Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-02-2003, 18:06
o0BeKsKuH0o
o0BeKsKuH0o is offline
Hey mensen...

Ik ben 13 jaar en zit nu in HAVO2.
Alleen ik ga de laatste tijd alleen maar met oudere jongens...
De meeste zijn rond de 17 jaar...

Deze jongens willen natuurlijk meer, en ik zeg eerlijk ik ook wel...
Maar als ik nou een keer niet wil...
Hoe moet ik ze dat dan duidelijk maken...
Want mijn laatste vriend ging gewoon door.....
__________________
I love Michael 4-ever!
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 18:16
angel_girl
Avatar van angel_girl
angel_girl is offline
Gewoon duidelijk nee zeggen als je iets (nog) niet wilt en als die jongen dan nog doorgaat is het gewoon een eikel.
En 13 is dat niet een beetje jong, ik weet niet wat je allemaal van plan bent maar die jongens van 17 kunnen je best in de steek laten nadat er wat gebeurd is dus je moet er wel even goed over nadenken of je het zelf ook wil anders ben ik bang dat je er later spijt van krijgt.
Maar dus als je iets niet wilt je ook niet over te laten halen en wachten tot je erzelf aan toe bent. En niet luisteren naar wat die jongen zegt.
__________________
En zo is het.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 18:21
o0BeKsKuH0o
o0BeKsKuH0o is offline
Ik heb alles al gedaan...

Maar dat is om andere redenen.
Ik zeg eerlijk ik w8 met HET totdat ik een tijd samen ben met een jongen..
En als ik zeker weet dat ik hem vertrouw...
Mijn laatste vriend waar ik 3 jaar bij was die is nu 16...
Ik vertrouwde hem wel alleen nadat ik met hem HET had gedaan dumpte hij me ook. (hij bleek al vanaf de eerste dag vreemd te gaan)

Maar wel bedankt voor het advies...

( nog vraagje: Doet het na de eerste keer nog pijn of niet???_
__________________
I love Michael 4-ever!
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 18:26
angel_girl
Avatar van angel_girl
angel_girl is offline
Citaat:
Devilbitchie schreef:
Ik heb alles al gedaan...

Maar dat is om andere redenen.
Ik zeg eerlijk ik w8 met HET totdat ik een tijd samen ben met een jongen..
En als ik zeker weet dat ik hem vertrouw...
Mijn laatste vriend waar ik 3 jaar bij was die is nu 16...
Ik vertrouwde hem wel alleen nadat ik met hem HET had gedaan dumpte hij me ook. (hij bleek al vanaf de eerste dag vreemd te gaan)

Maar wel bedankt voor het advies...

( nog vraagje: Doet het na de eerste keer nog pijn of niet???_
Wat een klootzak dan !!


(vraag)
Verschilt denk ik bij iedereen.. kan ik niks over zeggen.
Je moet gewoon lekker ontspannen en dus zorgen dat je je op je gemak bij hem voelt.
Beetje lang voorspel.
Deed het de eerste keer dan heel veel pijn?
__________________
En zo is het.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 18:28
o0BeKsKuH0o
o0BeKsKuH0o is offline
Nou kijk de eerste keer wou ik zelf niet ik was namelijk 7 dus dat deed wel pijn jah.....

Alleen ik wil hier liever niet over praten...
__________________
I love Michael 4-ever!
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 18:41
angel_girl
Avatar van angel_girl
angel_girl is offline
Citaat:
Devilbitchie schreef:
Nou kijk de eerste keer wou ik zelf niet ik was namelijk 7 dus dat deed wel pijn jah.....

