Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-09-2007, 16:18
Verwijderd
Citaat:
Oke bedankt ^^
En wanneer je dan weer begint houd de ongesteldheid ook meteen (of de dag erna) op? Of is dat niet te zeggen?..
Waarschijnlijk wel, maar niet altijd.
Oud 16-09-2007, 16:19
Verwijderd
Citaat:
Probleem!
Ik slik de Yasmin en ik had 2,5 week geleden een 'doorbraakbloeding': ik werd ongesteld, terwijl ik niet een stopweek had. Dit komt denk ik doordat ik de pil vaak doorslik, dus ik 'moest' wel een keer ongesteld zijn.
Anyway, nu ben ik vandaag NOG STEEDS ongesteld. Dus al 2,5 week, terwijl ik wel gewoon de pil doorslik. In het begin (na 10 dagen ongesteld zijn) was het vooral oud bloed (dmz bruin, ja sorry voor de details), en nu is het gewoon weer nieuw bloed (bah bah). Het is niet zo erg dat het ook echt vloeit oid, maar ik heb er dus wel last van.
Wat moet ik doen?
Het beste kun je een stopweek houden (zodra dat kan en je dus minstens 21 dagen na elkaar hebt geslikt) zodat de doorbraakbloeding echt door kan zetten, als het goed is ben je er daarna van af.
Op de laatste en op-één-na laatste pagina van het Hoe is het met jouw gezondheid vandaag? ‎topic is hier trouwens ook net een discussie over, misschien wel interessant voor jou
Oud 16-09-2007, 16:44
Verwijderd
Citaat:
Probleem!
Ik slik de Yasmin en ik had 2,5 week geleden een 'doorbraakbloeding': ik werd ongesteld, terwijl ik niet een stopweek had. Dit komt denk ik doordat ik de pil vaak doorslik, dus ik 'moest' wel een keer ongesteld zijn.
Anyway, nu ben ik vandaag NOG STEEDS ongesteld. Dus al 2,5 week, terwijl ik wel gewoon de pil doorslik.
Het duurt al zo lang juist doordat je de pil doorslikt. De enige manier om een doorbraakbloeding te stoppen is stoppen met de pil, dan wordt je ongsteld en is het over. Als je hem door blijft slikken blijft de doorbraakbloeding net zo lang duren als dat je de pil slikt.
Oud 16-09-2007, 16:59
Crimson
Crimson is offline
(=Mindfields)
Hartstikke bedankt zeg beide!
Ik ben toen ik de doorbraak kreeg wel een aantal dagen met de pil gestopt, maar blijkbaar niet lang genoeg. Dus dat ga ik dan maar eens doen. Ben sowieso niet echt een nette pilgebruiker, vaak vergeten, onregelmatige tijdstippen nemen, vaak doorslikken etc. Denk dat ik vanaf nu maar eens er beter mee omga.
Oud 16-09-2007, 18:50
Fosca
Avatar van Fosca
Fosca is offline
Citaat:
(=Mindfields)
Denk dat ik vanaf nu maar eens er beter mee omga.
Iemand tips hiervoor? Dingen zoals 'elke ochtend bij het ontbijt' enzo werken bij mij niet
__________________
Liefde is een simpel geschenk, dat je moeilijk aanvaard
Oud 16-09-2007, 19:19
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
Iemand tips hiervoor? Dingen zoals 'elke ochtend bij het ontbijt' enzo werken bij mij niet
Helpt het ook niet als je het elke avond voor het slapen gaan doet? De strip op het nachtkastje leggen ofzo.
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 16-09-2007, 21:27
Verwijderd
Citaat:
Iemand tips hiervoor? Dingen zoals 'elke ochtend bij het ontbijt' enzo werken bij mij niet
Als je hem 's ochtends neemt kun je hem iig makkelijk nog binnen 12 uur nemen als je hem vergeten bent. Verder misschien een pillendoosje met alarm nemen? Of het alarm van je telefoon zetten?
Oud 17-09-2007, 07:13
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Iemand tips hiervoor? Dingen zoals 'elke ochtend bij het ontbijt' enzo werken bij mij niet
Ik doe het altijd tegelijk met het uitdoen van mijn lenzen voor ik ga slapen; die doosjes liggen altijd bij elkaar. Verder zijn de andere tips die ik had al genoemd door Vlindertjuh en Leonoor.
Oud 17-09-2007, 08:37
Verwijderd
Citaat:
Waarschijnlijk wel, maar niet altijd.
Volgens mij is het heel vaak pas na een aantal dagen...?
Het is iig heel normaal als het nog een dag of drie/vier voortduurt.
Oud 17-09-2007, 11:28
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Je poetst je tanden toch ook elke ochtend? Pilstrip op je tandenborstel leggen en klaar!
__________________
Tsja
Oud 17-09-2007, 12:28
Kashshaptu
Kashshaptu is offline
Hai,

