Oud 20-01-2017, 14:48
sm.023x
sm.023x is offline
hey,

Ik wil graag een nieuwe iPhone (ik heb mijn vorige in de wc laten vallen) Hiervoor had ik een Samsung Galaxy J5 heeft iemand tips om een nieuwe iPhone te krijgen? Mijn vader is namelijk Samsung fan en wil geen iPhone kopen. En ik ben wel zelf aan het sparen. Heeft iemand tips om mijn ouders te overtuigen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-01-2017, 15:24
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Waarom wil je zo graag een iPhone? Als je dat duidelijk aan ons kunt uitleggen kan je dat misschien ook aan je vader
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 10-02-2017, 10:25
AlexDeLeeuw
AlexDeLeeuw is offline
Kijk wat voor soort iPhone je wilt hebben en bij welke provider, prijzen kunnen sterk verschillen. Bedenk je wel dat KPN bijvoorbeeld betere service biedt dan HollandsNieuwe, maar ze zijn wel duurder.
Koop nooit tweedehands, er is een reden waarom mensen een nieuwe telefoon kopen en hun oude weg doen.

Hoewel ik altijd iOS boven Android zou kiezen, moet je je wel realiseren dat een iPhone geen sd-kaart slot heeft en iOS minder mogelijkheden heeft als het gaat om het downloaden van apps buiten de app store om.

Wat je vader betreft, leg hem uit waarom je de iPhone graag wilt, redeneer daarbij vanuit jezelf en niet vanuit je vader; ik wil deze telefoon omdat.../ik gebruik liever iOS omdat.../waarom zou ik deze telefoon niet mogen hebben...
Met citaat reageren
Oud 10-02-2017, 23:17
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik.heb anders niets te klagen over Hollandsnieuwe, ook niet over de service.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 05-03-2017, 12:32
99ThatOneGuy66
Avatar van 99ThatOneGuy66
99ThatOneGuy66 is offline
Ik heb een iPhone 4s die ik al heel lang probeer te verkopen vanwegen mijn iPhone 5 nu. Hij is nog helemaal perfect want heb hem nieuw gekocht en toen meteen gorilla glass erop laten zetten en een griffin hoesje.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2017, 17:43
TresCoolxx
TresCoolxx is offline
Citaat:
Ik heb een iPhone 4s die ik al heel lang probeer te verkopen vanwegen mijn iPhone 5 nu. Hij is nog helemaal perfect want heb hem nieuw gekocht en toen meteen gorilla glass erop laten zetten en een griffin hoesje.
iPhone 4 kan de nieuwe updates niet meer doen omdat de iPhone 4 een single-core A4-processor heeft, deze kan de iOs 8 update niet meer aan en de meeste moeten nu minimaal die update hebben ofzo erg vervelend, heb de mijne daarom ook vervangen door een andere!
__________________
Without music, life would be a mistake
Met citaat reageren
Oud 09-03-2017, 17:16
99ThatOneGuy66
Avatar van 99ThatOneGuy66
99ThatOneGuy66 is offline
Citaat:
iPhone 4 kan de nieuwe updates niet meer doen omdat de iPhone 4 een single-core A4-processor heeft, deze kan de iOs 8 update niet meer aan en de meeste moeten nu minimaal die update hebben ofzo erg vervelend, heb de mijne daarom ook vervangen door een andere!
O, jammer maar ik snap het 100% hoor. De iPhone 4 is inderdaad nu niet meer een geschikte mobiel om dagelijks te gebruiken voor alles nee.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2017, 09:02
BasBasLol
BasBasLol is offline
wat je nodig hebt:
een grote moker
3 rollen ducktape
een zwart busje
...

nee sorry grapje

maar waarom wil je iphone, samsung is veel handiger en heeft veel meer functies, en je hoeft voor het android besturingssysteem niet per sé een samsung te hebben, ik heb bijv. een moto G4 werkt prima (naar mijn mening beter dan een iphone)
__________________
een broodje met beleg is als een biertje met zeep
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware WhatsApp gesprekken nieuwe telefoon
Verwijderd
3 06-02-2016 22:55
Software & Hardware Nieuwe telefoon
weetniks
13 01-03-2014 14:54
Software & Hardware Nieuwe Telefoon, welke?
Naimin
13 02-06-2013 23:02
Software & Hardware Nieuwe telefoon + verlening abbo
Jolt
8 10-09-2006 09:27
Werk, Geld & Recht Recht op een nieuwe telefoon?
Rachel
24 29-12-2005 15:16
Software & Hardware [GSM] Nieuwe telefoon, welke te kiezen?
Verwijderd
15 05-11-2002 22:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:24.