Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-04-2016, 23:22
A-Quattro
Avatar van A-Quattro
A-Quattro is offline
Hallo! Ik kan jullie hulp goed gebruiken!

Situatieschets: Afgelopen dinsdag liep ik 's ochtends naar het treinstation. Daar aangekomen stond er een meid met een sigaret in haar hand, die toen ze mijn kant op keek begon te lachen en op me af kwam lopen. "Een vriendin van haar zal wel achter mij lopen." Dacht ik, maar nee, deze dame had een aansteker nodig. Ik rook, dus die had ik bij me.

Hierna gingen we ons eigen gang, al kon ik het niet laten om af en toe eens een blik te werpen, ze zag er namelijk beeldschoon uit!
Afijn, ik stap de trein in en kon helaas geen zitplek bemachtigen waardoor ik in het staan-gedeelte belandde en wat een toeval, daar stond zei ook! Ik deed niks en stond daar, maar af en toe werpte ik wel wat blikken.

Zei deed dat blijkbaar ook want toen ik de trein uitstapte voelde ik een hand op mijn schouder: "Gaaf t-shirt heb je aan!" Kreeg ik te horen. Een mooie meid die ook nog eens van mijn muziek houd? Score! Helaas was ik hier best door overdonderd en bracht ik alleen maar een: "uuh... thanks" uit en liepen wij weer door. Helaas.

Ik heb al wel eens relaties gehad, goede ook nog eens maar dit kwam nooit omdat ik een random iemand op straat aan sprak. Vanochtend zag ik haar weer staan, maar de sukkel zoals ik ben loop ik door, check ik mij in en doe ik niks

Mijn vraag is dus: Wat is een goede manier om haar aan te spreken? Hetgeen wat mij tegenhoud is vooral de mensenmassa die om je heen zit: Kijkend, beoordelend, filmend en op dumpert zettend... en meer. Dus, wat zijn de tips, de tops en de dont's om deze situatie aan te pakken en er een goed einde aan te brengen?

Sorry voor het lange bericht, ik praat soms veel te veel!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-04-2016, 05:27
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Begin simpel en zeg goedemorgen. Daarna kan je haar vragen waar zij naar onderweg is, bijvoorbeeld. Maak je niet te druk over mensen die kijken of oordelen, al die mensen daar willen vooral met de trein mee en het boeit hen echt niet wat jij ondertussen doet
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 15-04-2016, 13:35
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Naast 'r komen staan en een sigaretje aanbieden.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2016, 09:07
A-Quattro
Avatar van A-Quattro
A-Quattro is offline
Citaat:
Begin simpel en zeg goedemorgen. Daarna kan je haar vragen waar zij naar onderweg is, bijvoorbeeld. Maak je niet te druk over mensen die kijken of oordelen, al die mensen daar willen vooral met de trein mee en het boeit hen echt niet wat jij ondertussen doet
Moet ik eigenlijk niet doen, en ik doe dat over het algemeen ook niet! Alleen in de trein word je dan toch wel een beetje zenuwachtig van al die mensen, haha. Ik praat erg gemakkelijk met (nieuwe) mensen, maar een meid aanspreken in de trein mét de intentie om er iets mee te bereiken? Lastig!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2016, 09:09
A-Quattro
Avatar van A-Quattro
A-Quattro is offline
Citaat:
Naast 'r komen staan en een sigaretje aanbieden.
Was handig geweest, maar ik ben toevallig gister op de e-smoker overgestapt vanwege het geld en de gezondheid natuurlijk. "Hi, wil jij een trekje van mijn vape?" Klinkt niet heel indrukwekkend, en ook niet echt hetero! misschien maar eens een paar sigaretten ergens vandaan toveren, die liggen hier in huis altijd wel ergens nog...
Met citaat reageren
Oud 16-04-2016, 10:04
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Mijn vraag is dus: Wat is een goede manier om haar aan te spreken? Hetgeen wat mij tegenhoud is vooral de mensenmassa die om je heen zit: Kijkend, beoordelend, filmend en op dumpert zettend... en meer.
Niet overdrijven: zoveel filmpjes van jongens die gewoon een praatje maken met een meisje op het station staan er niet op Dumpert Dat is echt niet boeiend genoeg
Met citaat reageren
Oud 16-04-2016, 10:19
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Was handig geweest, maar ik ben toevallig gister op de e-smoker overgestapt vanwege het geld en de gezondheid natuurlijk.
Dan switch je voor de gelegenheid weer terug. Alsof die e-smokers zoveel beter voor je zijn.

Citaat:
Klinkt niet heel indrukwekkend, en ook niet echt hetero!
Wat is er niet hetero aan?
Met citaat reageren
Oud 21-04-2016, 21:17
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Och, roken is sowieso niet een heel indrukwekkende prestatie dus daar zou ik me niet te druk om maken.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2016, 22:02
A-Quattro
Avatar van A-Quattro
A-Quattro is offline
Citaat:
Och, roken is sowieso niet een heel indrukwekkende prestatie dus daar zou ik me niet te druk om maken.
Klopt, zo moeilijk en stoer is het niet!
Wel een mooie test, als ze roken cool vind is ze waarschijnlijk 14 en te jong voor mij, handig om te weten!
Met citaat reageren
Oud 23-04-2016, 22:26
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Klopt, zo moeilijk en stoer is het niet!
Wel een mooie test, als ze roken cool vind is ze waarschijnlijk 14 en te jong voor mij, handig om te weten!
Ik zou daar niet op vertrouwen...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!)
Tantalus
31 02-02-2002 10:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:06.