Heb een dringend vraagje. Ik ben op de laatste dag van mn stopweek en moet weer nieuwe pilstrip beginnen. Alleen kom ik er NU dus achter dat ik nergens meer een nieuwe strip heb liggen (raar, want ik kon echt zweren dat ik er nog wat had, maarok).

Ik moet zo werken en kan met geen mogelijkheid nog naar de apotheek om een receptje op te halen. Iemand enig idee of ik veilig een strip van mn zusje kan pakken? (Ik slik Microgynon 30 en mn zusje iets met een onmogelijk uitspreekbare naam).

In elke bijsluiter staat dat je de arts moet raadplegen over overstappen en ik ben zelf ooit een keer overgestapt, maar kan me niet herrineren of dat veilige sex compromiseerde.

Iemand ervaring mee? x_x
Oud 17-09-2007, 12:46
Verwijderd
Dat ligt eraan wat voor soort pil je zusje slikt, als het dezelfde soort pil is als de jouwe zou het theoretisch gezien wel kunnen maar dan lijkt het me dat je dan niet na één pil weer kan overstappen op je eigen. Als het een driefasenpil is kan het niet. Maar sowieso is het allesbehalve verstandig, want je moet er idd voor naar de huisarts.
Stuur anders iemand anders naar de apotheek? Dat deed ik ook altijd.

Citaat:
Je poetst je tanden toch ook elke ochtend? Pilstrip op je tandenborstel leggen en klaar!
Met ducttape aan je tandenborstel
Oud 17-09-2007, 12:48
Kashshaptu
Kashshaptu is offline
Jah, lijkt me idd een beter plan, nu maar hopen dat ik iemand zo ver kan krijgen. Ik ben ook zon slechte planner

Dankjewel voor je snelle reply!^^ *gaat naar werk*
Oud 17-09-2007, 12:49
Verwijderd
Citaat:
Jah, lijkt me idd een beter plan, nu maar hopen dat ik iemand zo ver kan krijgen. Ik ben ook zon slechte planner

