzo?

Ik zag ergens dat seizoen 1 op dvd komt ook?
Oud 24-02-2004, 16:18
Nuck
Nuck is offline
Ik heb er zin in
__________________
As if!
Oud 24-02-2004, 16:37
Verwijderd
Citaat:
Sleeping Beauty schreef op 24-02-2004 @ 17:18:
Hoe zit het nou ookalweer?

zondag en dinsdag.. welke is herhaling? welk seizoen enzo?

Ik zag ergens dat seizoen 1 op dvd komt ook?
zondag is herhaling, ze zijn nu in het begin van seizoen 2

dinsdag is nieuw, seizoen 3, maar er komen nog maar 3 afleveringen

en ik heb zin in vanavond
Oud 24-02-2004, 17:22
Tinkiebell
Avatar van Tinkiebell
Tinkiebell is offline
Habe lust in vanavond!!!

[ dit is een reactie op wat er op teletekst staat, van wat er gaat gebeuren]
Spoiler



Ohja. . @ BLubje.. Ik ben ook voor Rory/dean..
Oud 24-02-2004, 17:26
Ilsch
Avatar van Ilsch
Ilsch is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 24-02-2004 @ 17:37:
zondag is herhaling, ze zijn nu in het begin van seizoen 2

dinsdag is nieuw, seizoen 3, maar er komen nog maar 3 afleveringen

en ik heb zin in vanavond
okay.. maar komt er nog wel nieuw seizoen aan weer? want. ik begin net verslaafd te raken enzo
Oud 24-02-2004, 17:29
frozenfountain
frozenfountain is offline
Maar na GG komt Everwood! Is ook leuk
Oud 24-02-2004, 17:53
Verwijderd
Citaat:
Sleeping Beauty schreef op 24-02-2004 @ 18:26:
okay.. maar komt er nog wel nieuw seizoen aan weer? want. ik begin net verslaafd te raken enzo
volgens mij bestaat er zelfs al een seizoen 5, dus we hebben nog wel even te gaan
Oud 24-02-2004, 19:30
Verwijderd
Net5 stoort helemaal.. natuurlijk weer net als Gilmore Girls komt
Oud 24-02-2004, 19:55
Paris
Avatar van Paris
Paris is offline
Het is er nu op
Oud 24-02-2004, 20:19
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 24-02-2004 @ 20:30:
Net5 stoort helemaal.. natuurlijk weer net als Gilmore Girls komt
gelukkig alleen het beginnetje en niet de rest
en jess' vader is leuk
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 24-02-2004, 20:34
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 24-02-2004 @ 18:53:
volgens mij bestaat er zelfs al een seizoen 5, dus we hebben nog wel even te gaan
Die bestaat nog niet, maar die gaat geloof ik wel komen (heb ik ergens gelezen)

Jess is weg! En hij zegt niet eens even wat tegen Rory

Leuke aflevering, erg grappig (Sookie & Lorelai, Lane & Haar moeder & Dave ).
Oud 24-02-2004, 20:41
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Is jess nu definitief weg?! Nou ja, ik wil het niet weten, maar ik kan het me maar moeilijk voorstellen...
En mevrouw Kim..

Spoiler
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 24-02-2004, 20:48
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Jess
Oud 24-02-2004, 21:01
Nuck
Nuck is offline
Zou Jess nog terugkomen? Zielig voor Rory
__________________
As if!
Oud 24-02-2004, 21:09
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Aah wat een leuke aflevering, ik heb me dod gelachen in het begin. Grappig voorstukje (het valt me op dat de meeste voorstukjes leuk zijn ). En die burgemeester (toch?) met zijn nieuwe winkel ... en de kerk dat zowel christelijke als joodse mensen toelaat, met die priester die heel snel ging praten. Droog.

En David & Lane, jeej, zij zijn sweeeeet.

Jess is . Ik vond die ruzie tussen Jess en Luke goed, eindelijk krijgt ie eens goed op zijn donder.