Alleen ik wil hier liever niet over praten...
Jah dat is verveeld ja.
Ik hoop dan voor je dat het nu niet meer zo''n zeer doet, ik denk het niet.
Gewoon lekker ontspannen en als iets niet lekker is, derover praten.
__________________
En zo is het.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 18:43
o0BeKsKuH0o
o0BeKsKuH0o is offline
thnx
__________________
I love Michael 4-ever!
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 18:52
fruitvliegje
Avatar van fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
Devilbitchie schreef:
thnx
7 jaar? was het tegen je zin,wat er gebeurde?
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 19:00
o0BeKsKuH0o
o0BeKsKuH0o is offline
jah ik vind het zelf ook klote..
Maar ik heb hier vaker een onderwerp over gehad..
Alleen die haden ze gesloten omdat niemand me geloofde...
__________________
I love Michael 4-ever!
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 19:02
ActaniA
ActaniA is offline
Citaat:
fruitvliegje schreef:
7 jaar? was het tegen je zin,wat er gebeurde?
ze wou het er liever niet overhebben

zou zeggen neem je tijd..zoek gewoon een goede vriend die niet alles doordramt en pijn wordt als ik me ex moet geloven minder na een paar keer...gewoon ontspannen helpt en uiteraard wederzijds vertrouwen
__________________
Fleminisme voor een gouden toekomst. Ein Volk Ein Reich Ein Flem!
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 19:04
o0BeKsKuH0o
o0BeKsKuH0o is offline
owk, bedankt..

Ik heb nu een lieve vriend ook..
En die heeft me ook al gezegd..
Ik w8 totdat je er volledig aan toe bent en als je zeker weet dat je het wilt..
En ik vertrouw hem..
En ben best wel blij met hem....
__________________
I love Michael 4-ever!
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 19:32
ActaniA
ActaniA is offline
Citaat:
Devilbitchie schreef:
owk, bedankt..

Ik heb nu een lieve vriend ook..
En die heeft me ook al gezegd..
Ik w8 totdat je er volledig aan toe bent en als je zeker weet dat je het wilt..
En ik vertrouw hem..
En ben best wel blij met hem....
best wel blij klinkt ook niet als volle overtuiging
__________________
Fleminisme voor een gouden toekomst. Ein Volk Ein Reich Ein Flem!
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 19:33
o0BeKsKuH0o
o0BeKsKuH0o is offline
luiser ik heb nog niet oz lang met hem

Ik ben wel HEEEEEEEEEEEL ERG blij met hem
Maa rik wil niet weer te har dvan stpel lopen snap je
__________________
I love Michael 4-ever!
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 20:19
Verwijderd
Ok - je was dertien, had een vriend van zestien die je dumpte nadat je met hem 'het' had gedaan, en dat moet je eerste keer geweest zijn, want je vraagt of het na de eerste keer nog pijn doet -> dan heb je dat nog niet meegemaakt.
En dan zeg je dat je eerste keer onvrijwillig op je zevende was?

Nee, dit lijkt me ook niet echt serieus.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 22:10
very drunk driver
Avatar van very drunk driver
very drunk driver is offline
of het nou serieus is of niet ik vind dat er opgehouden moet worden met het "je bent nog zou je nu al gaan vrijen enzo" want dat word al zo vaak gezegd en is al zoveel besproken

zo dat wou ik effe zeggen
__________________
haast je niet, we komen toch allemaal tegelijk aan bij nieuwjaar
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 22:24
fruitvliegje
Avatar van fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
verydrunkdriver schreef:
of het nou serieus is of niet ik vind dat er opgehouden moet worden met het "je bent nog zou je nu al gaan vrijen enzo"
je bent nog...?
al sje bedoelt "jong"; niemand zegt hier toch iets over?
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 23:55
Justice
Avatar van Justice
Justice is offline
Meisjes kijken altijd op naar oudere jongens... Al is het maar omdat ze zo stoer zijn met hun beginnende baardgroei, Scooters met terugloopuitlaat en later patser GTI... En geld natuurlijk... ook belangrijk...

Dus 13 valt op 17... das zeker niet raar...

Maaruh, meisjes vallen ook op oudere jongens omdat wij nou eenmaal achter gaan lopen...

*wij "jongens" blijven zelfs steken in onze jeugd terwijl het lichaam ouder wordt... en het wordt nog algemeen geaccepteerd ook!*
__________________
=Justice to All=
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 02:10
Verwijderd
Dit zie je zo vaak.

Het is niet eens zozeer dat jongens van 17 te oud zijn voor meisjes van 13, het is meer dat meisjes van 13 te jong zijn voor jongens van 17.