Dankjewel voor je snelle reply!^^ *gaat naar werk*
Njah, als je in de afgelopen zeven dagen geen seks hebt gehad dan maakt het op zich niet uit maar dan moet je het vanaf nu wel veilig doen.
Oud 18-09-2007, 14:15
Kali
Avatar van Kali
Kali is offline
Wegens omstandigheden ( mijn pil zit in mijn bagage, en ze zijn mijn bagage verloren en nu zit bagage wel in dezelfde stad, maar is de office closed), kan ik de laatste 2 pillen van men strip niet nemen.
Als ik vanaf morgen direct verder doorslik, hoelang onveilig is dat of loop ik geen risico?
__________________
~*~ Scientia vincere tenebras ~*~
Oud 18-09-2007, 17:53
Verwijderd
Je kunt nu het beste vanaf de laatste pil die je wel gehad hebt een stopweek houden, dan doe je hetzelfde als bij 'pil vergeten in derde week'. Dus over 5 dagen weer verder gaan. Dan loop je geen risico. Het is dan wel extra belangrijk dat je stopweek niet langer dan 7 dagen duurt omdat je buffer lager is.
Oud 18-09-2007, 18:44
Kali
Avatar van Kali
Kali is offline
stopweek houden komt me hoe dan ook niet uit want ben op vakantie
er gaat trouwens maar 1 dag en ongeveer 14 u tussenzitten, en dan heb ik normaal men bagage terug.
__________________
~*~ Scientia vincere tenebras ~*~
Oud 19-09-2007, 00:45
Verwijderd
Die schattige lettertjes om aan te geven welke dag t is.. zijn toch niet zo heel erg boeiend?
Want ik ben er nu achter gekomen dat ik al een week of wat de verkeerde kant op aan t slikken ben .
Oud 19-09-2007, 07:19
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Die schattige lettertjes om aan te geven welke dag t is.. zijn toch niet zo heel erg boeiend?
Want ik ben er nu achter gekomen dat ik al een week of wat de verkeerde kant op aan t slikken ben .
Als je een eenfase pil hebt (dus met allemaal dezelfde pilletjes) maakt het niet uit; in alle pilletjes zit dezelfde hoeveelheid werkzame stoffen. Het is dan alleen niet handig dat je niet kunt controleren of je er geen vergeten bent. Bij een meerfasenpil maakt het natuurlijk wel uit, omdat daar de hoeveelheid werkzame stof per kleur pilletje verschilt.
Oud 19-09-2007, 08:46
Verwijderd
Citaat:
Als je een eenfase pil hebt (dus met allemaal dezelfde pilletjes) maakt het niet uit; in alle pilletjes zit dezelfde hoeveelheid werkzame stoffen. Het is dan alleen niet handig dat je niet kunt controleren of je er geen vergeten bent. Bij een meerfasenpil maakt het natuurlijk wel uit, omdat daar de hoeveelheid werkzame stof per kleur pilletje verschilt.
Ze zijn allemaal dezelfde .

Ik ebdacht me net dat t idd ook geen ruk hoort uit te maken want je kunt beginnen op welke willekeurige zondag je wilt.
Oud 19-09-2007, 11:46
Verwijderd
Nog even voor de zekerheid (sorry daydreamster ). Ik ben overgestapt van de microgynon 30 naar de microgynon 20. Nou heb ik na de laatste strip 30 gewoon een stopweek gehouden en ben ik gisteren aan mijn eerste strip 20 begonnen. Volgens mijn huisarts kon dat. Ik weet alleen niet precies hoe het nu met de veiligheid van de pil zit. Moeten mijn vriend en ik de komende 7 dagen ook een condoom gebruiken of is dat niet nodig?
Oud 19-09-2007, 14:19
Verwijderd
Citaat:
Nog even voor de zekerheid (sorry daydreamster )
Haha, dat maakt niet uit hoor Maar ik denk dat dat niet hoeft, en bel anders gewoon weer even naar de apotheek
Oud 19-09-2007, 15:46
Verwijderd
Citaat:
Haha, dat maakt niet uit hoor Maar ik denk dat dat niet hoeft, en bel anders gewoon weer even naar de apotheek
Die nemen al de hele middag niet op Straks nog een keer proberen en anders morgen weer.
Oud 20-09-2007, 19:04
Subject
Avatar van Subject
Subject is offline
Toen ik begon met de pil ben ik zo'n 5-7 kilo aangekomen. Nu wil ik voor een aantal maanden stoppen in verband met verblijf in het buitenland. Daarna wil ik weer gewoon de pil gaan slikken, mogelijk een andere dan die ik nu heb. Zal ik dan weer zoveel aankomen? Dus met een nieuwe, danwel dezelfde?
__________________
Elu on ilus.
Oud 21-09-2007, 12:37
Verwijderd
Zou iemand even voor mij kunnen kijken hoeveel mg in een doosje microgynon 30 zit? Ik wil het namelijk via internet bestellen maar heb het laatste doosje per ongeluk al weggegooid.
Oud 21-09-2007, 12:53
Verwijderd
Citaat:
Zou iemand even voor mij kunnen kijken hoeveel mg in een doosje microgynon 30 zit? Ik wil het namelijk via internet bestellen maar heb het laatste doosje per ongeluk al weggegooid.
Hoeveel mg van wat? Mij lijkt trouwens dat er in alle Microgynons hetzelfde zit...? (Anders heeft het een andere naam?) Maar misschien heb je iets aan: http://www.geneesmiddelenrepertorium...cro_08204.html of http://www.anticonceptiepil.nl/conte...ijsluiter.asp?
Oud 21-09-2007, 12:55
Verwijderd
Citaat:
Zal ik dan weer zoveel aankomen? Dus met een nieuwe, danwel dezelfde?
Daar is geen zinnig antwoord op te geven, pakt bij iedereen anders uit namelijk, zeker per pil, maar ook per keer dat je hem na een tijd niet slikken weer opnieuw gaat slikken ed.
Oud 21-09-2007, 12:55
Verwijderd
naja, op internet moet ik dit invullen:

Email
Naam
Voorletters
Geboortedatum
Telefoonnummer
Verzekeringsmaatschappij
Polis nummer

Naam geneesmiddel Hoeveelheden
mg/ml stuks
mg/ml stuks
mg/ml stuks
mg/ml stuks

Bezorgen Ja Nee

Dit is natuurlijk voor allerlei recepten, maar ik weet nu dus niet wat ik bij mg/ml moet invullen.

Oh trouwens, mg/ml en stuks staan op de site anders vermeld dan hierboven. Ik moet het daar echt apart invullen, het is dus niet zo dat ik alléén bijv. 3 stuks in kan vullen. Of ja.. dat kan wel, maar ik weet dus niet of dat de bedoeling is.

Laatst gewijzigd op 21-09-2007 om 13:01.
Oud 21-09-2007, 12:57
Verwijderd
Je kunt het vast ook wel leeglaten? Er zijn geneesmiddelen waarbij het aantal mg verschillend is, maar ik denk dat dat niet voor alle geneesmiddelen van toepassing is.
Oud 21-09-2007, 13:02
Verwijderd
Okee bedankt. Ik laat het gewoon leeg en als het niet goed is dan moeten ze dat maar zeggen.
Oud 22-09-2007, 09:51
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Als je stopt met de pil ben je normaal binnen 3 maanden weer vruchtbaar. Maar hoe zit het met de cyclus? Ik heb, nu ik gestopt ben met de pil, nog steeds een cyclus van precies 28 dagen. Kan dat nog door de pil komen of heb ik gewoon mazzel? Ik ben 11 augustus gestopt en sindsdien 2 keer ongsteld geweest.
__________________
Tsja
Oud 23-09-2007, 16:42
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb even een vraagje. Ik wil binnenkort misschien stoppen met de pil, op aanraden van mn alternatieve arts. Maar ik slik de pil al iets van 3 of 4 jaar. Kan je er last van krijgen als je met de pil stpot? En wat is de beste tijd om ermee te stoppen? Gewoon na een strip neem ik aan?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 24-09-2007, 09:35
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Oke, misschien is deze vraag hier niet heel toepasselijk, maar ik heb ook geen zin om er een heel nieuw topic over te openen.
Heeft iemand een idee wat ik kan doen tegen een down gevoel in mijn stopweek van de pil? Ik voel me namelijk echt vreselijk labiel, en het bevalt me helemaal niet! Ik moet de hele tijd bij het minste of geringste al huilen, en dat is niet zo handig als je in de collegezaal zit.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 24-09-2007, 18:06
haha444haha
Avatar van haha444haha
haha444haha is offline
Citaat:
Als je stopt met de pil ben je normaal binnen 3 maanden weer vruchtbaar. Maar hoe zit het met de cyclus? Ik heb, nu ik gestopt ben met de pil, nog steeds een cyclus van precies 28 dagen. Kan dat nog door de pil komen of heb ik gewoon mazzel? Ik ben 11 augustus gestopt en sindsdien 2 keer ongsteld geweest.
