Oud 01-11-2007, 12:11
Verwijderd
Mijn ouders kunnen redelijk overweg met computers, omdat ze daar allebei mee werken. Mijn vader snapt er minder van dan mijn moeder, die is in staat om hele programma's er af te gooien omdat hij denkt dat ze niet werken, of om mijn broertjes en mijn hele map eraf te gooien omdat hij vindt dat de computer te traag is... hopeloos. Oh en hij snapt geen bal van websites, dan kan ik proberen hem uit te leggen wat er nu eigenlijk gebeurt Maar met zijn tekenprogramma's kan hij prima overweg.

Ze zijn allebei niet van de mobiele telefoons, die hebben ze alleen om te bellen als er wat is. Deze zomer hebben ze voor het eerst uit zichzelf naar ons gesmst toen ze op vakantie waren Mijn moeder smst me heel af en toe ook wel met de huistelefoon, dat zijn dan van die dingen als "Kom je nog thuis" en dan later nog "Doei" en dan mag ik me afvragen van wie het is en waarom

En verder wordt het er eigenlijk niet beter op geloof ik. Andere gadgets hebben ze ook niet. Nou ja, mijn vader heeft heel veel muziekapparatuur, maar dat is van een andere orde...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-11-2007, 12:30
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Mijn ouders kunnen allebei redelijk goed met computers e.d. omgaan, mijn oma vindt foto's bewerken op de pc zelfs tof
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V #69
Verwijderd
382 06-10-2008 21:37
De Kantine Knip en plak maar weer!
hasseltboy
500 23-03-2006 18:31


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:20.