Persoonlijk moet ik er niet aan denken op m'n 17e iets te hebben gehad met een meisje van 13. Dat verschil is zo enorm groot: een meisje van 13 is gewoon nog een klein meisje, hoe je het ook wendt of keert...en als dat betreffende meisje van 13 niet meer zo klein en onschuldig is, dan zou ik er ook maar vanaf blijven, want dan zal 't wel een uitgehold straatschoffie zijn.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 02:50
Memnoch
Avatar van Memnoch
Memnoch is offline
Ik ben 18, persoonlijk vind ik 16 al te jong.
Zo heeft iedereen zijn eigen grens. Van sommigen zit die gewoon verdomd laag.
__________________
Mass genocide is the most exhausting thing one can engage in, next to soccer
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 12:38
Verwijderd
Citaat:
Devilbitchie schreef:
Hey mensen...

Ik ben 13 jaar en zit nu in HAVO2.
Alleen ik ga de laatste tijd alleen maar met oudere jongens...
De meeste zijn rond de 17 jaar...

Deze jongens willen natuurlijk meer, en ik zeg eerlijk ik ook wel...
Maar als ik nou een keer niet wil...
Hoe moet ik ze dat dan duidelijk maken...
Want mijn laatste vriend ging gewoon door.....
1. zeggen dat je een vriend hebt
als ze dan nog doorgaan:
2. zeggen dat je echt geen sex met ze wilt
als ze dan nog doorgaan:
3. ze van je af duwen
als ze dan nog doorgaan:
4. weglopen
als ze achter je aan komen:
5. snel ergens naar toe gaan waar andere mensen zijn, dan durven ze niets meer

en als iemand geprobeerd heeft sex met jou te hebben terwijl jij dat niet wilde, doe dan alles wat je kunt om het contact met diegene te verbreken
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 12:51
Verwijderd
Citaat:
Justice schreef:
Meisjes kijken altijd op naar oudere jongens... Al is het maar omdat ze zo stoer zijn met hun beginnende baardgroei, Scooters met terugloopuitlaat en later patser GTI... En geld natuurlijk... ook belangrijk...

Dus 13 valt op 17... das zeker niet raar...

Maaruh, meisjes vallen ook op oudere jongens omdat wij nou eenmaal achter gaan lopen...

*wij "jongens" blijven zelfs steken in onze jeugd terwijl het lichaam ouder wordt... en het wordt nog algemeen geaccepteerd ook!*
Vind ik wel, op mijn dertiende vond ik die nog veel te ... oud, groot, jakkes.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 17:52
3Doentje
3Doentje is offline
Citaat:
Memnoch schreef:
Ik ben 18, persoonlijk vind ik 16 al te jong.
Zo heeft iedereen zijn eigen grens. Van sommigen zit die gewoon verdomd laag.
Ik ben 16 en mijn vriendin is 13, zie eigenlijk geen problemen, natuurlijk wil ik wel veder dan dat zij wil, maar dat vergd wat aanpassingen vanmijn kant, maar dat loopt wel gesmeerd.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 01:51
crazygirlsacha
Avatar van crazygirlsacha
crazygirlsacha is offline
Zelf heb ik een vriend van 28. das dus een verschil van 10 jaar.. Ik denk niet dat leeftijd er veel mee te maken heeft , je bent er klaar voor of niet...
ik heb het na 2 en een halve week met hem gedaan.
natuurlijk heb ik voor hem ook vriendjes gehad, maar daar ben ik niet all the way mee gegaan.
mijn huidige vriend heeft me 3 weken geleden ontmaagd,
en ik denk zelf dat het wel of niet sexen vooral te maken heeft met vertrouwen dat je in elkaar hebt. Ik vertrouw hem namelijk echt voor de volle 100% en ik weet ook dat hij niet vreemd zal gaan, aangezien hij ontzettend veel spijt had tegenover die vriendin met wie hij toen een relatie had dat hij met een ander meisje had gezoend. hij had toen trouwens met mij staan zoenen. 2 weken later had hij met mij een relatie... maar ok..

samenvatting: het gaat om het wederzijdse vertrouwen...
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 12:26
o0BeKsKuH0o
o0BeKsKuH0o is offline
Ik heb nu nog niets met een jongen, maar heb nu wle een goede vriend om overal voer te praten, hij is ook 17...