Dit kan nog steeds door de pil komen.. je lichaam heeft enige tijd nodig om haar eigen cyclus weer aan te nemen. Maar het zou natuurlijk ook kunnen zijn dat dit al gebeurd is en je gewoon een heel regelmatige cyclus hebt, maar ik denk dat het door de pil komt.
__________________
~~ Keep Smiling ~~
Oud 24-09-2007, 18:07
haha444haha
Avatar van haha444haha
haha444haha is offline
Citaat:
Oke, misschien is deze vraag hier niet heel toepasselijk, maar ik heb ook geen zin om er een heel nieuw topic over te openen.
Heeft iemand een idee wat ik kan doen tegen een down gevoel in mijn stopweek van de pil? Ik voel me namelijk echt vreselijk labiel, en het bevalt me helemaal niet! Ik moet de hele tijd bij het minste of geringste al huilen, en dat is niet zo handig als je in de collegezaal zit.
Ik ben bang dat hier niet veel aan te doen is, dit komt namelijk door de hormonen in je lichaam en hier kun je niets aan veranderen. Wel zou je een andere pil kunnen proberen met minder hormonen maar dit zul je met je arts moeten overleggen
__________________
~~ Keep Smiling ~~
Oud 24-09-2007, 18:09
haha444haha
Avatar van haha444haha
haha444haha is offline
Citaat:
Ik heb even een vraagje. Ik wil binnenkort misschien stoppen met de pil, op aanraden van mn alternatieve arts. Maar ik slik de pil al iets van 3 of 4 jaar. Kan je er last van krijgen als je met de pil stpot? En wat is de beste tijd om ermee te stoppen? Gewoon na een strip neem ik aan?
Je lichaam zal vast enige tijd nodig hebben om volledig aan een pilloze cyclus te wennen, hier merk je waarschijnlijk weinig van behalve dat je cyclus van 28 dagen kan veranderen. Maar verder zul je er hoogst waarschijnlijk geen last van hebben. Het beste is om gewoon aan het einde van een strip te stoppen inderdaad.
__________________
~~ Keep Smiling ~~
Oud 26-09-2007, 09:16
Verwijderd
Citaat:
Oke, misschien is deze vraag hier niet heel toepasselijk, maar ik heb ook geen zin om er een heel nieuw topic over te openen.
Heeft iemand een idee wat ik kan doen tegen een down gevoel in mijn stopweek van de pil? Ik voel me namelijk echt vreselijk labiel, en het bevalt me helemaal niet! Ik moet de hele tijd bij het minste of geringste al huilen, en dat is niet zo handig als je in de collegezaal zit.
Ik heb al jaren van precies hetzelfde last, ben nu aan mn 3e pil (eerst jaren Diane35, toen Yasmin en nu Microgynon30) dus het wisselen van pil heeft bij mij niet veel uitgehaald. Misschien eens met je dokter overleggen of hij niet iets anders weet, want je wordt er duidelijk niet vrolijker van.
Oud 26-09-2007, 21:28
Sagana
Avatar van Sagana
Sagana is offline
Ik ben in de tweede week één pil vergeten (dus het was al meer 12u na mijn gewone tijd dat ik ze innam), maar dan stond er op pilvergeten.nl dat ik ze gewoon nog moest innemen. Dit klopt toch, hé? (Ja ik ben een beetje panisch als het op pillen vergeten aankomt. )

