Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2003, 14:15
coecie
Avatar van coecie
coecie is offline
hoe vaak gaan jullie uit eten?

wat voor een soort restaurants het liefst of vaakst?

is dat dan naar aanleiding van iets bijzonders of gewoon omdat het makkelijk en leuk is?

hebben jullie altijd een beetje een feestelijk idee als je uit eten gaat?

verder nog iets te melden?
-----------------------------------------------------------------

*wij gaan redelijk vaak uit eten, ik denk elke week toch wel een keer
*meestal bezoeken we de italiaan of de griek bij ons op de hoek, maar ook wel de chinees, of gewoon simpelweg de shoarmaboer
*deze tenten bezoeken we gewoon uit pure gemakzucht, het is wel leuk, we hebben ook ongeveer vaste tafeltjes en extreem goede bediening in al die zaken... bij bijzondere gelegenheden gaan we naar andere restaurants, met bijvoorbeeld een gekke bediening (pasta e basta) of met een hele goede keuken of gewoon een nieuwe tent die heel leuk schijnt te zijn
*wij hebben altijd een feestelijk idee als we uit eten gaan, het geeft je toch iets van 'ik ben uit' van huiswerkmaken en dat soort dingen komt dan ook helemaal niets meer op deze avonden
*wat zijn jullie belevenissen?
__________________
hieperdepiepp!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-03-2003, 14:19
ssjpan
Avatar van ssjpan
ssjpan is offline
* Ik ga niet zo vaak uit eten eigenlijk. 1 keer in de 2 maanden ofzo.
* Chinees nog wel eens of gewoon restaurant.
* wel eens na een dag je uit en dan gewoon een restaurant wat we tegen komen.
* Ik wel, omdat ik niet zo vaak ga en ik vind het wel gezellig meestal.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 14:33
Verwijderd
*Wij gaan bijna nooit uit eten.. alleen met speciale gelegenheden.. ik denk dat ik een paar keer per jaar ergens anders eet
*In een gewoon restaurant
*Naar aanleiding van iets bijzonders.. verjaardag bijvoorbeeld..
*Beetje, het ziet er in een restaurant toch allemaal wat mooier en feestelijker uit dan thuis
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 14:43
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
coecie schreef op 11-03-2003 @ 15:15:
hoe vaak gaan jullie uit eten?

wat voor een soort restaurants het liefst of vaakst?

is dat dan naar aanleiding van iets bijzonders of gewoon omdat het makkelijk en leuk is?

hebben jullie altijd een beetje een feestelijk idee als je uit eten gaat?

Wij gaan best vaak uit eten. Als ik bij m'n ouders ben gaan we vaak ergens eten, soms alleen met m'n moeder, soms met allebei m'n ouders, met m'n vriend ga ik ook wel regelmatig uit eten.

Hier eten we meestal bij de Griek, met m'n ouders eet ik vaak bij een Thais restaurant of met m'n moeder bij een Indiaas restaurant.

Bij die Griek is het heel erg lekker, ze hebben daar ook traditioneel Griekse gerechten, niet alleen van die toeristische dingen, maar ook stoofschoteltjes enzo die echt heel lekker zijn. Bij die Thai heb je een vast menu per avond, dus een soepje, rijst met vier gerechtjes en een toetje, dat is altijd een verrassing, maar wel heel goed (en heel lekker scherp). Dat Indiase restaurant is gewoon goed. We eten ook nog wel bij andere restaurants, maar bij die drie het meeste.

Het heeft wel iets feestelijks, ik kan er wel erg van genieten.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 15:56
waaromniet?
waaromniet? is offline
Ik hou grote tijd van uit eten gaan, maar ik kan het niet vaak betalen. Ook m'n ouders gaan niet zo heel vaak uit eten, dus ik denk niet dat ik elke week red gemmideld. Ik denk dat ik het vaakst bij een Italiaan of Chinees eet, omdat dat goedkoop is (snackbar niet meegerekend), en zowel ter gelegenheid van dingen als "zomaar".
__________________
A friend in need's a friend indeed, a friend with weed is better
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 19:31
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
coecie schreef op 11-03-2003 @ 15:15:
hoe vaak gaan jullie uit eten?

ligt eraan een tijdje geleden haddenmnoudersom de weeksteeds geen zin om te koken dus gingen we in een paarweken heel vaakuit eten,en met verjaardagenofzo ook

wat voor een soort restaurants het liefst of vaakst?

grieks of gewoon of bij de chinees

is dat dan naar aanleiding van iets bijzonders of gewoon omdat het makkelijk en leuk is?

