Oud 19-06-2006, 12:41
Kapoen
Avatar van Kapoen
Kapoen is offline
Ik vindt het altijd zo jammer dat waneer het over afvallen gaat iedereen altidj aan komt zetten met als je genoeg beweegt en gevarieerd eet je wel af moet vallen.

Ik het weleens bij iemand opgekomen dat het bij veel mensne niet ligt aan bewegen of gevarieerd eten maar gewoon aan de genen.

Ik heb 2 broers en 1 zus en laten mijn broers nou zo mager als een lat zijn en mijn zus en ik mollig. Mijn broers hebben hetzelfde eten als ik en toch ben ik dikker.

dus het heeft niet altijd met eten of bewegen te maken.
__________________
Smile a lot, it's free
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 12:50
Antubis
Avatar van Antubis
Antubis is offline
Nop zo ken ik nog een familie. Mijn broertje is echt broodmager, en krijgt net zoveel te eten als ik, ik eet zelfs nog minder dan hem. Maar ik ben idd ook een stuk steviger als mijn broertje.
__________________
Than you learn the truth about love, which is: one and one ain't two.. one and one is only one
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 13:09
Verwijderd
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 19-06-2006 @ 12:11 :
Ik denk dattie bedoelt dat je anders moet eten. Gezonder verstandiger, en snoepen is idd overbodig en zijn genoeg gezoende dingen die stukken lekkerder smaken.
ik ben in 2 jaar tijd 55 kilo afgevallen, ik wet hoe ik moet afvallen, ik kan er alleen niet tegen als mensen denken dat afvallen makkelijk is en ''gewoon'' een kwestie van niet snoepen en een beetje sporten.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 13:15
Verwijderd
Citaat:
Kapoen schreef op 19-06-2006 @ 12:41 :
Ik vindt het altijd zo jammer dat waneer het over afvallen gaat iedereen altidj aan komt zetten met als je genoeg beweegt en gevarieerd eet je wel af moet vallen.

Ik het weleens bij iemand opgekomen dat het bij veel mensne niet ligt aan bewegen of gevarieerd eten maar gewoon aan de genen.

Ik heb 2 broers en 1 zus en laten mijn broers nou zo mager als een lat zijn en mijn zus en ik mollig. Mijn broers hebben hetzelfde eten als ik en toch ben ik dikker.

dus het heeft niet altijd met eten of bewegen te maken.
mannen hebben per dag 2500 kcal nodig, vrouwen 2000, gemiddeld dan. Dus als je zus en jij hetzelfde eten als jullie broers is het niet gek dat jullie dikker zijn dan hen. Maar dat mag je dan wel 'genen' noemen, het is immers genetisch dat jullie vrouwen zijn
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 13:18
Kapoen
Avatar van Kapoen
Kapoen is offline
zucht lekker bijdehand andwoord als je het bekijkt toen we klein waren, en dan gaat het niet om de calorien. daar heeft het niets mee te maken als je 5 jaar oud bent.
__________________
Smile a lot, it's free
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 13:39
Maija
Avatar van Maija
Maija is offline
Nouja, ik vind dat je niet kan zeggen dat iemand geen stukje taart mag op een verjaardag. Want dan weet jij niets van lijnen.

Ik heb een groot eetprobleem, en honger mezel soms wel dagen uit, ik kan er niets aan doen dat ik me zo voel, en hulp tsja.. daar is het allemaal nog niet erg genoeg voor

Maar als ik alleen op een feestje een stukje vlaai krijg en de rest van de dag niets eet val je zeker af.

Het gaat in de mate waarop je iets eet, je eetpatroon.

Dus dat ventje die meent veel te kunnen zegge over lijnen.. volgensmij heb je echt geen verstand van dieeten want ik vind al jou praatjes echt onzin.

Lijnen zit zich in het eetpatroon, en dat heet er niets mee te maken of je nou een keertje een stukje vlaai/taart pakt.
Of zelfs 1 keertje naar de frituur gaat.

Je kan niet aan 1 stukje vlaai zien of iemand goed eet. Een persoon kan de rest van de dag zich blijven volproppen, of de persoon eet de rest van de dag gewoon nog netjes maar iets minder ivm met het stukje vlaai, of de persoon eet de hele dag niets meer en gaat daarna 3 uur fietsen..

Zie je het verschil??
__________________
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 14:16
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Hecatomb schreef op 19-06-2006 @ 13:09 :
ik ben in 2 jaar tijd 55 kilo afgevallen, ik wet hoe ik moet afvallen, ik kan er alleen niet tegen als mensen denken dat afvallen makkelijk is en ''gewoon'' een kwestie van niet snoepen en een beetje sporten.
Zelf ook dik geweest, dus weet waar ik het over heb.
't is misschien niet makkelijk maar al die excuses die de revue passeren zijn zo standaard en vaak bullshit, men is vaak liever lui (en dus dik) dan moe.
Tuurlijk kost het moeite maar als je niet bereid bent om er wat moeite in te steken moet je ook niet klagen vind ik.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 14:51
Vip3r
Vip3r is offline
Goddamn, wat zie ik hier veel zeikwijven die hun gewicht op andere dingen gaan afschuiven dan zichzelf. Stel je niet aan en ga sporten en normaal eten. Hou op met dat afschuiven op dingen waar je zogenaamd niks aan kunt doen, want dat is gewoon één grote bullshit.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 14:53
Kapoen
Avatar van Kapoen
Kapoen is offline
uhm jij heet viper hou je mond
__________________
Smile a lot, it's free
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 14:56
Vip3r
Vip3r is offline
Citaat:
Kapoen schreef op 19-06-2006 @ 14:53 :
uhm jij heet viper hou je mond
Citaat:
Kapoen schreef op 19-06-2006 @ 09:43 :
Ik vindt als je ouders zeggen dat je dik bent (en je vindt het zelf meevallen) je tegen je ouders moet zeggen dat je er niet op zit te wachten dat ze je steeds beledigen.
Nee, je zit erop te wachten dat je dingen krijgt te horen als "wat heb je toch een goed figuur meid". :') Je wilt gewoon de dingen horen die je zelf in je hoofd hebt.