Enneh dan nog een tweede vraagje. Vandaag (in mijn derde week) heb ik mijn pil 5u later dan normaal ingenomen. Normaal gezien kan dit geen kwaad, maar kan het ook geen kwaad als ik in mijn tweede week al een pil vergeten ben?
__________________
I'd rather have a life of 'oh wells' than a life of 'what ifs'.
Oud 27-09-2007, 13:55
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ik ben in de tweede week één pil vergeten (dus het was al meer 12u na mijn gewone tijd dat ik ze innam), maar dan stond er op pilvergeten.nl dat ik ze gewoon nog moest innemen. Dit klopt toch, hé? (Ja ik ben een beetje panisch als het op pillen vergeten aankomt. )

Enneh dan nog een tweede vraagje. Vandaag (in mijn derde week) heb ik mijn pil 5u later dan normaal ingenomen. Normaal gezien kan dit geen kwaad, maar kan het ook geen kwaad als ik in mijn tweede week al een pil vergeten ben?
Bij een vergeten pil moet je die innemen als je eraan denkt, als je hem nog maar ingenomen hebt is het goed. Een pil vijf uur later slikken dan normaal maakt niet uit. Zolang het binnen 12 uur is geldt het als een soort 'natuurlijke variatie' en niet als vergeten, ook niet als je in de tweede week er een vergeten bent (en dat al goed opgelost hebt). Je hoeft je dus geen zorgen te maken
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 27-09-2007, 16:07
Sagana
Avatar van Sagana
Sagana is offline
Citaat:
Bij een vergeten pil moet je die innemen als je eraan denkt, als je hem nog maar ingenomen hebt is het goed. Een pil vijf uur later slikken dan normaal maakt niet uit. Zolang het binnen 12 uur is geldt het als een soort 'natuurlijke variatie' en niet als vergeten, ook niet als je in de tweede week er een vergeten bent (en dat al goed opgelost hebt). Je hoeft je dus geen zorgen te maken
Oké.
__________________
I'd rather have a life of 'oh wells' than a life of 'what ifs'.
Oud 27-09-2007, 22:33
SilverBlue
Avatar van SilverBlue
SilverBlue is offline
Ik loop al een hele tijd mischien 1/2 jaar rond met pukkels die ik anders nooit had. Mijn moeder schrok zich bijna letterlijk dood toen ze mij eens van achteren bekeek.

Nu zie ik mijzelf niet vaak van achteren op de spiegel ( ik dacht alleen mijn schouders) Dus ik mijn vriend eens vragen. Hmja je hebt wel pukkels. NOuja daar schiet ik ook niks mee op.

Maar zou dit door de pil kunnen komen ? ( vroegen alleen last van 1 of 2 pukkels tijdens mijn periode nu nog steeds) Maar de pukkels om mijn rug schouders en nog wat plekken zitten daar dan al bijna 2 jaar.

Ik heb tot nu toe 2 verschillende pillen gehad (naam verandering)

Hebben jullie hier ook last van of is het toch wijs om een donkters afspraak te maken.
__________________
Uhm dat moet ik nog verzinnen ;)
Oud 28-09-2007, 11:40
Verwijderd
Het kan dat je van de pil (meer) last krijgt van pukkels, het zijn toch hormonen die je slikt. Zelf had ik er bij een pil ook erge last van (weet niet meer welke), ben toen Diane35 gaan slikken, dat hielp.
Oud 28-09-2007, 11:42
Verwijderd
Citaat:
Heeft iemand een idee wat ik kan doen tegen een down gevoel in mijn stopweek van de pil? Ik voel me namelijk echt vreselijk labiel, en het bevalt me helemaal niet! Ik moet de hele tijd bij het minste of geringste al huilen, en dat is niet zo handig als je in de collegezaal zit.
Ik weet niet hoe vaak je een stopweek houdt, maar je zou natuurlijk de pil door kunnen slikken en bv. één keer in de drie maanden een stopweek houden. Kun je het desnoods zo plannen dat het in je vakantie valt.

