Oud 03-09-2018, 21:17
anoniemaf
Avatar van anoniemaf
anoniemaf is offline
Ik wil weer terug op voetbal gaan, maar ik zit met een probleem; bij voetbal wordt van je verwacht dat je samen doucht met je team. Naja, daar heb ik al niet zoveel zin in maargoed je hebt gewoon een onderbroek aan dus wat geeft het. Echter heb je bij de desbetreffende club geen eigen douches, je deelt ze met 3 andere teams. Ik woon op 300m van de club en vraag me af of ik ze kan overhalen?
Advertentie
Oud 03-09-2018, 21:19
Verwijderd
WAAROM ZOU JE TEH FUCK DOUCHEN MET EEN ONDERBROEK AAN?!?!?!

Serieus, denk je dat ze nog nooit een andere lul hebben gezien? Gadverdamme, smerige stinkerd.
Oud 03-09-2018, 21:19
Verwijderd
"Ik ben eigenlijk homo en daarom wil ik niet met andere mannen douchen omdat ik bang ben dat ik een stijve krijg als ik zoveel worsten zie."

Dat is wat je eigenlijk schrijft.
Oud 03-09-2018, 21:20
anoniemaf
Avatar van anoniemaf
anoniemaf is offline
Ben je homofoob? Verder snap ik niet hoe je daarbij komt, heb je überhaubt gelezen wat ik heb geschreven? Alvast slaap lekker klein kind.
Oud 03-09-2018, 21:22
Verwijderd
Ik ben niet homofoob, ik slurp met enige regelmaat aan naakte piemels en steek de mijne met enige regelmaat in een welwillende mannenaarsch.

JIJ bent homofoob als je niet wil douchen in teamverband.
Oud 03-09-2018, 21:22
Verwijderd
"Maar er staat een V onder je naam"

Jajajaja, en ik ben ook net zo oud als dat mijn account oud is.
Oud 03-09-2018, 21:24
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Dat zijn wel hele overhaaste conclusies deadlock. Misschien schaamt TS zich wel voor zijn penis, of wil hij niet dat zijn teamgenoten zien dat hij Hello Kitty douchegel gebruikt

TS, wat vind je het bezwaar tegen douchen met andere jongens (met onderbroek aan)?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 03-09-2018, 21:24
anoniemaf
Avatar van anoniemaf
anoniemaf is offline
Fijn, een troll.

Verder nog iets nuttigs toe te voegen?
Oud 03-09-2018, 21:26
Verwijderd
Citaat:
Fijn, een troll.
Er is niets trolls aan, n00b.
Oud 03-09-2018, 21:27
Verwijderd
Citaat:
Dat zijn wel hele overhaaste conclusies deadlock.
Neen.
Oud 03-09-2018, 21:27
anoniemaf
Avatar van anoniemaf
anoniemaf is offline
Nou geloof het of niet; douchen met vreemde mannen (die overigens wel naakt zijn) vind ik toch wat apart. "Echter heb je bij de desbetreffende club geen eigen douches, je deelt ze met 3 andere teams."

Leeftijdsverschil loopt dan rond de 0-10 jaar onder de douches.

Nogmaals voor de duidelijkheid: mijn team doucht in onderbroek. Met hun douchen maakt me niet zoveel uit, het douchen met mensen die ik tótaal niet ken vind ik toch wat intiem, zeker omdat ze vaak ouder zijn.
Oud 03-09-2018, 21:29
Verwijderd
Dus je bent een bange schijterd. En in je onderbroek douchen is zwakzinnig beyond belief. Doe normaal man.
Oud 03-09-2018, 21:32
anoniemaf
Avatar van anoniemaf
anoniemaf is offline
Citaat:
Dus je bent een bange schijterd. En in je onderbroek douchen is zwakzinnig beyond belief. Doe normaal man.
Dank voor je nuttige tips, ik ga wel weer terug naar mijn anglofiele wereld waar 11 jaar oude kinderen al volwassener zijn dan jij.