Face it, je bent gewoon dik en je hebt zoveel gebrek aan discipline dat je het overal op gaat afschuiven behalve op je eigen eet- en sportgedrag.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 15:04
BleuEyes
Avatar van BleuEyes
BleuEyes is offline
Citaat:
Vip3r schreef op 19-06-2006 @ 14:56 :
Face it, je bent gewoon dik en je hebt zoveel gebrek aan discipline dat je het overal op gaat afschuiven behalve op je eigen eet- en sportgedrag.
Ach vent, schiet toch op!
__________________
Je hebt een vriend, iemand die voor jou door vuur gaat, elke dag weer voor je klaar staat, voor altijd aan je zij**
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 15:12
Vip3r
Vip3r is offline
Citaat:
adon1s schreef op 19-06-2006 @ 10:45 :
Ik krijg steeds minder respect voor zulk soort mensen.
Mensen snappen niet dat een dieetje niet werkt, je moet je levenswijze veranderen wil je drastisch wat aan je lichaam doen. Denk dat daarom sommige mensen echt diep moeten zinken voordat ze wat aan hun lichaam willen doen. En hoe langer je wacht hoe moeilijker het wordt...
Respect voor zulke mensen heb ik allang niet meer. Ik train 4x per week in een sportschool, nu al 3 jaar lang en ik hèb me toch een hoop dwazen gezien daar. Mensen weten echt totaal niet hoe alles in elkaar steekt. Ze doen gewoon maar wat. Het ergste is gewoon dat ze het niet kunnen laten om lekkere dingen te eten, terwijl ze godverdomme zelf goed weten dat ze niet van hun schema af moeten wijken. Zogenaamd werkt het dan niet voor hen en kappen ze er na 3 maanden weer mee.

Ook zie je vooral vrouwen trainen met gewichten die een kleuter nog de lucht in krijgt. Totaal niet vermoeiend voor ze. "Ja ik pak niet meer, want anders krijg ik spierballen". Yeah right! Ontzettend grappig gewoon om te zien hoeveel mensen totaal geen reet van trainen en voeding afweten. Nog leuker is om te zien dat ze het àltijd op vanalles en nog wat afschuiven. Get a life

Ik heb meer respect voor dikzakken die gewoon 2 big macs wegschuiven en zeggen: "kan mij het rotten dat ik dik ben", dan voor de mensen die zogenaamd altijd bezig zijn met lijnen, maar geen flikker progressie maken omdat ze maar wat doen.

Ik heb samen met een vriend al enkele mensen van ongeveer rond de 100kg teruggebracht naar zo'n 80kg. Ik weet hoe diëten en trainen in elkaar steekt, en mijn ervaring met mensen die niet afvallen is dat ze het gewoon vertikken om zich aan een uitgestippeld eetschema te houden. "Bah dat lust ik niet" "ja hey! ik wil wel lekkere dingen eten en frisdranken drinken he ipv water!".

Dus lieve dikke mensen, of je doet het goed, of je doet het niet, maar houdt gewoon je klep dicht over "dat het bij jou niet goed werkt". Want dat is maar toepasbaar op een zéér klein percentage van de wereldbevolking. Maar als je het aantal zeikerds telt lijkt het wel alsof 80% aan zo'n aandoening lijdt.

Pathetic
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 15:16
Kapoen
Avatar van Kapoen
Kapoen is offline
Citaat:
Vip3r schreef op 19-06-2006 @ 14:56 :
Nee, je zit erop te wachten dat je dingen krijgt te horen als "wat heb je toch een goed figuur meid". :') Je wilt gewoon de dingen horen die je zelf in je hoofd hebt.

Face it, je bent gewoon dik en je hebt zoveel gebrek aan discipline dat je het overal op gaat afschuiven behalve op je eigen eet- en sportgedrag.

ben je nou boos dat ik zeg dat je een stomme naam hebt dat je zow reageerd.

Ik ben niet dik ik mischien 3 kilo overgewicht, en ik vindt dat ik er goed uitziet, je hoeft het niet met me eens te zijn je mag vinden dat ik modder vet ben maar ik hoef het niet constant van iedereen te horen.