Zolas ik net zei; soms omdat we geenzin hebben om te koken en soms metverjaardagen

hebben jullie altijd een beetje een feestelijk idee als je uit eten gaat?

ja uit eten gaan is een feest, gezellig enzo!

verder nog iets te melden?

euh...ik ben zondaguit eten geweest :\

Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 12:18
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
hoe vaak gaan jullie uit eten?

wat voor een soort restaurants het liefst of vaakst?

is dat dan naar aanleiding van iets bijzonders of gewoon omdat het makkelijk en leuk is?

hebben jullie altijd een beetje een feestelijk idee als je uit eten gaat?

verder nog iets te melden?
Ik ga best vaak uiteten, ongeveer een keer in de maand ofzo.

We gaan vaak naar de Chinees, de Griek, of naar een gewoon restaurant, ook best vaak naar hele chique restaurants.

Als ik uit eten ga dan is dat meestal met mn vader, mn broertje en mn oudoom en oudtante, die komen dan een dagje bij ons langs en omdat mn vader dan geen zin heeft om te koken gaan we dan uiteten. Ook wel eens als we een dagje ergens heen geweest zijn en we dan laat thuis zijn.

Uiteten vind ik wel een beetje feestelijk, trek meestal ook wel iets speciaals aan. McDonalds vind ik dus niet echt uit eten. Vind ik meer een vorm van je maag vullen.

We gaan zo ongeveer een keer in de maand uiteten maar tussendoor laten we wel regelmatig pizza bezorgen of halen we wat bij de Chinees.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 13:11
Verwijderd
hoe vaak gaan jullie uit eten? ongeveer 1x per week

wat voor een soort restaurants het liefst of vaakst? italiaans, tapasrestaurants, frans, gemengde keuken, thais.

is dat dan naar aanleiding van iets bijzonders of gewoon omdat het makkelijk en leuk is? gezelligheid!! bij een speciale gelegenheid ga ik bijna altijd uit eten.

hebben jullie altijd een beetje een feestelijk idee als je uit eten gaat? ja
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 13:12
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
helemaal nooit.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 15:16
Verwijderd
Citaat:
hoe vaak gaan jullie uit eten?

Niet zo vaak meer. Wat je tegenwoordig moet betalen voor een voorgerecht, hoofdgerecht, nagerecht en een paar drankjes vind ik echt niet meer normaal. Laatst gingen we met z'n zessen in een gewoon restaurant eten, waren m'n ouders 300 euro kwijt! Gelukkig kan m'n mama net zo goed (misschien nog wel lekkerder koken)

wat voor een soort restaurants het liefst of vaakst?

Pannenkoekenrestaurant (die is hier zoooo lekker! *kwijl*), gewoon restaurant

is dat dan naar aanleiding van iets bijzonders of gewoon omdat het makkelijk en leuk is?

Omdat het gezellig is. Eerst gingen we altijd met verjaardagen uit eten.

hebben jullie altijd een beetje een feestelijk idee als je uit eten gaat?

Mwah, niet echt feestelijk... Maar er is altijd wel een gezellige sfeer, én het is handig dat alles voor je wordt klaargemaakt en opgeruimd

verder nog iets te melden?
Ja. Vinden jullie niet dat uit eten ontzettend duur is geworden dan? Aangezien sommige mensen hier toch zeker wel 1x per week uit eten gaan.
[/B]
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 17:53
Piccola
Piccola is offline
hoe vaak gaan jullie uit eten?
1 Keer in de 2 maanden ofzo..

wat voor een soort restaurants het liefst of vaakst?
het liefst naar het australische restaurant hier in de buurt: down under
daar zit ik ook wel 't meest denk ik.. en anders naar de pizzeria, chinees of gewoon een gezellig eetcafeetje!