Verder begrijp ik ook wel dat je aan het shitposten bent echter ben je nog niet zo ontwikkelt dat je weet waar je dat leuk kunt doen.
Oud 03-09-2018, 21:39
Verwijderd
Citaat:
Dank voor je nuttige tips, ik ga wel weer terug naar mijn anglofiele wereld waar 11 jaar oude kinderen al volwassener zijn dan jij.
Wil je een safe space?

Citaat:
Verder begrijp ik ook wel dat je aan het shitposten bent echter ben je nog niet zo ontwikkelt dat je weet waar je dat leuk kunt doen.
*Ontwikkeld. En nee, het is geen shitposten, het is hoe de overgrote meerderheid van de mannen op dit forum erover denkt. Omdat het ECHTE MANNEN zijn die geen fuck geven om dat ze andere piemels zien tijdens zoiets basaals als douchen. Elin3; is dit mijn oprechte mening?
Oud 03-09-2018, 21:42
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Maar je staat toch niet met al die teams tegelijk onder de douche?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 03-09-2018, 21:43
Verwijderd
Citaat:
Maar je staat toch niet met al die teams tegelijk onder de douche?
Zou best kunnen van wel, als ze rond dezelfde tijden trainen of spelen en meerdere velden hebben. Maar verandert dat iets aan de zaak?
Oud 03-09-2018, 21:46
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Zou best kunnen van wel, als ze rond dezelfde tijden trainen of spelen en meerdere velden hebben. Maar verandert dat iets aan de zaak?
Als je daardoor heel druk is in een gedeelde doucheruimte, waardoor je ongemakkelijk dicht bij elkaar staat, dan ja. Dat zou (in elk geval voor mij) iets aan de zaak veranderen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 03-09-2018, 21:55
Verwijderd
Ik vermoed dat ze elkaar niet uit de douche wegkijken. Normaliter staat ze er al eigenlijk nooit allemaal tegelijkertijd onder.
Ads door Google
Oud 03-09-2018, 22:00
Verwijderd
Dudes, deadlock heeft gelijk. Vaak genoeg in publieke gemeenschappelijke douches gestaan op verschillende lokaties en niemand had care.

Het enige verschil is wellicht exact wat deadlock zei; mánnen onder elkaar, geen pubers die onzeker of latent homoseksueel en daar gefrustreerd over zijn.
Oud 03-09-2018, 22:11
Verwijderd
Exact Ik heb van m'n 12e tot m'n 18e wekelijks gedoucht met tot 30 andere jongens. Twee volledige klassen hadden tegelijkertijd gym. Als het het laatste uur was dan douchte ik niet op school omdat ik dan nog 8km naar huis moest hardfietsen. En dat lukte meestal wel in een kwartier.

Dan stond je dus met een hele andere klas aan jongens onder de douche. En soms was het een examenklas. Dat is even wennen als je in de eerste zit. Zelfde verhaal het eerste half jaar dat ik 20km naar school fietste per enkele reis op het MBO. Gewoon iedereen douchen en natuurlijk zonder onderbroek aan. Het zou niet in ons opkomen! Wat moet je dan nog zo'n smerig nat ding meeslepen. Srsly.
Oud 03-09-2018, 22:15
Verwijderd
In mijn schooltijd had dit reden geweest tot ernstige pesterijen. En terecht. Met je natte onderbroek en kronkels in je hoofd, ga weg.
Oud 03-09-2018, 22:20
Verwijderd
Het is veel groter in je hoofd dan het in het echt is. Gewoon douchen en niet zo moeilijk doen. Wat kan er gebeuren?
Oud 04-09-2018, 07:48
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Deadlock, Jan Marijnissen en Tunahan Kuzu willen jullie alstublieft een keer stoppen met nutteloze felle reacties geven? Alvast bedankt. TS: Ik weet niet hoelaat je training hebt maar je kan tegen de club zeggen dat je dichtbij woont en dat je liever thuis doucht. Bijvoorbeeld: "Ik woon heel dichtbij en ik douche liever thuis." Je kan ook nog als argument geven dat er dan een extra douche vrij is dus dat iedereen sneller klaar is. Dat heeft ook weer als gevolg dat andere teams sneller in die kleedkamer kunnen.
Oud 04-09-2018, 09:04
Verwijderd
Citaat:
Deadlock, Jan Marijnissen en Tunahan Kuzu willen jullie alstublieft een keer stoppen met nutteloze felle reacties geven? Alvast bedankt.
Hoe vaker jij erover zeikt, 50 jaar oude zwetende vieze man, hoe minder impact het heeft.