Gebrek aan dicipline heb ik niet ik sport 2 keer per week op een sportschool, ik doe iedere avond yoga dus beweging heb ik genoeg, ik hou van lekker eten maar weet wat te veel is.

dus als je nou weer eens boos wordt omdat iemand je naam niet leuk vindt ga dan niet gelijk schelden
__________________
Smile a lot, it's free
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 15:18
Vip3r
Vip3r is offline
Citaat:
Kapoen schreef op 19-06-2006 @ 15:16 :
ben je nou boos dat ik zeg dat je een stomme naam hebt dat je zow reageerd.

Ik ben niet dik ik mischien 3 kilo overgewicht, en ik vindt dat ik er goed uitziet, je hoeft het niet met me eens te zijn je mag vinden dat ik modder vet ben maar ik hoef het niet constant van iedereen te horen.

Gebrek aan dicipline heb ik niet ik sport 2 keer per week op een sportschool, ik doe iedere avond yoga dus beweging heb ik genoeg, ik hou van lekker eten maar weet wat te veel is.

dus als je nou weer eens boos wordt omdat iemand je naam niet leuk vindt ga dan niet gelijk schelden
Ja kut, je hebt me hoor. Ik reageer zo omdat ik het niet leuk vind dat je mijn naam niet mooi vindt. :')

Ik reageer omdat je een dom wicht bent die zelfs "ik vindt" typt (bovenin pagina 4 ergens) en doet alsof ze goed bezig is, maar ondertussen wel te vet is.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 15:20
Syzygy
Avatar van Syzygy
Syzygy is offline
Citaat:
Vip3r schreef op 19-06-2006 @ 15:18 :
Ik reageer omdat je een dom wicht bent die zelfs "ik vindt" typt (bovenin pagina 4 ergens) en doet alsof ze goed bezig is, maar ondertussen wel te vet is.
Jij hebt ook echt zo'n idee dat je echt alles d'r aan moet doen om af te vallen he? Als ze nou gewoon tevreden is met hoe ze d'r uit ziet dan hoeft ze toch niet af te vallen. En 3 kilo te veel wegen vind ik nog geen overgewicht hoor. Dan heb jij gewoon een vertieft wereldbeeld als je dat te dik vindt.

Edit: Het is geen dom wicht 'die' maar een dom wicht 'dat'.

Dom wicht.
__________________
Ha ! I laugh at danger and drop ice cubes down the vest of fear.

Laatst gewijzigd op 19-06-2006 om 15:24.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 15:23
Kapoen
Avatar van Kapoen
Kapoen is offline
Citaat:
Vip3r schreef op 19-06-2006 @ 15:12 :
Respect voor zulke mensen heb ik allang niet meer. Ik train 4x per week in een sportschool, nu al 3 jaar lang en ik hèb me toch een hoop dwazen gezien daar. Mensen weten echt totaal niet hoe alles in elkaar steekt. Ze doen gewoon maar wat. Het ergste is gewoon dat ze het niet kunnen laten om lekkere dingen te eten, terwijl ze godverdomme zelf goed weten dat ze niet van hun schema af moeten wijken. Zogenaamd werkt het dan niet voor hen en kappen ze er na 3 maanden weer mee.

Ook zie je vooral vrouwen trainen met gewichten die een kleuter nog de lucht in krijgt. Totaal niet vermoeiend voor ze. "Ja ik pak niet meer, want anders krijg ik spierballen". Yeah right! Ontzettend grappig gewoon om te zien hoeveel mensen totaal geen reet van trainen en voeding afweten. Nog leuker is om te zien dat ze het àltijd op vanalles en nog wat afschuiven. Get a life

Ik heb meer respect voor dikzakken die gewoon 2 big macs wegschuiven en zeggen: "kan mij het rotten dat ik dik ben", dan voor de mensen die zogenaamd altijd bezig zijn met lijnen, maar geen flikker progressie maken omdat ze maar wat doen.

Ik heb samen met een vriend al enkele mensen van ongeveer rond de 100kg teruggebracht naar zo'n 80kg. Ik weet hoe diëten en trainen in elkaar steekt, en mijn ervaring met mensen die niet afvallen is dat ze het gewoon vertikken om zich aan een uitgestippeld eetschema te houden. "Bah dat lust ik niet" "ja hey! ik wil wel lekkere dingen eten en frisdranken drinken he ipv water!".

Dus lieve dikke mensen, of je doet het goed, of je doet het niet, maar houdt gewoon je klep dicht over "dat het bij jou niet goed werkt". Want dat is maar toepasbaar op een zéér klein percentage van de wereldbevolking. Maar als je het aantal zeikerds telt lijkt het wel alsof 80% aan zo'n aandoening lijdt.

Pathetic
HEb jij 100 kilo gewogen???

anyway, ik vindt dat iedereen het recht heeft om 2 big macs weg te werken of om frisdrank te drinken, heeft niets met gewicht te maken, het is alleen belangrijk dat als je een big mac met een cola naar binnen werkt je niet moet verwachten dat je afvalt.

Het is alleen zo gemakkelijk te zeggen dat je door gezond eten en veel sporten afvalt, dat is net zo gemakkelijk als zeggen dat stoppen me roken makkelijk is, eten kan net zo'n verslaving zijn als roken en alcohol drinken.

