Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-02-2004, 23:01
ally
Avatar van ally
ally is offline
Ik ben 17 en ik heb eigenlijk nog nooit een vriend gehad ...
ik ben wel wel al "in love" geweest, maar nooit iets meer.
ik snak zo naar een liefde en die kan ik zeer zeker krijgen
ik ben denk ik toch niet lelijk, aangezien ik model ben, maar ik ben gewoon bang om te kussen.
2jaar geleden had ik mijn eerste kus in Spanje met een vreemde jongen, volgens mij ging die totaaaaaaal mis. Nu ik weer terug thuis ben heb ik nooit een jongen meer durven kussen. Ik ben bang dat het zal mislopen ... en dat hij zal lachen. Jongens zoeken contact met mij, maar ik stoot ze weg, gewoonweg door dat ene probleem
wat moet ik doen?
Niemand in mijn familie begrijpt waarom ik nog niemand heb ... maar zij weten niet waarom

...
klinkt raar, maar hoe moet je tongkussen? ik weet dat dat vanzelf gaat maar ik heb echt raad nodig
__________________
me and koe forever
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-02-2004, 23:07
Verwijderd
Weet je zeker dat je geen kloon bent?

Enfin, doe eens wat socialer, en zoenen gaat simpel... begin met kusjes geven, en dan floept zijn mond wel open

Edit: Zoek een leuke jongen uit, en probeer daar iets mee op te bouwen... als je hem vertrouwd gaat het zoenen ook een stuk beter, en als het echt brak gaat, kan je hem altijd nog euh... een hint geven, dat je geen bekende bent in het zoengebied
Met citaat reageren
Oud 23-02-2004, 23:11
ally
Avatar van ally
ally is offline
Citaat:
Ridder schreef op 24-02-2004 @ 00:07:
Weet je zeker dat je geen kloon bent?

Enfin, doe eens wat socialer, en zoenen gaat simpel... begin met kusjes geven, en dan floept zijn mond wel open

Edit: Zoek een leuke jongen uit, en probeer daar iets mee op te bouwen... als je hem vertrouwd gaat het zoenen ook een stuk beter, en als het echt brak gaat, kan je hem altijd nog euh... een hint geven, dat je geen bekende bent in het zoengebied
hehe neen ik ben geen kloon

ja ik denk dat je gelijk hebt pfft
ik zal wel zien
__________________
me and koe forever
Met citaat reageren
Oud 23-02-2004, 23:23
Verwijderd
Het komt me wel bekend voor.. naja, dat van dat zoenen dan.

Toen ik bijna 14 was zoende ik voor het eerst. (Kon je het wel zoenen noemen.. ). Toen ik bijna 16 was, dus ook 2 jaar later , kreeg ik een vakantievriendje. Hij wou de hele tijd zoenen en ik durfde het niet.. Hij drong bestwel aan, waardoor ik het toch deed.

Achteraf misschien wel goed, want daarna was ik iets minder bang. Maar je moet je niet door zoiets laten afschrikken hoor. Zorg gewoon dat je een leuke tijd hebt, maak leuke contacten enzo en dan komt het allemaal vanzelf.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2004, 23:24
Verwijderd
ik heb het soms nog steeds wel, dat k bang ben *af* te gaan zeg maar. Maar iedereen doet het op z'n eigen manier, en denk niet dat er echt een "goeie" manier is. En zoals iedereen idd zegt, het gaat vanzelf. Probeer gewoon stapje voor stapje.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 01:38
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Och, jij hébt tenminste al eens je eerste kus gehad...
Jij hébt tenminste jongens die contact met je zoeken...

Stoot ze niet af, sta voor ze open, en je zult de liefde krijgen waar je zo naar snakt.
Kan je van mij niet zeggen.

*neemt nog een slok bier*
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 07:46
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Zoek een leuke lieve jongen uit en die zal je echt NOOIT uitlachen. Elke jongen die echt van je houdt zal je niet belachelijk willen maken.

