Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-10-2009, 18:10
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Ik vind het altijd leuk om zoveel mogelijk dingen te laten testen bij het testcenter.
Nu heb ik al twee keer speed laten testen. Nu weet ik dat de speed in omgeving arnhem behoorlijk kut is. Maar deze uitslagen spanden de kroon. Aangezien 1 keer de speeds slechts 2% amfetamine(92% caffeine, 7% onbekend) bevatte, en een keer 2% amfetamine(70% caffeine, 28% onbekend) bevatte.

Nu heb ik laatst via een connectie speed gekocht die een stuk duurder was, maar ook een stuk beter namelijk 36%(bleek uit de testuitslag). Ik vond deze speeds opzich wel goed maar had niet het ideee dat het effect nou zoveel keer beter was. Wel beter, maar dus niet 5 tot 20 keer zo goed als je zou mogen verwachten.

Nu heb ik van dezelfde gast speeds gekocht die nog beter zou moeten zijn namelijk 73%. Ik heb deze nog niet laten testen, maar ga dit nog wel doen. Maar ik geloof hem wel en ben benieuwd of ik van deze speed nou echt eens een keer KKhard ga. Want als het met deze speed niet lukt gaat het wsl dus nooit lukken

Het testcenter zei dat de uitslag van 36% al uitzonderlijk hoog was dus heb wel goede hoop. Maar mijn vraag:

Hebben jullie wel eens speed laten testen? En zoja hoe hoog was het percentage amfetamine. En hoe reageerden jullie op dat percentage.

Voor het geval dat iemand speeds eens heeft laten testen en waaruit bleek dat het een erg hoog percentage was, hebben jullie daar toen ook (veel meer voor betaald)? Want voor de speed (die als het goed is 73%) is betaal ik wel ongeveer 6x zoveel als normaal. Maar als het goed is is het dus ook meer dan 6x zo sterk.

Groeten
__________________
Think you know me?, better think again...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-10-2009, 19:28
Verwijderd
Ik heb zelf nog nooit speed laten testen, maar ik weet wel dat de gemiddelde puurheid tussen de 30 en 40% ligt in Nederland. Pure speed van 73% is zeer moeilijk te verkrijgen, en ook nog eens erg duur (vergeleken met kutpep).
Met citaat reageren
Oud 07-10-2009, 11:04
Verwijderd
kun jij gratis drugs laten testen? je brengt nogal eens wat weg geloof ik...

Ik wilde pas hier in Amsterdam ook speed laten testen, maar dat zou me 12.50 kosten. Dat had ik er nou ook weer niet voor over....wel jammer. Ik dacht dat het altijd gratis was, maar ik weet nou eigenlijk ook niet hoe ik daar bij kom.

heb zelf geen ervaring met geteste speed trouwens
Met citaat reageren
Oud 07-10-2009, 14:51
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Hehe, voor zover ik weet kan iedereen gratis laten testen. Want in Arnhem/nijmegen/ede is het voor zover ik weet wel gewoon gratis. Je kan alles laten testen van poeders tot pillen vloeistoffen en zegels. Er zit wel een max aan van dingen die je naar het lab kan laten sturen. Ik geloof 1 per persoon per week. En de uitslag is dan een week later binnen.

Als je dingen vaak laat testen kom je er tenminste een klein beetje achter wie je iets probeert aan te smeren en wie de waarheid spreekt. Vooral wel handig als je een keer wat groter in wil kopen zit je niet ineens met een voorraad kut spul.
__________________
Think you know me?, better think again...
Met citaat reageren
Oud 07-10-2009, 18:26
Verwijderd
vaag, bij die waar ik in amsterdam was kostte het toch echt 12.50. maja dan zal ik nog wel eens naar een andere gaan, in a'dam heb je er twee
Met citaat reageren
Oud 12-10-2009, 10:32
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Afgelopen weekend de speed geprobeerd. En ik moet zeggen als dit dus daadwerkelijk het beste van het beste is(hetgeen wat donderdag zal blijken) dan vind ik het wel behoorlijk tegenvallen. Begonnen met wat kleine puntjes maar uiteindelijk toch gewoon normale lijntjes genomen en het was niet veel anders dan anders behalve dan dat het een duur geintje was. Verder voel ik me ook niet minder brak, en bleef ik er ook niet abnormaal lang wakker van. Enige chille was de combinatie met Keta maar dat zal voor gewone pep wsl ook wel gelden

Er zijn dus eigenlijk maar een paar mogelijke verklaringen voor:

Of uit de testuitslag blijkt dat het toch niet zo'n hoog percentage amfetamine bevat

Of hoe hard je gaat hangt niet alleen van het %amfetamine af maar ook van de verhouding tot onder andere caffeine.

