Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-07-2002, 16:56
The Chameleon
Avatar van The Chameleon
The Chameleon is offline
Hier heb ik op dit forum nog maar weinig over gehoord...

Het is bekend dat meisjes meerdere orgasmen (of orgasmes, wat jij wil) achter elkaar kunnen krijgen. Maar hoe zit dat met de jongens? Hebben jullie dat wel eens geprobeerd/gehad etc?

Zo ja... wat is je 'record'?
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 17:00
youriw
Avatar van youriw
youriw is offline
ik denk dat ik vrij normaal ben met twee keer in een kwartiertje ofzo, geen wekker bij gehad. dus sex, kwartiertje wachten (plassen, drinken, douchen, frunniken, spelen met haar) en toen nog een keertje ... niks bijzonders denk ik
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 17:11
-Meisje-
Avatar van -Meisje-
-Meisje- is offline
Euh... men vriend 3x in een half uurtje ofzo....
En hij kan zekere meerdere keren op een dag
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 17:42
Oen
Avatar van Oen
Oen is offline
Citaat:
youriw schreef:
plassen, drinken, douchen, frunniken, spelen met haar

Knap als je dit in een kwartiertje kan doen. Maar als ik echt zou willen lukt het me ook wel, stel het altijd uit.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 17:45
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
ik kan echt geen 2 keer in een kwartier. 5 keer per nacht heb ik wel eens gehaald. Alleen komt er op het eind geen drupke meer uit, alleen het gevoel is er nog wel.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 17:49
youriw
Avatar van youriw
youriw is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
ik kan echt geen 2 keer in een kwartier. 5 keer per nacht heb ik wel eens gehaald. Alleen komt er op het eind geen drupke meer uit, alleen het gevoel is er nog wel.
en de volgende dag ... auw ...
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 17:51
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
youriw schreef:

en de volgende dag ... auw ...
dat klopt helemaal.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 17:53
Whuzz
Avatar van Whuzz
Whuzz is offline
Wat bij vrouwen wordt bedoeld met meervoudige orgasmen is meestal het krijgen van een x aantal orgasmes direct achter elkaar, dus geen pauze ertussen, of hoogstens 2 minuten ofzo...
Voor zover ik weet gebeurt dit niet of nauwelijks bij mannen, die hebben meestal een tijdje (varierend van een kwartiertje tot ruim een uur of meer) nodig om even 'op adem' te komen.
__________________
Check mijn wietplantjes! :D [ http://www.growyourownshit.com/users/Whuzz ]
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 17:54
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Whuzz schreef:
Wat bij vrouwen wordt bedoeld met meervoudige orgasmen is meestal het krijgen van een x aantal orgasmes direct achter elkaar, dus geen pauze ertussen, of hoogstens 2 minuten ofzo...
Voor zover ik weet gebeurt dit niet of nauwelijks bij mannen, die hebben meestal een tijdje (varierend van een kwartiertje tot ruim een uur of meer) nodig om even 'op adem' te komen.
ja goed, das een foutje in de titel. Het gaat er hier om hoe vaak je achter elkaar kunt klaarkomen.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 18:07
youriw
Avatar van youriw
youriw is offline
Citaat:
Whuzz schreef:
Wat bij vrouwen wordt bedoeld met meervoudige orgasmen is meestal het krijgen van een x aantal orgasmes direct achter elkaar, dus geen pauze ertussen, of hoogstens 2 minuten ofzo...
Voor zover ik weet gebeurt dit niet of nauwelijks bij mannen, die hebben meestal een tijdje (varierend van een kwartiertje tot ruim een uur of meer) nodig om even 'op adem' te komen.
da's helemaal waar ... maar dat noem je dan toch 1 orgasme? jongens komen altijd 1 keer klaar en moeten dan wachten ... is bij meisjes ook wel zo ... of het een multiple orgasme is of niet, daarna heel efkes wachten
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 18:38
Obli
Avatar van Obli
Obli is offline
Ik heb meestal effe een pauze nodig van 5 a 10 minuten voor ik weer een keer kan komen
__________________
For one moment, I wish you'd hold your stage with no feelings at all. Open minded, I'm sure I used to be so free...
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 22:19
Verwijderd
Nou meer dan 3 keer klaarkomen lukt me dus niet hoor. Dus 3 is het max. Ja meer lukt me wel maar dan heb ik alleen nog een beetje het klaarkom gevoel, maar er komt niks meer uit ofzo. Ik ben dan echt leeg.

