Oud 19-01-2016, 20:07
alexvause
alexvause is offline
volgens mij zijn heel veel ~hetero~ jongens er best voor in om eens iets met een andere jongen te doen, al is het alleen maar gepijpt worden in een dronken bui

is het wáár? hetero jongens doe je verhaal
Met citaat reageren
Oud 19-01-2016, 20:12
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Nee, en anders zijn ze waarschijnlijk minder hetero dan ze beweren.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 19-01-2016, 20:21
aapje88
aapje88 is offline
De echte hetero man zou er nooit aan denken .
Al denk ik zelf dat mensen die met "homo" gepest worden er wel vaak aan denken ...
maar niet durven.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2016, 20:30
alexvause
alexvause is offline
Citaat:
Nee, en anders zijn ze waarschijnlijk minder hetero dan ze beweren.
ik denk dat dat wel mee valt
Met citaat reageren
Oud 19-01-2016, 20:31
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
ik denk dat dat wel mee valt
Hoe vaak moet je een man pijpen om bi/homo te zijn?
Met citaat reageren
Oud 19-01-2016, 20:34
aapje88
aapje88 is offline
Citaat:
Hoe vaak moet je een man pijpen om bi/homo te zijn?

Bi/homo ben je of niet .
Zit in je lichaam dat je van 2 kanten wilt "eten" of alleen maar vrouwen aantrekkelijk vind "seksueel".
Met citaat reageren
Oud 19-01-2016, 20:37
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Bi/homo ben je of niet .
Zit in je lichaam dat je van 2 kanten wilt "eten" of alleen maar vrouwen aantrekkelijk vind "seksueel".
Disclaimer: het is een reactie op en vraag aan topicstarter. Je kunt er niet uit afleiden hoe ik erover denk. Of misschien als je me kent wel
Met citaat reageren
Oud 19-01-2016, 20:40
aapje88
aapje88 is offline
Citaat:
Disclaimer: het is een reactie op en vraag aan topicstarter. Je kunt er niet uit afleiden hoe ik erover denk. Of misschien als je me kent wel

klopt oordeelde te snel sorry hiervoor !
Met citaat reageren
Oud 19-01-2016, 22:38
Sphaxy
Sphaxy is offline
Ik vind mannen helemaal niks, vrouwen vind ik veel mooier. Maar een piemel vindt ik wel aantrekkelijk meer niet.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2016, 06:11
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Nee, en anders zijn ze waarschijnlijk minder hetero dan ze beweren.
Dit idd. Geeft niks als je dat graag wil doen. Maar dan ben je geen hetero.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2016, 06:25
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Ja, dat is waar.

Er zijn heel veel mannen die identificeren als hetero en toch (ooit) seks hebben (gehad) met mannen. Net zoals veel vrouwen na een paar biertjes ook opeens wel benieuwd zijn hoe 't is om met een meisje te zoenen.

De GGD heeft 't zelfs überhaupt niet meer over 'homo's en biseksuele mannen' maar over 'mannen die seks hebben met mannen'. Dan komen er namelijk opeens veel meer mensen opdraven voor de SOA-test.

Of die mensen dan wel 'echt' hetero zijn of niet lijkt me verder geen nuttige discussie. Ik denk namelijk dat de waarde die wij als maatschappij hechten aan 'echt hetero zijn' als onderdeel van mannelijkheid precies is waarom deze mensen zichzelf niet openlijk biseksueel of heteroflexibel willen noemen.

Laatst gewijzigd op 20-01-2016 om 06:31.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2016, 08:43
Verwijderd
De TS gebruikte dan ook niet het woord "hetero" maar "~hetero~" MSN Messenger-style
Met citaat reageren
Oud 22-01-2016, 22:33
alexvause
alexvause is offline
hh
Met citaat reageren
Oud 22-01-2016, 23:38
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
hh
Heil Hitler?
Met citaat reageren
Oud 22-01-2016, 23:50
Verwijderd
Ik hoef daarvoor niet in een dronken bui te zijn hoor
Met citaat reageren
Oud 23-01-2016, 11:40
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Heil Hitler?
Schaam je...
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 23-01-2016, 20:55
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
volgens mij zijn heel veel ~hetero~ jongens er best voor in om eens iets met een andere jongen te doen, al is het alleen maar gepijpt worden in een dronken bui

is het wáár? hetero jongens doe je verhaal

dan heet je bi
Met citaat reageren
Oud 24-01-2016, 21:48
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb de topictitel even aangepast naar iets wat iets zegt over de inhoud van het topic.

