Oud 10-09-2003, 22:25
Verwijderd
van Hooijdonk stond 10 minuten klaar volgens die commetator en nog kwam hij er nog niet in
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-09-2003, 22:25
Sangria
Avatar van Sangria
Sangria is offline
En wat was in godsnaam de reden dat meneer van Nistelrooij zo kwaad werd? Net of hij daar recht toe heeft?! Meneer is nota bene niet eens in staat tot scoren, een btje aanvaller.. Loser..
__________________
It's good to be in love, it really does suit you..
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 22:27
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef op 25-08-2003 @ 18:56:
tsjechië - nederland 3-1

had je nog weddenschappen?
__________________
Há lekker, appeltaart!
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 22:32
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
zooo dit is echt jammer jongens...tegen wie zouden we hierna moeten voor de play off? Duitsland?Engeland?Belgie?...
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 22:37
Verwijderd
Citaat:
tinjooo schreef op 10-09-2003 @ 22:32:
zooo dit is echt jammer jongens...tegen wie zouden we hierna moeten voor de play off? Duitsland?Engeland?Belgie?...
Boeie, zelfs van Andorra zie ik het Nederlands elftal nu verliezen...

maar ik hoop op Duitsland
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 22:43
Hallelujah
Hallelujah is offline
Als we maar niet tegen spanje hoeven, of italie....
maar klopt ja, zelfs van het zieligste landje zie ik NL niet winnen...... *zucht heeel heeel heeeeeel erg diep*
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 23:11
Thomas
Thomas is offline
We wachten af wat het gaat worden.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 23:13
Verwijderd
Advocaat is als mijn broertje, hoe duurder de speler hoe liever hij hem erin zet
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 23:20
PV
PV is offline
nou, dat was weer een leuke avond
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 23:33
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Waarom was Cocu eigenlijk een optie voor linksback?
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 00:09
MissCzechMeOut
Avatar van MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
CESYYYY DO TO HO!!!

hehe we kicked your asses
__________________
Všude dobře doma nejlíp
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 00:28
Verwijderd
Citaat:
AJMouse schreef op 10-09-2003 @ 22:27:
had je nog weddenschappen?
ja, helaas heb ik daar 2-1 ingevuld...
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 00:29
Verwijderd
ow ja, Advocaat mag oprotten, maar dat mocht die van mij 1,5 jaar geleden al, dus das geen nieuws.

Nu maar hopen op een goeie tegenstander, want door Wales ofzo uitgeschakeld worden is ook zo voor lul.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 07:37
Verwijderd
Wat een sh*twedstrijd zeg. Mijn vertrouwen is nogal geschaadt ja, ook bij Davids. Dit moet ie niet te vaak doen . Verder was het gewoon bullshit en moeten we maar hopen op een redelijke play-off. Ik denk dat Nederland alsnog het EK haalt, maar als ze het niet halen dan ben ik in het vervolg voor België.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 07:39
Verwijderd
Citaat:
Sangria schreef op 10-09-2003 @ 22:25:
En wat was in godsnaam de reden dat meneer van Nistelrooij zo kwaad werd? Net of hij daar recht toe heeft?! Meneer is nota bene niet eens in staat tot scoren, een btje aanvaller.. Loser..
Hij heeft toch recht om kwaad te worden? Het was niet alleen boosheid maar ook frustratie. Wederom bleek namelijk dat de combinatie Kluivert-Van Nistelrooij NIET LIEP.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 07:42
Verwijderd
Citaat:
Brain-Damage schreef op 10-09-2003 @ 23:33:
Waarom was Cocu eigenlijk een optie voor linksback?
Omdat Zenden te slecht is en omdat Van Bronckhorst te slecht is. Of in ieder geval is Cocu beter dan die twee.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 08:00
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
reiziger voetbalde tenminste na de rode kaart een aardige wedstrijd. voor de rest was het gewoon kut
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 08:38
Rissie
Avatar van Rissie
Rissie is offline
Dat ie van Nistelrooy eruit haalde vond ik zow dom he. Die Reiziger en hij deden tenminste wat, die anderen waren allemaal zwaar kut
__________________
!Neej DAH!
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 09:31
Verwijderd
Citaat:
Rissie schreef op 11-09-2003 @ 08:38:
Dat ie van Nistelrooy eruit haalde vond ik zow dom he. Die Reiziger en hij deden tenminste wat, die anderen waren allemaal zwaar kut
van Nistelrooy deed ook geen moer, had waarschijnlijk nog een rode kaart gekregen ook

vond vd vaart wel heel goed spelen reiziger ook aardig en bosvelt viel goed in. verder was het allemaal weer matigjes maarja met 10 man wordt het stukken moeilijker goed te voetballen. er is hier maar 1 grote zondebok; Davids.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 09:51
ofwelmir
Avatar van ofwelmir
ofwelmir is offline
altijd weer davids
__________________
wist je dat niet dan.... ...
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 10:08
number9
number9 is offline
De enige hoogtepunten waren de redelijke mooie goals van Poborsky en Baros.
Van der Sar keepte wel aardig (vooral Smicer vlak na rust),
alleen bij die laatste bal had hij iets meer naar achteren moeten lopen, maar 2-1 of 3-1 beiden te weinig .
en Stam en Ooijer ook wel redelijk