Dus.. ja 3 keer in een halfuurtje.. lukt nog wel maar meer niet
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 22:24
Field
Field is offline
kep meestal al na 1x zoiets van....hmm oke.....truste
__________________
You can save everything on alcohol, except secrets.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 22:27
Whuzz
Avatar van Whuzz
Whuzz is offline
Citaat:
youriw schreef:

da's helemaal waar ... maar dat noem je dan toch 1 orgasme? jongens komen altijd 1 keer klaar en moeten dan wachten ... is bij meisjes ook wel zo ... of het een multiple orgasme is of niet, daarna heel efkes wachten
Nee, het zijn dan wel degelijk meerdere orgasmes. Mijn (sinds een week) ex-vriendin kan tijdens 1 vrijpartij makkelijk 5 of meer keer klaarkomen. De eerste keer 'moet' meestal door beffen of vingeren gebeuren, de keren daarna kan ook tijdens penetratie. Dus tijdens de penetratie komt ze meerdere keren klaar, met telkens een minuutje of wat ertussen, soms snel achter elkaar, soms wat langere tussenpozen.
__________________
Check mijn wietplantjes! :D [ http://www.growyourownshit.com/users/Whuzz ]
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 22:32
Verwijderd
Citaat:
Field schreef:
kep meestal al na 1x zoiets van....hmm oke.....truste
Serieus? lijkt me een beetje lullig voor haar.
Ja het is normaal dat je naar een orgasme een beetje slaperig bent. Ik ga dan gewoon effe rechtop zitten en dat slaperig gevoel is weer weg en voel me weer fit. En dan kan ik weer verder
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 23:09
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ehm....een keer verveelde ik me zo dat ik me iets van 10x heb bevredigd in een dag (van 11:00 tot 23:00 ofzo)......
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 23:14
Rerisen Phoenix
Avatar van Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
Ik heb dit wel eens gedaan ja...

Eerst lekker bezig... en dan direct door... - dus na de zaadlozing door blijven gaan tot de volgende. nja, de eerste 1 of 2 minuten voelt het echt niet lekker aan... - en mijn lul ging ook zeer doen... maar ondanks dat had ik zo'n 5 minuten na de vorige weer 1. Orgasme was echter wel minder dan vorige, vooral omdat alles erg ongemakkelijk voelde.

waarom ik dit deed? -2 redenen
1) Kijken of dat goed lukt
2) Kijken hoe sterk ik ben (om behoefte om te stoppen en pijn & ongemak te onderdrukken)
__________________
Ik denk meer dan jij dus ik besta meer dan jij.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 07:51
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Na een keer of vier ben ik toch wel aardig 'leeg'. Paar uurtjes rusten, dan lukt het nog wel twee keer.

Absolute record staat op zeven keer op één dag, maar toen verveelden we ons nogal.
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 08:40
Jip
Avatar van Jip
Jip is offline
Citaat:
Rerisen Phoenix schreef:




waarom ik dit deed? -2 redenen

2) Kijken hoe sterk ik ben (om behoefte om te stoppen en pijn & ongemak te onderdrukken)

genot gaat voorop toch? Dan snap ik niet dat je pijn wil onderdrukken, omdat je dan waarschijnlijk "beter" bent.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 09:49
Choke
Avatar van Choke
Choke is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:


dat klopt helemaal.
yea
__________________
Je leeft maar 1 keer
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 19:37
The Chameleon
Avatar van The Chameleon
The Chameleon is offline
Citaat:
Unexplained schreef:
Absolute record staat op zeven keer op één dag, maar toen verveelden we ons nogal.
Volgens mij verveelden jullie je toen helemaaaaaal niet
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 19:58
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Het kan ook helemaal niet snel achter elkaar, door de zogenaamde post-orgasmische periode. Zoek maar eens op, daarin heeft iemand helemaal geen zin in seks (ook al denk je van wel, het lichaam wil dan niet meer). Na een tijdje (tien minuten, kwartier) is dat over.

