Advertentie | |
|
![]() |
||
Ik lees nu de opdracht die ik maandagavond moet inleveren
![]() Citaat:
|
Nou, mijn moeder en ik gingen vandaag naar een nieuwe dokter om ons daar te registreren. Dus toen wij bij de receptie kwamen was er zo'n vieze, oude vrouw. Dus ik geef haar de formulieren zodat zij het op de computer kan zetten, maar ze vindt een heel klein foutje dat erg makkelijk is om te corrigeren. Zegt ze dat we alle formulieren helemaal opnieuw moeten doen! Oké, geen probleem.
Ik doe dat en geef haar de formulieren. Zij scant het, terwijl ze allemaal racistische opmerkingen maakt. Hier is één van onze gesprekken: Zij: 'Je bent dus een asielzoeker?' Ik: 'Nee, wij hebben Nederlandse paspoorten' Zij: 'Nee, dat geloof ik niet. Dus je bent een asielzoeker?' Ik: 'Nee, wij hebben echt een Nederlandse paspoort' En zo ging het vijf minuten lang door, tot ze klaar was. Toen vroeg ik haar of wij vaccinaties nodig hadden voor de vakantie (we gaan op reis), reageert ze als volgt: Zij: 'Jullie op vakantie?! Haha. Nee, jullie mogen niet op vakantie. Wij geven jullie geld zodat jullie op vakantie kunnen gaan? Nee zo werkt dat niet hoor in dit land.' Ze praatte tegen ons alsof wij inferieur waren. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Jive zoekt nog discriminatieslachtoffers. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Nu 15% korting op de enige echte HEMA-saai! #251 Verwijderd | 500 | 23-06-2008 12:45 | |
De Kantine |
So they saai #248 Neko* | 500 | 20-06-2008 16:43 | |
De Kantine |
Wat saai zeg #243 Verwijderd | 500 | 17-06-2008 01:20 | |
De Kantine |
Suske & Wiske en de saaie seksshop #220 Verwijderd | 500 | 28-05-2008 16:25 | |
De Kantine |
Ik had een snor en een heel saaie broek van prachtig dun kalfsleer.#216 Verwijderd | 500 | 24-05-2008 17:52 | |
De Kantine |
Wat saai zeg #212 Verwijderd | 500 | 21-05-2008 19:19 |