Nou doe ik niet aan sport om af te vallen en ik eet ook niet gezond om af te vallen.
Ik sport omdat ik op gewicht wil blijven en ik eet gezond omdat ik zuinig op mijn lijf ben, maar af en toe op een verjaardag een stukje gebak is niet slecht voor je daar wordt je ook absoluut niet vet van, je moet dan alleen weten dat je dan ook niet afvalt.

Ik vindt het jammer voor je dat je in de sportschool mensen ziet die niet weten wat ze moeten doen, mischien zou je ze tips kunnen geven. Ik begon in de sportschool ook met baby gewichtjes maar goed dat werdt mij aangeraden door de sport leraar.
En ik zit nu op mijn max gewicht qua oefeningen want ja ik ben zo'n zeikerd die geen grote spierballen wil.
__________________
Smile a lot, it's free
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 15:24
Vip3r
Vip3r is offline
Citaat:
Syzygy schreef op 19-06-2006 @ 15:20 :
Jij hebt ook echt zo'n idee dat je echt alles d'r aan moet doen om af te vallen he? Als ze nou gewoon tevreden is met hoe ze d'r uit ziet dan hoeft ze toch niet af te vallen. En 3 kilo te veel wegen vind ik nog geen overgewicht hoor. Dan heb jij gewoon een vertieft wereldbeeld als je dat te dik vindt.
Mja, ik vind het ontzettend mooi staan, van dat lekker veel vet bij vrouwen op het zwembad.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 15:26
Vip3r
Vip3r is offline
Citaat:
Kapoen schreef op 19-06-2006 @ 15:23 :
HEb jij 100 kilo gewogen???

anyway, ik vindt dat iedereen het recht heeft om 2 big macs weg te werken of om frisdrank te drinken, heeft niets met gewicht te maken, het is alleen belangrijk dat als je een big mac met een cola naar binnen werkt je niet moet verwachten dat je afvalt.

Het is alleen zo gemakkelijk te zeggen dat je door gezond eten en veel sporten afvalt, dat is net zo gemakkelijk als zeggen dat stoppen me roken makkelijk is, eten kan net zo'n verslaving zijn als roken en alcohol drinken.

Nou doe ik niet aan sport om af te vallen en ik eet ook niet gezond om af te vallen.
Ik sport omdat ik op gewicht wil blijven en ik eet gezond omdat ik zuinig op mijn lijf ben, maar af en toe op een verjaardag een stukje gebak is niet slecht voor je daar wordt je ook absoluut niet vet van, je moet dan alleen weten dat je dan ook niet afvalt.

Ik vindt het jammer voor je dat je in de sportschool mensen ziet die niet weten wat ze moeten doen, mischien zou je ze tips kunnen geven. Ik begon in de sportschool ook met baby gewichtjes maar goed dat werdt mij aangeraden door de sport leraar.
En ik zit nu op mijn max gewicht qua oefeningen want ja ik ben zo'n zeikerd die geen grote spierballen wil.
Ik hoop dat je snapt dat ik deze reply niet eens de moeite vind om op te reageren. Ik heb in mijn vorige grotere post al gezegd wat ik wilde zeggen.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 15:26
Kapoen
Avatar van Kapoen
Kapoen is offline
Citaat:
Syzygy schreef op 19-06-2006 @ 15:20 :
Jij hebt ook echt zo'n idee dat je echt alles d'r aan moet doen om af te vallen he? Als ze nou gewoon tevreden is met hoe ze d'r uit ziet dan hoeft ze toch niet af te vallen. En 3 kilo te veel wegen vind ik nog geen overgewicht hoor. Dan heb jij gewoon een vertieft wereldbeeld als je dat te dik vindt.

Edit: Het is geen dom wicht 'die' maar een dom wicht 'dat'.

Dom wicht.
presies ik ben DIK tevreden met hoe ik eruit zie en ik vindt het jammer dat iemand vanuit een berichtje dat ik achterlaat dat ik dik ben, je kent me niet je weet niet hoe ik eruit zie, dus waar heb je het over. En ik mag zo vaak ik vindt typen als ik wil

dankje syzygy voor je steun
__________________
Smile a lot, it's free
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 15:26
Syzygy
Avatar van Syzygy
Syzygy is offline
Citaat:
Vip3r schreef op 19-06-2006 @ 15:24 :
Mja, ik vind het ontzettend mooi staan, van dat lekker veel vet bij vrouwen op het zwembad.
En het gaat er ook echt om wat jij mooi vindt zeker... d'r zijn zat mannen die een vrouw met wat vet wel mooi vinden.
Ga jij lekker op zoek naar een dun meisje dan, en let gewoon niet op de vrouwen die je niet mooi vindt, dan heb je er ook geen last van.
__________________
Ha ! I laugh at danger and drop ice cubes down the vest of fear.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 15:28
Kapoen
Avatar van Kapoen
Kapoen is offline
Citaat:
Vip3r schreef op 19-06-2006 @ 15:26 :
Ik hoop dat je snapt dat ik deze reply niet eens de moeite vind om op te reageren. Ik heb in mijn vorige grotere post al gezegd wat ik wilde zeggen.
Ik heb toch ook de moeite genomen om jouw lul verhaal te lezen ik heb zelfs de moeite genomen om erop te reageren.