Maar, Zakdoeken voor Dick
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 11:49
MissCzechMeOut
Avatar van MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Oef ik ga vandaag veel geld vangen, ik zei namelijk al 2 weken geleden dat het 3-1 voor Ceska republika zou worden, en ik heb lekker gelijk!!!


Tsjechie wordt Europees kampioen!!!!!
__________________
Všude dobře doma nejlíp
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 13:14
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
He Nixje je zou je avatar moeten veranderen ander ben ik genoodzaakt je op de negeerlijst te plaatsen


Maar Oranje boeit me toch niet zoveel, alleen die blunder van Baros was nog wel lollig
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 13:25
Verwijderd
Van der Vaart, Kluivert en Van Der Sar vond ik nog wel het beste.
Ik zou het niet erg vinden als Davids niet meer wordt ingezet, egoistische actie van hem. Omdat hij even z'n agressie kwijtmoet, staat het team 1-0 achter en hebben ze een man minder.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 13:58
Hallelujah
Hallelujah is offline
hey mensen, bestaat er bij de play offs nog zoiets als beschermde status ofsow? want als je in de loting bijv spanje - italie krijgt en letland - ijsland, dan is dat best wel lullig...
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 15:00
houn
Avatar van houn
houn is offline
daar zijn ze nog over aan het vergaderen..maar ik denk dat er geen beschermde status is..voor niemand..
__________________
Kein Geloel
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 15:11
Verwijderd
Ik zou het dom vinden als er landen de beschermde status krijgen. Eigenlijk zouden er ook landenteams ongelijk behandeld worden door de UEFA. En volgens mij is het geld wat je als land op een EK niet superhoog, dus daar hoeft het niet voor gedaan te worden imo. En ik wil NEDERLAND-DUITSLAND!!!
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 15:24
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Hoera hoera we missen het EK!
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 15:44
Verwijderd
Ik heb m'n avatar verwijderd dus ik kan weer unbanned worden. Maar ik post nu niets meer over het Nederlands Elftal want ik ben het een beetje zat eerlijk gezegd.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 15:52
fil
fil is offline
Ik heb gisteren Engeland gekeken. Dat was echt een ontzettend leuke pot. Die Engelsen spelen echt leuk. Om de 1 of andere manier lijkt het alsof Engelsen harder werken, liever willen, een hogere inzet hebben, maar dat kan ik mis hebben, want ik ben totaal geen voetbal kenner. Toch heb ik genoten van Owen, Beckham en niet te vergeten Rooney!! Wat een mooie speler is dat zeg!
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 16:13
mario
Avatar van mario
mario is offline
Nederland-Duitsland zou misschien wel het beste zijn voor Nederland zelf want wie zou het nou kunnen verdragen dat Nederland door Duitsland uitgeschakeld zou worden. Zelfs de spelers kunnen dat niet. Maar 1 goede tip haal Davids er aub uit!!!
__________________
www.funing.nl
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 16:19
houn
Avatar van houn
houn is offline
is dat een oproep aan de coach of aan de scheidsrechters?
__________________
Kein Geloel
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 17:03
CrazY G
Avatar van CrazY G
CrazY G is offline
Citaat:
wouszer schreef op 11-09-2003 @ 13:25:
Van der Vaart, Kluivert en Van Der Sar vond ik nog wel het beste.
Ik zou het niet erg vinden als Davids niet meer wordt ingezet, egoistische actie van hem. Omdat hij even z'n agressie kwijtmoet, staat het team 1-0 achter en hebben ze een man minder.
Ik denk niet dat davids zijn agrressie kwijt moest hoor. Dat is gewoon davids zijn spel. Op het randje altijd, natuurlijk is hij hier in de fout gegaan, maar de eerste gele kaart vond ik sowiezo niet terecht.
Als Davids in het veld was gebleven was deze wedstrijd zeker anders afgelopen.
Ik vond davids deze wedstrijd weer de "oude" Davids. Fel het deul ingaan en jagen op de bal. Tegen oostenrijk was hij zeer slapjes.