Is wel een trucje voor. Als je de plasbuis dichtdrukt als je het sperma voelt komen voel je nog wel je orgasme, maar er komt gewoon geen sperma vrij. Het sperma wordt afgebroken als afvalstoffen door het lichaam en de post-orgasmische periode vervalt. Zo kan je als jongen tóch heel snel achter elkaar klaarkomen. (Mocht dat je doel zijn. )
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 20:05
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
-Meisje- schreef:
Euh... men vriend 3x in een half uurtje ofzo....
En hij kan zekere meerdere keren op een dag
Mijn vriend is echt absurd.. het is zegmaar een uitzondering als hij maar één keertje komt.. T lijkt me zelfs saai om seks te hebben met een jongen die maar 1 keer komt en dat dan zn lul weer gaat hangen..

*lult teveel*
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 20:19
Rerisen Phoenix
Avatar van Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
Citaat:
Dminor schreef:
Het kan ook helemaal niet snel achter elkaar, door de zogenaamde post-orgasmische periode. Zoek maar eens op, daarin heeft iemand helemaal geen zin in seks (ook al denk je van wel, het lichaam wil dan niet meer). Na een tijdje (tien minuten, kwartier) is dat over.

Is wel een trucje voor. Als je de plasbuis dichtdrukt als je het sperma voelt komen voel je nog wel je orgasme, maar er komt gewoon geen sperma vrij. Het sperma wordt afgebroken als afvalstoffen door het lichaam en de post-orgasmische periode vervalt. Zo kan je als jongen tóch heel snel achter elkaar klaarkomen. (Mocht dat je doel zijn. )
Ik had er idd absoluut geen zin in maar ik wou ut ff proberen

Ik merk ook dat ik na orgasme nooit zin heb in iets seksueels van aard en vaak zelfs niks emotioneels van aard. <== is kewl
__________________
Ik denk meer dan jij dus ik besta meer dan jij.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 09:44
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Dminor schreef:
Het kan ook helemaal niet snel achter elkaar, door de zogenaamde post-orgasmische periode. Zoek maar eens op, daarin heeft iemand helemaal geen zin in seks (ook al denk je van wel, het lichaam wil dan niet meer). Na een tijdje (tien minuten, kwartier) is dat over.

Is wel een trucje voor. Als je de plasbuis dichtdrukt als je het sperma voelt komen voel je nog wel je orgasme, maar er komt gewoon geen sperma vrij. Het sperma wordt afgebroken als afvalstoffen door het lichaam en de post-orgasmische periode vervalt. Zo kan je als jongen tóch heel snel achter elkaar klaarkomen. (Mocht dat je doel zijn. )
Daarmee verneuk je heel veel aan je lijf schijnt....
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 09:41
youriw
Avatar van youriw
youriw is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef:


Daarmee verneuk je heel veel aan je lijf schijnt....
net als met het ophouden van niezen ... is allebei geloof ik niet goed voor je liezen
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 12:04
sofie3
Avatar van sofie3
sofie3 is offline
Ik heb wel eens gehoord van een jongen die het zo vaak na elkaar deed, dat er op het eind bloed uit kwam... maar of ik dat moet geloven?
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 12:29
Verwijderd
Citaat:
sofie3 schreef:
Ik heb wel eens gehoord van een jongen die het zo vaak na elkaar deed, dat er op het eind bloed uit kwam... maar of ik dat moet geloven?
Dat lijkt me een beetje onzin. Ik heb er in iedergeval nog nooit van gehoord.
Maar ik kan het ook mis hebbuh, ik ben geen dokter dus
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 23:22
LM
LM is offline
Citaat:
-Meisje- schreef:
Euh... men vriend 3x in een half uurtje ofzo....
En hij kan zekere meerdere keren op een dag
Dat lukt me dus nooit hé
__________________
Why?
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 23:40
mickael
Avatar van mickael
mickael is offline
5 keer in 2 uur maar de laatste keren met moeite..
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 08:22
Rerisen Phoenix
Avatar van Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
Citaat:
-Meisje- schreef:
Euh... men vriend 3x in een half uurtje ofzo....
En hij kan zekere meerdere keren op een dag
tja... dat kan denk ik nog net maar dan moet jij hem direct na zijn orgasme wel weer vrij snel geil hebben gemaakt zodat hij de volgende aankon.


