Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-01-2004, 23:15
Verwijderd
Om je anus scheren, lijkt mij vrij lstig en pijnlijk, en dan die stoppels.... krijg je wel mooi glad geschuurde keuteltjes van, laat toch staan joh scheelt een boel ongemak, plus als je je onverhoopt mocht snijden, gaan alle bacterien daar lekker in zitten, wat vragen is om aambeien
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 08:01
Kurtmeisje
Avatar van Kurtmeisje
Kurtmeisje is offline
ik zou bij je billen waxen of ontharingscreme ofzo en bij je anus epileren.. het doet denk ik wel even pijn, maar dan heb je ook wat, want het lijkt me niet egt goed als je met van die wax of ontharingscreme bij je anus komt,
in ieder geval veel succes!
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 08:39
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
Ik heb nog een goed plan; je moet die haren gewoon wegfikken met een aansteker. De vlam is zo hete dat de haren wèl verschroeien, maar je huid niet .
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 08:41
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 21-01-2004 @ 00:15:
Om je anus scheren, lijkt mij vrij lstig en pijnlijk, en dan die stoppels.... krijg je wel mooi glad geschuurde keuteltjes van, laat toch staan joh scheelt een boel ongemak, plus als je je onverhoopt mocht snijden, gaan alle bacterien daar lekker in zitten, wat vragen is om aambeien
ik zeg het maar ff, aambeien hebben NIKS met bacteriën te maken
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 15:31
pietjansen50
pietjansen50 is offline
wat zijn er veel domme reacties bij zeg . Je zou bijna denken dat ik hier een taboe aangesneden heb als je kijkt hoe kinderachtig sommige mensen reageren.

Maar voor al die andere mensen die wel serieus geantwoord hebben echt onwijs bedankt

Ik heb er alleen nog steeds niks mee gedaan met al die adviezen . Ik wilde het eerst gewoon met de tondeuse proberen maar er zitten ook een aantal reply's bij waar mensen zeggen dat je dan vollop dikke haren krijgt en dat die haren dan sneller gaan groeien.
Dus ik weet niet of ik er dan wel goed aan doe om het te scheren . Zal ik het eerst op een klein stukje proberen ofzo? Zal alleen een beetje gek staan dan
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 15:33
Verwijderd
Citaat:
pietjansen50 schreef op 21-01-2004 @ 16:31:

Ik heb er alleen nog steeds niks mee gedaan met al die adviezen . Ik wilde het eerst gewoon met de tondeuse proberen maar er zitten ook een aantal reply's bij waar mensen zeggen dat je dan vollop dikke haren krijgt en dat die haren dan sneller gaan groeien.
Dus ik weet niet of ik er dan wel goed aan doe om het te scheren . Zal ik het eerst op een klein stukje proberen ofzo? Zal alleen een beetje gek staan dan
Haren worden niet dikker of langer van scheren/knippen, en ze gaan er ook niet harder van groeien. Ze lijken na het scheren wel dikker, doordat de stoppeltjes dan nog niet zijn afgesleten.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 07:54
FaceTheTruth
Avatar van FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
Citaat:
pietjansen50 schreef op 21-01-2004 @ 16:31:
wat zijn er veel domme reacties bij zeg . Je zou bijna denken dat ik hier een taboe aangesneden heb als je kijkt hoe kinderachtig sommige mensen reageren.

Maar voor al die andere mensen die wel serieus geantwoord hebben echt onwijs bedankt

Ik heb er alleen nog steeds niks mee gedaan met al die adviezen . Ik wilde het eerst gewoon met de tondeuse proberen maar er zitten ook een aantal reply's bij waar mensen zeggen dat je dan vollop dikke haren krijgt en dat die haren dan sneller gaan groeien.
Dus ik weet niet of ik er dan wel goed aan doe om het te scheren . Zal ik het eerst op een klein stukje proberen ofzo? Zal alleen een beetje gek staan dan
gewoon helemaal proberen groeit (helaas) toch weer snel aan...
__________________
"Hou het hard!"
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 08:03
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
nou haal de harsstrips maar uit de kast!
__________________
Dromendief
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 08:05
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Daarnaast heb ik niet zoveel moeite met wat haar op de kont....Ja als het nou helemaal zwart en een oerwoud is....Maar een beetje haar is juist goed!
__________________
Dromendief
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 15:09
FireCracker
Avatar van FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
Moenbloem schreef op 15-01-2004 @ 15:20:
Gewoon met een scheermesje. Bij een kont kan er weinig mis gaan volgens mij, ook al zie je het niet. Er zitten iig geen gekke fliebers aan die je er perongeluk af kunt snijden ofzo.
En die haartjes bij je anus, gewoon even je billen uit elkaar trekken en voorzichtig scheren.
__________________
I think that God in creating Man somewhat overestimated his ability.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 16:43
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 21-01-2004 @ 16:33:
Haren worden niet dikker of langer van scheren/knippen, en ze gaan er ook niet harder van groeien. Ze lijken na het scheren wel dikker, doordat de stoppeltjes dan nog niet zijn afgesleten.
Ja, veel mensen maken een fout door te denken dat haar dikker wordt/sneller gaat groeien als je het scheert.