Liefde draait niet alleen om tongkussen, dus ik zou er nog niet zo druk mee bezig zijn. Versier maar eerst die jongen die je zo leuk vind en bouw dan rustig op en als het moment komt zal hij je vast wel willen helpen.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 09:34
obmod
obmod is offline
Citaat:
*neemt nog een slok bier*
*offtopic*
jij lijkt in je post te zeggen dat je 'ook' niemand zou kunnen krijgen, maar als je zo'n opmerking als de quote erbij doet is niet aantrekkelijk voor de dames neem ik aan, dit is niet om je af te zijken, want een biertje is best lekker maar pronk er niet mee!
*Back to topic*
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 11:26
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
MarkB schreef op 24-02-2004 @ 02:38:
Och, jij hébt tenminste al eens je eerste kus gehad...
Jij hébt tenminste jongens die contact met je zoeken...

Stoot ze niet af, sta voor ze open, en je zult de liefde krijgen waar je zo naar snakt.
Kan je van mij niet zeggen.

*neemt nog een slok bier*
heerlijk dramatisch
net wat ik nodig had
__________________
I love dr Phil :D
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 11:30
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Meid, je bent nog 'maar' 17.

Ik kreeg m'n eerste kus nog geen half jaar geleden en heb nog altijd geen vriendin gehad. Je loopt niet achter ofzo, ooit kom je hem wel tegen... Don't panic, wees gewoon jezelf...


Na tweede keer je openingspost gelezen te hebben: dat gaat eigenlijk vrij vanzelf, ik was ook totaal niet zeker van mezelf maar op het moment zelf, dan doe je gewoon je ogen toe en dan gaat 't eigenlijk zowat vanzelf...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 11:55
Erbenda
Avatar van Erbenda
Erbenda is offline
Ik vind dat je je totaal niet moet overhaasten. Je bent pas 17 en moet niet redeneren als van ' ik heb nog nooit iemand gehad omdat ik zo stom ben dat ik niet durf' ofzo. Opzich moet je gewoon een jongen tegenkomen die je wel zodanig vertrouwt dat je wel met hem durft te zoenen. Daarbij is er geen 'foute' manier van zoenen. Iedereen doet het op zijn manier, en niemand doet het goed of fout. Zolang jullie het allebei leuk vinden en jullie kunnen genieten is er niks aan de hand.
Je moet je er ook niet zo mee bezig houden met hoe het moet, en gaat met je gevoel en dus vanzelf.
__________________
Kun je het lezen???
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 12:31
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Ik heb ook weleens een periode gehad waarin ik twijfelde aan mijn eigen 'zoen-capaciteiten'. Niet eens voor of net na de eerste zoen, eigenlijk ver daarna. En weet je, de enige remedie is het gewoon te doen en het los te laten. Heb ik ook gedaan en ik heb daarna alleen nog maar complimenten gehad .
Je moet het aanvoelen en dat kan niet als je er teveel overna denkt. Dus relax.
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 13:10
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 24-02-2004 @ 12:30:
Meid, je bent nog 'maar' 17.

Ik kreeg m'n eerste kus nog geen half jaar geleden en heb nog altijd geen vriendin gehad. Je loopt niet achter ofzo, ooit kom je hem wel tegen... Don't panic, wees gewoon jezelf...
Nou, eerlijk gezegd denk ik dat je wel achter loopt
maarja

je zult wel iemand vinden bij wie je je op je gemak voelt
..kies (ja, aangezien je model bent zul je wel kunnen kiezen ) dan een jongen die zelf ook nog niet zoveel ervaring heeft ofzo?

lkkr nuttig...
__________________
I love dr Phil :D
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 13:21
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
ImeZ schreef op 24-02-2004 @ 14:10:
Nou, eerlijk gezegd denk ik dat je wel achter loopt
maarja

lkkr nuttig...
Ze zegt dat ze 2 jaar geleden al gekust heeft, damn als je dan al achterloopt.


