Oud 10-03-2003, 12:29
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Vertel hier jouw grootste keukenflaters!!!

Ik heb onder andere een verbrande theedoek en een geëxplodeerde magnetron op m'n naam staan (mijn advies, controleer drie keer of je echt wel je bestek van je bord hebt gehaald!!!). Het ergste was toen ik per ongeluk een zak cacao had laten vallen, waardoor de hele keuken in een zoet geurend, bruin bepoederd rampgebied veranderde...
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-03-2003, 12:33
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Telkens als k ook maar iets bak (cakes, brownies enzo) zit de hele keuken onder de uhm, tja, spetters. Verder heb k een keer een heel pak vermicelli daar de soep gedaan, dus het werd meer vermicelli dan soep. En laatst moest ik nog koken, samen met een vriendin van me. Alles wat zij kookte was lekker enzo, maar ik moest bijvoorbeeld kaassaus maken, en jus. De kaassaus kwam niet eens op tafel en de jus was n beetje..tja..vies.

Ik kan niet zo goed koken eigenlijk
__________________
you spread like peanut butter
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 12:34
apekop123
Avatar van apekop123
apekop123 is offline
Toen m'n ouders op vakantie waren heb ik 5 van die 2 kilo bakken lasagna gemaakt in de oven (had een feestje) ik was alleen vergeten de anti-aanbak folie erin te doen. De oven is nooit meer helemaal bij gekomen
__________________
You lost...
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 12:35
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Ik kan me ook een keer herinneren dat ik cakebeslag in een broodvorm had gedaan, waardoor ik een enorme zwartgeblakerde klomp overhield die zo hard was dat je er iemands schedel mee kon splijten....
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 12:39
Verwijderd
Een kruidenboter-stokbrood per ongeluk op magnetronstand opgewarmd (ik heb zo'n combi-oven). Het ding was pikzwart en m'n hele huis stond blauw van de rook *uche
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 12:43
Vlooienband
Avatar van Vlooienband
Vlooienband is offline
Boterkoek maken
En vervolgens vergeten dat het bakblik wel errug heet is: met te dunne pannenlappen het ding beetpakken, m'n fikken verbranden en het bakblik op de grond smijten. Vervolgens als een gek rond gaan springen, terwijl er toch niemand in huis is. Ik riep: "Godver, dat is wél heet!"
Tegelijkertijd donderde de pot met bloem van de tafel af. Het sneeuwde in huis!
__________________
Cry 'Havoc' and let slip the dogs of War.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 12:46
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
hehehe (*ziet het helemaal voor zich*)
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 12:50
Sinqi
Avatar van Sinqi
Sinqi is offline
Pan op het vuur staan en achter de compu gaan zitten, pan helemaal vergeten, de keuken was helemaal afgefikt....
__________________
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you wanna be tough, grow a vagina. Those things can take a pounding
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 12:50
Verwijderd
Bij ons in het restaurant moeten we alles wat er vies is gemaakt meteen weer opruimen. Voor het geval de inspectiedienst een keer onverwachts langskomt
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 12:51
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Citaat:
Hermione schreef:
Een kruidenboter-stokbrood per ongeluk op magnetronstand opgewarmd (ik heb zo'n combi-oven). Het ding was pikzwart en m'n hele huis stond blauw van de rook *uche
die dingen zijn echt kei lekker

Owja, toen ik klein was heb k natuurlijk ook eens geschud met de ketchupfles terwijl het ding open was.
__________________
you spread like peanut butter
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 12:51
Ciao Che
Avatar van Ciao Che
Ciao Che is offline
Mijn broodrooster roostert gewoon door, je moet je broodjes er dus zelf op tijd uit halen of ze verbranden. Dat verbranden is me nu 22 keer overkomen; keuken een grote brandluchtblauwewolk en je kan 2 uur de keuken niet meer in.

