Oud 02-06-2020, 13:26
Verwijderd
GVD HET IS GEEN OVERHEID MAAR ROVERHEID

Maar goed, damn de laatste jaren kreeg ik die hele sloot snel terug en nu wacht ik maar en wacht ik maar....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-06-2020, 13:30
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Iedereen was dit jaar op tijd met aangifte doen ws


Ik moet nog een paar jaar inhalen, waaronder een jaar waarover ik naar verwachting best wat terug krijg, dus primaaaaaa.
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2020, 13:50
Struilhuik
Struilhuik is offline
Wij hebben al lang en breed o.a. de HRA terug
__________________
44d88612fea8a8f36de82e1278abb02f
Met citaat reageren
Oud 02-06-2020, 13:50
Struilhuik
Struilhuik is offline
En ja: als het aan mij ligt wordt per direct de HRA afgeschaft. Maar zolang het er is, pakken wij de grijpstuiver wél mee, ja.
__________________
44d88612fea8a8f36de82e1278abb02f
Met citaat reageren
Oud 02-06-2020, 14:05
Verwijderd
Haha ja ik hoor iedereen om me heen die die shit al gekregen heeft. Ik was ook vroeg . (Maar ik laat het doen, om er nog zoveel mogelijk uit te trekken natuurlijk en er minder overblijft voor de arme sloebers. )

GEEF ME GELT MAN GOTVER
Met citaat reageren
Oud 02-06-2020, 14:08
Verwijderd
Hihi kom maar op met jullie ahahahahahahah daat laat je tog niet doen ehehehehe kekeke
Met citaat reageren
Oud 02-06-2020, 14:15
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Ik kan hem nog niet definitief maken en dat is jammer aangezien ik een hoop terugkrijg gezien de voorlopige cijfers.

Hoop dat hij voor jou wel snel komt.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2020, 14:30
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Citaat:
Hihi kom maar op met jullie ahahahahahahah daat laat je tog niet doen ehehehehe kekeke
Oh mijn moeder liet het ook altijd doen. Die was ZZPer en daarnaast nog in dienst bij 2 instellingen. Dus soms is dat gewoon verstandig
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2020, 14:35
Verwijderd
Citaat:
Oh mijn moeder liet het ook altijd doen. Die was ZZPer en daarnaast nog in dienst bij 2 instellingen. Dus soms is dat gewoon verstandig
Ja, dit heb ik dus ook ongeveer en dat gaat nog wel een paar jaar zo duren.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2020, 14:36
Verwijderd
Citaat:
Ik kan hem nog niet definitief maken en dat is jammer aangezien ik een hoop terugkrijg gezien de voorlopige cijfers.

Hoop dat hij voor jou wel snel komt.
Waaorm kan je het nog niet definitief maken?

Ik zal ook een hoop terugkrijgen..., en dat kan ik wel gebruiken, zodat ik weer wat minder rode cijfers heb.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2020, 15:22
Struilhuik
Struilhuik is offline
Citaat:
Hihi kom maar op met jullie ahahahahahahah daat laat je tog niet doen ehehehehe kekeke
Citaat:
Oh mijn moeder liet het ook altijd doen. Die was ZZPer en daarnaast nog in dienst bij 2 instellingen. Dus soms is dat gewoon verstandig
Wij laten dit dus ook doen. Of nou ja "laten doen" is zwaar aangezet (het is geen betaalde service die wij bij een derde partij neerleggen) maar in ieder geval heeft iemand die er daadwerkelijk verstand van heeft bij ons "in charge" van de aanvraag.

Ik ben een groot voorstander van intermediairs gebruiken op specifieke expertise als de impact significant is of kan zijn. Of dat nou om belastingen gaat, IT-problematiek, of grote tuinklussen maakt niet uit Uitbesteden for the win.
__________________
44d88612fea8a8f36de82e1278abb02f
Met citaat reageren
Oud 02-06-2020, 16:08
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb mijn definitieve aanslag al binnen
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 02-06-2020, 16:15
Verwijderd
Wij hebben m ook al binnen!
Met citaat reageren
Oud 02-06-2020, 18:04
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Waaorm kan je het nog niet definitief maken?

Ik zal ook een hoop terugkrijgen..., en dat kan ik wel gebruiken, zodat ik weer wat minder rode cijfers heb.
Omdat ik nog met een stofkam door de declaraties moet van vorig jaar (volgende week komt iemand mij helpen). Vorig jaar was een beetje teveel van het goede dat ik vooral blij was dat alles gewoon doorging.
Verder moeten er definitieve cijfers van de HOED zijn voor mijn eigen jaarrekening definitief kan worden.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2020, 22:44
Verwijderd
Citaat:
Wij laten dit dus ook doen. Of nou ja "laten doen" is zwaar aangezet (het is geen betaalde service die wij bij een derde partij neerleggen) maar in ieder geval heeft iemand die er daadwerkelijk verstand van heeft bij ons "in charge" van de aanvraag.