btw bij meer dan 3x per dag voelt dat getrek echt niet prettig meer... ow. En ik ben geen extreme masturbatiefreak ofzow... die ene keer was gewoon proberen. Ik doe het denk ik zo'n 4 tot 10 keer per week
__________________
Ik denk meer dan jij dus ik besta meer dan jij.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 17:16
TheMANhimselve
TheMANhimselve is offline
Een paar jaartjes gelede toen ik net kennis maakte met de wondere wereld van het aftrekken lukte het mij regelmatig om gewoon na de 1e keer klaarkomen door te gaan zonder te stoppen om vervolgens nog 1 of 2 keer klaar te komen.
Maar da lukt inmiddels al een jaartje of 3 niet meer, want dan zou ik denk ik blaren op mijn lul krijgen...............maar met een tussenstop moet da wel lukken.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 07:17
sofie3
Avatar van sofie3
sofie3 is offline
De conclusie (na raadpleging van mijn vriend, hihi): het is in theorie mogelijk, maar hoe ouder je wordt, hoe minder prettig het is, hoe meer inspanning het vergt en hoe pijnlijker het achteraf wordt.

Volgens mij is het mannelijk lichaam dus zo gebouwd dat het na 1 keertje afgelopen is... (klinkt logisch ook, de voorraad zaadcellen is dan zo goed als op, dus de natuur vindt dat er maar moet gewacht worden met een nieuwe beurt tot er weer zaadcellen zijn aangemaakt).
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 08:01
Rerisen Phoenix
Avatar van Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
tja, mannen zijn eigenlijk gemaakt om te overleven en ondertussen bij zo veel mogelijk verschillende vrouwen een ladinkje te droppen...

Moet je dus niet de hele tijd bij dezelfde bezig zijn.

* de strategie van de man is sinds dat wij jagers-verzamelaars waren wel veranderd; lichaam niet *
__________________
Ik denk meer dan jij dus ik besta meer dan jij.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 20:55
Built to last
Built to last is offline
euh...meerdere keren lukt wel, alleen na de 1e keer en helemaal na de 2e keer heeft mijn l*l er niet echt altijd evenveel zin meer in. dan wil ie wel es halverwege gaan protesteren.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 21:48
a new noise
a new noise is offline
zie ongeveer hier boven ^

ff ter illustratie :
als ik veel zin heb en ik gewoon na de eerste keer door blijf trekken voel ik er toch vaak nog eentje aankomen... maar dies niet zo intens...
__________________
The best thing since canned vegetables.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 21:56
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
-Meisje- schreef:
Euh... men vriend 3x in een half uurtje ofzo....
En hij kan zekere meerdere keren op een dag
dat is geen meervoudig orgasme....
dan moeten ze vrijwel na elkaar komen
__________________
The best thing since canned vegetables.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 01:57
drama
Avatar van drama
drama is offline
meervoudige orgasme?

no way.

ben al enkele tijd impotent na 1 orgasme....
__________________
Ik koop, dus ik besta
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 03:29
ChuCky16_:-)
Avatar van ChuCky16_:-)
ChuCky16_:-) is offline
ik weet echt niet wat jullie probleem is...

nog nooit moeite gehad met meervoudige orgasmes....
nouja handwerk dan he ik ben nog maagd...

mijn record??

niet schrikken: 21 x op een dag....tja je moest wat doen he als je ma niet thuis is en je verveelt je.....

heb ook nog noit last gehad van pijn ofzo..
en de hoeveelheid blijft ongeveer gelijk bij elk orgasme dusse..