Citaat:
TS: Ik weet niet hoelaat je training hebt maar je kan tegen de club zeggen dat je dichtbij woont en dat je liever thuis doucht. Bijvoorbeeld: "Ik woon heel dichtbij en ik douche liever thuis." Je kan ook nog als argument geven dat er dan een extra douche vrij is dus dat iedereen sneller klaar is. Dat heeft ook weer als gevolg dat andere teams sneller in die kleedkamer kunnen.
Het zijn smoesjes waardoor je als zwakzinnig wordt gezien.
Oud 04-09-2018, 09:15
Verwijderd
Citaat:
Deadlock, Jan Marijnissen en Tunahan Kuzu willen jullie alstublieft een keer stoppen met nutteloze felle reacties geven?
Nee. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.

Citaat:
TS: Ik weet niet hoelaat je training hebt maar je kan tegen de club zeggen dat je dichtbij woont en dat je liever thuis doucht. Bijvoorbeeld: "Ik woon heel dichtbij en ik douche liever thuis." Je kan ook nog als argument geven dat er dan een extra douche vrij is dus dat iedereen sneller klaar is. Dat heeft ook weer als gevolg dat andere teams sneller in die kleedkamer kunnen.
Er zijn veel betere "argumenten" (lees: tragische smoesjes) te bedenken dan dat, maar ik ga de TS daar niet mee helpen. Hij moet volwassen worden.
Advertentie
Oud 04-09-2018, 10:23
Verwijderd
Overhalen tot wat? Om allemaal bij jou thuis te douchen?
Oud 04-09-2018, 10:28
Verwijderd
Deadlock zegt het misschien wel hard, maar het is wel zo. De mannen in mijn kring douchen ook gewoon samen onder de douche met hun teams, zonder onderbroek.

TS: (homo)seksualiteit is heel normaal en net zo normaal als (hetero)seksualiteit. Het hoort bij het leven, misschien dat je anders leert in de kring waar jij opgroeit, maar het is net zo normaal als zomaar een erectie krijgen op momenten dat het niet uitkomt, kan ook onder de douche zijn.

Als jij bang bent dat je het mikpunt van pesterijen wordt onder de douche, moet je daar wat aan doen.

Douchen met ondergoed aan en bang zijn om gezamenlijk te douchen met andere mannen wijkt af. Jij wijkt af.
Oud 04-09-2018, 12:35
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Hoe vaker jij erover zeikt, 50 jaar oude zwetende vieze man, hoe minder impact het heeft.


Het zijn smoesjes waardoor je als zwakzinnig wordt gezien.
Dat zijn geen smoesjes. Je liegt er niet over dat je dichtbij woont.
Oud 04-09-2018, 12:37
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Nee. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.