Dat was ie imho zkr niet.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 13:24
ally
Avatar van ally
ally is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 24-02-2004 @ 14:21:
Ze zegt dat ze 2 jaar geleden al gekust heeft, damn als je dan al achterloopt.


Dat was ie imho zkr niet.
achterlopen ... achterlopen
pffft gewoon het feit dat al mun vriendinnen een vriend hebben is echt niet leuk.
iederjaar alleen zijn op valentijn ..;*leuuwk* zeg.
Niet alleen valentijn hoor, ochja prrt
__________________
me and koe forever
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 13:25
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
ImeZ schreef op 24-02-2004 @ 14:10:
..kies (ja, aangezien je model bent zul je wel kunnen kiezen ) dan een jongen die zelf ook nog niet zoveel ervaring heeft ofzo?
Ja! Hier! Beschikbaar!!
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 13:27
ally
Avatar van ally
ally is offline
Citaat:
MarkB schreef op 24-02-2004 @ 14:25:
Ja! Hier! Beschikbaar!!
hah
eerlijk gezegd, ik zou er geen problemen me hebben om met iemand te oefenen die ik helemaal niet ken...
vrijwilligers
mja ik ben van België, verwacht maar niet dat ik naar Nederland ga
__________________
me and koe forever
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 13:29
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
ally schreef op 24-02-2004 @ 14:27:
hah
eerlijk gezegd, ik zou er geen problemen me hebben om met iemand te oefenen die ik helemaal niet ken...
vrijwilligers
mja ik ben van België, verwacht maar niet dat ik naar Nederland ga
Ow geen probleem, ik ga altijd gráág naar België! I love Belgium.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-02-2004, 13:36
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
MarkB schreef op 24-02-2004 @ 14:29:
Ow geen probleem, ik ga altijd gráág naar België! I love Belgium.
nee..niet doen hoor
Je kunt je ware liefde in de toekomst oprecht vertellen dat je je hele leven op haar gewacht hebt, jezelf gespaard..
hoe romantisch
__________________
I love dr Phil :D
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 13:39
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
ally schreef op 24-02-2004 @ 14:24:
achterlopen ... achterlopen
pffft gewoon het feit dat al mun vriendinnen een vriend hebben is echt niet leuk.
iederjaar alleen zijn op valentijn ..;*leuuwk* zeg.
Niet alleen valentijn hoor, ochja prrt
Ik verjaar op Valentijn en ben dan al altijd alleen geweest, ook niet zo prettig hoor.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 13:39
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
ally schreef op 24-02-2004 @ 14:27:
hah
eerlijk gezegd, ik zou er geen problemen me hebben om met iemand te oefenen die ik helemaal niet ken...
vrijwilligers
mja ik ben van België, verwacht maar niet dat ik naar Nederland ga
Sint Denijs? Where the hell ligt dat, Vlaams-Brabant ergens?
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 13:40
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
ImeZ schreef op 24-02-2004 @ 14:36:
nee..niet doen hoor
Je kunt je ware liefde in de toekomst oprecht vertellen dat je je hele leven op haar gewacht hebt, jezelf gespaard..
hoe romantisch
Hoe zielig...
Maar je weet het veel mooier te verwoorden dan het is, mijn complimenten!
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 13:42
ally
Avatar van ally
ally is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 24-02-2004 @ 14:39:
Sint Denijs? Where the hell ligt dat, Vlaams-Brabant ergens?
ik ben niet van Sint-Denijs hoor ... ik had daar zomaar iets ingetypt
__________________
me and koe forever
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 13:46
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
ally schreef op 24-02-2004 @ 14:42:
ik ben niet van Sint-Denijs hoor ... ik had daar zomaar iets ingetypt
Ah.

Nu ja, ik ben ook nen Belg.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 13:47
ally
Avatar van ally
ally is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 24-02-2004 @ 14:46:
Ah.

