Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-09-2007, 22:58
Verwijderd
Ik kom er net achter dat heel kansloos 100 zeggen toch wel aanlokkelijk is.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-09-2007, 23:17
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
Volgens mij komt trophus er op latere leeftijd achter dat het bakkebaarden zijn ipv bakkeRbaarden.

edit: Oh, hij weet het wel
die -r- is gewoon een standaard typ/schrijf reflex die in mijn brein gewoon ingebakken zit. Als iemand me er op wijst van: aan dit woord klopt iets niet, wat? of wat dan ook in die aard (een smiley werkt ook) dan weet ik t wel maar de volgende keer doe ik t weer net zo hard fout

klote-woord
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 03:14
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Tot de brugklas wist ik niet hoe een tram werkte. Ofja, niet hoe je met zo;n stippenkaart om moest gaan. En ik dacht tot groep 5 ofzo dat het Limolade was, niet limonade.
En ik kwam vorige maand pas achter dat nectarines een kruising tussen perziken en pruimen, ik wist niet dat en een pruim bij betrokken was.
De nectarine of nectarijn is een mutant van de perzik (Prunus persica) met een gladde en glanzende schil. Behoudens de schil, bestaat er geen wezenlijk verschil tussen perziken en nectarines. Een nectarine is dus geen kruising tussen een perzik en een pruim, zoals soms wordt verondersteld.
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 03:15
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Wij hadden thuis heel lang geen internet. Dus tot mijn 12e(gok ik) had ik nooit gemaild of wat dan ook
Ik was 21 toen ik voor het eerst op internet zat
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 08:36
Verwijderd
Citaat:
De nectarine of nectarijn is een mutant van de perzik (Prunus persica) met een gladde en glanzende schil. Behoudens de schil, bestaat er geen wezenlijk verschil tussen perziken en nectarines. Een nectarine is dus geen kruising tussen een perzik en een pruim, zoals soms wordt verondersteld.
Ze smaken anders écht niet hetzelfde.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 13:32
Verwijderd
Citaat:
Ze smaken anders écht niet hetzelfde.
Daarom is het ook een gemuteerde variant van een perzik.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 14:25
Verwijderd
Citaat:
Ik was 21 toen ik voor het eerst op internet zat
Jij bent ook oud.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 18:25
Verwijderd
Ik zie het net pas van Kazet
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 19:58
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Vandaag kwam ik erachter dat ze in series echt niet alleen dure kleding dragen.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 10:55
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Dat een groot 'wij verkopen alles'warenhuis geen blistex en geen nagelvijl verkoopt ..
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 13:07
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
ik kwam er pas heel laat achter dat auto's niet zelf de route wisten, maar dat mijn vader op een knopje drukte waardoor de lichten gingen knipperen
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 14:08
Verwijderd
Citaat:
Daarom is het ook een gemuteerde variant van een perzik.
Maar je zegt dat er buiten de andere schil geen wezenlijk verschil tussen een nectarine en een perzik zit, maar nou lijkt me de smaak toch wel het állerwezenlijkste verschil, niet?
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 14:13
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
De nectarine of nectarijn is een mutant van de perzik (Prunus persica) met een gladde en glanzende schil. Behoudens de schil, bestaat er geen wezenlijk verschil tussen perziken en nectarines. Een nectarine is dus geen kruising tussen een perzik en een pruim, zoals soms wordt verondersteld.

teenage mutant ninja peaches
teenage mutant ninja peaches
teenage mutant ninja peaches
Heroes in a fuzzless skin
nectarine power!
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 14:19
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat het Komijnenkaas en roggebrood is, en dat dat op granen en zaden slaat en niet op de konijnen en roggen die in de kaas en het brood verwerkt zijn. (ik vroeg me altijd af waarom roggenbrood niet vissig smaakte... )
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 17:28
Verwijderd
Citaat:
Maar je zegt dat er buiten de andere schil geen wezenlijk verschil tussen een nectarine en een perzik zit, maar nou lijkt me de smaak toch wel het állerwezenlijkste verschil, niet?
Pr0xy zei dat, niet ik. Maar ik snap wat je bedoelt, en ja, je hebt wel een punt.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 20:41
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
De nectarine of nectarijn is een mutant van de perzik (Prunus persica) met een gladde en glanzende schil. Behoudens de schil, bestaat er geen wezenlijk verschil tussen perziken en nectarines. Een nectarine is dus geen kruising tussen een perzik en een pruim, zoals soms wordt verondersteld.
This fruit is a crossbreeding of peach and plum. Fresh fruits are used for Cobblers and Claret Cups/ punch, but you can also get it as juice and syrup.
http://www.ecocktail.org/en/datenban...ossar/N0.shtml