Of hard gaan op speed verschilt meer van persoon tot persoon dan dat het afhankelijk is van de kwaliteit speed.(maar
dan zouden sommige mensen dus op alle speed even hard gaan)

Of het percentage is wel degelijk hoog maar het is een ander soort speed. Ik weet hier niet het fijne van en weet ook niet of het waar is. Maar iemand zei dat het lab geen onderscheid maakt tussen amfetamine, dex-amfetamine en nog een ander soort. En dat het ene soort milder is dan het andere soort.

Maargoed al met al een redelijke tegenvaller, en haal in het vervolg dus weer speed van 5 tot 7 euro waarvan ik niks verwacht dan dure pep waarvan ik hoge verwachtingen heb die niet worden waargemaakt.
__________________
Think you know me?, better think again...
Met citaat reageren
Oud 30-10-2009, 01:42
D.Guall
Avatar van D.Guall
D.Guall is offline
SWIM weet 100 zeker dat er geen gevolgen zullen zijn door het te laten testen van je spullen bij een test centra.. google even voor drugs-test.nl of en SWIY vind veel info erover
Met citaat reageren
Oud 30-10-2009, 08:46
Verwijderd
Citaat:
SWIM weet 100 zeker dat er geen gevolgen zullen zijn door het te laten testen van je spullen bij een test centra.. google even voor drugs-test.nl of en SWIY vind veel info erover
was dat de vraag dan...?
Met citaat reageren
Oud 30-10-2009, 09:49
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Nou het eerste testmonster was door het lab verpest dus moest een nieuwe inleveren en er ging wat tijd overheen. Maar gister gebeld voor de uitslag en het was bijna maximaal namelijk 70%. En het verbaasde me wel moet ik zeggen, de pep is opzich wel goed maar als je nagaat dat je met een lijn van deze pep dan minimaal een keer of 6 en maximaal iets van 20x zoveel amfetamine binnenkrijgt als normaal had ik verwacht dat je toch wel gruwelijk hard zou gaan. Ik voelde me opzich ook wel strak van dit spul maar niet bijzonder, en ook niet heel erg babbelig of energiek.

Die gast van het testcenter zei weer dat het mogelijk door kwam doordat we normaal een beetje de caffeine rush gewend zijn en dat we gewoon het gevoel beetje opnieuw moesten leren kennen en dat het wel degelijk goed spul moest zijn. Maargoed ik ga het iig niet meer kopen voor deze prijs, heb nog een klein beetje over wat ik misschien zaterdag ga testen en anders lekker pech met dit spul.
__________________
Think you know me?, better think again...
Met citaat reageren
Oud 28-06-2010, 11:02
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Om het topic over speed even up te daten.
Heb momenteel dex amfetamine besteld en ga het als het goed is zeer binnenkort uitproberen. Wederom relatief duur maar schijnt het wel waard te zijn. Andere mensen hier ervaring met dex amfetamine?
__________________
Think you know me?, better think again...
Met citaat reageren
Oud 11-07-2010, 23:07
ENdOmOrPh
ENdOmOrPh is offline
Dex amfetamine is relatief milder maar werkt langer maar over het algemeen speed werkt het beste als je actief bent dus een gabber of hardcore feestje is hier bij uitstek, hier zal de speed ook beter werken in plaats van thuis te zitten achter je playstation.
Testen bij een lab haha lol het beste testcentrum ben ik toch zeker zelf zeker als ik een 100 cd's besteld heb tenslotte is het ook voor eigen gebruik ADHD je weet toch.
Maar als echt eens iets heftigs wil proberen vraag dan om Perfetine.
3 Dagen zie je wereld voor een doedelzak aan van 1 lijntje.

groeten Me, Myself and I

P.s. goed zoeken en je vind 50-63 % voor 2.5euro de gr per 100 cd"s

Laatst gewijzigd op 11-07-2010 om 23:13.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Algemeen tripreport topic
Verwijderd
413 09-02-2017 23:04
Drugs & Alcohol Verslaving bij gebruik van drugs
Verwijderd
175 18-05-2012 21:30
Drugs & Alcohol mdma/XTC, eerste keer proberen, waar op te letten?
trophus
74 06-01-2008 03:48
Drugs & Alcohol adrenaline
Counterfeit
25 26-04-2005 07:02
Drugs & Alcohol mdma
guess what
42 24-08-2004 19:19
Drugs & Alcohol Legalisering Drugs.
Isa
28 31-12-2001 11:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:04.