Nu ja, ik ben ook nen Belg.
Kortrijk, weet je da liggen? ... welja vandaar ben ik
__________________
me and koe forever
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-02-2004, 13:47
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
ally schreef op 24-02-2004 @ 14:42:
ik ben niet van Sint-Denijs hoor ... ik had daar zomaar iets ingetypt
Mag ik je dan in Kortrijk ontmoeten?
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 13:49
ally
Avatar van ally
ally is offline
Citaat:
MarkB schreef op 24-02-2004 @ 14:47:
Mag ik je dan in Kortrijk ontmoeten?
let's talk first, msn ofzo ...
__________________
me and koe forever
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 13:51
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
ally schreef op 24-02-2004 @ 14:47:
Kortrijk, weet je da liggen? ... welja vandaar ben ik
Tuurlijk, West-Vlaanderen.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 16:33
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Whoe, het begint hier op dating te lijken .
Veel plezier allemaal met elkaar.
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 16:43
The0
The0 is offline
en misschien gaan ze nu wel trouwen, oehoeh, nog een forumhuwelijk

lol, ja of niet natuurlijk have fun samen
__________________
A l l e s k o m t g o e d.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 17:22
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Citaat:
ally schreef op 24-02-2004 @ 14:24:
achterlopen ... achterlopen
pffft gewoon het feit dat al mun vriendinnen een vriend hebben is echt niet leuk.
iederjaar alleen zijn op valentijn ..;*leuuwk* zeg.
Niet alleen valentijn hoor, ochja prrt
Kijk eens wat verder zou ik zeggen, mensen uit je klas bijvoorbeeld. Ik ken best wel aardig wat mensen die even oud zijn en nog nooit met een jongen hebben gezoend of een vriend hebben gehad. Zo raar is dat echt niet! Je moet het alleen doen als het goed voor jou voelt, er zijn genoeg mensen die ook alleen zoenen met iemand waar ze echt al veel voor voelen (dus niet voor een avondje).

Wat betreft het zoenen zelf, dat is niet zo heel moeilijk . Je merkt vanzelf wel hoe het moet en je kan het gewoon niet fout doen (alhoewel het wasmachineeffect is behoorlijk fout, maar ja er zijn ook mensen die dat hebben terwijl ze met weet ik veel hoeveel mensen hebben gezoend)
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 18:01
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
zoenen om het zoenen is niet wat....
Er moet ook wel gevoel bij zijn hoor
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 18:39
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 24-02-2004 @ 11:30:
Meid, je bent nog 'maar' 17.
exact mijn reactie Ik kreeg mijn eerste zoen toen ik 19 was. Relax, het komt vanzelf wel, en als hij 'geschikt' voor jou is loopt het zoenen vanzelf. Lik met je tong langs zijn lippen (niet te ver aan de buitenkant natuurlijk) en speel met jouw tong om de zijne (niet te snel)
Alles komt goed en als het eropaan komt dan komt alles vanzelf goed
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 23:17
Avondel
Avondel is offline
Je doet het altijd wel goed. Echt waar het kan bijna niet fout gaan, maar misschien kun je op de twee basisregels letten:
- Niet te snel, gewoon heel langzaam, want wat voor jou langzaam is, is vast een geod tempo.
- Niet te slijmerig. Je moet niet zijn hele gezicht aflebberen.
Voor de rest maakt het niet zo uit.
Sommige houden wel van dat geslijm hoor, maar dat kun je de eerste keer toch maar beter weglaten.

Ik heb me gelukkig nooit druk hoeven maken om mijn 1e zoen. Ik was jong en het ging gewoon vanzelf voordat ik er erg in had. Het ging toen aan en ik heb het nog met hem
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 09:42
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Citaat:
MarkB schreef op 24-02-2004 @ 02:38:
Och, jij hébt tenminste al eens je eerste kus gehad...
Jij hébt tenminste jongens die contact met je zoeken...

Stoot ze niet af, sta voor ze open, en je zult de liefde krijgen waar je zo naar snakt.
Kan je van mij niet zeggen.