Ik ben een groot voorstander van intermediairs gebruiken op specifieke expertise als de impact significant is of kan zijn. Of dat nou om belastingen gaat, IT-problematiek, of grote tuinklussen maakt niet uit Uitbesteden for the win.
Yessssssss, same here dus. Ik krijg er wel eens opmerkingen over, wow betaaaaal je daarvoor? Uh ja het is namelijk kutwerk, want veel facturen en bonnen en meerdere rekeningen. Ik werk soms 80 uur per week (Dit wordt wel anders hoor schatjes), dus ik heb er vaak geen tijd en energie voor.
Zelfde geldt voor een schoonmaker, tja als ik het eeecht druk heb, dan laat ik dat dus ook doen, mijn schoonmaker is heel lief en netjes, is bereid om te koken etc. Het is niet verzorgen, het is gewoon uitbesteden, omdat ik het zelf -oprecht ook- niet goed kan bijhouden in sommige periodes.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2020, 22:45
Verwijderd
Citaat:
Omdat ik nog met een stofkam door de declaraties moet van vorig jaar (volgende week komt iemand mij helpen). Vorig jaar was een beetje teveel van het goede dat ik vooral blij was dat alles gewoon doorging.
Verder moeten er definitieve cijfers van de HOED zijn voor mijn eigen jaarrekening definitief kan worden.
HOED?
Met citaat reageren
Oud 03-06-2020, 08:03
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Yessssssss, same here dus. Ik krijg er wel eens opmerkingen over, wow betaaaaal je daarvoor? Uh ja het is namelijk kutwerk, want veel facturen en bonnen en meerdere rekeningen. Ik werk soms 80 uur per week (Dit wordt wel anders hoor schatjes), dus ik heb er vaak geen tijd en energie voor.
Zelfde geldt voor een schoonmaker, tja als ik het eeecht druk heb, dan laat ik dat dus ook doen, mijn schoonmaker is heel lief en netjes, is bereid om te koken etc. Het is niet verzorgen, het is gewoon uitbesteden, omdat ik het zelf -oprecht ook- niet goed kan bijhouden in sommige periodes.
Het is wat mij betreft gewoon doen waar je goed in bent.
Sowieso, als ik voor mezelf spreek kan ik gewoon beter een dienst extra doen an zelf thuis gaan schilderen. Ik doe er 2 keer zo lang over en het is toch minder netjes. Idd ook het huishouden. We werken allebei 40-50 uur per week en anders kan ik nog 2 avonden per week besteden aan dat soort dingen. Blijft er nogal weinig tijd over. Ik koop op die manier mijn eigen vrije tijd en dat is het me absoluut wel waard. (En dat het op deze manier in ieder geval elke week gebeurt)

Citaat:
HOED?
Huisartsen onder één dak. We hebben een kostenmaatschap voor huur en andere gezamenlijke kosten. Alleen 2019 is een redelijk ingewikkeld jaar omdat we toen begonnen zijn, hierheen verhuist en dus ook veel geïnvesteerd.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2020, 23:12
Verwijderd
Oeh ja! Dat zou ik ook echt niet zelf willen uitzoeken.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-10-2020, 20:30
Verwijderd
Hihi ik kreeg teringveel terug.

En weer wacht ik op mijn geldjes! Wie ook!?!1?
Met citaat reageren
Oud 12-10-2020, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Yessssssss, same here dus. Ik krijg er wel eens opmerkingen over, wow betaaaaal je daarvoor? Uh ja het is namelijk kutwerk, want veel facturen en bonnen en meerdere rekeningen. Ik werk soms 80 uur per week (Dit wordt wel anders hoor schatjes), dus ik heb er vaak geen tijd en energie voor.
Zelfde geldt voor een schoonmaker, tja als ik het eeecht druk heb, dan laat ik dat dus ook doen, mijn schoonmaker is heel lief en netjes, is bereid om te koken etc. Het is niet verzorgen, het is gewoon uitbesteden, omdat ik het zelf -oprecht ook- niet goed kan bijhouden in sommige periodes.
Ik zit nu niet meer in die situatie, DANK MEZELF

Laatst gewijzigd op 12-10-2020 om 20:32. Reden: Thank god? THANK ME!
Met citaat reageren
Oud 13-10-2020, 04:04
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
ahahaha hehehehehe kekekeke geld terug krijgen

Fml ik mocht een dikke drie weken aan inkomsten extra betalen
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 13-10-2020, 06:32
Verwijderd
Als je president van de USA schijn je minder belasting te hoeven betalen!
Met citaat reageren
Oud 13-10-2020, 08:45
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Goed idee, even wat kiesmannen overtuigen brb.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 13-10-2020, 09:13
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Mijn belastingsaangifte moet morgen pas
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 13-10-2020, 10:21
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
Citaat:
Goed idee, even wat kiesmannen overtuigen brb.
ik stem op je!
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-10-2020, 13:24
Verwijderd
Citaat:
Goed idee, even wat kiesmannen overtuigen brb.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2020, 20:26
Verwijderd
Kom maar ff op schoot van ome willy
Met citaat reageren
Oud 16-10-2020, 11:54
Verwijderd
Neuj jij hebt de sief!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:47.