NEWS: Er komt een nieuwe serie op tv, donderdag 4 mrt, op Veronica dacht ik. De serie heet O.C. en schijnt wel goed te zijn... en nu komt het als het goed is speelt David daarin mee (als zijn echte naam tenminste Adam Brody is). Misschien leuk om te kijken??
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Oud 24-02-2004, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 24-02-2004 @ 21:19:
gelukkig alleen het beginnetje en niet de rest
en jess' vader is leuk
ik was steeds bang dat het beeld helemaal weg zou vallen, maar viel mee


Dat einde Jess Hij mag niet weg
En zonder tegen Rory te zeggen.. en hij loog ook al over die kaartjes
En toch is ie zooooo leuk

Dave tegen Mrs. Kim Hij is echt zoo lief En de hele nacht de bijbel gelezen En nu mogen ze naar het bal! En zelfs bellen!

En Rory reageerde wel een beetje gemeen tegen Dean, maar dat was vast omdat ze een beetje overdonderd was.. Ik vond Dean stom, dat ie al bezig was met dat hek van die mensen van dat feestje reageren.. zo van 'kijk mij eens braaf en goed zijn'.. maar hij was wel begonnen

En die vader toen ie Jess zag: 'you look different'

Bluh, ik ben helemaal droevig over Jess


Spoiler


En ik ben zooo benieuwd naar volgende week Nog een week

Laatst gewijzigd op 24-02-2004 om 21:49.
Oud 24-02-2004, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Signy schreef op 24-02-2004 @ 22:09:
NEWS: Er komt een nieuwe serie op tv, donderdag 4 mrt, op Veronica dacht ik. De serie heet O.C. en schijnt wel goed te zijn... en nu komt het als het goed is speelt David daarin mee (als zijn echte naam tenminste Adam Brody is). Misschien leuk om te kijken??
volgens mij is daar een topic over gemaakt op het forum al Ik ga wel even kijken
Oud 24-02-2004, 21:12
Nuck
Nuck is offline
Lane-David-Mrs. Kim, geweldig . Ik vond het stukje van Lorelai en Sookie bij die wandeling ook leuk .
__________________
As if!
Oud 24-02-2004, 21:24
madwoman
madwoman is offline
oooooeeee Jess is echt een boerenlul. nu mag ik hem helemaal nie meer. En sinds wanneer is Dean zo'n ingekakt? Hij was zo leuk hij had nog een foute kleur pak aan ook.

Mrs. Kim is echt zo leuk met david enzo hehe. leuke ep!
__________________
you can't milk a cow with your hands in your pants!!
Oud 24-02-2004, 21:31
Verwijderd
Ik vraag me toch af hoe Dean ineens op het idee is gekomen om Lindsay ten huwelijk te vragen
Meestal gebeurt dat niet als je 18 bent, op de middelbare school zit, en een paar maanden een relatie hebt..
Oud 24-02-2004, 21:52
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 24-02-2004 @ 22:31:
Ik vraag me toch af hoe Dean ineens op het idee is gekomen om Lindsay ten huwelijk te vragen
Meestal gebeurt dat niet als je 18 bent, op de middelbare school zit, en een paar maanden een relatie hebt..
Echt heel raar.. ik had dat niet verwacht. Ik dacht dat ie nog veel te veel bij Rory zat met zn hoofd. 't Zou me niets verbazen als dat huwelijk niet doorgaat en 't toch nog wat wordt tussen Rory en Dean.

Jammer van Dean, dat ie weggaat. Ik wil dat 't goedkomt tussen hem en Rory!

Ik vond 't trouwens niet heel grappig dat Lorelai en Sookie die begrafenis gingen verstoren. Ben ik daar de enige in?
Oud 24-02-2004, 21:55
Verwijderd
Citaat:
heavinly schreef op 24-02-2004 @ 22:52:
Echt heel raar.. ik had dat niet verwacht. Ik dacht dat ie nog veel te veel bij Rory zat met zn hoofd. 't Zou me niets verbazen als dat huwelijk niet doorgaat en 't toch nog wat wordt tussen Rory en Dean.

Jammer van Dean, dat ie weggaat. Ik wil dat 't goedkomt tussen hem en Rory!

Ik vond 't trouwens niet heel grappig dat Lorelai en Sookie die begrafenis gingen verstoren. Ben ik daar de enige in?
misschien heeft dean het wel gedaan omdat ie denkt dat ie zo sneller over Rory heen is?
Beetje hetzelfde als GTST, dat Milan met Charlie wilde trouwen om Sjors te vergeten ofzo

Ik vond dat op die begrafenis ook niet zo heel grappig.. ze waren er net een beetje teveel mee bezig..

