Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-10-2007, 16:54
24/7
Avatar van 24/7
24/7 is offline
Ivm met een artistiek projectje voor school zou ik graag een aantal persoonlijke dingen weten waar jullie erg verdrietig van kunnen worden. Wat zou je echt niet willen dat jou overkwam. Het moet betrekking op jezelf hebben... (Dus niet: ik wordt verdrietig als ik een Unicef reclame zie.)

Owhh ennuh.... try to be original.... ik was ook verdrietig toen mijn goudvis doodging. (14 jaar geleden... heb m zelfs nog begraven in de tuin toen )

Heel erg bedankt voor jullie hulp!
__________________
~*~ There are only 2 people I trust, one is me... the other is not you ~*~
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-10-2007, 16:56
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
ik wordt
Ik word erg verdrietig als ik dit zie.

Even serieus: ik zou erg verdrietig worden als ik niet een natuurkundige word over een paar jaar.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 17:01
Verwijderd
Als je dan over begrafenissen begint: mijn kat is net dood, dat vond ik behoorlijk afschuwelijk.
Ik word verdrietig als ik mensen verkeerd inschat. Dat je veel energie in (potentiële) vrienschappen steekt en er dan later achter komt dat het verschrikkelijke mensen zijn.
Nog erger vind ik het als mijn vader (en mijn moeder in mindere mate) terecht boos op me is. Dan voel ik me zó afgewezen (terwijl hij me nooit echt af zou wijzen).
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 17:01
24/7
Avatar van 24/7
24/7 is offline
@Darkiekurd
Op zich wel een mooie.... flinke uitdaging, dat wel... hoe ga je zoiets in een project verwerken. Hij staat wel genoteerd Ben bang dat het uiteindelijk nog een lastige keuze gaat worden. Overal kan je wel een mooi verhaal van maken, maar het lastige is om een verhaal in één beeld (digital painting) in dit geval te verwerken.
__________________
~*~ There are only 2 people I trust, one is me... the other is not you ~*~
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 17:03
24/7
Avatar van 24/7
24/7 is offline
Citaat:
Nog erger vind ik het als mijn vader (en mijn moeder in mindere mate) terecht boos op me is. Dan voel ik me zó afgewezen (terwijl hij me nooit echt af zou wijzen).
Hmmm ook al zo'n mooie.... doet me gelijk denken aan de zin "Nee, papa is niet boos, papa is teleurgesteld." haha die komt altijd pas echt hard aan.
__________________
~*~ There are only 2 people I trust, one is me... the other is not you ~*~
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 17:42
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Hmmm ook al zo'n mooie.... doet me gelijk denken aan de zin "Nee, papa is niet boos, papa is teleurgesteld." haha die komt altijd pas echt hard aan.
"ik ben niet teleurgesteld. Ik had zelf beter moeten weten."

Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 19:28
Verwijderd
"Papa is niet teleurgesteld, papa vraagt zich alleen af waarom hij jou ooit geboren heeft laten worden."

Niet dat mijn vader zoiets ooit tegen me gezegd heeft, maar als we dan toch met overtreffende formuleringen bezig zijn
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 19:31
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
*post om te onthouden dat ik hier ga posten*
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 19:32
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Worden zoals jullie
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 19:51
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
"Papa is niet teleurgesteld, papa vraagt zich alleen af waarom hij jou ooit geboren heeft laten worden."

Niet dat mijn vader zoiets ooit tegen me gezegd heeft, maar als we dan toch met overtreffende formuleringen bezig zijn
"papa is niet teleurgesteld in jou, maar in je moeder. Ze had nooit met de pil moeten stoppen."
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 19:52
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
En het ergste wat er zou kunnen gebeuren is dat iemand van wie ik heel veel hou, dus mijn ouders of mijn vriendje, hun leven voor me zouden geven. Waarschijnlijk zou ik daarna een tijdje het liefst alleen dood willen, maar als ik zelfmoord pleeg zijn ze voor niets voor me gestorven. En als ik per ongeluk dood zou gaan ook, dus ik zou echt op mijn tenen gaan leven.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 19:55
Promillage
Avatar van Promillage
Promillage is offline
Ik kan erg verdrietig worden van hongerige kindjes in Afrika en ik zou mezelf verhangen mocht ik ooit als Oprah worden.
__________________
Speak softly and carry a big stick
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 20:36
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Voor altijd alleen zijn, denk ik. Of mezelf in de steek laten/verloochenen.
En ik wordt heel erg panisch van de gedachte dat iemand in mijn omgeving of ikzelf ernstig ziek zou kunnen worden, omdat je je daar niet echt tegen kan wapenen/voorbereiden.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 20:40
Verwijderd
Citaat:
Ik kan erg verdrietig worden van hongerige kindjes in Afrika en ik zou mezelf verhangen mocht ik ooit als Oprah worden.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 20:59
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Waarom alleen de koters in Afrika?
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2007, 23:50
Bonga
Avatar van Bonga
Bonga is offline
Citaat:
Waarom alleen de koters in Afrika?
positieve discriminatie
__________________
"Ňf het is zijn broer Bonga, de dappere buffeljager..."
Met citaat reageren
Oud 14-10-2007, 00:00
PV
PV is offline
in een auto in een kanaal terechtkomen of je huis in de fik en geen weg naar buiten weten.
of helemaal in de put met geen huis, geen geld, geen werk, geen familie, geen vrienden, helemaal niks, dat lijkt me ook behoorlijk erg
Met citaat reageren
Oud 14-10-2007, 00:06
Verwijderd
vastzitten onder water