Alleen we beginnen elkaar leuk te vinden.............

Ik weet echt niet of dit misschien later obnze vriendschap kapot zou kunnen maken, want dat hoor je nogal vaak.
__________________
I love Michael 4-ever!
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 12:37
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Devilbitchie schreef:
Ik heb nu nog niets met een jongen, maar heb nu wle een goede vriend om overal voer te praten, hij is ook 17...

Alleen we beginnen elkaar leuk te vinden.............

Ik weet echt niet of dit misschien later obnze vriendschap kapot zou kunnen maken, want dat hoor je nogal vaak.
Newsflash:

Mijn partner IS mijn allerbeste vriend. Het kan allebei. Nadeel is dat je ook je beste vriend kwijtraakt als je de relatie verbreekt.
maar daar ben je zelf bij, toch?
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 12:41
o0BeKsKuH0o
o0BeKsKuH0o is offline
daarom kijk...
ik ben 13 en hij is 17 vaste relatie op je 13de???
het kan dat zeg ik niet, maar ben bang dat als het ooit uit zal gaan, dat ik hem ook als vriend kwijt ben, en dat wil ik niet....
__________________
I love Michael 4-ever!
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 12:56
poesiefox
poesiefox is offline
Als je niet zeker genoeg bent van jezelf op relatiegebied met deze jongen, en je de vriendschap belangrijker vindt, dan weet je het toch eigenlijk al?

Ik vind 13 sowieso nog te jong. Voor een relatie, en voor sex. Toen ik 13 was, was mijn favoriete spelletje stoepranden. Ik zal de rest van mijn leven een relatie en sex hebben, maar het stoepranden is definitief afgelopen.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 13:10
Rioto
pff 13 jaar ... Hier ga ik niet eens op in
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 13:40
3Doentje
3Doentje is offline
Wat is er mis met 13 mijn vriendin is ook 13, en die heeft niet als lievelings spelletje stoepranden, maar die heeft een verzorg ponny, speelt super goed dwarsfluit, wat ze ook nog erg leuk vind, en heeft nu al bijna een half jaar wat met mij. Dus dat van dat "stoepranden" geld niet voor iedereen. Ze weet zelf duidelijk wat ze wel en niet wil, en ik laat me volledig leiden door haar, en niet andersom. Dus 13 is te jong vind ik eigenlijk nergens op slaan, de ene die heeft eerser interesse in seks dan de andere.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 14:44
Verwijderd
Ik zal dit nooit begrijpen.

Ik denk dat die mensen zich te goed voelen voor hun eigen leeftijdsgenoten. Stronthekel aan en ik vind het nogal prostitutie-achtig. Zo zit er een meid in een van mijn klassen en haar vriend moet minimaal 5 jaar ouder.

"Ja, tja, de jongens van mij leeftijd zijn zooo kinderachtig."

Dat zijn echt van die WRGHAAAA FUC.... ehhhhhmmmmm.... meiden waar ik me snel aan erger....

Ik snap het dus ook niet echt dat jongens echt doen, 4 jaar verschil op je dertiende vind ik persoonlijk veel en veel te veel. Ik bedoel, ik word als misselijk eerlijk gezegd om bijvoorbeeld met iemand van 11 te hebben.

En als die leeftijd niets uitmaakt waarom zie je dan bijna nooit jongens met een oudere vriendin? Altijd van die kleinere meisjes met die gozer van mijn leeftijd vind ik triest en zwak en ik erger me er rot aan. Als je zo graag een vriendin wil ga dan op zoek naar een meid van je eigen leeftijd. Vooral rond de pubertijd maak je veel mee en als je echt goede gesprekken enzo wil moet je dat toch echt met leeftijdsgenoten doen.

En denk nou niet dat een meid van 13 dezelfde ervaringen heeft als een jongen van 17 van dat is stierenschijt.

Dus kan iemand mij nou uitleggen waarom die meiden nou zo vaak een jongen moeten hebben die ouder is en de meiden jongere jongens bij voorbaat afwijzen?

zo had ik bijvoorbeeld van een meid uit mijn klas gehoord dat een meid die 1 jaar ouder was mij wel aardig vond, hintje dus.....