greetz chucky....
__________________
mijn nieuwe systeem wordt:AMD XP2200+,GF4-Ti4400 128ddr, 2x dane elec 256 ddrPC2700, asus a7v333, sb audigy 5.1live, maxtor 60gb liquid 7200rpm...:P
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 06:33
sofie3
Avatar van sofie3
sofie3 is offline
Citaat:
ChuCky16_:-) schreef:
en de hoeveelheid blijft ongeveer gelijk bij elk orgasme dusse..
Hmmmm... medisch gezien klopt er hier iets niet Het duurt bijna 48 uur eer de voorraad weer helemaal 100% is bijgevuld!
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 09:14
ChuCky16_:-)
Avatar van ChuCky16_:-)
ChuCky16_:-) is offline
dan ben ik dus echt een uitzondering....

by the why...hoe weet je dat zo precies??ben je arts ofzo??

of lees je doctors boeken ofzo??



chuck
__________________
mijn nieuwe systeem wordt:AMD XP2200+,GF4-Ti4400 128ddr, 2x dane elec 256 ddrPC2700, asus a7v333, sb audigy 5.1live, maxtor 60gb liquid 7200rpm...:P
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 11:10
verbal-violence
Avatar van verbal-violence
verbal-violence is offline
Citaat:
sofie3 schreef:


Hmmmm... medisch gezien klopt er hier iets niet Het duurt bijna 48 uur eer de voorraad weer helemaal 100% is bijgevuld!
lol die jongen weet neit wattie zeggen moet

Je hebt wel gelijk, maar klaarkomen kan ook zonder zaadlozing moe tje wel lang doorgaan voordat je vooraad op is

en voor de topic Klaarkomen is niet alles maar wel lekker. Ik ga gewoon door todat zij minstens 3x is klaargekomen dan pas komenwe samen klaar en als ze daarna nog meer wilt dan kan dat zeker weten wel
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 12:45
WelcomeHome
Avatar van WelcomeHome
WelcomeHome is offline
hooguit 2 keer in een half uur.. de tweede keer overtreft de eerste keer toch al niet meer.. dus waarom nog een derde of vierde keer??
__________________
Hoewel zowel vertrouwenskwestie als pleeborstelfobie vijf lettergrepen tellen, valt de verdere verwantschap tussen deze woorden vies tegen.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 16:16
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
sofie3 schreef:


Hmmmm... medisch gezien klopt er hier iets niet Het duurt bijna 48 uur eer de voorraad weer helemaal 100% is bijgevuld!
of je komt steeds maar een druppeltje klaar.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 23:05
C r Y p S
Avatar van C r Y p S
C r Y p S is offline
Citaat:
sofie3 schreef:


Hmmmm... medisch gezien klopt er hier iets niet Het duurt bijna 48 uur eer de voorraad weer helemaal 100% is bijgevuld!
Ik ben geen expert, maar er is wel een onderscheid tussen de zaadcellen en nog een goedje wat aangemaakt wordt om de zaadcellen in op te lossen (lekker plastisch allemaal). Deze cocktail wordt vlak voor het orgasme gemixt

Wat ik er mee wil zeggen is dat het misschien zo is dat het bijna 48 uur duurt voor de zaadcellen weer helemaal op voorraad zijn, maar misschien dat dat andere goedje in grotere hoeveelheden aanwezig is / meer verspreid over de dag 'naar buiten komt'?
Dat zou een hoop verklaren iig.

Maar btw, 21 keer op een dag...... ik word al moe als ik er aan DENK.
__________________
Waar een weg is wil ik heen.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 08:37
The Chameleon
Avatar van The Chameleon
The Chameleon is offline
Citaat:
sofie3 schreef:


Hmmmm... medisch gezien klopt er hier iets niet Het duurt bijna 48 uur eer de voorraad weer helemaal 100% is bijgevuld!
Medisch gezien klopt dit wel, het zaad is ongeveer 10% van de totale "kwak" je prostaat en zaadblaasjes maken het vocht eromheen aan

De hoeveelheid zal wel verminderen, maar het is niet zo dat je na de 2e keer niks meer eruit krijgt
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:30.