Welk label iemand op zichzelf plakt is echt aan die persoon zelf.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2016, 11:18
alexvause
alexvause is offline
Citaat:
Heil Hitler?
hoog houden
Met citaat reageren
Oud 18-02-2016, 22:52
hakblauwezak
hakblauwezak is offline
ik vind dat aapje ongelijk heeft, ik ben 15 jaar en hetero. Maar de laatste tijd ben ik ook wel eens nieuwsgierig naar de penis van mijn vrienden, ik word er dikwijls zelfs geil van, en daar hoef ik niet dronken voor te zijn.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2016, 00:13
MisterShy
Avatar van MisterShy
MisterShy is offline
Citaat:
ik vind dat aapje ongelijk heeft, ik ben 15 jaar en hetero. Maar de laatste tijd ben ik ook wel eens nieuwsgierig naar de penis van mijn vrienden, ik word er dikwijls zelfs geil van, en daar hoef ik niet dronken voor te zijn.
Herkenbaar
Met citaat reageren
Oud 19-02-2016, 00:32
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
ik vind dat aapje ongelijk heeft, ik ben 15 jaar en hetero. Maar de laatste tijd ben ik ook wel eens nieuwsgierig naar de penis van mijn vrienden, ik word er dikwijls zelfs geil van, en daar hoef ik niet dronken voor te zijn.
Je mag jezelf lekker hetero noemen hoor. Net zoals andere mensen je niet zo hetero mogen vinden.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2016, 10:11
Thomazz
Thomazz is offline
Misschien wel, misschien niet, ieder maar voor zich. Kan ook een vorm van nieuwsgierigheid zijn
Als je wilt experimenteren, prima joh, als je het niet wilt doen, ook prima
Ik noem iemand gay/bi als hij ook verliefd kan worden op jongens
Met citaat reageren
Oud 19-02-2016, 10:33
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik noem iemand gay/bi als hij ook verliefd kan worden op jongens
Ik zou wel even definiëren dat die iemand mannelijk moet zijn. Vrouwen die op jongens of mannen verliefd worden zijn niet bepaald homoseksueel
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 19-02-2016, 11:12
Thomazz
Thomazz is offline
Citaat:
Ik zou wel even definiëren dat die iemand mannelijk moet zijn. Vrouwen die op jongens of mannen verliefd worden zijn niet bepaald homoseksueel
Dat is helemaal waar, maar omdat het toch al over jongens ging dacht ik dat ik het niet al te duidelijk hoefde te maken
Met citaat reageren
Oud 21-02-2016, 14:45
Verwijderd
Ikzelf heb er geen behoefte aan maar ik hoor het wel vaker. Ik definieer iemand als een homoseksueel als hij daadwerkelijk verliefd kan worden op iemand van hetzelfde geslacht. Veel pubers zijn geïnteresseerd naar de lengte van iemand anders penis en voordat ze seks met een meisje hebben willen jongens wel eens voelen hoe het nou echt is. Begrijp ik ook wel weer.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2016, 15:59
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
ik vind dat aapje ongelijk heeft, ik ben 15 jaar en hetero. Maar de laatste tijd ben ik ook wel eens nieuwsgierig naar de penis van mijn vrienden, ik word er dikwijls zelfs geil van, en daar hoef ik niet dronken voor te zijn.
Ik vind het best gay als je geilt op de piemels van je vrienden. Of je dan dronken bent maakt ook niets uit.
__________________
Forumdownie
Met citaat reageren
Oud 21-02-2016, 19:02
Verwijderd
Waarschijnlijk is het wel waar.
Ik zelf ben homo en heb genoeg ervaring mee dat hetero jongens het toch wel leuk vinden om wat te experimenteren met elkaar (toen ik nog in me hetero tijd zat ) maar het betekend niks voor hetero jongens lijkt mij.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2016, 22:55
Helpmij123
Helpmij123 is offline
Wat neem je precies als definitie van hetero/bi? Ik heb namelijk wel eens in het verleden met jongens dingen gedaan, samen afgetrokken en gepijpt. Dat vond ik spannend en daar genoot ik van. Of ik ooit gevoelens heb gehad zoals ik die voor vrouwen heb? Nee, absoluut niet. Ik zou dan ook nooit een relatie willen met een man, en zie me zelf als helemaal hetero. Uit pure lust doen veel jongeren wel is wat denk ik.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2016, 00:17
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Wat neem je precies als definitie van hetero/bi? Ik heb namelijk wel eens in het verleden met jongens dingen gedaan, samen afgetrokken en gepijpt. Dat vond ik spannend en daar genoot ik van. Of ik ooit gevoelens heb gehad zoals ik die voor vrouwen heb? Nee, absoluut niet. Ik zou dan ook nooit een relatie willen met een man, en zie me zelf als helemaal hetero. Uit pure lust doen veel jongeren wel is wat denk ik.
Tsja, als "helemaal hetero" zijnde zie ik dat toch anders. Ik heb nog nooit enige behoefte gehad om iets met een man te doen, ook niet om te experimenteren. Ik kan me best voorstellen dat je als tiener eens wilt kijken hoe het is om iets met hetzelfde geslacht te doen, maar op het moment dat je ervan geniet, het geil vindt en het vaker doet / wilt doen denk ik niet dat er sprake meer is van "helemaal hetero". Dat is mijn mening, dat zien sommige mensen anders, maar ik denk dat het uiteindelijk vooral de termen erg verwarrend maakt. Daarbij vermoed ik dat het merendeel van die tieners vooral blijft doordrammen dat ze "echt helemaal hetero zijn" omdat ze niet hetero zijn negatief vinden en dat is nogal jammer.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 22-02-2016, 00:22
Helpmij123
Helpmij123 is offline
Citaat:
Tsja, als "helemaal hetero" zijnde zie ik dat toch anders. Ik heb nog nooit enige behoefte gehad om iets met een man te doen, ook niet om te experimenteren. Ik kan me best voorstellen dat je als tiener eens wilt kijken hoe het is om iets met hetzelfde geslacht te doen, maar op het moment dat je ervan geniet, het geil vindt en het vaker doet / wilt doen denk ik niet dat er sprake meer is van "helemaal hetero". Dat is mijn mening, dat zien sommige mensen anders, maar ik denk dat het uiteindelijk vooral de termen erg verwarrend maakt. Daarbij vermoed ik dat het merendeel van die tieners vooral blijft doordrammen dat ze "echt helemaal hetero zijn" omdat ze niet hetero zijn negatief vinden en dat is nogal jammer.
Dat mag , iedereen zal het wat anders zien. Maarja ik snap niet zo goed, om het even plat te zeggen een eikel heeft toch zenuwen en als iemand (het zij een man het zijn een vrouw) die stimuleert geeft dat toch gewoon een goed gevoel? Dat ik mentaal meer opgewonden raak van een vrouw laat dat duidelijk zijn, maargoed.