En ik kan me Kirk helemaal voorstellen onder die kist
Oud 24-02-2004, 22:25
de ijsprinses
Avatar van de ijsprinses
de ijsprinses is offline
Ik vond Lorelai en Sookie onbeschoft, wie gaat er nou tijdens het 'ererondje' door het dorp zeiken over een hotel??
Zaten leuke stukjes in maar ben ze nu al vergeten Dat geratel van Rory in de auto en Lorelai die de hele tijd vroeg naar wta er in de slaapkamer van ... gebeurd was
die vader van Jess waar is dat nou weer goed voor, Jess is nu toch weg?? echt ontzettend lullig voor Rory trouwens.
Oud 24-02-2004, 22:28
Verwijderd
Citaat:
de ijsprinses schreef op 24-02-2004 @ 23:25:
Ik vond Lorelai en Sookie onbeschoft, wie gaat er nou tijdens het 'ererondje' door het dorp zeiken over een hotel??
Zaten leuke stukjes in maar ben ze nu al vergeten Dat geratel van Rory in de auto en Lorelai die de hele tijd vroeg naar wta er in de slaapkamer van ... gebeurd was
die vader van Jess waar is dat nou weer goed voor, Jess is nu toch weg?? echt ontzettend lullig voor Rory trouwens.
Ik denk dat Jess nog wel terug komt.. (hij moet ) Dat Luke spijt krijgt ofzo, en dat Jess dan weer bij hem gaat wonen
Oud 25-02-2004, 09:16
FireCracker
Avatar van FireCracker
FireCracker is offline
Die vader van Jess is echt twee druppels water Jess Die bewegingen en die kleine maniertjes enzo fascinerend

Luke was goed \m/

Wel klein beetje jammer dat Jess 'm gepeerd is maar ik was 'm toch al wel zat

*schopt Dean* kneus... en ik vond 'm zo'n cutie...
__________________
I think that God in creating Man somewhat overestimated his ability.
Oud 25-02-2004, 10:09
Ephese
Ephese is offline
Wo, Jess is echt een eikel eigenlijk.. Hij liegt en hij houdt dingen achter, hij belt Rory niet, hij praat eigenlijk nooit en hij laat niet blijken dat het ook maar iets waardeert. En nu gaat-ie ook nog weg en zegt hij dat niet tegen Rory Wat zal ze zich bedrogen voelen volgende week ofzo....

En Dave!! Hoe cute <3

Ja en die vader van Jess lijkt inderdaad heel erg op Jess. Is hij niet per ongeluk is het echt ook z'n vader of familie ofzo?
Oud 25-02-2004, 10:35
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
FireCracker schreef op 25-02-2004 @ 10:16:
Die vader van Jess is echt twee druppels water Jess Die bewegingen en die kleine maniertjes enzo fascinerend
Hm, dat vond ik helemaal niet eigenlijk

En voor de mensen die willen weten hoe het verder gaat met Jess:
Spoiler
Oud 25-02-2004, 10:48
Verwijderd
Citaat:
Ephese schreef op 25-02-2004 @ 11:09:
Wo, Jess is echt een eikel eigenlijk.. Hij liegt en hij houdt dingen achter, hij belt Rory niet, hij praat eigenlijk nooit en hij laat niet blijken dat het ook maar iets waardeert. En nu gaat-ie ook nog weg en zegt hij dat niet tegen Rory Wat zal ze zich bedrogen voelen volgende week ofzo....