Ik ga erop af, na een gesprek komt het er dus op neer dat ze me wel aardig enzo vind maar te jong, zie ik haar een maandje later met een gozer die 3 jaar ouder is rond lopen.

Ik vind dat gedoe dus echt belachelijk.......
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 15:09
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
3Doentje schreef:
Wat is er mis met 13 mijn vriendin is ook 13, en die heeft niet als lievelings spelletje stoepranden, maar die heeft een verzorg ponny, speelt super goed dwarsfluit, wat ze ook nog erg leuk vind, en heeft nu al bijna een half jaar wat met mij. Dus dat van dat "stoepranden" geld niet voor iedereen. Ze weet zelf duidelijk wat ze wel en niet wil, en ik laat me volledig leiden door haar, en niet andersom. Dus 13 is te jong vind ik eigenlijk nergens op slaan, de ene die heeft eerser interesse in seks dan de andere.
Ga jij all the way met een kind van dertien? Zoals Jan Wolkers ooit schreef: Die kan nog kiezen of ze d'r haar op wil of veertjes.

Een Lolitaatje.

Ik was toen nog niet eens ongesteld! Ik was zo plat als een dubbeltje en ik speelde buiten. Net als alle andere kinderen uit de straat. Niet dat ik geen interesse had in sex, ik was reuze benieuwd, op het giebelniveau. Maar zelf doen.... dat is heel wat anders.

Ik ben trouwens wel blij dat ik nog zo lang lekker buiten heb gespeeld. Waarom zo'n haast met volwassen worden? Als je jeugd voorbij is komt dat nooit meer terug. Ik vond het een heerlijk zorgeloze tijd.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 15:31
Verwijderd
Maar, poesiefox, zoals gebleken is uit een klein onderzoekje van Andijvie en mij hier op het forum, kan dat heel goed te maken hebben met het feit dat jij nog niet ongesteld was... de meeste meisjes die aan het onderzoekje mee deden, begonnen met sex zo'n twee of drie jaar nadat ze voor het eerst ongesteld werden, en waren er ongeveer een jaar na hun eerste menstruatie serieus nieuwsgierig naar (dus boven het giebelniveau).
Als jij op je 13e nog niet ongesteld was, dan is het logisch dat je toen nog geen sex wilde, maar iemand die met elf ongesteld is, kan best op haar 13e al toe zijn aan sex. Lichamelijk dan. De meeste 13jarigen zijn inderdaad nog niet toe aan een vaste relatie, dat is waar, want je denkniveau is dan nog gewoon dat van een 13jarige.
En ja, meisjes ontwikkelen eerder verantwoordelijkheidsgevoel, zelfdiscipline, en dat soort volwassen eigenschappen, maar het blijft zo dat een 17jarige volwassener is dan een 13jarige. Als je daar allebei rekening mee houdt dan hoeft dat geen probleem te vormen voor een verkering of relatie.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 15:35
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
poesiefox schreef:
Ga jij all the way met een kind van dertien? Zoals Jan Wolkers ooit schreef: Die kan nog kiezen of ze d'r haar op wil of veertjes.

Een Lolitaatje.

Ojee, ik heb net een andere topic van jou (3 doentje )gevonden waaruit blijkt dat jullie nog helemaal niet all the way gaan.

Kheb niks gezegd.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 15:50
3Doentje
3Doentje is offline
Citaat:
poesiefox schreef:
Ojee, ik heb net een andere topic van jou (3 doentje )gevonden waaruit blijkt dat jullie nog helemaal niet all the way gaan.