Citaat:
Daster schreef op 21-01-2004 @ 09:39:
Ik heb nog een goed plan; je moet die haren gewoon wegfikken met een aansteker. De vlam is zo hete dat de haren wèl verschroeien, maar je huid niet .
Oeh..dan moet je het wel goed doen
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 18:27
Xabzof
Avatar van Xabzof
Xabzof is offline
Citaat:
Qamra schreef op 15-01-2004 @ 12:45:
"Dokter, ik heb een probleem..." "Ja zeg het maar knul" "Ik wil mijn kont scheren, hoe moet ik dat doen?" "Gewoon met een scheermesje" "Bedankt, tot ziens"

Ghehe

Euhm, nou ja, ik zou een scheermesje gebruiken en dan maar bijhouden die stoppels. Kunt het ook laten laseren, maareuh....
Ga maar naar onzin
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 18:30
Xabzof
Avatar van Xabzof
Xabzof is offline
Citaat:
girlyinlove schreef op 15-01-2004 @ 14:56:
Ben jij een aap ofzow???
Jij vind jezelf ook wel grappig he

STOP MET KINDERACHTIGE SPAM OF ZEG NIKS
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 11:13
pietjansen50
pietjansen50 is offline
ik heb het nou eindelijk is erop gewaagd om het te scheren.
Ik heb de tondeuse ervoor gebruikt maar dan blijven er nog haartjes staan van een paar mm. Volgens mij omdat het van die kleine haartjes zijn voelt het daardoor nu best stug aan als je tegen de haar richting in aait.

Maar ik krijg er ook een soort uitslag van . Je ziet allemaal kleine rooie vlekjes. hoe kan dat en hoe kan je dat voorkomen?
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 12:44
Verwijderd
Citaat:
pietjansen50 schreef op 02-03-2004 @ 12:13:
ik heb het nou eindelijk is erop gewaagd om het te scheren.
Ik heb de tondeuse ervoor gebruikt maar dan blijven er nog haartjes staan van een paar mm. Volgens mij omdat het van die kleine haartjes zijn voelt het daardoor nu best stug aan als je tegen de haar richting in aait.

Maar ik krijg er ook een soort uitslag van . Je ziet allemaal kleine rooie vlekjes. hoe kan dat en hoe kan je dat voorkomen?
Ingegroeide haartjes denk ik, gaat vanzelf over, maar je kunt het voorkomen door na het scheren of tondeuseren er bodylotion of baby-olie of iets dergelijks op te smeren.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 12:45
Verwijderd
Citaat:
pietjansen50 schreef op 02-03-2004 @ 12:13:
voelt het daardoor nu best stug aan als je tegen de haar richting in aait.

Maar ik krijg er ook een soort uitslag van . Je ziet allemaal kleine rooie vlekjes. hoe kan dat en hoe kan je dat voorkomen?
haha die eerste opmerking

ehh misschien aftershave erover doen??
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 16:41
Verwijderd
Citaat:
trumpetlover schreef op 02-03-2004 @ 13:45:
haha die eerste opmerking

ehh misschien aftershave erover doen??
oeh neeeej da zou ik nie doen....
tenminste... in de meeste aftershave zit alcohol en da gaat heeeel erg prikken, vooral als je net heb geschoren...
dus das nie zo'n goei plan..
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 17:16
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
fiepje schreef op 02-03-2004 @ 17:41:
oeh neeeej da zou ik nie doen....
tenminste... in de meeste aftershave zit alcohol en da gaat heeeel erg prikken, vooral als je net heb geschoren...
dus das nie zo'n goei plan..
ouch, dan heb je brandende billetjes.

