Oud 18-09-2007, 21:37
PV
PV is offline
Ik weet niet of dit topic al bestaat

Maar vertel, waar kwam jij pas op late(re) leeftijd achter? Ik hoorde laatst van een meisje van een jaar of 12, 13, ze wist niet hoe een bushalte er uit zag... toen moest ik aan mezelf denken, ik kwam er pas op 16-jarige leeftijd achter ( ) dat je in een trein niet op een knopje hoeft te drukken zodat ie stopt bij een station, zoals dat bij een bus wel moet
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-09-2007, 21:45
Verwijderd
Ik kwam er pas in groep 7 ofzo achter wat 'arrogant' betekent, doordat iemand mij arrogant noemde.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2007, 21:45
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Ik kwam er pas in groep 7 ofzo achter wat 'arrogant' betekent, doordat iemand mij arrogant noemde.
Op zo'n jonge leeftijd al?
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2007, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Op zo'n jonge leeftijd al?
Kazet is arrogant geboren
Met citaat reageren
Oud 18-09-2007, 21:47
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik kwam er pas in groep 7 ofzo achter wat 'arrogant' betekent, doordat iemand mij arrogant noemde.
Iemand op de basisschool had als commentaar op iemand anders' spreekbeurt, dat het een 'onsamenhangend verhaal' was. <3

Maar dat was dus ook nogal op vroege leeftijd
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 18-09-2007, 21:48
Verwijderd
Ik kwam er pas in groep 1 achter dat seks ook anaal kan.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2007, 22:22
Verwijderd
Ik kwam er in groep acht achter dat de strijkstok van een violist niet om de snaren zit, maar erop. Tot die tijd dacht ik eerst dat ze konden toveren en later dat ze een truukje hadden om hem onzichtbaar los te maken.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2007, 23:02
Osmoian
Osmoian is offline
Citaat:
Ik kwam er pas in groep 1 achter dat seks ook anaal kan.
Toch niet op basis van empirisch onderzoek mag ik hopen?
Met citaat reageren
Oud 18-09-2007, 23:06
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Toen ik 15 was hoorde ik dat het goede woord stopcontact was en niet coptonstact.
Toen ik 11 was leerde ik pas dat wolken niet in fabrieken werden gemaakt, maar door vocht enzo?
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Met citaat reageren
Oud 18-09-2007, 23:09
Verwijderd
Toen ik 15 was, dat
Met citaat reageren
Oud 18-09-2007, 23:11
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Een uur geleden iets over inertia.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2007, 23:23
Verwijderd
Wij hadden thuis heel lang geen internet. Dus tot mijn 12e(gok ik) had ik nooit gemaild of wat dan ook
Met citaat reageren
Oud 18-09-2007, 23:31
Verwijderd
Citaat:
Toch niet op basis van empirisch onderzoek mag ik hopen?
Niet bij mezelf nee. Maar door stokjes in de kont van leeftijdsgenootjes te duwen.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2007, 23:32
Verwijderd
Citaat:
Niet bij mezelf nee. Maar door stokjes in de kont van leeftijdsgenootjes te duwen.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2007, 23:32
Verwijderd
Citaat:
Een uur geleden iets over inertia.
Ik kom er nu pas achter door het op te zoeken wat inertie is.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2007, 23:33
Verwijderd
Just kiddin'
Met citaat reageren
Oud 18-09-2007, 23:34
Verwijderd
Citaat:
Just kiddin'
Toch wel een mooie post van de dag
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 00:39
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
dit hoort hier wel thuis he?
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1623213
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-09-2007, 00:55
Verwijderd
juh
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 08:33
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Leuk topic.

Ik kwam pas op latere leeftijd achter dat een huwelijk eigenlijk helemaal niet zo vanzelfsprekend is, als ik dacht.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 08:48
Verwijderd
Ik kwam er pas om latere leeftijd achter hoe het zonesysteem in het OV werkt: daarvoor dacht ik dat een verzoek als '2 keer 1' een soort ingewikkeld geheimcode was.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 08:57
Verwijderd
Citaat:
Toen ik 15 was hoorde ik dat het goede woord stopcontact was en niet coptonstact.
Toen ik 11 was leerde ik pas dat wolken niet in fabrieken werden gemaakt, maar door vocht enzo?
Ik hoop voor jou dat je een grapje maakt.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 08:58
Verwijderd
Ach, sommige mensen zijn nu eenmaal mentaal geretardeerd!
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 09:27
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ik kwam er vrij laat achter dat Sinterklaas niet bestond, ook omdat ik een 4 jaar jonger broertje heb. Ik was, geloof ik, 8 of 9.