dat je het eeuwige leven hebt

iemand vermoorden, per ongeluk of expres
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-10-2007, 00:10
Verwijderd
als het per ongeluk is, is het dan niet doden ipv vermoorden?
Met citaat reageren
Oud 14-10-2007, 00:18
Verwijderd
Ruzies binnen de familie maken me verdrietig en verder maakt een hoop wereldproblematiek me daadwerkelijk intens verdrietig.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2007, 05:38
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Ik word verdrietig als ik weer zal terugvallen in mijn 12 jarige depressie die op de middelbare school is begonnen en waar ik pas zeer recent uit ben gekomen.

Hierop aansluitende kan ik dus melden dat ik verdrietig word als ik wederom een jaar lang alleen (lees: single) ben op deze planeet en geen liefde ontvang v/d andere sexe. Tevens word ik verdrietig v/d status waarin mijn leven zich momenteel bevind. Ja ik ben me ervan bewust van het feit dat ik mij momenteel in een erg goeie status bevind. Maar waar ik nu zit is tijdelijk, en graag zou ik verder groeien in mijn leven.

Tevens zou ik er in theorie erg verdrietig van worden als mijn familie iets negatiefs zou overkomen....
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2007, 10:48
Verwijderd
De vader van een vriendin van mij heeft kanker en de dokters geven hem hooguit twee jaar. Waarvan er nu al een half jaar op is. Daar word ik uberhaupt al verdrietig van, maar het idee dat het míjn vader zou zijn, of iemand anders van wie ik hou, vind ik nog net weer een graadje erger.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2007, 11:10
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik word verdrietig als andere mensen heel erg verdrietig zijn om een bepaalde reden en dat ze veel pijn en verdriet hebben enzo. ;x En dat je dan ook niets kunt doen om de pijn en het verdriet weg te nemen.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 14-10-2007, 11:23
Verwijderd
Citaat:
als het per ongeluk is, is het dan niet doden ipv vermoorden?
je snapte m'n punt, das t belangrijkste toch?
Met citaat reageren
Oud 14-10-2007, 22:03
Verwijderd
ik word verdrietig van kleine dingen die onopgemerkt blijven en vergankelijk zijn. zoals een heel klein bloemetje, midden op een drukke straat, die heel dapper daar toch is gaan groeien. of een vogeltje dat een veel te groot takje probeert mee te krijgen naar zijn nestje. vlinders maken me heel blij, maar ook heel verdrietig, omdat ik weet dat de meesten niet zo lang leven. een prachtige graffiti piece, die overgesprayed is door debielen met lelijke tags. een vrouw die haar stoep en die van de buren veegt. voetstappen in de sneeuw. maagdelijke sneeuw. die zal nooit wit blijven, maar vertrapt worden, vuil en modderig worden en uiteindelijk wegsmelten. dat soort dingen maken mij verdrietig.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-10-2007, 00:59
Verwijderd
Ik was deze week enorm verdrietig omdat mijn kat erg ziek was. Ik was vreselijk bang dat hij zou overlijden en heb daar ook wel flink van wakker gelegen. (aan een kat hecht ik persoonlijk meer waarde dan aan een goudvis )

En één van mijn worst nightmares is om opeens opgebeld te worden met de mededeling dat mijn man een ernstig ongeluk heeft gehad of aangevallen is op zijn werk en dat ik snel moet komen om afscheid van hem te nemen.
Of dat überhaupt een geliefde van me overlijd.
En überhaupt mijn man verliezen, op welke manier dan ook.
Of zelf aangevallen worden op mijn werk met heftige gevolgen

Of niet zwanger kunnen worden.

(Bruut) verkracht worden

Een terminale ziekte krijgen

Brand in mijn huis
Zowieso brand ergens als ik in die ruimte zit

Een zodanig ernstige psychiatrische stoornis krijgen dat ik niet meer normaal functioneren kan

Er zijn zoveel dingen die ik verschrikkelijk zou vinden.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 01:02
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Ik zou heel erg verdrietig worden als door een ongeluk mijn piemel zou moeten worden geamputeerd

zelfs al kreeg ik een nieuwe, ik wil mijn huidige houden, we hebben samen al zoveel meegemaakt
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 02:06
Verwijderd
Al die herinneringen...


Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 02:13
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
Al die herinneringen...


de hoogtepunten van zijn carriere ;x
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 09:56
Verwijderd
Dat mijn zoontje iets overkomt.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 10:34
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
* De mensen van wie ik veel houd verliezen
* Verkracht worden
* Onvruchtbaar zijn

Hmm... so much voor orgineel
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 11:24
Verwijderd
Ik denk dat ik wel tamelijk verdrietig zou worden als mijn hele familie uitgemoord zou worden en ik voor de rest van mijn leven vastgebonden in een stoel gemarteld zou worden door een soort machine die met kaasschaven en zout wonden maakt, terwijl ik moet toekijken hoe mijn vriendin ieder uur door een andere dikke vent verkracht wordt.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 11:26
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat ik wel tamelijk verdrietig zou worden als mijn hele familie uitgemoord zou worden en ik voor de rest van mijn leven vastgebonden in een stoel gemarteld zou worden door een soort machine die met kaasschaven en zout wonden maakt, terwijl ik moet toekijken hoe mijn vriendin ieder uur door een andere dikke vent verkracht wordt.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 11:46
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat ik wel tamelijk verdrietig zou worden als mijn hele familie uitgemoord zou worden en ik voor de rest van mijn leven vastgebonden in een stoel gemarteld zou worden door een soort machine die met kaasschaven en zout wonden maakt, terwijl ik moet toekijken hoe mijn vriendin ieder uur door een andere dikke vent verkracht wordt.
Een andere dikke vent dan de dikke vent door wie ze normaal verkracht wordt?
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 11:54
Verwijderd
Citaat:
Een andere dikke vent dan de dikke vent door wie ze normaal verkracht wordt?
Ik ben niet dik en ze doet geheel vrijwillig mee.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 12:00
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Reactie van Morgan kwam voort uit het feit dat je het woordje 'of' vergeten was.

'...toekijken hoe mijn vriendin ieder uur door een andere dikke vent verkracht wordt.'
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-10-2007, 13:15
sirtommy
sirtommy is offline
Verliesen van f***enoord, is het hele jaar naar de klote nog erger dan degraderen... (ben ajax fan)... daar wordt ik verdrietig van
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 13:28
Verwijderd
Citaat:
Reactie van Morgan kwam voort uit het feit dat je het woordje 'of' vergeten was.

'...toekijken hoe mijn vriendin ieder uur door een andere dikke vent verkracht wordt.'
Nee, ik bedoelde: iedere keer een andere vent.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 13:50
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Verliesen van f***enoord, is het hele jaar naar de klote nog erger dan degraderen... (ben ajax fan)... daar wordt ik verdrietig van



Dit is toch wel de domste post ooit. Omdat ik zo aardig ben zet ik er even wat wiskunde in zodat het niveau iets omhoog gaat.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 14:50
Verwijderd
Citaat:
Dit is toch wel de domste post ooit. Omdat ik zo aardig ben zet ik er even wat wiskunde in zodat het niveau iets omhoog gaat.
<3
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 15:00
Verwijderd
Dat ik over een jaar of 20 terugkijk en moet constateren dat mijn gehele leven een aaneenschakeling van gemiste kansen was.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 16:56
Verwijderd
Citaat:
Dit is toch wel de domste post ooit. Omdat ik zo aardig ben zet ik er even wat wiskunde in zodat het niveau iets omhoog gaat.
Aha, relativistische Schrödinger-vergelijking?
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 18:05
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Nee, ik bedoelde: iedere keer een andere vent.
Ah, ik snap t.
Is dat trouwens erger dan elke keer door dezelfde vent?
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 20:13
Verwijderd
Citaat:
Ah, ik snap t.
Is dat trouwens erger dan elke keer door dezelfde vent?
Geen idee, ik heb eigenlijk weinig behoefte dat empirisch te testen. Maar dat zou ook problemen opleveren met de ceteris-paribusclausule natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 21:05
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Aha, relativistische Schrödinger-vergelijking?
Dirac equation.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 21:14
Verwijderd
Citaat:
Dirac equation.
Ja, dat bedoelde ik.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 21:18
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
Dit is toch wel de domste post ooit. Omdat ik zo aardig ben zet ik er even wat wiskunde in zodat het niveau iets omhoog gaat.



Ontopic: Dat ik een ziekte heb waardoor iedereen die binnen 4 meter bij me in de buurt komt meteen dood neervalt. (of gewoon voeten die dusdanig stinken dat ze hetzelfde resultaat bereiken)
Dat zou ik vreselijk vinden
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 21:19
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Maar bij het laatste kun je tenminste nog gaan denken aan sokken en douchen enzo.
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 21:20
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
Maar bij het laatste kun je tenminste nog gaan denken aan sokken en douchen enzo.
ik bedoel dat het al helemaal ingebakken zit, en niet meer weggaat en overal doorheen penetreert
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 21:58
Verwijderd
Citaat:
Nee, ik bedoelde: iedere keer een andere vent.
Mag ik ook mee doen? Ik ben ook dik namelijk.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat een saaip #1825
Lorelei
500 11-05-2013 15:34
De Kantine Ctrl + V #68 of 69, dat is de vraag
PixelDansje
500 04-04-2008 23:18
Muziek Dump de playlist
mmuddy
83 17-06-2004 00:06
Muziek Welke muziek heb jij?
AXE
66 18-07-2003 15:08
Verhalen & Gedichten [verhaal] Gundam Wing fanfic "Beauty"
Monochrome
3 22-02-2003 07:23
Muziek help me.......
sweety sabine
9 20-12-2002 19:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:59.