Oud 11-02-2008, 15:37
SecretDesire
Avatar van SecretDesire
SecretDesire is offline
Laten we het houden op een beetje uit de hand gelopen hobby , ik zeg niet dat het perfect is...maarja.

Neem maar een kijkje!

www.secretartworks.com

Laatst gewijzigd op 11-02-2008 om 16:52.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-02-2008, 16:43
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Raar dat het me zo bekent voorkomt , volgens mij ben ik deze tegengekomen op het internet
Met citaat reageren
Oud 11-02-2008, 16:46
SecretDesire
Avatar van SecretDesire
SecretDesire is offline
Grapjas. Mij pak je dr toch niet mee.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2008, 16:51
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
ik probeer je niet te pakken,
maar ik vond je eigen post eigenlijk het best passen bij je topic en de kwaliteit en originaliteit van wat je heb gefrutseld.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2008, 16:52
SecretDesire
Avatar van SecretDesire
SecretDesire is offline
..Iets specifieker?
Met citaat reageren
Oud 11-02-2008, 16:58
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
nou,
het met de computer combineren van foto's (van anderen wss ook nog) en tekstjes vind ik nou niet echt origineel noch indrukwekkend.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2008, 17:05
SecretDesire
Avatar van SecretDesire
SecretDesire is offline
..Ieder zijn hobby he

Door het tekenen van mandala's ben ik alleen maar slechter geworden in het tekenen van soepele vormen.
Het is geen erg duidelijke foto , maar zo zie je ongeveer hoe mijn 'mandala's ' eruit zien.

http://vampirefreaks.com/picview.php...&g=1&s=0&fid=0

Het is vrij simpel werk , maar je verleert er wel je 'eigen' dingen mee. Zodoende heb ik het proberen te zoeken in de computers
Met citaat reageren
Oud 11-02-2008, 17:26
maxwell
Avatar van maxwell
maxwell is offline
Mja het nodige is al gezegd

blijf oefenen!
__________________
Abc.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2008, 17:36
SecretDesire
Avatar van SecretDesire
SecretDesire is offline
Ben er ook nog geen jaar mee bezig.
En gebruik ook niet echt 'HET' programma. Als ik met photoshop en 3d programma's kan werken (wat in mijn volgende opleiding komt) zal het waarschijnlijk stukken beter gaan.

momenteel is't alleen nog maar Paintshop (en tja..das nog allemaal een beetje standaard , maar k probeer wel wat eruit te halen)
Met citaat reageren
Oud 11-02-2008, 18:57
Verwijderd
Ik vind het jammer dat alles in zwart-wit is.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2008, 21:09
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Wat Rasmusje zegt. En ik vind die kaders steeds ook heel erg lelijk.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 11-02-2008, 22:14
SecretDesire
Avatar van SecretDesire
SecretDesire is offline
Zwart wit omdat ik (nog) problemen heb met de kleurenoverloop.

De kaders vallen wel bij meer mensen niet in de smaak en soms de schaduwen ook.

Het zwart witte is ook een beetje gedaan om het in de stijl te houden.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2008, 22:17
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
dit is meer iets voor het simple art-topic.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 12-02-2008, 00:56
KrizzZzZZzzjE :P
Avatar van KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
Mooi voor een rouwkaart:
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg orchid.jpg (6.6 KB, 44x gelezen)
__________________
Estilapo coge la dretticos !!
Met citaat reageren
Oud 12-02-2008, 01:33
Verwijderd
Citaat:
Zwart wit omdat ik (nog) problemen heb met de kleurenoverloop.
Wat voor problemen?

En nja, mijn mening: je site is niet echt boeiend wat je werkjes betreft. Het is gewoon wat fragmentjes van verschillende foto's bij elkaar gevoegd, beetje gegum, tekstje erbij en klaar. Het is dus nog een beetje vroeg om je site "artworks" te noemen.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2008, 02:59
Verwijderd
Citaat:
Mooi voor een rouwkaart:


- - -

Ik vind je site beter in elkaar zitten dan je 'artworks'. :') De dingen die jij maakt kun je binnen 2 minuten in elkaar zetten. Nu kan simpelheid natuurlijk ook erg mooi zijn, maar dit is niet simpel maar cliche. Misschien valt het in de smaak bij je ouders, wat familieleden en vrienden + het volk dat niks weet van kunst noch computers, maar daar blijft het ook bij.