is dat dan naar aanleiding van iets bijzonders of gewoon omdat het makkelijk en leuk is?
soms naar aanleiding van iets bijzonders en soms ook gewoon voor de lol..

hebben jullie altijd een beetje een feestelijk idee als je uit eten gaat?
jah, als ik weet dat we uit eten gaan ga ik me er heel erg op verheugen! ik vind dat gewoon gezellig! leuke sfeer, lekker rustig aan doen, alles wordt voor je gedaan (eten koken, eten brengen, de afwas )
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 17:58
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
hoe vaak gaan jullie uit eten?
1x in de twee maanden denk/gok ik
wat voor een soort restaurants het liefst of vaakst?
De chinees, duur maar super lekker
is dat dan naar aanleiding van iets bijzonders of gewoon omdat het makkelijk en leuk is?
Altijd om iets bijzonders (denk aan: verjaardag, feestdagen, nieuw werk)
hebben jullie altijd een beetje een feestelijk idee als je uit eten gaat?
neej
__________________
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 18:01
Kastanje
Avatar van Kastanje
Kastanje is offline
* Mmmh jah wij gaan ook best vaak uit eten...1x in de week ofzow.
* naja we gaan meestal naar de Thai of naar de Italiaan maar ook welles naar egte chique restaurants.
*Naja het is meer gewoon ff snel ergens wat eten>>makkelijk
meestal erug leuk maar heb het ook welles gewoon gehad..
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 14:43
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ja, uiteten gaan is echt belachelijk duur geworden tegenwoordig. Drankjes sowieso zijn al hardstikke duur in de Horeca, met een voorgerecht, een hoofdgerecht en een nagerecht en drankjes ben je helemaal veel geld kwijt.

ook vind ik dat ik de laatste tijd erg lang moet wachten om mn eten, dat was volgens mij eerst ook minder. Het kan aan mij liggen maar toch..
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 16:24
Verwijderd
Mijn vader is zo iemand die het liefst elke dag uit eten wil. Laat ik het thuis net zo lekker, danwel lekkerder vinden en m'n moeder ook... We gaan trouwens ongeveer eens in de twee weken en da wordt het joegoslavisch, grieks of chinees. Alleen die laatste vind ik niet bijster lekker.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 16:37
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
hoe vaak gaan jullie uit eten?
als het aan m'n vader ligt elke dag, als het aan m'n moeder ligt 1x per maand. dus we hebben tijden dat we bijna elke dag gaan en tijden dat we 1x per maand gaan of nog minder vaak.

wat voor een soort restaurants het liefst of vaakst?
uhm, wat mij betreft een mexicaan of italiaan, maar daar houden me ouders niet zo van. die gaan liever voor gewone vleesgerechten enzo, dus 'gewone' nederlandse restaurants zeg maar.

is dat dan naar aanleiding van iets bijzonders of gewoon omdat het makkelijk en leuk is?
het laatste.

hebben jullie altijd een beetje een feestelijk idee als je uit eten gaat?
ik niet. ik hou er niet zo heel veel van. Oké, je eet iets lekkers, maar je moet netjes zijn, lang wachten en alsmaar gespreksonderwerpen verzinnen (bij ons thuis staat het nieuws aan, dus kan je ook nog het nieuws kijken).

verder nog iets te melden?
niet echt.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 00:42
drama
Avatar van drama
drama is offline
In restaurants eet ik weinig omdat er weinig restaurants zijn waar ik kan eten. Volkskeukens zijn meestal wel gezellig en vaak vegetarisch/vega dus daar eet ik wel 's.

Uit eten gaan vind ik verder niet zo boeiend; ik word liever uitgenodig om bij iemand thuis te eten en dat diegene dan kookt.
__________________
Ik koop, dus ik besta
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Eten & Drinken Uit eten in amsterdam
dennis018
14 14-04-2007 10:04
Eten & Drinken uit eten in Amsterdam
Breg
8 24-02-2007 20:41
De Kantine Uit eten in Scheveningen
Mackan
13 20-09-2005 16:34
Eten & Drinken uit eten?
waves
43 04-10-2004 13:48
Eten & Drinken uit eten
cyntha
28 02-06-2004 16:10
Liefde & Relatie uit eten
jij
41 30-05-2003 16:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:09.