Goed misschien klopt het niet. Ik heb geen waarheidsgehalte-in-vrucht-gerelateerde-feitjes-detector.
Met je roloog.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 20:51
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
This fruit is a crossbreeding of peach and plum. Fresh fruits are used for Cobblers and Claret Cups/ punch, but you can also get it as juice and syrup.
http://www.ecocktail.org/en/datenban...ossar/N0.shtml

Goed misschien klopt het niet. Ik heb geen waarheidsgehalte-in-vrucht-gerelateerde-feitjes-detector.
Met je roloog.
Ik moest lachen.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 20:52
Verwijderd
Er werd heel lang gedacht dat een nectarine een kruising tussen een pruim en een perzik was, maar genetisch onderzoek heeft aangetoont dat een nectarine een soort perzik is zonder het harige-gen (En kennelijk zorgt de afwezigheid van dat gen ook voor een iets anders smaak en structuur van het vruchtvlees zelf, want ik vind er echt een groot verschil in zitten.)
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 10:09
Verwijderd
Citaat:
Pr0xy zei dat, niet ik. Maar ik snap wat je bedoelt, en ja, je hebt wel een punt.
Oh sorry, niet op gelet.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 11:08
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
This fruit is a crossbreeding of peach and plum. Fresh fruits are used for Cobblers and Claret Cups/ punch, but you can also get it as juice and syrup.
http://www.ecocktail.org/en/datenban...ossar/N0.shtml

Goed misschien klopt het niet. Ik heb geen waarheidsgehalte-in-vrucht-gerelateerde-feitjes-detector.
Met je roloog.


Citaat:
with nectarines often erroneously believed to be a crossbreed between peaches and plums, or a "peach with a plum skin", they belong to the same species as peaches. Several genetic studies [1] have concluded in fact that nectarines are created due to a recessive gene
Bron: wikipedia
ok, wikipedia heeft niet altijd gelijk, maar in dit geval linkt zij naar een site die gaat over het wetenschappelijk onderzoek hierover. Let's check that out shall we?
Citaat:
Dr. Claron O. Hesse, professor of pomology, University of California, says: "The breeding behavior of the pubescence character has been elucidated for many years. In 1906, Rivers reported that the lack of pubescence of the nectarine behaved as a simple recessive factor in breeding tests. Blake and Conners verified this observation and designated the recessive allele n (an allele is one or two or more genes which can occupy a particular locus on a chromosome) so that all nectarines are of the genetic constitution nn. The presence of the dominant allele, as in NN or Nn, results in the fruit being pubescent, that is, a peach. The nectarine character was thereby demonstrated to be a simple genetic variant of the peach, and to transmit in the normal manner predicted by Mendelian genetics.
Nounounou, die biologen kunnen wel prachtig kleppen zeg, als jij t simpel kan vertalen, be my guest
(kazet?)

Maareh..
Citaat:
The problem of peach and nectarine is an old one, and engaged the attention of Charles Darwin and many others after him.
dus laten we stoppen met kibbelen, dat kunnen we beter over laten aan de Biologen

al met al waar zijn we mee bezig, boeit het op een nectarine een kruising tussen een pruim en perzik of een mutatie v.d perzik is?
Er is oorlog in deze wereld en hongerige kindertjes en dieren die genadeloos worden afgeslacht en een ozonlaag die langzaam kapot gaat etc. etc. blablablabla
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 12:27
Verwijderd
Ik kwam er pas op mijn 17e ofzo achter (na een jaar of 6 gitaarles) dat de akkoorden A, B, C etc toch wel degelijk in alfabetische volgorde waren. Dat had me een hoop moeite gescheeld als mijn docent me dat gewoon even had uitgelegd... ik dacht dat het gewoon willekeurig was namelijk.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 12:44
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
al met al waar zijn we mee bezig, boeit het op een nectarine een kruising tussen een pruim en perzik of een mutatie v.d perzik is?
Er is oorlog in deze wereld en hongerige kindertjes en dieren die genadeloos worden afgeslacht en een ozonlaag die langzaam kapot gaat etc. etc. blablablabla
Zullen we voortaan elke discussie met die zin afkappen?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 12:44
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 12:46
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
Zullen we voortaan elke discussie met die zin afkappen?
wel als t een discussie is over de origine van een stuk fruit die uitloopt op een wellus-nietus punt
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 12:47
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Ik vond het best interessant.
Afrika krijgt veel te veel aandacht.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 13:38
PardonJaPaarden
Avatar van PardonJaPaarden
PardonJaPaarden is offline
Ik kwam er gisteren achter dat Florence en Firenze een en dezelfde stad zijn.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 13:45
Verwijderd
Dat je hals aan de voorkant zit en je nek aan de achterkant ipv andersom
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 13:47
Verwijderd
Oh en heel veel afkortingdingen die men hier op het forum gebruikt, in het begin snap ik dan niet wat mensen bedoelen. Maar ik leer nog steeds bij
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 13:49
Verwijderd
ik weet wat wtf, ftw, omg, qft, imo, tmi enzo betekenen. daarna houdt het volgens mij ook wel op...
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 13:50
Verwijderd
Citaat:
ik weet wat wtf, ftw, omg, qft, imo, tmi enzo betekenen. daarna houdt het volgens mij ook wel op...
ja maar bijv ffs laatst. En over stfu heb ik ook moeten nadenken. En ;x
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 13:51
Verwijderd
ow... leg die eens uit aan mij. want ik kan wel gokken, maar misschien is dat wel gewoon niks
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 13:53
Verwijderd
for fucks sake en shut the fuck up.