En ik vindt het heel aantrekkelijk als een jongen een beetje spek op zn lijf heeft.
__________________
Smile a lot, it's free
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 15:31
Vip3r
Vip3r is offline
Citaat:
Kapoen schreef op 19-06-2006 @ 15:26 :
presies ik ben DIK
Idd, stop daar maar

Citaat:
Syzygy schreef op 19-06-2006 @ 15:26 :
En het gaat er ook echt om wat jij mooi vindt zeker... d'r zijn zat mannen die een vrouw met wat vet wel mooi vinden.
Ga jij lekker op zoek naar een dun meisje dan, en let gewoon niet op de vrouwen die je niet mooi vindt, dan heb je er ook geen last van.
Daar ging de discussie niet om.

Citaat:
Kapoen schreef op 19-06-2006 @ 15:28 :
Ik heb toch ook de moeite genomen om jouw lul verhaal te lezen ik heb zelfs de moeite genomen om erop te reageren.

En ik vindt het heel aantrekkelijk als een jongen een beetje spek op zn lijf heeft.
Dat komt omdat je zelf ook nogal wat spek op je lijf hebt.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 15:33
Syzygy
Avatar van Syzygy
Syzygy is offline
Citaat:
Vip3r schreef op 19-06-2006 @ 15:31 :
Daar ging de discussie niet om.

Nee, daar ging het inderdaad niet om. Maar je doet net alsof vrouwen zich maar moeten aanpassen aan het schoonheidsideaal dat jij voor ogen hebt omdat jij ze anders niet mooi vindt. Dat is gewoon arrogant. Je mag best je mening geven over wat je mooi en niet mooi vindt maar laat het daar dan gewoon bij.
__________________
Ha ! I laugh at danger and drop ice cubes down the vest of fear.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 15:36
Vip3r
Vip3r is offline
Citaat:
Syzygy schreef op 19-06-2006 @ 15:33 :
Nee, daar ging het inderdaad niet om. Maar je doet net alsof vrouwen zich maar moeten aanpassen aan het schoonheidsideaal dat jij voor ogen hebt omdat jij ze anders niet mooi vindt. Dat is gewoon arrogant. Je mag best je mening geven over wat je mooi en niet mooi vindt maar laat het daar dan gewoon bij.
Als vrouwen dan gaan reageren met dat ze het belachelijk vinden dat mensen tegen ze zeggen dat ze te dik zijn, kun je zoiets verwachten. Ik ben dan schijnbaar ook niet de enige die het zegt. Het is net alsof er een taboe op ligt. Doet me denken aan de 1e klas. Toen was ik nog een iel mannetje. Vaak genoeg gehoord van een (vaak dik) meisje "wow jij hebt dunne benen". Als je dan zegt: "wow, jij hebt dikke benen", dan is zoiets meteen verschrikkelijk dat je dat zegt. Andersom lijkt het wel geaccepteerd te zijn? Slaat gewoon nergens op. Ik neem me geen blad voor de mond, en vooral niet als diegene aan mij vraagt wat ik ervan vind bijvoorbeeld.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 15:39
adon1s
Avatar van adon1s
adon1s is offline
Vip3r heeft gelijk, geloof mij nou maar
__________________
Eigen genot eerscht
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 15:40
Kapoen
Avatar van Kapoen
Kapoen is offline
Ik vindt het zielig dat jij 3 kilo teveel al dik vind.

Verder heeft het niks met mijn spek te maken wat ik van jongens vindt, staat er los van.
En ik kan er niks aan doen dat jij een jeugd trauma hebt opgelopen omdat een dik meisje ooit heeft gezegd dat je dunne beentjes had.

En als je dunne beentjes had. at je dan ook te weinig vast wel want dun zijn komt door te weinig eten, net als dat dik zijn volgens jou komt door te veel eten.

Anyway, als ik aan iemand vraag of hij me dik vindt en hij zegt ja dan kan ik dat acepteren maar als mensen ongevraagd commentaar leveren over mijn gewicht en uiterlijk mag ik zoveel zeuren als ik wil.
__________________
Smile a lot, it's free
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 15:40
Syzygy
Avatar van Syzygy
Syzygy is offline
Citaat:
Vip3r schreef op 19-06-2006 @ 15:36 :
Als vrouwen dan gaan reageren met dat ze het belachelijk vinden dat mensen tegen ze zeggen dat ze te dik zijn, kun je zoiets verwachten. Ik ben dan schijnbaar ook niet de enige die het zegt. Het is net alsof er een taboe op ligt. Doet me denken aan de 1e klas. Toen was ik nog een iel mannetje. Vaak genoeg gehoord van een (vaak dik) meisje "wow jij hebt dunne benen". Als je dan zegt: "wow, jij hebt dikke benen", dan is zoiets meteen verschrikkelijk dat je dat zegt. Andersom lijkt het wel geaccepteerd te zijn? Slaat gewoon nergens op. Ik neem me geen blad voor de mond, en vooral niet als diegene aan mij vraagt wat ik ervan vind bijvoorbeeld.
Het is ook logisch dat je, als iemand een opmerking over je gewicht maakt, of je nou dik of dun bent, dan een opmerking terug maakt, dan heeft diegene d'r ook zelf om gevraagd.
Het is gewoon nooit leuk om negatieve opmerkingen over je gewicht te krijgen, en al helemaal niet van je ouders (waar het in deze topic in de eerste plaats om ging) dus dan is het niet nodig dat jij d'r nog een schepje bovenop doet.
__________________
Ha ! I laugh at danger and drop ice cubes down the vest of fear.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 15:40
Kapoen
Avatar van Kapoen
Kapoen is offline
Citaat:
adon1s schreef op 19-06-2006 @ 15:39 :
Vip3r heeft gelijk, geloof mij nou maar
nee
__________________
Smile a lot, it's free
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 15:44
Vip3r
Vip3r is offline
Citaat:
Kapoen schreef op 19-06-2006 @ 15:40 :
Ik vindt het zielig dat jij 3 kilo teveel al dik vind.