De rest van het elftal kan wel een voorbeeld aan hem nemen, ik heb liever dat je op het randje speelt dan dat slappe gedoe wat heel het elftal liet zien tegen tsjechie.
Ze zeggen dat het elftal geknokt heeft met 10 man. Maar op mij kwam het spel dat ze lieten zien niet echt over dat ze DE beslissende wedstrijd speelde. Zo weinig werd fel het deul ingegaan en zo weinig werd er fel gejaagd op de bal. Heel die instelling van het elftal is gewoon verkeerd. Ze komen op mij lui over. Ze passen de bal en vervolgens gaan ze in loop pas verder. Niemand die zich met een sprintje vrij probeerd te maken, behalve OVermars dan.
Het elftal is gewoon geen eenheid, individueel hebben ze klasse, maar het samenspel is gewoon belabberd, geen enkele succesvolle combinatie heb ik gezien en hoeveel schoten waren er op het tsjechische doel? maybe 2-3??
gewoon triest, ik denk niet dat we zo het EK gaan halen.
oh ja frank de boer had diarree, vandaar dat ze zo slecht speelde natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 17:09
Verwijderd
Citaat:
CrazY G schreef op 11-09-2003 @ 17:03:

oh ja frank de boer had diarree, vandaar dat ze zo slecht speelde natuurlijk
Hij zag er bruin van...
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 17:46
fib
Avatar van fib
fib is offline
Ik vond dat ze allenmaal 'te graag' wilden winnen, daardoor was er geen rust, slechte opbouw, die bal moest snel naar voren. En oa. Davids deed er werkelijk alles aan om te winnen.
__________________
(spellingsfouten krijg je gratis, ik ben dyslectisch)
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 17:53
Verwijderd
Citaat:
Nixje schreef op 11-09-2003 @ 15:44:
Ik heb m'n avatar verwijderd dus ik kan weer unbanned worden. Maar ik post nu niets meer over het Nederlands Elftal want ik ben het een beetje zat eerlijk gezegd.
Heb je nog geen behoefte om een anti-davis-club op te zetten?
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 18:06
mario
Avatar van mario
mario is offline
Citaat:
houn schreef op 11-09-2003 @ 16:19:
is dat een oproep aan de coach of aan de scheidsrechters?
aan de coach.

Ik vind dat davids ondanks dat hij wel veel inzet toont, ons toch te vaak benadeeld door eigenlijk domme acties van hem. Neem bijvoorbeeld gisteren als je al weet dat je een gele kaart op zak hebt(wat overigens niet terecht was) dan laat je zo'n man lopen in de hoop dat iemand anders hem opvangt, en mocht er dan wel gescoord worden dan sta je nog wel met 11 man op ut veld
__________________
www.funing.nl
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 18:13
faan
Avatar van faan
faan is offline
Een topvoetballer zoals Davids moet toch weten hoe je iemand moet tackelen? In die replay van de eerste kaart tackelt hij een man terwijl de bal 2 mtr van hemzelf vandaan was.. maar ik heb die 2e replay niet goed gezien, als davids die ene (kweet niet eens of die tjech gevallen was) met rust had gelaten was het ook 1-0 en toch zouden we dan nog kunnen winnen.. maar dit zeg ik dan weer achteraf
__________________
Fy fan fitta! Jag behöver kuk!
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 18:13
faan
Avatar van faan
faan is offline
dat bedoel ik mario
__________________
Fy fan fitta! Jag behöver kuk!
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 18:22
CrazY G
Avatar van CrazY G
CrazY G is offline
maar dat die scheids in zo een belangrijke wedstrijd en op zo een moment EN zo vroeg in de wedstrijd al 2e keer geel trekt vond ik ook weer overdreven, een penalty was genoeg gestraft in mijn opzicht.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 18:24
faan
Avatar van faan
faan is offline
ik ben ook zo blond om te geloven dat een 2-1 nog een gelijkspel of winst kon betekenen... met het Nl'se elftal lukt dat toch nooit?
__________________
Fy fan fitta! Jag behöver kuk!
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 19:42
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Aaaaarg