Dat is inderdaad jammer, dat mensen zich zouden schamen om bi/gay te zijn. Ik persoonlijk heb er geen moeite mee, en als jullie me als bi beschouwen, lekker doen .

Ik wil alleen maar aangeven dat er voor mij een gigantische scheidslijn zit tussen seks met mannen/vrouwen (zeker in tienerjaren), zoals gezegd heb ik verder 0 gevoelens voor jongens.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2016, 01:24
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Misschien is heteroflexibel de meest accurate omschrijving in dit geval.

Ik heb zelf een aantal keer met vrouwen seks gehad, ik geil op vrouwelijke vruchtbaarheid maar ik voel niets voor hen zoals ik dat voor mannen voel. Helaas, want ik vind vrouwen veel interessanter, ik val toch echt op mannen.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2016, 08:14
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Genieten van lichamelijke stimulatie door wie dan ook zegt inderdaad weinig over je geaardheid. De behoefte hebben aan die aanraking door iemand van een bepaald geslacht zegt i.m.o. een stuk meer
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 22-02-2016, 08:16
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Misschien vind je het prettig om jezelf biseksueel maar heteroromantisch te noemen? Het maakt verder alleen voor jezelf uit hoe je het noemt, er zijn geen harde regels voor ofzo.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2016, 00:58
dyrdek
dyrdek is offline
Ik heb zelf geëxperimenteerd met een jonge toen in 13 was ik had toen een vriendin waar ik nog niets mee had gedaan. Ik bleef bij hem slapen en we keken toen stiekem naar sexcetera waar twee homo's bezig waren. Leek ons toen wel spannend om ook te proberen eerst elkaar aftrekken en daarna pijpen en hij heeft me toen ook nog anaal genomen.

Heb 5 jaar een relatie gehad met dat meisje en daarna weer een relatie van 4 jaar met een andere meid. Toen die voorbij was kwamen mijn fantasieen weer terug en toen heb ik het nog een keer geprobeerd met een man. Maar ik vond het vreselijk. Word wel geil van de gedachten van een penis maar als ik dan het lichaam zie en ruik dan ga ik bijna over me nek.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2016, 09:39
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik heb zelf geëxperimenteerd met een jonge toen in 13 was ik had toen een vriendin waar ik nog niets mee had gedaan. Ik bleef bij hem slapen en we keken toen stiekem naar sexcetera waar twee homo's bezig waren. Leek ons toen wel spannend om ook te proberen eerst elkaar aftrekken en daarna pijpen en hij heeft me toen ook nog anaal genomen.