Verder heeft het niks met mijn spek te maken wat ik van jongens vindt, staat er los van.
En ik kan er niks aan doen dat jij een jeugd trauma hebt opgelopen omdat een dik meisje ooit heeft gezegd dat je dunne beentjes had.

En als je dunne beentjes had. at je dan ook te weinig vast wel want dun zijn komt door te weinig eten, net als dat dik zijn volgens jou komt door te veel eten.

Anyway, als ik aan iemand vraag of hij me dik vindt en hij zegt ja dan kan ik dat acepteren maar als mensen ongevraagd commentaar leveren over mijn gewicht en uiterlijk mag ik zoveel zeuren als ik wil.
Idd, ik at te weinig. Daarom heb ik nu dankzijk discipline en kennis m'n gewicht van 60kg in 3 jaar naar 85kg opgeschroefd, met een vetpercentage van 7% bij een lengte van 1m90.

Daar kun jij met je dikke kont nog wat van leren

En geloof me, het was niet makkelijk. En mijn ouders en broertjes zijn ook allemaal dun. Toch geef ik niet de schuld aan de genen, zoals bijna alle dikke mensen wel doen. Vreemd he?
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 15:51
Kapoen
Avatar van Kapoen
Kapoen is offline
maar jonge ik ben niet dik.

dat het aan dicipline ligt ben ik met je eens maar ik ben niet dik.
mijn vriend is 1,85 en weegt 80 kilo en hij is mollig, dus als ik het simpel bekijk ben jij ook mollig anyway ik heb net even mn bmi gecheckt en ik zit op 25 en weetje dat is een gezond gewicht volgens de meter dus ik ben niet dik
__________________
Smile a lot, it's free
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 16:10
jewelicious
Avatar van jewelicious
jewelicious is offline
nja ik vind dat viper een beetje te ver gaat. dat jeje mening geeft dat moe jij weten, maar met sommige dingen vind ik toch dat je even bij jezelf moet nadenken over wat je gezegt hebt.

en 3 kilo te zwaar is toch nix , ik vind mezelf 2 kilo te zwaar en ik krijg meteen commentaar dat ik het uit mn hoofd moet laten dus bij deze ook aan jou kapoen!...
en nja dat ik mezelf 2 kilo te zwaar vind is gewoon omdat ik voormezelf 50 wil wegen...maar dat is dus allemaal omdat ik al dat gedoe naar mn kop heb gekregen sinds ik klein was. mijn vader was bodybuilder trainer dus die kon er niet tegen dat zijn kleine meid dan een klein buikje had, maar goed dat is mijn eigen ding.

en weet je viper...als je vandaag of morgen iemand tegen komen...denk ik niet dat je meteen gaat analyseren of diegene overgewicht het of niet...

want als jij namelijk zo n ideale vriendin wil hebben ben je nog lang bezig met zoeken of je moet heel veel geluk hebben.
__________________
men die eenmaal praat, kan veel zeggen
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 16:12
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Kapoen schreef op 19-06-2006 @ 15:51 :
maar jonge ik ben niet dik.

dat het aan dicipline ligt ben ik met je eens maar ik ben niet dik.
mijn vriend is 1,85 en weegt 80 kilo en hij is mollig, dus als ik het simpel bekijk ben jij ook mollig anyway ik heb net even mn bmi gecheckt en ik zit op 25 en weetje dat is een gezond gewicht volgens de meter dus ik ben niet dik
bmi is niet betrouwbaar bij gespierde mensen of mensen die veel aankrachttraining doen... spieren wegen namelijkm eer dan vet!
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 16:16
Kapoen
Avatar van Kapoen
Kapoen is offline
Citaat:
Gothic schreef op 19-06-2006 @ 16:12 :
bmi is niet betrouwbaar bij gespierde mensen of mensen die veel aankrachttraining doen... spieren wegen namelijkm eer dan vet!
hihi mischien ben ik wel heel gespierd.
nee grapje.

Het is zo het ligt aan spieren dat weet ik maar soms moet je wat vergeten om een beetje je gelijk te halen.

Ik geloof trouwens niet iemand kan zeggen dat hij of zij dikke mensen onaatrekkelijk vindt. Ik vindt mensen in te kleine kleding onaantrekkelijk. maar goed dat wil niet zeggen dat ze dik zijn.
__________________
Smile a lot, it's free
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 16:20
Vip3r
Vip3r is offline
Citaat:
Kapoen schreef op 19-06-2006 @ 15:51 :
maar jonge ik ben niet dik.

dat het aan dicipline ligt ben ik met je eens maar ik ben niet dik.
mijn vriend is 1,85 en weegt 80 kilo en hij is mollig, dus als ik het simpel bekijk ben jij ook mollig anyway ik heb net even mn bmi gecheckt en ik zit op 25 en weetje dat is een gezond gewicht volgens de meter dus ik ben niet dik
Stomme kut, ik zeg toch dat mijn vetpercentage op 7% ligt. Ben jij echt zo stom?