En toch is ie stapelgek op Rory. En doet ie dit allemaal niet met opzet.. volgens mij zit ie gewoon een beetje in de problemen, en weet hij niet wat hij er allemaal mee aan moet.. maar het is toch zielig voor Rory en ik denk dat het wel mee gaat vallen volgende week
Oud 25-02-2004, 10:54
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 24-02-2004 @ 22:31:
Ik vraag me toch af hoe Dean ineens op het idee is gekomen om Lindsay ten huwelijk te vragen
Meestal gebeurt dat niet als je 18 bent, op de middelbare school zit, en een paar maanden een relatie hebt..
het komt in amerika eigenlijk best vaak voor, een vriend van mijn vriendin die daar woont is ook op zijn 18e getrouwd met een meisje die hij net een jaar kende.
__________________
a pill-popping jukebox
Oud 25-02-2004, 11:24
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
heb t zondag en gister niet kunnen zien Carnaval ook altijd...
maar als het goed is heeft een vriendin het voor me opgenomen gister ik hoop het maar!! anders wordt het weer downloaden...
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 25-02-2004, 11:38
Verwijderd
Ach, misschien gaan Dean en Lindsay wel gewoon trouwen omdat ze tegen seks voor het huwelijk zijn ofzo
Oud 25-02-2004, 14:29
Femme-Fatale
Avatar van Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Ik vind het erg zielig voor Rory, iedereen zit al tegen haar te bitchen dat Jess haar niet goed behandeld en dan komt dit er nog bij. Hij heeft niets aan haar verteld dat zijn vader was gekomen, dat hij weg moet, dat hij geen examen mag doen, ik vind het echt een rotstreek van hem. Toen ze over hem aan het vertellen was vond ik het zo zielig voor d'r.

RORY: I don't understand. One minute he's happy, then he's not. And he doesn't tell me anything ever. I mean, you're supposed to tell your girlfriend things. That's the whole point of having a girlfriend, isn't it?
LORELAI: Yes, it is. Now, Kyle's bedroom, what happened there?
RORY: And I'm so tired of fighting. Or not even fighting because he won't fight. He just gets mad and disappears and then comes back and I don't like how I feel and I don't like what I do.
LORELAI: Like what you do where, in Kyle's bedroom?
RORY: I don't wanna feel like this, I don't wanna sit around wondering when we're going to talk, if he's mad, why he's mad. I hate this. I really, really -
LORELAI: Honey, you gotta tell Mommy what happened in Kyle's bedroom!
RORY: Jess was upset and I went to look for him and we were kissing and then it seemed like he wanted to. . .
LORELAI: Did you?
RORY: No, I didn't. And then he got all weird like he was mad at me.
LORELAI: Hey, if he was mad at you because you wouldn't have sex with him, then he's a jerk.
RORY: I know that, but I don't even know if that's why he's mad at me. I don't know if he's mad at me. I don't know anything because he won't talk. He just sulks then disappears, and just when you're through with him, he shows up at hockey games with Distiller tickets.
LORELAI: Distiller tickets? What Distiller tickets?
RORY: Oh, that's right, you don't know about that because I didn't tell you because I was embarrassed because I didn't wanna be that girl and you don't want me to be that girl, but after the hockey game, I was that girl.
LORELAI: What girl? Help me, drag me along, honey.
RORY: The girl who lets her boyfriend treat her like dirt and then lies to her mom about it.
LORELAI: Okay, you need a breath here.
RORY: Something's going on with him and it's been going on for awhile.
LORELAI: You can't make him talk, Rory. He has to want to.
RORY: But why doesn't he want to?
LORELAI: Because it's probably hard for him.


Ik vond het daarna wel grappig van haar tegen die andere bestuurder die op hun plek wou parkeren.

LORELAI: Hey, we're not leaving. We're gonna live in this car and we're gonna die in this car, so find another frickin' spot.

En Kirk weer.

JESS: Move.
TAYLOR: Uh, in a second Jess. Give him a taffy. I come to announce to one and all that the day we all thought would never get here has arrived.
KIRK: Arbor Day?
TAYLOR: No.
KIRK: The Day of Reckoning?
TAYLOR: No
KIRK: The day the music died?
TAYLOR: Kirk.
KIRK: Give me a taffy.
TAYLOR: What?
KIRK: I've got a million of 'em. Give me a taffy!


En Dave vond ik zo lief, hij kwam de eerste keer helemaal met zijn pak en stropdas enzo een heel verhaal ophangen, en de tweede keer dat hij kwam heel zijn bloes zat scheef, zijn das zat niet goed enzo. Ik lag helemaal in een deuk om hem.