*neemt nog een slok bier*
Ik word hier zo triest van he
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 11:16
Irresistible
Avatar van Irresistible
Irresistible is offline
Citaat:
Sade schreef op 25-02-2004 @ 10:42:
Ik word hier zo triest van he
Je bent niet de enige..
__________________
.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-02-2004, 11:38
Angel Of Faith
Avatar van Angel Of Faith
Angel Of Faith is offline
Gegroet beste landgenote ,
jeps ik zit met hetzelfde probleem, soms denk ik dat ik bindingsangst heb ook, ik hou heel erg van mijn vrijheid. Maar zo'n twee jaar geleden had ik ook mijn eerste kus, ik dacht dat ik verliefd was op die jongen, maar toen ik hem kuste voelde ik niets en het ging ook helemaal verkeerd enzo, sindsdien ben ik ook al twee keer verliefd geweest, die eerste jongen probeerde me te kussen enzo, het rare was dat hij me wel mocht kussen op m'n kaak en in m'n nek enzo maar niet op m'n mond, het leek zo officieel en ik was idd ook bang dat ik er weer helemaal niets van zou terechtbrengen, dus ja ik zit met hetzelfde probleem. Ik denk ook wel dat ik eerst iemand helemaal zal moeten vertrouwen en kennen vooraleer ik die persoon kus, tot nu toe ben ik die persoon nog niet tegengekomen, maar vroeg of laat komen we hem wel tegen .
__________________
<~ Ik ben van niemand, alleen van mezelf!~>; no hope, no love, no glory... no happy ending; I should have kicked your ass instead!
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 22:31
Girl87
Avatar van Girl87
Girl87 is offline
*herkenbaar*

En dus verder ook geen tips Daarnaast is de enige plek waar ik nog leuke jongens ontmoet (nouja, 'ontmoet' is een groot woord ) met uitgaan, en ik wil dus echt niet in een vol cafe gaan zoenen. (stel dat het weer 'mis' gaat )
__________________
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen. *Loesje*
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 15:36
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Mijn eerste zoen ging ook niet geweldig. Althans, híj deed het wel goed, maar volgens mij was dat van mij echt knudde
Ik heb toen ook zo'n anderhalf jaar met niemand gezoend. Na een poosje dacht ik dat ik het vast nooit zou kunnen en durfde ik niet meer. Maar ineens was daar een jongen en gebeurde het. En het ging beter dan ooit. misschien júist omdat ik me bij die eerste zoen zo druk maakte over hoe het moest en me bij deze tweede jongen gewoon liet gaan en niet nadacht. Aan jou dus ook de raad: ga niet zitten wachten of piekeren. Het komt wel.
En je zal versteld staan hoeveel jongens en meiden van jouw leeftijd nog helemaal niet gezoend hebben en nog nooit een relatie hebben gehad. Je bent echt geen uitzondingen hoor en je hebt nog tijd zat
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 16:10
Bruut
Avatar van Bruut
Bruut is offline
Citaat:
ally schreef op 24-02-2004 @ 00:01:
Ik ben 17 en ik heb eigenlijk nog nooit een vriend gehad ...
ik ben wel wel al "in love" geweest, maar nooit iets meer.
ik snak zo naar een liefde en die kan ik zeer zeker krijgen
ik ben denk ik toch niet lelijk, aangezien ik model ben, maar ik ben gewoon bang om te kussen.
2jaar geleden had ik mijn eerste kus in Spanje met een vreemde jongen, volgens mij ging die totaaaaaaal mis. Nu ik weer terug thuis ben heb ik nooit een jongen meer durven kussen. Ik ben bang dat het zal mislopen ... en dat hij zal lachen. Jongens zoeken contact met mij, maar ik stoot ze weg, gewoonweg door dat ene probleem
wat moet ik doen?
Niemand in mijn familie begrijpt waarom ik nog niemand heb ... maar zij weten niet waarom

...
klinkt raar, maar hoe moet je tongkussen? ik weet dat dat vanzelf gaat maar ik heb echt raad nodig
dit is heel bekend bij mij.. en ik was/ben ook een schijter op dat gebied.. maar op een gegeven moment was er een meisje die ik al heeeel lang kon, en ik begon haar te vertrouwen en we werden verliefd.. en zo kwam het vanzelf stelt allemaal niet zoveel voor als je denkt.