Citaat:
jewelicious schreef op 19-06-2006 @ 16:10 :
en weet je viper...als je vandaag of morgen iemand tegen komen...denk ik niet dat je meteen gaat analyseren of diegene overgewicht het of niet...

want als jij namelijk zo n ideale vriendin wil hebben ben je nog lang bezig met zoeken of je moet heel veel geluk hebben.
For your info, er zijn genoeg meisjes die wel weten hoe het moet.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 16:21
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Leuk voor je dat je lijf zo perfect is volgens jou maar je hoofd stelt anders niet zoveel voor.
__________________
wat een heerlijkheid
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 16:22
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Vip3r schreef op 19-06-2006 @ 16:20 :
Stomme kut, ik zeg toch dat mijn vetpercentage op 7% ligt. Ben jij echt zo stom?
Ja, met dit soort taalgebruik kweek je wel begrip voor je mening inderdaad
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 16:22
Frostbite
Avatar van Frostbite
Frostbite is offline
Citaat:
Kapoen schreef op 19-06-2006 @ 15:40 :
Ik vindt het zielig dat jij 3 kilo teveel al dik vind.
Dat is zo'n belachelijke manier om dingen te stellen. Jij bent 1.65 meter en weegt 69 kilo en dat vindt hij te zwaar. Vervolgens bepaal jij dat 66 kilo het ideale gewicht zou zijn bij die lengte en gaat dan helemaal verongelijkt 'dus jij vindt 3 kilo teveel al dik' lopen roepen. Dat is natuurlijk belachelijk want jij vindt iemand van 1.65 die 66 kilo weegt misschien slank maar daar hebben verschillende mensen verschillende meningen over.

Verder vind ik deze discussie wel lachen om te lezen dus keep it up allemaal.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 16:25
Vip3r
Vip3r is offline
Citaat:
Dith schreef op 19-06-2006 @ 16:21 :
Leuk voor je dat je lijf zo perfect is volgens jou maar je hoofd stelt anders niet zoveel voor.
Zegt een dikkerd Achja, ligt ik tenminste met 1 punt voor op jou he
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 16:26
Vip3r
Vip3r is offline
Citaat:
Bloem schreef op 19-06-2006 @ 16:22 :
Ja, met dit soort taalgebruik kweek je wel begrip voor je mening inderdaad
Het zal me een worst wezen, toegeven doet ze toch niet
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 16:27
Vip3r
Vip3r is offline
Citaat:
Frostbite schreef op 19-06-2006 @ 16:22 :
Dat is zo'n belachelijke manier om dingen te stellen. Jij bent 1.65 meter en weegt 69 kilo en dat vindt hij te zwaar. Vervolgens bepaal jij dat 66 kilo het ideale gewicht zou zijn bij die lengte en gaat dan helemaal verongelijkt 'dus jij vindt 3 kilo teveel al dik' lopen roepen. Dat is natuurlijk belachelijk want jij vindt iemand van 1.65 die 66 kilo weegt misschien slank maar daar hebben verschillende mensen verschillende meningen over.

Verder vind ik deze discussie wel lachen om te lezen dus keep it up allemaal.
Idd Ik had expres de moeite niet genomen om dat er nog bij te zetten, snapt ze toch niet.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 16:27
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Citaat:
Vip3r schreef op 19-06-2006 @ 16:25 :
Zegt een dikkerd Achja, ligt ik tenminste met 1 punt voor op jou he
Ik ben benieuwd waar je dat op hebt gebaseerd.
__________________
wat een heerlijkheid
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 16:29
Vip3r
Vip3r is offline
Citaat:
Dith schreef op 19-06-2006 @ 16:27 :
Ik ben benieuwd waar je dat op hebt gebaseerd.
Je fotoboek?
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 16:29
Syzygy
Avatar van Syzygy
Syzygy is offline
Citaat:
Vip3r schreef op 19-06-2006 @ 16:20 :
Stomme kut, ik zeg toch dat mijn vetpercentage op 7% ligt. Ben jij echt zo stom?

For your info, er zijn genoeg meisjes die wel weten hoe het moet.
Leg jij eens uit hoe het volgens jou 'moet' dan.
__________________
Ha ! I laugh at danger and drop ice cubes down the vest of fear.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 16:32
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Citaat:
Vip3r schreef op 19-06-2006 @ 16:29 :
Je fotoboek?
Staat daar een duidelijk foto van mijn lijf op dan? Voor zover ik weet niet.
Overigens heb je wel gelijk, ik ben (gelukkig) niet de dunste, dat zou absoluut niet staan bij mij (want ik ben het wél geweest, dus ik kan het weten) en ik vind mezelf nu wel oke.