oh en ;x is een knipoogkusje
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 13:55
Verwijderd
wat stom om daar afkortingen voor te hebben
ik vind het leuk om dat soort dingen juist uit te schrijven en zo vaak gebruik ik het ook niet.

;x vind ik gewoon stom
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 13:58
Verwijderd
Ja ik betrap mezelf erop dat ik het tegenwoordig ook wel gebruik
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 14:01
Verwijderd
Ik heb 'm gebruikt terwijl ik niet eens wist wat het precies betekende, gewoon omdat iederen het deed!

Dat is pas erg.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 14:27
Verwijderd
Citaat:
This fruit is a crossbreeding of peach and plum. Fresh fruits are used for Cobblers and Claret Cups/ punch, but you can also get it as juice and syrup.
http://www.ecocktail.org/en/datenban...ossar/N0.shtml

Goed misschien klopt het niet. Ik heb geen waarheidsgehalte-in-vrucht-gerelateerde-feitjes-detector.
Met je roloog.
Maar lieverd, je weet toch dat Wikipedia de enige betrouwbare bron op het internet is?
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 14:37
Verwijderd
Citaat:
Dat je hals aan de voorkant zit en je nek aan de achterkant ipv andersom
Ik noem het hele ding ook vaak gewoon 'nek', dus zowel voor- als achterkant. Dat is toch niet fout? Maar als ik het puur over de voorkant heb, dan is het een hals
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 15:07
Verwijderd
Het hele ding zal idd wel gewoon 'nek' zijn ja, maar ik bedoelde specifiek de voorkant
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 15:10
Knabbelgebäck
Avatar van Knabbelgebäck
Knabbelgebäck is offline
Dat DarkSide me voor de gek wil houden en zeggen dat ik een hallo-topic moet openen. Men weet dat daar binnen no time een slotje op komt, lees het beleid maar.

Citaat:
Nieuwe leden hebben geen welkomsttopics nodig, je leert iemand vanzelf kennen d.m.v. zijn of haar replies op het forum.
__________________
Hmmm... Salzstangen zijn het beste knabbelgebäck!
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 15:11
Verwijderd
Citaat:
Dat DarkSide me voor de gek wil houden en zeggen dat ik een hallo-topic moet openen. Men weet dat daar binnen no time een slotje op komt, lees het beleid maar.
Brave n00b! Altijd eerst even het beleid lezen.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 15:12
Knabbelgebäck
Avatar van Knabbelgebäck
Knabbelgebäck is offline
__________________
Hmmm... Salzstangen zijn het beste knabbelgebäck!
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 15:21
Suey
Suey is offline
Nou toen ik nog heel klein was dacht ik altijd dat als iemand een arm of been ofzo had gebroken dat de arm of het been er dan helemaal af was.

En ik kwam er ook vrij laat achter dat als je met mes en vork eet je je mes eigenlijk in je schrijfhand moet houden (Ik doe alles met links behalve dat dus).

En ook wist ik in het begin niet dat je op een knopje moet drukken in de bus.

Dat bij dameskleding de revers rechts over links zit en bij herenkleding links over rechts.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 15:22
Verwijderd
Citaat:
Nou toen ik nog heel klein was dacht ik altijd dat als iemand een arm of been ofzo had gebroken dat de arm of het been er dan helemaal af was.
Maar dat denken alle kleine kindjes toch?
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 15:23
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Dat zoenen leuk is.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 15:24
Verwijderd
Citaat:
Dat zoenen leuk is.
Gadver, jakkie!!! Zoenen is vie-hies!
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 15:27
Suey
Suey is offline
Citaat:
Maar dat denken alle kleine kindjes toch?
Weet ik niet, ik dacht dat ik de enige was. Of ik kwam er gewoon erg laat achter dat het toch niet zo was.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 17:02
Verwijderd
Citaat:
ik weet wat wtf, ftw, omg, qft, imo, tmi enzo betekenen. daarna houdt het volgens mij ook wel op...
wat is tmi?
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 17:05
Verwijderd
Too much information.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 17:25
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Schaf tmi af de woorden too much information pwnen die stomme afkorting
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 17:27
Verwijderd
Citaat:
Schaf tmi af de woorden too much information pwnen die stomme afkorting
Jamaar dan moeten we ook invoeren verplicht kusje te zeggen ipv ;x
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:15.