Komt allemaal wel goed

groetjes
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 17:30
*ABC*
Avatar van *ABC*
*ABC* is offline
Ik ben 15, wel een vriendje gehad maar niet gezoend. Loop ik dan achter?? Volgens mij niet
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 18:11
Verwijderd
Citaat:
Ice_faerie15 schreef op 27-02-2004 @ 18:30:
Ik ben 15, wel een vriendje gehad maar niet gezoend. Loop ik dan achter?? Volgens mij niet
Op die manier hebben we allemaal wat gehad... en ook al "loop je achter" wat dan nog.

ontopic:
Ik heb er zelf ook mee gezeten.
Dat ik zou graag een vriendin wou.. Ik bleef maar afgewezen worden... Ze wouden allemaal vrienden blijven maar ondertussen was ik gewoon niet stoer of "lekker" genoeg.

Heb een beetje rond zitten kijken. De relaties rond deze leeftijd zijn meestal nog niet serieus... Tuurlijk, er zijn genoeg relaties die wel serieus zijn maar een groot deel ook niet. Ik zie genoeg stellen om me heen, maar die houden het nooit lang uit.

Wacht ik liever wat langer op die ene juiste dan dat ik nu hopeloos ga zoeken en iets neem met een meid op wie ik niet verliefd ben of niet van kan houden.


Ga dus nu niet wanhopig op zoek en laat het gewoon komen. Het helpt echt voor geen meter... geloof me
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 18:29
artless
artless is offline
Ik offer me dan maar op... Ieder meisje dat verlegen zit om een goede zoen, geruststelling en een beetje liefde mag mij een pm sturen...
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 18:29
droomkoningin
Avatar van droomkoningin
droomkoningin is offline
Citaat:
ally schreef op 24-02-2004 @ 00:01:

2jaar geleden had ik mijn eerste kus in Spanje met een vreemde jongen, volgens mij ging die totaaaaaaal mis.
Hey!
Mss denk je alleen dat het totaaaal mis ging... heb je het hem niet gevraagd toevallig??
Ik heb mijn eerste zoen ook op vakantie gekregen (hij was drie jaar ouder en had alles volgens mij al meegemaakt, terwijl ik nog helemaal 'blanco' was) en ik was echt zooo zenuwachtig De volgende dag sprak ik met hem en hij vond het lekker en had helemaal niet gemerkt dat het mijn eerste zoen was, terwijl ik me er ook echt heel erg druk over maakte...

En idd, er zijn genoeg mensen die op onze leeftijd nog nooit hebben gezoend of een relatie hebben gehad. Een vriendin van mij heeft 2.5 jaar een vriend gehad en bijna geen sociaal leven... En dat als je 17 bent. Dus ik bedoel, er zijn ook nadelen van!

Iig, succes en maak je niet te druk, he!!
__________________
~Jij bent mooi, niet mooier, jij bent anders mooi~Mijn advies: blijf dan weg!~I can't feel a thing from my head down to my toes~
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Vriendin heeft hulp nodig.
Oezem
26 13-10-2009 17:44
Psychologie Wat voor hulp heb ik nodig?
mixtape
12 16-01-2004 13:36
Psychologie Mijn ouders slaan mij maar denken nu dat IK daar hulp voor nodig heb.
mylentje
11 04-03-2003 12:07
Software & Hardware [TOTALE UPGRADE] alleen nog wat hulp nodig :D
Verwijderd
6 01-08-2002 21:08
ARTistiek [Proloog] kooksel van een half uur en ik heb hulp nodig
Verwijderd
9 25-07-2002 00:17
Verhalen & Gedichten de tussenweg
vinyl
1 22-06-2002 11:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:17.