Maar wat is nu éigenlijk je probleem met dikke mensen?
__________________
wat een heerlijkheid
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 16:34
Vip3r
Vip3r is offline
Citaat:
Syzygy schreef op 19-06-2006 @ 16:29 :
Leg jij eens uit hoe het volgens jou 'moet' dan.
Sorry, dit heb ik al eens gedaan en al genoeg 'irl'. Mijn ervaring is dat slechts een ontzettend klein percentage er genoeg voor kan opbrengen om zoiets te doen. Vrouwen leg ik het sowieso niet meer uit, omdat die simpelweg moeilijker dingen kunnen laten en vaak minder zin hebben in sport dan mannen, dus dat maakt het allemaal extra lastig voor ze. Veel willen graag veel eten als ze ongesteld zijn of als ze zich kut voelen, bij mannen werkt dat anders. Daarom begeleid ik geen vrouwen.

Wil je toch een goede site met genoeg info, kijk dan hier: http://users.skynet.be/snoopy

Deze site werkt volgens het basisprincipe: Eet je minder kcal dan je verbruikt, dan val je af. Simpel, maar het werkt. Op een manier van meerdere maaltijden per dag om je stofwisseling te versnellen. Een schema is voor iedereen anders, dus je zult zelf de moeite moeten nemen om iets te maken. En denk erom: het is òf er reteveel moeite in steken en lekkere dingen laten en soms vieze dingen moeten eten, òf er gewoon niet aan beginnen en accepteren dat je wat teveel weegt, maar dan ook niet zeuren dat het voor jou (niet jou, maar algemeen) niet werkt.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 16:35
Vip3r
Vip3r is offline
Citaat:
Dith schreef op 19-06-2006 @ 16:32 :
Maar wat is nu éigenlijk je probleem met dikke mensen?
Dat de meesten ontzettend vaak zeuren dat ze te dik zijn en dan vervolgens de schuld gaan afschuiven op alles behalve zichzelf. Dat gemekker moeten ze maar tegen zichzelf doen, alleen op hun kamertje ofzo.

Oja, en het ziet er walgelijk en lachwekkend uit. Plus dat het luiheid en geen discipline uitstraalt.

Maar ze zijn vaak wel weer gezellig, dat dan weer wel.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 16:38
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
adon1s schreef op 19-06-2006 @ 10:47 :
Ik geloof het allemaal, je hebt ook veel zelfmedelijden omdat je te dik bent? Als iemand je op je verslaving aanspreekt wordt je kwaad... hoe typisch. Je moet je ook schuldig voelen, diep schuldig, als je al overgewicht hebt en je gaat dan weer snoepen.
Nee, meestal als je overgewicht hebt, moet je op een gezonde manier met eten leren omgaan. Dat betekent onder andere niet zo spastisch met eten omgaan dat als je 1 tussendoortje neemt, je je schuldig voelt.

Overigens ben ik niet dik. Als je nou wat beter gelezen had, had je ook gezien dat ik een BMI van onder de 19 heb.
__________________
I love dr Phil :D
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 16:40
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Citaat:
Vip3r schreef op 19-06-2006 @ 16:35 :
Dat de meesten ontzettend vaak zeuren dat ze te dik zijn en dan vervolgens de schuld gaan afschuiven op alles behalve zichzelf. Dat gemekker moeten ze maar tegen zichzelf doen, alleen op hun kamertje ofzo.

Oja, en het ziet er walgelijk en lachwekkend uit. Plus dat het luiheid en geen discipline uitstraalt.

Maar ze zijn vaak wel weer gezellig, dat dan weer wel.
Het spijt me zeer maar ik zie er alles behalve walgelijk en lachwekkend uit. En ik ben niet lui dus heel je vooroordelen kloppen voor geen meter.

O en gezellig ben ik ook niet.
__________________
wat een heerlijkheid
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 16:41
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
Vip3r schreef op 19-06-2006 @ 16:35 :
Dat de meesten ontzettend vaak zeuren dat ze te dik zijn en dan vervolgens de schuld gaan afschuiven op alles behalve zichzelf. Dat gemekker moeten ze maar tegen zichzelf doen, alleen op hun kamertje ofzo.

Oja, en het ziet er walgelijk en lachwekkend uit. Plus dat het luiheid en geen discipline uitstraalt.

Maar ze zijn vaak wel weer gezellig, dat dan weer wel.
Ik denk dat het onder scholieren meestal de schuld van de ouders is overigens.
__________________
I love dr Phil :D
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 16:41
Mara
Mara is offline
Iedereen, ga er toch niet op in. Die jongens krijgen het er zelf zwaar genoeg mee dat ze alleen maar kunnen leven en beoordelen met gewicht en kilo's. Ze komen zichzelf nog wel tegen.

Of ze gaan bij de gemeentelijke plantsoendienst werken.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Gezien worden als "beste vriend"
Praganonut
278 05-09-2007 13:36
Verhalen & Gedichten De Blauwe Overall
joes
0 11-06-2007 11:18
Psychologie laxeerpillen
darkfairy
133 15-11-2006 20:58
Psychologie Erfenis van een eetstoornis
Verwijderd
48 25-11-2005 19:18
Verhalen & Gedichten Je Rachel [VERHAAL]
[GEEN_HELD]
4 14-03-2003 16:41
Verhalen & Gedichten [verhaal] Australische Griep
Type
3 09-10-2002 23:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:04.