Ik dacht vroeger altijd dat vergeefs het tegenovergestelde was van tevergeefs en vroeg me altijd af welke nou welke was (ik denk dat ik een jaar of 12 was toen ik dit raadsel oploste)

Ik snapte vroeger niet hoe het kon dat ik bij andere banken geld kon opnemen. Mijn geld stond toch op een andere bank? Hoe kon mijn geld dan ineens hier zijn?

Ik vroeg elke avond aan m'n vader waar het kouder was; op de noordpool of op de zuidpool. En m'n vader zei dan dat het ervan af hing of het zomer of winter was. Dat antwoord heb ik heel lang niet begrepen. Ik stelde m'n vraag natuurlijk ook niet duidelijk Ik wilde namelijk weten waar de minimum temperatuur over het hele jaar het laagst was.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 09:56
PardonJaPaarden
Avatar van PardonJaPaarden
PardonJaPaarden is offline
Ik kwam er op mijn 11de achter dat je met een mes kunt snijden en smeren.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-09-2007, 10:44
Verwijderd
Citaat:
Wij hadden thuis heel lang geen internet. Dus tot mijn 12e(gok ik) had ik nooit gemaild of wat dan ook
maak daar maar 15e van
verder had ik pas op mijn 17e een mobiele telefoon en zat ik op mijn 14e voor het eerst in de metro.

een jaar geleden ofzo kwam ik er pas achter dat "dubbel geparkeerd" niet betekent dat een auto dubbel staat, op twee parkeerplaatsen tegelijk, maar dat er dan een auto náást een geparkeerde auto staat.

ow ja, en ik dacht vroeger dat iedereen gewoon op meisjes én jongens verliefd werd, maar dat van god je alleen mocht trouwen met een jongen (als meisje zijnde).

op mijn 7e ofzo had ik een heftig dilemma, waar ik echt niet alleen uit kwam. dus dit ben ik aan de dominee gaan vragen, zo'n geweldige vent trouwens!
wie was er nou eerder? god of de dinosaurussen?
(zo jammer dat ik het antwoord wat ik gekregen heb ben vergeten, maar ik weet wel dat ik er tevreden mee was )
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 11:19
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Tot de brugklas wist ik niet hoe een tram werkte. Ofja, niet hoe je met zo;n stippenkaart om moest gaan. En ik dacht tot groep 5 ofzo dat het Limolade was, niet limonade.
En ik kwam vorige maand pas achter dat nectarines een kruising tussen perziken en pruimen, ik wist niet dat en een pruim bij betrokken was.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 11:20
Verwijderd
Wist ik ook niet Cherry, van die pruimen
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 11:22
Verwijderd
dat wist ik idd ook niet!! en dat noemt zich bioloog

ow, ik wist niet dat je in de tram op een knopje moest drukken. daar kwam ik echt pas op mijn 17e achter. ik dacht dat ie gewoon altijd bij elke halte stopte.
nou hadden we tot vorig jaar ook geen tram in vlaardingen, maar toch...
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 11:22
Verwijderd
Citaat:
Wij hadden thuis heel lang geen internet. Dus tot mijn 12e(gok ik) had ik nooit gemaild of wat dan ook
dat is toch niet zo laat? Ik was 11 toen ik voor het eerst een email stuurde en dat was toen een hele happening en allerlei mensen uit mijn klas geloofden me niet.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 11:24
Verwijderd
Citaat:
een jaar geleden ofzo kwam ik er pas achter dat "dubbel geparkeerd" niet betekent dat een auto dubbel staat, op twee parkeerplaatsen tegelijk, maar dat er dan een auto náást een geparkeerde auto staat.
Ohja, dat ontdekte ik twee maanden geleden
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 11:31
Verwijderd
Toen ik 15 was kwam ik erachter dat een auto ook versnellingen heeft.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 11:34
Verwijderd
Citaat:
dat is toch niet zo laat? Ik was 11 toen ik voor het eerst een email stuurde en dat was toen een hele happening en allerlei mensen uit mijn klas geloofden me niet.
Ja, toen was internet nog helemaal niet vanzelfsprekend en eerder apart en onbekend, ik was toen ook elf, en het was toen pas iets dat begon op te komen voor de meeste huishoudens.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 11:57
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Mja, ik zat in de 4e klas toen ik voor het eerst een mail stuurde. Maar toen was internet ook veel minder ingeburgerd dan nu
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 11:59
Verwijderd
Dat komt wel een beetje overeen
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 12:15
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
dat is toch niet zo laat? Ik was 11 toen ik voor het eerst een email stuurde en dat was toen een hele happening en allerlei mensen uit mijn klas geloofden me niet.
Jullie schelen 3 jaar. Dat lijkt niet veel, maar dat wil zeggen dat zij 8 was toen jij voor het eerst emailde. En aangezien internet plots heel populair werd, is het waarschijnlijk dat al haar leeftijdsgenootjes rond hun 8ste / 9e internet in huis kregen en zij dus pas op haar 11e.