Kheb niks gezegd.
Ik wou al bijna fel terug reageren, maar idd, we gaan cker niet all the way. Ik heb het ook nog nooit met haar gedaan, maar als zei er zelf voor 100 % achter staat, zou jij mij mogen vertellen wat het probleem dan nog is. De leeftijd? omdat je als 13 jarige nog buiten MOET spelen. Dat vind ik dus een argument van niks, en wat sarahbressers al zei, ze was al vrij vroeg ongesteld, dus dat zou heel goed kunnen, en als ik zo met haar bezig ben met een beetje "friemelen" dan heb ik ook niet het gevoel dat ik met een meisje te maken heb dat zich op "giebel nieveau" begeeft.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 16:19
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
3Doentje schreef:
Ik wou al bijna fel terug reageren, maar idd, we gaan cker niet all the way. Ik heb het ook nog nooit met haar gedaan, maar als zei er zelf voor 100 % achter staat, zou jij mij mogen vertellen wat het probleem dan nog is. De leeftijd? omdat je als 13 jarige nog buiten MOET spelen. Dat vind ik dus een argument van niks, en wat sarahbressers al zei, ze was al vrij vroeg ongesteld, dus dat zou heel goed kunnen, en als ik zo met haar bezig ben met een beetje "friemelen" dan heb ik ook niet het gevoel dat ik met een meisje te maken heb dat zich op "giebel nieveau" begeeft.


Jij kent je vriendinnetje het beste, dus doe het vooral, als jullie denken dat jullie er emotioneel aan toe zijn. Ik vond het zelf best ingrijpend. Het is een definitieve overgang naar een andere fase in je leven. Iemand met wie je "het" gedaan hebt blijft je je hele leven bij, ook dat nog. Gewoon sex zonder betekenis is niks, en met betekenis zo'n beetje het allergrootste wat je met iemand kunt meemaken. Het is niet alleen lichamelijk lekker, het is versmelten op zieleniveau. Sex als middel, als uiting van je gevoelens voor elkaar is 1000 keer beter dan sex als doel.
En dan ben ik bang dat de gemiddelde dertienjarige daar nog niet helemaal rijp voor is.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 16:23
Verwijderd
Citaat:
3Doentje schreef:
Wat is er mis met 13 mijn vriendin is ook 13, en die heeft niet als lievelings spelletje stoepranden, maar die heeft een verzorg ponny, speelt super goed dwarsfluit, wat ze ook nog erg leuk vind, en heeft nu al bijna een half jaar wat met mij. Dus dat van dat "stoepranden" geld niet voor iedereen. Ze weet zelf duidelijk wat ze wel en niet wil, en ik laat me volledig leiden door haar, en niet andersom. Dus 13 is te jong vind ik eigenlijk nergens op slaan, de ene die heeft eerser interesse in seks dan de andere.
Ja nee en een verzorgpony is erg volwassen, die hebben meiden toch ook op alle leeftijden? *had ook verzorgponies toen ze 10 was, en toen ze 15 was*
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 16:46
3Doentje
3Doentje is offline
Je hebt verzorg ponny 's en verzorg ponny 's. Die pnny die zij verzorgd, die voed ze helemaal op. Haar zus heeft hem gekocht toen hij een paar weken oud was, en mijn vriendin verzorgd hem iedere dag. Het is zo ongeveer haar ponny., maar doet dat er trouwens iets toe. Ik ken haar in ieder geval als een verstandig meisje. En toen ik haar voor het eerst zag dacht ik ook niet "dat is nog een klein meisje" ik had eerder zoiets van " dat is een leuk meisje, hou oud zal ze zijn? 14? 15?" en toen was ze nog maar 12.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 19:35
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:
Ja nee en een verzorgpony is erg volwassen, die hebben meiden toch ook op alle leeftijden? *had ook verzorgponies toen ze 10 was, en toen ze 15 was*
als dat sarcastisch was, 'k heb 'n meisje in m'n klas met een verzorgpony, en da's dus een 18jarige 6VWO'er (zoals jij?), dus op zich is het van alle leeftijden ja

als dat niet sarcastisch was, dan heb ik niets gezegd

*is niet goed in sarcasme herkennen*

maar ik raak te ver offtopic
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 21:31
zozze
Avatar van zozze
zozze is offline
Citaat:
poesiefox schreef:
Ga jij all the way met een kind van dertien? Zoals Jan Wolkers ooit schreef: Die kan nog kiezen of ze d'r haar op wil of veertjes.

Een Lolitaatje.