DAVE: I stayed up all night. I read the entire bible cover to cover. I don't know what it means.
MRS. KIM: David.
DAVE: You have to tell me what it means. Is it yes, is it no? I can't feel my right elbow anymore. I don't even know why, but I can't.
MRS. KIM: David.
DAVE: Please, just tell me. I'm so tired.
MRS. KIM: It's not from the bible.
DAVE: What?
MRS. KIM: It's Shakespeare, Henry VI. I like to goof off now and then, too, you know.
DAVE: Shakespeare.
MRS. KIM: That is a very difficult this to do, reading the bible in one night. I myself have only done it three times. You need great determination and excellent light. I'm very impressed. All right.
DAVE: All right what?
MRS. KIM: You can go to the prom, but you cannot get married.
DAVE: That seems fair to me.
LANE: And me! The person who is going upstairs to think about what she's done.
MRS. KIM: Lane is grounded until the prom and for two months after. You may call her on the phone every other day for ten minutes and that is all. Understand?
DAVE: Yes, ma'am. Thank you, Mrs. Kim.

MRS. KIM: Lane!
LANE: Thinking about what I've done!
Oud 25-02-2004, 16:22
Hyphen
Avatar van Hyphen
Hyphen is offline
Citaat:
Blubje schreef op 20-02-2004 @ 15:55:
Looks like it
maar d'r was altijd nog iemand die tegen was! Hyphen geloof ik ook
jah hoor, I'm with ya.
Okeej, ik vind dat het weer eens tijd is voor wat quotes, vooral voor deze aflevering omdat die sinds tijden weer egt GG was vond ik!!

LUKE: Now, I don't know John, and I certainly don't know Kyle, but I do know someone who would get into a fight at a party and leave the place completely trashed. It's a wild guess, but I think his name rhymes with Tess.

RORY: Okay, well, let's think. Maybe she didn't hear you.
LANE: I was drunk, I could've slurred.
RORY: Exactly. Maybe she thought you said you were at a smarty, playing clock music, drinking fear, and in love with Rave Smitchalsky.
LANE: And how would that be better?
RORY: It's much less clear.

TAYLOR: I come to announce to one and all that the day we all thought would never get here has arrived.
KIRK: Arbor Day?
TAYLOR: No.
KIRK: The Day of Reckoning?
TAYLOR: No
KIRK: The day the music died?
TAYLOR: Kirk.

DAVE: Now, I know you have very strict rules about dating and boys, but I just want you to know that I'm a good person. I don't smoke, I don't drink, I've never gotten a ticket, I'm healthy, I take care of myself, I floss.

DAVE: Well, it's gotta be from the bible, right? So I'll just go home, do some research, look on the Internet, see what I can find. I'll call you when I know something.
LANE: Okay. (zucht, Dave is egt zo lief! )

JIMMY: I don't need money.
LUKE: So the look is a choice?

MISS PATTY: You know, it's times like these that you realize what is truly important in your life. I'm so glad I had all that sex.

DAVE: I stayed up all night. I read the entire bible cover to cover. I don't know what it means.
MRS. KIM: David.
DAVE: You have to tell me what it means. Is it yes, is it no? I can't feel my right elbow anymore. I don't even know why, but I can't.
MRS. KIM: David.
DAVE: Please, just tell me. I'm so tired. (nogmaals: zucht...)

Wat heeft Jess het trouwens weer lekker verpest voor zichzelf!! Waar zou hij nu heengaan?? Ik vind het tog wel een beetje zielig voor hem..
__________________
I'll make you banana pancakes pretending it's the weekend now
Oud 25-02-2004, 17:04
Verwijderd
Ik vind het ook zielig voor Jess Maar ik blijf erbij dat het weer goed komt

Over Jess:
Spoiler
Oud 25-02-2004, 17:40
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 25-02-2004 @ 18:04:
Ik vind het ook zielig voor Jess Maar ik blijf erbij dat het weer goed komt

Over Jess:
Spoiler
Spoiler
Oud 25-02-2004, 17:46
Verwijderd
Citaat:
MoonMonkey schreef op 25-02-2004 @ 18:40:
Spoiler
Spoiler
Oud 25-02-2004, 18:27
niña
Avatar van niña
niña is offline
weeeh br snik (net pas gezien)

qua bekvechten was de afl leuk., Luke eens op zijn serieus.,. maar Jess
__________________
“I have a friend who is a stripper. You’re much happier than her.”
Oud 25-02-2004, 18:41
Arwyn
Avatar van Arwyn
Arwyn is offline
Aaargh, nou ben ik alweer vergeten om de videorecorder aan te zetten...
Was dit 'That'll do pig'???? Of die daarvoor...?
Heb de vorige ook al gemist...
__________________
-If you like Piña Colada's-
Oud 25-02-2004, 18:45
Verwijderd
Citaat:
Arwyn schreef op 25-02-2004 @ 19:41:
Aaargh, nou ben ik alweer vergeten om de videorecorder aan te zetten...
Was dit 'That'll do pig'???? Of die daarvoor...?
Heb de vorige ook al gemist...
that'll do pig is al veeeeel ouder..

