Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-02-2007, 13:46
Always Happy!!!
Always Happy!!! is offline
Hoi allemaal!

kben eigenlijk toevallig op dit forum terechtgekomen, maar het ziet er echt leuk uit! eigenlijk heb k een klein probleempje dus was k ff gaan kijken op google... ik gebruik namelijk al een tijdje ideal balance van l'oreal en k ben er super tevreden over! maar sinds kort kan k m nergens meer vinden in de winkel. Ik woon in België en denk dat hier niet meer verkocht wordt... Maar ik ga heel vaak naar Nederland winkelen, Breda is maar een half uurtje rijden van thuis uit, Tilburg en Den Bosh doen we ook regelmatig, kvind t eerlijk gezegd leuker dan in België... maar goed, ik vroeg me af of julie mss weten of Ideal Balance nr 15 ivore rose nog te krijgen is in Nederland en zoja waar? ik kocht m altijd bij het kruitvat of ici paris maar daar hebben ze hem niet meer tis echt super vervelend want k wil geen andere foundation nemen... khoop dat iemand me kan helpen, alvast bedankt! dikke kus!

Laatst gewijzigd op 05-02-2007 om 14:47.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2007, 15:02
Anki
Avatar van Anki
Anki is offline
Je hebt nu twee keer hetzelfde topic aangemaakt..
__________________
Tsja...nou zeg...
Met citaat reageren
Oud 05-02-2007, 15:05
Always Happy!!!
Always Happy!!! is offline
ja kweet t sorry, maar kweet nie hoe k m moet wegdoen... als iemand t weet...
Met citaat reageren
Oud 05-02-2007, 15:13
Always Happy!!!
Always Happy!!! is offline
sorry voor de overlast, kheb net gezien dat mijn berichtje er zelfs 3 keer opstaat... was echt niet de bedoeling kheb al geprobeerd ze te verwijderen, maar kben niet zo goed met computers als iemand weet hoe t wel moet, zou echt super handig zijn... ik krijg de hele tijd de melding dat ik geen toegang heb tot die pagina of zoiets... alvast bedankt! xxx
Met citaat reageren
Oud 05-02-2007, 16:31
Verwijderd
Je kunt je eigen topic niet verwijderen, het ligt dus niet aan jou dat dat niet lukt.

Ik zal het andere topic verwijderen en dit topic open laten, de topictitel van dit topic laat ziet waar je topic om gaat, de andere vind ik een stuk onduidelijker.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:01.