Ik was zelf ook 11 of 12 toen wij internet thuis kregen en ik voor het eerst emailde. Wat was mijn leven waardeloos 10 jaar terug

En ik was 15 ofzo toen ik leerde dat 'opeeneens' geen woord was.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-09-2007, 12:27
Verwijderd
ohja, tegen de tijd dat zij 12 was had toch minstens 80 % van de mensen internet thuis
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 12:28
Verwijderd
Ik kwam er 2 jaar geleden dankzij een schoolboek van mijn zusje achter dat horeca een afkorting is van Hotel Restaurant Café.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 12:32
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
ohja, tegen de tijd dat zij 12 was had toch minstens 80 % van de mensen internet thuis
Precies.

Ik weet nog dat een vriendinnetje in groep 8 mij vertelde dat haar broer een cdtje maken met de nummers die jij wil, dat mocht je dan helemaal zelf uit kiezen. En dat kostte maar 10 gulden. Ik vond het echt bizar dat dat kon.


@Stefenootje: dat wist ik helemaal niet en ik werk nog wel in de horeca :') (maar niet in een hotel, restaurant of café)
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 12:55
Verwijderd
Citaat:
Ik snapte vroeger niet hoe het kon dat ik bij andere banken geld kon opnemen. Mijn geld stond toch op een andere bank? Hoe kon mijn geld dan ineens hier zijn?
Haha, ik dacht als kind altijd dat banken zo'n geldpakhuis als van Dagobert Duck onder de grond hadden (omdat er van die buizen waren waar geld in gegooid werd of weer uitkwam). Duurde niet lang voor m'n ouders me uit die droom geholpen hebben
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 13:03
Verwijderd
ik dacht: eten haal je bij de albert heijn, en als je daar geen geld voor hebt ga je naar de bank. logisch toch?
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 13:09
Verwijderd
Ik kwam er zojuist pas achter dat Kazet Nagorra = Arrogante zak.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 13:11
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Ik kwam er zojuist pas achter dat Kazet Nagorra = Arrogante zak.
agossie
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 13:14
Verwijderd
Dat hij dat is, was al bekend maar dat zijn nick het nu ook uitdraagt is nieuw voor me!
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 13:15
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
toen ik 10 was kwam ik er achter dat mijn opa helemaal geen schat had gevonden, maar heel lang een bedrjif heeft gehad, at voor heel veel heeft verkocht en daarom gewoon geld had.
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 13:16
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Dat hij dat is, was al bekend maar dat zijn nick het nu ook uitdraagt is nieuw voor me!
hihi, hij heeft zelfkennis
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 13:29
Verwijderd
Citaat:
hihi, hij heeft zelfkennis
Ik ben nu eenmaal een genie.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 13:40
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Dat een pion voor spelletjes is en een pylon van die oranje dingen weet ik pas een jaar of 2. (en ik kom er nu pas achter dat je dat met een Y schrijft)
__________________
Don't worry, be happy
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 13:45
Verwijderd
Citaat:
Precies.

Ik weet nog dat een vriendinnetje in groep 8 mij vertelde dat haar broer een cdtje maken met de nummers die jij wil, dat mocht je dan helemaal zelf uit kiezen. En dat kostte maar 10 gulden. Ik vond het echt bizar dat dat kon.


@Stefenootje: dat wist ik helemaal niet en ik werk nog wel in de horeca :') (maar niet in een hotel, restaurant of café)
Ja ik was toch wel een van de laatsten van mijn klas. En ik had pas msn in de vierde, wat ook erg laat was blijkbaar En tot een jaar/twee jaar geleden mocht ik van mijn vader niks downloaden want hij dacht dat hij daar virussen van kreeg.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 14:20
Briseďs
Avatar van Briseďs
Briseďs is offline
Dat van de nectarines en de horeca en dat Kazet Nagorra arrogante zak ik wist ik ook allemaal niet
__________________
Hela världen är sĺ underbar
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:13.