Er zijn veel betere "argumenten" (lees: tragische smoesjes) te bedenken dan dat, maar ik ga de TS daar niet mee helpen. Hij moet volwassen worden.
Het is een feit dat als er een douche vrij is dat je sneller kan gaan douchen dan dat je moet wachten. Dat is geen leugen.
Oud 04-09-2018, 12:58
Verwijderd
Is een argument voor een zesjarig kind.
Oud 04-09-2018, 15:03
Verwijderd
Citaat:
Deadlock, Jan Marijnissen en Tunahan Kuzu willen jullie alstublieft een keer stoppen met nutteloze felle reacties geven? Alvast bedankt. .
Mijn reactie was fel noch nutteloos. Je bent een leugenaar en een man van 50.
Oud 04-09-2018, 15:35
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Mijn reactie was fel noch nutteloos. Je bent een leugenaar en een man van 50.
En stel dat ik nou 200 was? Was het dan ook compliment? Daarbij zegt Deadlock dat ik 6 ben dus liegt een van jullie.😄 Sorry maar dit laat zien dat je eerst een keer moet nadenken.
Oud 04-09-2018, 15:45
Verwijderd
Wat zonde is aan jullie discussie is dat de vraagsteller in kwestie hier niks aan heeft!
Oud 04-09-2018, 15:49
Verwijderd
Het is geen discussie. Het is een gemeenschappelijke boodschap: GROW UP.

Ik kan me prima voorstellen dat de slampampers van deze wereld daar niets aan hebben hoor
Oud 04-09-2018, 16:14
Verwijderd
Citaat:
En stel dat ik nou 200 was? Was het dan ook compliment? Daarbij zegt Deadlock dat ik 6 ben dus liegt een van jullie.😄 Sorry maar dit laat zien dat je eerst een keer moet nadenken.
Je gaat enkel in op mijn laatste zin. Eerste zin blijft staan; mijn reactie was fel noch nutteloos.
Oud 04-09-2018, 19:08
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Als alle niet-forumbazen even stoppen met forumbaasje spelen, en als de rest wat vriendelijker wordt, dan wordt het misschien nog wat met dit topic.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Ads door Google
Oud 04-09-2018, 19:45
Verwijderd
Oud 05-09-2018, 12:26
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Je gaat enkel in op mijn laatste zin. Eerste zin blijft staan; mijn reactie was fel noch nutteloos.
Oké sorry. Ik reageerde fel.
Oud 08-09-2018, 12:07
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
What the f... ik krijg al officiële waarschuwing hier voor minder...
Oud 08-09-2018, 13:23
Verwijderd
Verschil moet er wezen, pik.
Oud 08-09-2018, 13:42
Verwijderd
1337
Oud 08-09-2018, 14:34
Verwijderd
Oud 09-09-2018, 12:38
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
What the f... ik krijg al officiële waarschuwing hier voor minder...
Ik kreeg ook een waarschuwing...
Oud 10-09-2018, 16:59
Martinnnn
Avatar van Martinnnn
Martinnnn is offline
In deze wereld moet je tegen een stootje kunnen..
__________________
We were born to be real, not to be perfect.
Oud 10-09-2018, 20:57
Verwijderd
Zegt het voort.
Oud 10-09-2018, 21:05
Verwijderd
Wanneer gaan wij met boxershorts aan douchen dan, Straatmeid. Ik heb nog wel wat vrije tijd hoor
Oud 13-09-2018, 13:10
Verwijderd
Ik heb geen boxershorts, alleen maar kleine niets verhullende kanten slipjes. ;x
Oud 13-09-2018, 19:37
Verwijderd
Oud 13-09-2018, 21:15
Verwijderd
Maar ik denk dat we weer ontopic moeten
Oud 13-09-2018, 22:23
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Als alle niet-forumbazen even stoppen met forumbaasje spelen, en als de rest wat vriendelijker wordt, dan wordt het misschien nog wat met dit topic.
Is niet helemaal gelukt. Dat ontopic blijven ook niet trouwens. Dit topic krijgt een slotje.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Vast ritme in de week/dag
Missy
52 03-10-2010 16:07
Seksualiteit Douchen
basdejong
24 15-12-2005 20:48
Seksualiteit besneden
john165412
56 15-10-2005 21:33
Verhalen & Gedichten Pompen of verzuipen
tosyali
10 16-08-2004 18:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:15.