Dat je het kunst noemt vind ik inderdaad ook wat voorbarig. De foto's heb je niet zelf genomen, de fonts heb je niet zelf ontworpen, het enige wat jij hebt gedaan is ze bij elkaar gooien, zwart-wit maken en er een blatantly obvious tekstje op flansen. Weinig creatiefs aan. Nu kun je hier natuurlijk een enorm lange uitgekauwde discussie over 'wat is kunst en wat niet' houden, maar dat schop ik alvast uit de weg met de magische woorden ik vind. Niet alleen ik, maar de meeste andere mensen ook, overigens.

Verder vind ik het opvallend dat je zo in de verdediging schiet. Nog geen photoshop, je eigen ding verleerd zijn door het maken van mandala's, wtf. Er is geen programma waarmee je opeens verschrikkelijk gave dingen kunt maken en iemand met talent kan met álles wel iets moois creëren*, hooguit zijn er programma's die sommige dingen makkelijker maken dan andere. Maar als je toch vindt dat je niet met het juiste programma werkt, waarom wacht je dan tot volgend jaar? Waarom download je het niet alvast om er wat mee te oefenen, voor de lol? En waarom denk je dat je 'met een computer' opeens wel iets tofs kunt maken als je dat zonder niet kan?

Wat die mandala's betreft, het ding dat je postte ziet er wel grappig uit, hoewel ik geen idee heb wat het precies is of hoe het gemaakt is. Maar dat je daardoor je eigen stijl kwijtraakt? Dat lijkt me de grootste bullshit die er is. Tuurlijk, als je iets lang niet gedaan hebt dan moet je er weer even in komen, maar zulk soort dingen verleer je niet simpelweg doordat je even een jaartje iets anders gaat doen. Dan heb je het in de eerste plaats nooit gekund.

Ik zou ook nadenken of ICT Multimedia & Design wel de studie voor jou is. Natuurlijk ben je pas zestien en wordt daarmee ook je clichegebruik van paintshop en dergelijke je enigszins vergeven, wel meer zestienjarigen bakken er niks van. Maar als je echt de designkant en het enige wat je kan maken zijn grappige ronde mandaladingen en prutfoto's dan heb je er wellicht te weinig originaliteit/creativiteit voor. Begrijp me niet verkeerd, het kan een leuke hobby zijn en als je het ook ziet als hobby, dan gaat het er om wat jij er van vindt en of je er plezier in hebt. De kritiek kan dan misschien hard zijn, maar zolang je het zelf leuk vindt, is het best. Maar als je er daadwerkelijk je brood mee wil gaan verdienen dan kom je wellicht nog voor lelijke verrassingen te staan.

* Dit zijn wat simpele voorbeeldjes van wat je kan met Paintshop, 30 seconden googlen.


Die tattoo is d'r op gezet.


Hagedis op die bal. Deze en die eerste foto's laat ik zien omdat ze in principe dezelfde technieken hanteren als wat jij doet: meerdere foto's samenvoegen in één ding. Alleen hier zie je dus direct dat je er veel meer mee kan, met dat techniekje. Het is niet moeilijk, alleen kun jij zulk soort 'ontwerpen' kennelijk niet bedenken.


(Originele foto.) Ubersimpele bewerking.

Kijk, die voorbeelden zijn ook echt niet veel soeps, maar het is even om je te laten zien dat het onzin is om het programma de schuld te geven van je falen. Het programma kan weinig doen aan de hoeveelheid talent van de gebruiker.

Ik geloof trouwens dat Botulismf ook Paintshop Pro gebruikt, anders moet je hem eens vragen of hij hier wat post van zijn creaties.

/aangeschoten rant
Met citaat reageren
Oud 12-02-2008, 14:49
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline


Ik las 'My hope's in your anus'. Dan is ie wel leuk.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2008, 17:17
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Ik geloof trouwens dat Botulismf ook Paintshop Pro gebruikt, anders moet je hem eens vragen of hij hier wat post van zijn creaties.
Dat klopt ja, en er zitten echt vrijwel dezelfde opties in als in adobe photoshop, ik heb beide programma's lange tijd gebruikt, min of meer om en om, bij een nieuwe computer wisselde ik. Vraag me niet waarom.

Maar volgens mij is Paint Shop iets anders dan Paint Shop Pro?
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-02-2008, 17:51
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Ik las 'My hope's in your anus'. Dan is ie wel leuk.
Net als die ronddraaiende danseres: de ene helft van de mensen leest 'arms', de andere helft 'anus'. Eerst las ik 'arms', nu zie ik alleen nog maar 'anus'.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2008, 13:56
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Ik las 'My hope's in your anus'. Dan is ie wel leuk.
Ik dus ook. Eerst anus toen dacht ik nahhh zal wel niet. Niet corny genoeg en toen was het idd arms.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:44.