En anders misschien idd een keer een andere pil proberen, kan ook schelen.
Oud 28-09-2007, 16:09
Lethe
Lethe is offline
Ik vind dat mannen nu wel eens aan de pil mogen gaan
__________________
Nice
Oud 28-09-2007, 16:45
Verwijderd
Ach, als je een pil hebt die 'bij je past', dan heb je nergens last van.
Ik vind de pil ook gewoon erg handig ivm plannen en uitstellen ed.
Oud 03-10-2007, 23:07
Mariekje*
Mariekje* is offline
Even een kort vraagje;

De afgelopen paar weken heb een heel redelijke kans op zwangerschap gehad. Nu ben ik deze week toch ongesteld geworden (in mijn stopweek), maar deze menstruatie is compleet anders dan die van de afgelopen 5 jaar; Minder, vreemd 'trekkend' gevoel in mijn onderbuik, heel donkerbruin bloedverlies (zoals oud bloed, maar dan nog donkerder).

Ik heb verder niets verandert qua pil(gebruik), eetgewoonten, leefgewoonten of wat dan ook. Iemand enig idee wat dit verschil veroorzaakt?

Alvast bedankt
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 05-10-2007, 13:37
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Als je stopt met de pil ben je normaal binnen 3 maanden weer vruchtbaar. Maar hoe zit het met de cyclus? Ik heb, nu ik gestopt ben met de pil, nog steeds een cyclus van precies 28 dagen. Kan dat nog door de pil komen of heb ik gewoon mazzel? Ik ben 11 augustus gestopt en sindsdien 2 keer ongsteld geweest.
Ik ben vorig jaar december met de pil gestopt en werd pas afgelopen augustus weer ongesteld, wel meteen mooi regelmatig

Heeft iemand persoonlijke ervaring met Yasmin en het effect op je huid?
Oud 05-10-2007, 13:39
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Even een kort vraagje;

De afgelopen paar weken heb een heel redelijke kans op zwangerschap gehad. Nu ben ik deze week toch ongesteld geworden (in mijn stopweek), maar deze menstruatie is compleet anders dan die van de afgelopen 5 jaar; Minder, vreemd 'trekkend' gevoel in mijn onderbuik, heel donkerbruin bloedverlies (zoals oud bloed, maar dan nog donkerder).

Ik heb verder niets verandert qua pil(gebruik), eetgewoonten, leefgewoonten of wat dan ook. Iemand enig idee wat dit verschil veroorzaakt?

Alvast bedankt
Ik zou voor de zekerheid een zwangerschapstest doen, door pilgebruik kun je nog heel lang in je zwangerschap "ongesteld" zijn.
Oud 05-10-2007, 16:17
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ik ben vorig jaar december met de pil gestopt en werd pas afgelopen augustus weer ongesteld, wel meteen mooi regelmatig

Heeft iemand persoonlijke ervaring met Yasmin en het effect op je huid?
Ik slik al jaren Yasmin en mijn huid is gewoon normaal, eerder droog dan vet en heb ook geen last van puistjes (ook nooit heel erg gehad dus misschien ligt het niet aan de pil maar gewoon aan mezelf).
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 06-10-2007, 11:40
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Ik zou voor de zekerheid een zwangerschapstest doen, door pilgebruik kun je nog heel lang in je zwangerschap "ongesteld" zijn.
Uhu, ik weet het. Zwangerschapstest was ik hoe dan ook al van plan na mijn stopweek, al verwacht ik gewoon een negatieve uitslag.

Bedankt voor je reactie
__________________
<3 Everyday I love you more....
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid bloedverlies in 2e week van pilstrip
~LiefEngeltje~
7 14-06-2005 20:44
Seksualiteit vraagje
Angeleyes16
8 22-03-2005 12:48
Lichaam & Gezondheid de pil
mizz-unknown
7 29-08-2003 06:12
Lichaam & Gezondheid pil 2 x achter elkaar vergeten
lake bodom
8 16-06-2003 13:56
Lichaam & Gezondheid wie kan mij helpen..?
Summer_Girl
2 20-04-2003 18:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:57.