Ik was toen nog niet eens ongesteld! Ik was zo plat als een dubbeltje en ik speelde buiten. Net als alle andere kinderen uit de straat. Niet dat ik geen interesse had in sex, ik was reuze benieuwd, op het giebelniveau. Maar zelf doen.... dat is heel wat anders.

Ik ben trouwens wel blij dat ik nog zo lang lekker buiten heb gespeeld. Waarom zo'n haast met volwassen worden? Als je jeugd voorbij is komt dat nooit meer terug. Ik vond het een heerlijk zorgeloze tijd.
ik ben ook dertien, en ik heb ook een relatie met een meisje van zeventien, en geloof me, het komt spontaan. Je voelt je tot die persoon aangetrokken, maakt niet uit hoe oud hij of zij is. En je moet natuurlijk zelf bepalen of je er klaar voor bent of niet. Dat kan iemand anders die je niet kent niet voor je doen.
Wij hebben ook seks, begon toen we een maand samen waren en nu zijn we al vijf maand samen, dus ben ik wel zeker van de zaak (altijd al geweest trouwens). En kinderen zijn nu eenmaal sneller volwassen, komt deels door de maatschappij, en deels door het eerder extreme gedrag van mensen denk ik.
__________________
Massive
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 00:58
Violence Fetishist
Avatar van Violence Fetishist
Violence Fetishist is offline
Citaat:
Maypole schreef:
pff 13 jaar ... Hier ga ik niet eens op in
agreed, jongen van 17 met meisje van 13 - eh, pretty sad :/
sowieso, seks op je 13e. dubieus naja, burn in hell dan maar.
en geen crap van 'ik ben er klaar voor' aub, het mag volgens
de wet niet eens. EN WHO GIVES A SHIT ABOUT die kut ponys.
not meh, ta

Citaat:
3Doentje schreef:
En toen ik haar voor het eerst zag dacht ik ook niet "dat is nog een klein meisje" ik had eerder zoiets van " dat is een leuk meisje, hou oud zal ze zijn? 14? 15?" en toen was ze nog maar 12
geweldige anecdote. O_o
__________________
- the vøøðøø who do what you don't dare do people -
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 01:22
Verwijderd
Citaat:
rysdigital schreef:
agreed, jongen van 17 met meisje van 13 - eh, pretty sad :/
sowieso, seks op je 13e. dubieus naja, burn in hell dan maar.
en geen crap van 'ik ben er klaar voor' aub, het mag volgens
de wet niet eens. EN WHO GIVES A SHIT ABOUT die kut ponys.
not meh, ta


geweldige anecdote. O_o
*kijkt naar leeftijd van vriendin*
hmmm.. 13
*kijkt naar eigen leeftijd*
hmmm.. 17

bedankt

Waarom zou een relatie niet kunnen tussen een 13 jarige en een 17 jarige? Ik vind het zelf ook onzin >>> op je 13e seks. En het boeit me ook echt totaal NIKS dat ik geen seks met m'n vriendin heb. Ik ben allang blij dat zij hetzelfde voelt voor mij als ik voor haar. En hoe "achterlijk" dit ook klinkt, ze is een grote steun voor me.
Verder vind ik dit topic zelf nogal vergezocht,
tenzij je iemand is die zeer goed kan spelen. (Lees: nogal ongeloofwaardig dat hij 3 jaar heeft gewacht om met jou naar bed te gaan als hij al 3 jaar lang vreemdgaat) PLUS, ik vind het nogal onzinnig om op je 10e een relatie te beginnen terwijl je nog ruzies maakt over wat leuker is: Barbies of Hot Wheels.
Anyway,
[ZEER ontopic] Zeg gewoon nee, gaat hij toch door, geef hem een knietje in z'n zak. Of speel het spelletje mee >>> leg je hand om z'n hele zaakie en geef er een FLINKE draai aan wedden dat hij van je afblijft?
Veel geluk ofzo
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 19:41
o0BeKsKuH0o
o0BeKsKuH0o is offline
Kijk, ik val altijd op oudere, ben er tussen opgegroeid.
Al heel mijn leven ga ik met ouder om.
En die jongen van 17 die is nog maagd dusssss
en voor de rest ga ik even ver als hem...

