Oud 30-07-2018, 04:45
esthertje16
esthertje16 is offline
Hey iedereen, ik ben esthertje en heb een hele serieuse vraag aan de jongens:

Lieve jongens: Ik ben esthertje, een meisje van 16 jaar.

Ik heb dus een echte rot ziekte wat me vaak doet huilen en me erg pijn doet, vroeger werd ik er heel veel door gepest. Ik heb nl 'hirsutisme', dat is een ziekte waarbij zelfs jonge meisjes zoals ik dus zwaar overbehaard zijn. Ja iedereen zegt altijd gelijk: ga je laseren, scheren of wat dan ook, maar het heeft toch geen zin dus ik heb maar opgegeven en ben
al een paar jaar een enorm behaard meisje, ikzelf ben t gewend dat bv mn kut echt overal begroeid is met ook nog zwart schaamhaar, het is echt heeeeel veel haar wat ik heb!

mijn vraag aan de jongens:
ik weet van heel veel jongens v school dat ze me een echt heel mooi en super lief meisje vinden, maar het is serieus al een paar keer mis gegaan met een jongen, en ja, het lag alle 3 keer aan mijn grote bos schaamhaar, weten jullie hoe super veel pijn dat
is voor een jong meisje??? Ik vond het al de 3 x dat ze mij afwezen door dat er op kut
voor hun te veel schaamhaar zat heel erg en moest heel veel huilen:
Jongens: stel jullie zien mij en vinden me wel leuk en knap en willen wel wat met me beginnen,
tot jullie er achter komen dat ik echt een enorme bush zwart schaamhaar op en rond mn kut heb groeien, maken jullie t dan ook echt gelijk uit?? of zijn er Please, Please, Please
ook jongens die mij nemen zoals ik echt ben: een 16 jarig meisje met echt onwijs veel schaamhaar dat ik ook zo laat groeien??
PLEASE NEEM ME SERIEUS EN MAAK ME NIET BELACHELIJK OF ZO, DAT ZOU MIJ ECHT HEEL VEEL PIJN DOEN, IK BEN NOG MAAR EEN MEISJE VAN 16 HE??
Esthertje
Oud 30-07-2018, 07:10
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Ik geloof er helemaal niks van. Als je echt hirsutisme had (of überhaupt een vrouw zou zijn want dat betwijfel ik) dan zou je schaamhaar echt wel het laatste zijn waar je je druk om maakt. Het haar zou dan namelijk op veel zichtbaarder plekken groeien.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:01.