Verder is m'n badkamer boven de keuken en heb ik m'n bad eens laten overlopen waardoor het water in de keuken langs de muren, plafond en kieren naar beneden lekte. Regen in de keuken.
__________________
Degs. D'ya like degs?
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 13:54
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
aardappeltjes gaan koken zonder boter in de pan te doen.
Gevolg = zwarte aardappeltjes en het huis wat blauw zag van de rook (en stonk!!)
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 14:03
dasteff
Avatar van dasteff
dasteff is offline
DE vriend van je moeder die boerenkool maakt met een mixer ipv een gewoon stampding...
gaat even iets anders doen, laat de mixer aan staan en zet dat ding op zijn kant boven de pan... mixer valt in de pan, pan valt op de grond, boerenkoolspetters tot in de woonkamer!!!!
(jah, hij is ook niet zo snugger...)
__________________
I love my Rollerskates (and you of course...)
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 14:11
notbonefish
notbonefish is offline
kruidenmengel maken van allerlei soorten peperpoeders en korrels bij elkaar, met een staafmixer op zijn hoogste stand, en zonder er een dekstel ofzo op te doen
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 14:16
Verwijderd
Niet geheel mijn schuld, maar wel iets in deze categorie:
Ik dacht: ja lekker, ik doe een pizza in de oven. 'k Was alleen thuis. "Over voorverwarmen op 220 graden". Nou goed. Hup de over op 220. Kennelijk heeft mijn vader dus iets in de oven gedaan wat nogal op de aluminiumfolie drupte. Dat spul begon dus te roken en ontzettend te stinken. Dat had ik na een tijdje pas door (zeg: twintig minuten), omdat ik ondertussen de hond nog ff uitliet. Tsja, huiskamer blauw en een meur van hier tot gundert. Alle ramen en deuren opengezet (bij -3...), maar het hielp geen bal.

Ach, en de rest van mijn keukenrampen zijn dingen waarvan ik alleen last heb. Ranzig eten enzo. Ben geen keukenprins...
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 15:02
murwari
Avatar van murwari
murwari is offline
Eentje maar?

Wel op school in de keuken ging ik een keer chocolade mousse maken, maar om het boeltje te gaan mixen vond ik geen beter kom dan een erg lage. Met gevolg dat keuken, medeleerlingen en ikzelf onder de mousse zaten

Ook zet ik wel eens wat op het vuur wat blijft koken en vergeet ik het en dan wordt de hele pan zwart
__________________
Love is the answer, At least for most of the questions in my heart. Like why are we here? And where do we go? And how come it's so hard?
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 23:53
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
ik laat alleen altijd alles op de grond vallen, verder niks
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 10:58
xcorienx
Avatar van xcorienx
xcorienx is offline
De kookplaat aanzetten, terwijl er nog onderzetters op liggen.
Spuitende flessen frisdrank
Rijst proberen af te gieten met te dunne pannenlappen, waardoor ik de pan laat vallen en de helft van de rijst door de gootsteen gaat en de gootsteen 2 dagen later verstopt zit en het is een ellendig werkje om dat er weer uit te krijgen.
__________________
kuku kristiina helena jonas sussu maris alo max riia leila kristjan liina sixtus karu
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-03-2003, 11:37
hippie jesse
hippie jesse is offline
ketels laten droog koken, emmers water door een gootsteen gooien waar nog geen afvoer buisje onder zit (nieuwe keuken) in die zelfde nieuwe keuken de drooggekookte ketel in de nieuwe granieto* sbak zetten, zodat er zwarte kringen in zaten, op het bijbehorend granieto arecht een citroen laten liggen waardoor het zuur in dat arecht ging bijten. het lemmet van een 10 jaar oud japans keukenmes mollen. Jaaaaaa mij ma houd van malle keukens, en het moet ook nog eens allemaal heel blijven

* graniet is een soort heel duur steen, wat niet eens tegen een citroentje kan zucht

en nog veeeeeeel meer.
__________________
er is geen camera, foto's aan de overkant je verhalen gaan van je buik tot je gevoelens en het eindigt bij de zee
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 14:40
dasteff
Avatar van dasteff
dasteff is offline
uhm magnetronpopcorn....

normaal hoor je die dingen in de magnetron te doen tot je (zeg 15 sec.) geen "pop" meer hoort...

NIET BIJ POPCORN MET BOTER DUS.....

moest bij de eerste "pop" al uitgezet worden omdat die boter zo heet wordt... hele keuken stond blauw van de rook, en ALLE popcorn was één zwarte klomp koolstof geworden...

niet echt lekker dus...
__________________
I love my Rollerskates (and you of course...)
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 14:43
coecie
Avatar van coecie
coecie is offline
onze broodrooster is echt al zoooo vaak afgefikt door mijn nalatigheid... dat kan je niet meer op een hand tellen

(waarom... waarom toch kopen mijn ouder altijd weer dat ding dat dooorroosterd, vraag ik me keer op keer af )
__________________
hieperdepiepp!
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 17:41
Verwijderd
*lacht zich dood *

Ach, ik werk in de keuken van een bejaardentehuis...

-Loop met 2 volle emmers water langs de bakplaat die vlak daarvoor lekker op de grond heeft staan spetteren- glij uit, val op mn reet, water over de complete vloer.

-steek gas aan, arm in de fik.

