Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-09-2009, 17:49
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Het lijkt mij behoorlijk vet om een keer te trippen op 2cb/2ci/lsd in een zwembad. Snap dat er ook wel wat gevaren aanzitten zoals de kans om eerder uit te glijden, oververhitting of misschien zelfs verdrinken.

Maar ik vroeg me af of iemand dit wel eens gedaan heeft?

groeten
__________________
Think you know me?, better think again...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-09-2009, 19:08
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ik persoonlijk niet maar een hele groep vrienden van mij zijn met z'n allen (20 man) naar het zwembad gegaan om daar fear and loathing een beetje na te doen. Het is allemaal goed gegaan en ze hebben zich ontzettend vermaakt.

Ik ben niet mee gegaan, vond het niet kunnen tussen al die kinderen en ouders die een kinderomgeving opzoeken.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2009, 11:55
HTID
Avatar van HTID
HTID is offline
Zoals gepost in ander topic

Citaat:
Ik ben wel eens naar het zwembad geweest met een portie paddo's op. Het zwemmen is echt super, ben ook in een waterglijbaan geweest en was mijn hele oriëntatie kwijt. Mijn 2 tripsitters lieten me koprollen achterover maken in/onder water door tegen mijn borst en benen te duwen, dat was echt supervet.

Het enige nadeel is dat je nogal open staat voor vervelende menselijke invloeden van schreeuwende kinderen en adjes. In een klein schreeuwend kind zag ik pure evil en dat kan best een hevige indruk op je maken. Zorg er dus altijd voor dat er nuchtere mensen bij zijn die je kunnen vertellen dat het gewoon een rotkind is
LSD lijkt me wel moeilijker omdat dat zo lang duurt en je je dus ook moet omkleden en weggaan terwijl je nog tript. Zorg iig voor een sitter.
__________________
Everyone knows gingers have no soul.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2009, 13:08
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
LSD lijkt me wel moeilijker omdat dat zo lang duurt en je je dus ook moet omkleden en weggaan terwijl je nog tript. Zorg iig voor een sitter.
ik zie mezelf dus echt een kleedhokje uitkomen met een broek aan mn arm hangen, onderbroek op mn hoofd en een trui omgeslagen oid...

Verder heb ik geen ervaringen met trippen in het zwembad maar ik wil het wel een keer doen
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 25-09-2009, 13:55
Verwijderd
Citaat:
ik zie mezelf dus echt een kleedhokje uitkomen met een broek aan mn arm hangen, onderbroek op mn hoofd en een trui omgeslagen oid...

Verder heb ik geen ervaringen met trippen in het zwembad maar ik wil het wel een keer doen
het lijkt mij idd ook best wel heel grappig
Met citaat reageren
Oud 28-09-2009, 04:24
Verwijderd
Nog nooit wezen trippen in een zwembad. Ben wel op lsd onder de douche en in bad geweest. Dat was al heel erg wazig, haha. Wel supermooi. Water is echt zo magisch tijdens het trippen. Om het overal op je lichaam te voelen is helemaal geweldig.

In een zwembad lijkt me ook wel gaaf, alleen vraag ik me heel erg af of ik me wel fijn zou voelen met zoveel vreemde mensen om me heen enzo. Maar never say never.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2009, 14:21
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ik zou het graag een keer willen proberen maar ik ben om eerlijk te zijn een beetje bang dat ik op een goed moment geen zin meer heb om te bewegen terwijl ik in het water ben. Dat valt natuurlijk op te lossen door in een ondiep bad te gaan maar dat lijkt me dan weer lang niet zo leuk. Ik denk dat ik dit dus maar niet ga doen.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 28-09-2009, 18:06
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Ik zat ook al aan doomscenario's te denken dat als je een duik zou nemen en niet meer weet wat boven of onder is en verdrinkt. Maargoed als je een dosis neemt die je een beetje goed kan handelen moet het geen probleem zijn toch. Als een pretpark en museum te doen zijn zal een zwembad op een rustige middag ook vast wel te overleven zijn toch.
__________________
Think you know me?, better think again...
Met citaat reageren
Oud 29-09-2009, 13:32
fractal-illusio
fractal-illusio is offline
Ik heb vroeger 9 jaar gezwommen, ook wedstrijden enzo. Toen ik gestopt was, ben ik nooit of te nimmer meer in een zwembad geweest...totdat ik vorig jaar zwaar trippend van de lsd-druppels in Polen een meertje in ben gegaan.
Het was het meest heerlijke wat ik ooit onder de lsd heb gedaan. Grappige was ook dat vanaf het moment dat ik in het water was, ik enkel nog bezig was met mijn zwemtechnieken en heel rustig een half uur heb gewrikt, ondertussen genietend van het water tegen mijn hoofd aan.

Overigens heeft een bekende ongeveer hetzelfde gedaan en is hij bijna verdronken onder de lsd.....
Met citaat reageren
Oud 29-09-2009, 16:21
wann
Avatar van wann
wann is offline
Zelf geen ervaring mee. Weet wel dat m'n moeder met LSD op is gaan zwemmen in de zee bij Kreta waar ze toen was, zij vond het wel relaxed en was verder ook niet bang om te verdrinken en alles ging verder goed.

Als ik ooit nog een keer zou gaan zwemmen tijdens een trip zou ik het ook het liefst in natuurwater doen. In een zee of een meertje. In eerste instantie het liefst in een meer denk ik, omdat je dan geen golven hebt om rekening mee te houden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Wegwijzen & Voorstellen Tadaaa... En dit is dan mijn voorsteltopic.. *wauw!
-Mara-
66 07-08-2010 22:47
Drugs & Alcohol [vanavond]Portie paddo's
m!ke
43 05-07-2009 05:59
Drugs & Alcohol Paddo's
$TR@NG3R
30 06-09-2006 23:15
Drugs & Alcohol Truffels
DaFrostyOne
27 22-08-2005 15:46
Verhalen & Gedichten Mijn zusje Nadia.
Jolt_temp
4 11-01-2004 11:26
Drugs & Alcohol Het GROTE Paddoverhaal.
De(OOG)Directie
20 03-08-2002 15:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:49.