We vinden elkaar gewoon leuk, we zijn al een tijd goede vrienden.
We voelen elkaar gewoon aan....

Kweet niet waarom ik nu opeens zo gek op hem ben, en hij op mij..
Maar dat gebeurde gewoon opeens....
__________________
I love Michael 4-ever!
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 19:44
DwimmerlaiK
DwimmerlaiK is offline
Tis toch ook niet raar? Men zegt dan wel vaak "liefde kent geen grenzen" (blah blah) maar daar zit wel kern van waarheid in.

Je hebt van zo'n mensen die hebben relatie met iem van 34 ofzow en zelf zijn ze net 18 geworden. Das ook zeer groot verschil, maar t kan wel..

En als jij al vroeger volwassen bent dan meeste 13-jarigen (denkt en gedraagt) dan zal dat leeftijdsverschil best meevallen in de praktijk. En aangezien je zegt dat je opgegroeid bent tussen ouderen.. no prob toch dan.. zou zeggen 'ga dr voor'
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 19:47
Verwijderd
als een gozer van 17 nog maagd snap ik dat ie met 13 jarige meisjes neemt
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 19:50
DwimmerlaiK
DwimmerlaiK is offline
Wat n onzin.

Kijk maar s ffkes op topic 'hoe oud was je toen .... ' ke? en lees maar bijvoorbeeld s t comment op laatste page!!
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 12:03
Angie_
Avatar van Angie_
Angie_ is offline
Citaat:
Devilbitchie schreef:
daarom kijk...
ik ben 13 en hij is 17 vaste relatie op je 13de???
het kan dat zeg ik niet, maar ben bang dat als het ooit uit zal gaan, dat ik hem ook als vriend kwijt ben, en dat wil ik niet....
ik ben 16 en ik moet niet denken aan een vaste relatie en al helemaal niet aan een oudere vriend!! heb een keer oudere vriend gehad.. paar keer al trouwens... maar ze zijn allemaal zo schijt serieus

bah
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 14:30
3Doentje
3Doentje is offline
Citaat:
Engolie schreef:
ik ben 16 en ik moet niet denken aan een vaste relatie en al helemaal niet aan een oudere vriend!! heb een keer oudere vriend gehad.. paar keer al trouwens... maar ze zijn allemaal zo schijt serieus

bah
Sommige meisjes willen wel een "serieuse" relatie, kan best begrijpen dat er mensen zijn die dat niet willen, maar ik weet cker dat er ook mensen zijn die wel een "vaste serieuse" relatie willen. (waar ik er dus 1 van ben)
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 15:30
Violence Fetishist
Avatar van Violence Fetishist
Violence Fetishist is offline
Citaat:
Bazz schreef:
bedankt
no prob sneu ventje
__________________
- the vøøðøø who do what you don't dare do people -
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 15:33
Verwijderd
Citaat:
rysdigital schreef:
no prob sneu ventje
Ik respecteer je mening, maar ik kan geen enkel normaal argument vinden. Wat ik dus NIET respecteer.
Zoals ik al zei, het is onzin dat een 13 jarig vrouwelijk persoon geen serieuze relatie kan hebben met een 17 jarig mannelijk persoon. Het gebeurt vaak zat dat het WEL goed komt, maar helaas vaker dat het niet goed komt.
Ik weet wat ik voor haar voel, en dat is gewoon liefde.
No matter what the age is...
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 18:04
3Doentje
3Doentje is offline
Bazz met jou kan ik praten
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Nederlandse jongens
LauraJansen
11 07-03-2016 16:45
Liefde & Relatie Vallen jullie op oudere jongens?
Smith90
40 08-12-2013 14:29
Liefde & Relatie Meisje ouder dan jongen.
-BC-
5 26-08-2012 14:23
Liefde & Relatie Voor de jongens: kan een relatie met een ouder meisje?
Tulpje6
23 27-11-2003 14:57
Liefde & Relatie Jonge meiden en oudere jongens
luckyleo
42 13-07-2002 10:31
Liefde & Relatie Wat zien jongens toch altijd in jongere meisjes?
Amidala
50 08-03-2002 21:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:00.