-Stop metaal in magnetron- Magnetron opgeblazen (gelukkig niet door mij )

-Pak hele hete schalen aan - schalen op de grond

-pak iets meer borden dan je kan dragen en loop een paar meter - borden op de grond

- spuit een metalen werkbank in met glimspul - alles wat op de bank zet pleurt er vanaf wegens gladheid

etc.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 20:28
Verwijderd
Op een avond dacht ik eens lekker een kippenbouillonetje te maken met vermicelli. Die bewuste avond belde mijn lieverd me tijdens het koken. Soepje stond gewoon op, ik dacht dat kookt niet zo snel droog. Toen mn lieverd en ik uiteindelijk afscheid van elkaar hadden genomen kon ik de vermicelli uit de pan krabben aangezien er geen soep meer over was....

Verder bij mn ouders de glazen plaat in de magnetron (waarop je de borden enz moet zetten) samen met het bord wat er opstond eruit gehaald, en aangezien ik niet doorhad dat ik de magnetronplaat ook in mn handen had, en het tussen mn handen uit liet glippen, viel deze in honderden kleine stukjes... Daarna hebben mn ouders ruim 3 weken moeten wachten op een nieuwe magnetronplaat en in de tussentijd de magnetron ook niet kunnen gebruiken.

Verder zal er vast nog wel eens iets misgegaan zijn, maar niet echt iets noemenswaardigs.

liefs, hanne
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 21:16
Verwijderd
in een braadslee aardappels bakken, die dingen eruit halen en vervolgens vergeten de braadslee uitzetten.
De hele keuken blauw, en het was druk in het restaurant dus konden we ook niet ff naar buiten om normale lucht binnen te krijgen.......
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 02:37
PV
PV is offline
uhm een keer keukenpapier per ongeluk in brand gestoken, maar was niet zo ernstig..

en euh n paar keer glazen dingen uit mn handen laten vallen tijdens afdrogen

en mn vingers verbrand aan pannen enzo
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-03-2003, 06:34
Yamyam
Yamyam is offline
Hehe daar heb ik wel wat mooie van:

Ooit kwam er eens rook uit de magnetron en begon het vreselijk te stinken (geen flauw idee waarom) en ik dacht dat t huis wel ging ontploffen ofzo, dus deed de stekker eruit, zette hem nadat ie afgekoeld was in de tuin, en liet m daar een nacht staan. (ik durfde het klepje niet meer open te doen, had ooit wat gehoord van ontplofte rijstwafels ed)

De gebakken beukenootjes waren ook niet zo'n succes. Was er een hele tijd mee bezig en rook zelf bijna niks, maar iedereen die binnenkwam dacht dat het huis zowat in de fik stond.

Ja, en ik heb vaak dingen gemaakt die ik zelf dan toch niet lust, aangebrande pizza's en koekjes ed, mislukte recepten.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 10:58
Mitros
Avatar van Mitros
Mitros is offline
Ik heb ooit zelfs gekookt toen ouders op vakantie waren
Was niet zo'n succes
Ik dacht: " ik maak ff gebakken aardappeltjuhs"
Ging dus niet goed
Was ze vergeten te koken voordat ik ze ging bakken, en dus leverde dat een volle wc pot op *schaam*
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 14:00
Ceiridwen
Avatar van Ceiridwen
Ceiridwen is offline
Hahaha ech grappig om te lezen.

Wij hebben sindskort een nieuwe combimagnetron en ik snap nog steeds maar half hoe da ding werkt. Pasgeleden wou ik lumper (indische snack) in da ding stoppen, maar wat de domme ik niet wist/vergeten was, was dat er geen aluminiumfolie in de magnetron mag.. Dus ik da ding erin doen, zet em aan, ziet opeens een blauwe flits en schrik me bijna een hartverzakking. Heel da ding zwart dus .

Ook een nieuwe broodrooster. Ik denk, ik doe er lekker broodjes in op stand 2 ofzo. Halverwege druk ik op de stopknop om te kijken of ze al goed zijn. Niet dus. Zet de stand op 3, doe ze er opnieuw in. De telefoon gaat, ik ga naar boven en neem op, ik sluit t gesprek af omdat ik iets stinkends ruik, loop naar beneden, ruik een afgefikte geur en zie dat mijn broodjes zwart en keihard zijn geworden.. grr..
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 14:24
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
ik was met vriendin en we hadden 2 flessen drinken in de keuken staan,cola en cassis.. dus wij zo openfdraaien,.. die flessen ontploffen half, staan een half uur te spuiten, ik deed em wel dicht maar de hele keuken zat toen al onder met dat spul. de halve fles was leeg.. zo snel spoot het
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:46.