Heb 5 jaar een relatie gehad met dat meisje en daarna weer een relatie van 4 jaar met een andere meid. Toen die voorbij was kwamen mijn fantasieen weer terug en toen heb ik het nog een keer geprobeerd met een man. Maar ik vond het vreselijk. Word wel geil van de gedachten van een penis maar als ik dan het lichaam zie en ruik dan ga ik bijna over me nek.
Op zoek naar een shemale?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 26-03-2016, 18:42
Sphaxy
Sphaxy is offline
Citaat:
Op zoek naar een shemale?
Shemales zijn inderdaad heel aantrekkelijk, ze hebben het mooie van een vrouw en een kado'tje van een man
Met citaat reageren
Oud 26-03-2016, 19:35
dyrdek
dyrdek is offline
Ja inderdaad er zijn een paar mooie shemale's en voel me er wel door aangetrokken, Maar het is zeer lastig mee in contact te komen. Aangezien er een hoop op het geld uit zijn
Met citaat reageren
Oud 27-03-2016, 16:55
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Ja inderdaad er zijn een paar mooie shemale's en voel me er wel door aangetrokken, Maar het is zeer lastig mee in contact te komen. Aangezien er een hoop op het geld uit zijn
Valt wel mee, hoor.

Maar misschien moet je ze dan geen 'shemale' noemen, interesse hebben in meer dan hun uiterlijk, niet over ze praten als één uniforme groep, niet meteen beginnen over de inhoud van hun ondergoed, en ze niet behandelen als fetisj-object maar gewoon als mens.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2016, 17:46
Sphaxy
Sphaxy is offline
Citaat:
Valt wel mee, hoor.

Maar misschien moet je ze dan geen 'shemale' noemen, interesse hebben in meer dan hun uiterlijk, niet over ze praten als één uniforme groep, niet meteen beginnen over de inhoud van hun ondergoed, en ze niet behandelen als fetisj-object maar gewoon als mens.
heb je daar ook datingsites voor?
Met citaat reageren
Oud 31-03-2016, 00:42
spermanent
spermanent is offline
Citaat:
Ik vind mannen helemaal niks, vrouwen vind ik veel mooier. Maar een piemel vindt ik wel aantrekkelijk meer niet.
Helemaal mee eens! Best raar eigenlijk, als je erover nadenkt
Met citaat reageren
Oud 31-03-2016, 00:44
spermanent
spermanent is offline
Mij lijkt het ook wel interessant om eens te experimenteren met een andere jongen, ookal ben ik hetero. Wel zit ik met het probleem dat ik t niet durf te vragen aan iemand en ik durf t ook niet zomaar te doen... (zie ander topic)
Met citaat reageren
Oud 08-04-2016, 22:30
puberty
puberty is offline
Citaat:
Ikzelf heb er geen behoefte aan maar ik hoor het wel vaker. Ik definieer iemand als een homoseksueel als hij daadwerkelijk verliefd kan worden op iemand van hetzelfde geslacht. Veel pubers zijn geïnteresseerd naar de lengte van iemand anders penis en voordat ze seks met een meisje hebben willen jongens wel eens voelen hoe het nou echt is. Begrijp ik ook wel weer.
Hoi philipus3001;34030535, dat dacht ik enige tijd geleden ook nog, tot ik aan de bar zo maar een gesprek had met een homo- seksuele jongen. Die zij dat dit een misverstand is en onderbouwde dit met te stellen "gelijk hetero's en biseksuelen zijn er ook onder homo's die alleen maar willen scoren"..
Met citaat reageren
Oud 08-04-2016, 22:33
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Hoi philipus3001;34030535, dat dacht ik enige tijd geleden ook nog, tot ik aan de bar zo maar een gesprek had met een homo- seksuele jongen. Die zij dat dit een misverstand is en onderbouwde dit met te stellen "gelijk hetero's en biseksuelen zijn er ook onder homo's die alleen maar willen scoren"..
Oké. Had je anders verwacht dan?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2016, 23:44
Mikevw12
Mikevw12 is offline
Ik ben gewoon hetero maar ik wil eigelijk wel een keertje iemand pijpen om te kijken hoe het voelt/proeft is dat raar?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2016, 23:56
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Ik ben gewoon hetero maar ik wil eigelijk wel een keertje iemand pijpen om te kijken hoe het voelt/proeft is dat raar?
Nee, dat is niet raar.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2016, 22:26
Mikevw12
Mikevw12 is offline
Maar het probleem is ik weet niemand om mee te experimenteren of even te proberen
Met citaat reageren
Oud 14-04-2016, 22:31
spermanent
spermanent is offline
Citaat:
Maar het probleem is ik weet niemand om mee te experimenteren of even te proberen
Dat heb ik dus ook
Met citaat reageren
Oud 19-04-2016, 22:00
Mikevw12
Mikevw12 is offline
Citaat:
Dat heb ik dus ook
Dan ben je dus niet de enige😂
Met citaat reageren
Oud 19-04-2016, 22:01
Mikevw12
Mikevw12 is offline
Maar ik wil eigelijk alleen maar 1 keertje iemand pijpen gewoon om te kijken hoe het voelt en proeft maar ik wil niet van achtere genomen worden door een jongen of er mee zoenen 😂
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:49.