gister was Say goodnight Gracie
Oud 25-02-2004, 18:48
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Arwyn schreef op 25-02-2004 @ 19:41:
Aaargh, nou ben ik alweer vergeten om de videorecorder aan te zetten...
Was dit 'That'll do pig'???? Of die daarvoor...?
Heb de vorige ook al gemist...
Nee, de aflevering van afgelopen dinsdag was alweer 10 afleveringen na "That'll do pig". Dit was 'Say Goodnight Gracie'
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 25-02-2004, 18:49
Arwyn
Avatar van Arwyn
Arwyn is offline

Ik zag het net staan ja... Het bleek dat het menuutje net iets langer was dan ik dacht...
Alleen wel jammer dat ik die afleveringen dus net weer niet kan vinden op kazaa...
__________________
-If you like Piña Colada's-
Oud 25-02-2004, 18:54
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Arwyn schreef op 25-02-2004 @ 19:49:

Ik zag het net staan ja... Het bleek dat het menuutje net iets langer was dan ik dacht...
Alleen wel jammer dat ik die afleveringen dus net weer niet kan vinden op kazaa...
ja, das vervelend....kazaa heeft nooit wat
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 25-02-2004, 19:25
..::missA::..
Avatar van ..::missA::..
..::missA::.. is offline
wooh die vader van jess is vet lekker!!
en ik vin hem best wel op jess lijken maar waar speelt hij nog meer in... hij is volgens mij heel bekend alleen ik weet nie waarvan
__________________
always look at the bright sight of live :D
Oud 25-02-2004, 19:27
frozenfountain
frozenfountain is offline
Citaat:
..::missA::.. schreef op 25-02-2004 @ 20:25:
wooh die vader van jess is vet lekker!!
en ik vin hem best wel op jess lijken maar waar speelt hij nog meer in... hij is volgens mij heel bekend alleen ik weet nie waarvan
Hij speelde in Melrose Place
Oud 25-02-2004, 19:38
Hyphen
Avatar van Hyphen
Hyphen is offline
Citaat:
charmedkiz schreef op 25-02-2004 @ 15:29:

JESS: Move.
TAYLOR: Uh, in a second Jess. Give him a taffy. I come to announce to one and all that the day we all thought would never get here has arrived.
KIRK: Arbor Day?
TAYLOR: No.
KIRK: The Day of Reckoning?
TAYLOR: No
KIRK: The day the music died?
TAYLOR: Kirk.
KIRK: Give me a taffy.
TAYLOR: What?
KIRK: I've got a million of 'em. Give me a taffy!


En Dave vond ik zo lief, hij kwam de eerste keer helemaal met zijn pak en stropdas enzo een heel verhaal ophangen, en de tweede keer dat hij kwam heel zijn bloes zat scheef, zijn das zat niet goed enzo. Ik lag helemaal in een deuk om hem.

DAVE: I stayed up all night. I read the entire bible cover to cover. I don't know what it means.
MRS. KIM: David.
DAVE: You have to tell me what it means. Is it yes, is it no? I can't feel my right elbow anymore. I don't even know why, but I can't.
MRS. KIM: David.
DAVE: Please, just tell me. I'm so tired.
Ghe, we hebben ook weer lekker hetzelfde gepost in dezelfde minuut
__________________
I'll make you banana pancakes pretending it's the weekend now
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Veronica Mars #2
Carn
435 07-12-2008 10:06
Films, TV & Radio [ Tv series ] Top 5 TV series
desperadoz
100 04-06-2008 23:05
Films, TV & Radio [enquete]
phink
41 26-02-2006 15:46
Algemene schoolzaken vragenlijst
Miekel
26 29-12-2003 13:03
De Kantine Je favoriete....
sunshine1982
48 01-04-2003 15:33
Films, TV & Radio Favo programma....?
rickert
31 16-02-2002 19:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:09.