Misschien helpt het als je voortaan scheert met scheerschuim en een mesje. Er kan toch weinig fout gaan of je kont. Of heb je een aantal dikke puisten daar zitten?
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 21:48
Blues
Avatar van Blues
Blues is offline
Citaat:
relaxxamann schreef op 15-01-2004 @ 12:41:
PARDON??

jemig man, sorry voor mijn ietwat hyper reactie, maar dit zet je toch niet op een forum ??

raadpleeg je huisarts.. daar kun je altijd mee praten..

dit is het meest extreme wat ik ooit op een forum gezien heb.. sorry hoor

misschien kunnen andere mensen je tips geven.. ik cker niet,
k hoop voor je dat er geen slot op komt
Dan ben je ook niks gewend
Met citaat reageren
Oud 03-03-2004, 00:31
Sadistik_Fukk
Avatar van Sadistik_Fukk
Sadistik_Fukk is offline
Citaat:
pietjansen50 schreef op 15-01-2004 @ 12:32:
Ik vind zelf dat ik te veel haar op mijn billen heb. Het is heus geen oerwoud ofzo. Maar ik vind het gewoon niet mooi, die haartjes. Er zit ook wat rond mijn anus enzo....
bah, ik vind het maar niks.

Alleen hoe haal ik dat weg en hou ik het bij? Kan ik dat gewoon met een elektrisch scheer apparaat wegscheren?
En gaat dat dan niet heel snel weer bijgroeien? Krijg ik dalijk zo'n stoppelkont
Scheren met een scheermesje lijkt me in ieder geval niet zo handig want je ziet dan totaal niet wat je aan het doen bent

Iemand advies? Ik wil het trouwens wel echt weg hebben dus je hoeft in ieder geval niet te zeggen dat ik maar lekker moet laten zitten
Met citaat reageren
Oud 03-03-2004, 13:56
Verwijderd
tjesus.. wat een topic, maargoed.. Van alle mogelijkheden die ik hier heb gelezen zou ik toch maar voor het harsen gaan, als ik jou was.

enne succes he..?
Met citaat reageren
Oud 03-03-2004, 14:25
Verwijderd
echte mannen :



metrosexual
Met citaat reageren
Oud 03-03-2004, 15:59
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
hoe zie je uberhaubt dat je ze hebt... zelfs al sta ik achterstevoren voor de spiegel concentreer ik me niet op dat soort dingen en verder vind ik het een idioot idee...
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Met citaat reageren
Oud 03-03-2004, 16:28
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
marrel schreef op 03-03-2004 @ 16:59:
hoe zie je uberhaubt dat je ze hebt... zelfs al sta ik achterstevoren voor de spiegel concentreer ik me niet op dat soort dingen en verder vind ik het een idioot idee...
ik weet niet hoor, maar als je nou heel veel haren hebt op je kont dan is dat toch niet echt fijn voor zijn vriendin (indien aanwezig)?

trek je zo zijn broek uit en ziet het zwart van de haren. Ik vind het echt niet zo'n raar idee. Een beetje persoonlijke verzorging mag wel.
Verder is gewoon een klein beetje haar op je kont normaal, maar goed...
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 15:40
Blues
Avatar van Blues
Blues is offline
Citaat:
Sadistik_Fukk schreef op 03-03-2004 @ 01:31:
[afbeelding]
Jij heb' humor kerel!
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 21:00
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
nou, wat mij betreft hoeft een jongen echt niet met een scheermesje in zijn aars te peuren. als je dat wilt, doe het lekker, maar van een haartje hier of daar ga ik niet kotsen. integendeel, oej oej oej, ik heb hier en daar ook een donshaartje in mijn aars.... getsie, nu ben ik een vieze lelijkerd die stinkt en niet hygienisch is... en nog een meisje ook! GATSIE!


nee, ik hou het wel bij mijn voorkantje. die staat er weer fris bij vandaag moet ik zeggen!
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Met citaat reageren
Oud 05-03-2004, 14:00
Lynn
Avatar van Lynn
Lynn is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 02-03-2004 @ 13:44:
Ingegroeide haartjes denk ik, gaat vanzelf over, maar je kunt het voorkomen door na het scheren of tondeuseren er bodylotion of baby-olie of iets dergelijks op te smeren.
Je moet wel uitkijken met die ingegroeide haartjes als ze in de buurt van je anus zitten. In onze medische encyclopedie (jaja ) staat namelijk dat je daar ontstekingen in/bij je anus van kunt krijgen. Dus daar sowieso voorzichtiger scheren en als je last krijgt van een pijnlijk en trekkerig gevoel met poepen, niet meer daar scheren of dus oppassen
Succes er nog mee!
__________________
de rest is geschiedenis
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Vrijheid van meningsuiting??
Verwijderd
167 11-10-2004 15:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:04.