Het is wel vreemd. In NL is iedereen maar ze spelen wel barrage's. In BE is iedereen wat ze maken nog een kleine kans op de barrage's
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 22:12
faan
Avatar van faan
faan is offline
sorry maar wat is een barrage?
__________________
Fy fan fitta! Jag behöver kuk!
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 22:35
ThE MaSTeR 2oo3
ThE MaSTeR 2oo3 is offline
Ik vond V.Bommel echt ongelovenlijk slecht spelen....
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 22:41
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
ThE MaSTeR 2oo3 schreef op 11-09-2003 @ 22:35:
Ik vond V.Bommel echt ongelovenlijk slecht spelen....
Ik vond ze eigenlijk allemaal ongelovelijk slecht spelen... Een pass over 3 meter heb ik niet een speler goed zien doen.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 23:20
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 11-09-2003 @ 22:41:
Ik vond ze eigenlijk allemaal ongelovelijk slecht spelen... Een pass over 3 meter heb ik niet een speler goed zien doen.
Jaap Stam..
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 23:22
walter
Avatar van walter
walter is offline
oke die actie van davids is natuurlijk niet slim
maar ik hoor niemand erover dat die tjech wel errg makkelijk gaat liggen, en die 1e gele kaart sloeg al helemaal nergens op
en hij doet het echt niet voor zichzelf, zo'n overtreding, als je dat denkt, damn..

lichtpuntjes waren reiziger, stam en vd vaart
voor de rest was iedereen bagger
en jezus

als je na 13 minuten met 1-0 achter staat
ga je toch niet een aanvaller (overmars), je enige vleugelspeler nota bene, wisselen voor nog een verdedigende middenvelder??? (bosvelt)

dan speel je namelijk met 3 aanvallend ingestelde spelers en 6 verdedigende spelers....

a. lekkkere aansluiting dan
b. kan je zo echt bijna NIET winnen of kansen creeren

ik snap dat echt niet, en frank de boer jezus...
wat is hij slecht
1-0 en 2-0 waren allebei gewoon doelpunten die niet waren gevallen als de boer gewoon op zn plek was blijven staan of was teruggelopen (2-0 was overigens nog meer de fout van van bommel, die het niveau niet aan kan)


kortom
het wordt hoog tijd
dat advocaat weggaat

of dat hij in gaat zien dat:

1. kluivert/van nistelrooij niet werkt
2. hollandse stijl (vleugels) wel werkt (en dan dus robben en overmars, of overmars en vd meyde)
3. frank de boer het niet meer aan kan
4. wesley sneijder de ideale vervanger is voor van bommel
5. nigel de jong nou eindelijk opgeroepen moet worden (zie punt 3)
__________________
'de anus, de neger onder de lichaamsopeningen'
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 23:24
walter
Avatar van walter
walter is offline
oja ik wil nog wel even mn respect uiten naar nederland, want ik vond dat ze er wel voor gingen en met wat meer geluk en dan doel ik vooral op de scheidsrechter, had er wel degelijk meer in gezeten
__________________
'de anus, de neger onder de lichaamsopeningen'
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 23:31
Headliner
Avatar van Headliner
Headliner is offline
Citaat:
walter schreef op 11-09-2003 @ 23:22:
oke die actie van davids is natuurlijk niet slim
maar ik hoor niemand erover dat die tjech wel errg makkelijk gaat liggen
het was niet de taak van Davids om die tsjech te verdedigen, hij hoort gewoon zijn taken op het middenveld uit te voeren

Smicer (was het geloof ik) deed wel het juiste.. van Nistelrooy of Kluivert had precies hetzelfde gedaan.. alleen van Nistelrooy deed het te opzichtig..

Kluivert zag ik ook enkele keren op het middenveld en zelfs in de verdediging.. schandalig.. hij is een spits! als Tsjechie de aanval zoekt bevindt je je als spits gewoon op het veld van de tegenstander, en zodra iemand de bal verovert gewoon de bal naar voren pompen... in dat opzicht was Tsjechie al vele malen verder


Citaat:
walter schreef op 11-09-2003 @ 23:22:
kortom
het wordt hoog tijd
dat advocaat weggaat

of dat hij in gaat zien dat:

5. nigel de jong nou eindelijk opgeroepen moet worden
ja.. daarmee zijn de problemen nog niet opgelost hoor, dan vervang je een rechtsback zonder wedstrijdritme voor een rechtsback... zonder wedstrijdritme

Nederland is verdedigend gewoon TE ZWAK! de enigste grote verdediger van de laatste jaren is Stam
Hofland kon ook een grote worden, maar die staat nu stil in zn carriere
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 23:36
walter
Avatar van walter
walter is offline
Citaat:
Headliner schreef op 11-09-2003 @ 23:31:
het was niet de taak van Davids om die tsjech te verdedigen, hij hoort gewoon zijn taken op het middenveld uit te voeren

Smicer (was het geloof ik) deed wel het juiste.. van Nistelrooy of Kluivert had precies hetzelfde gedaan.. alleen van Nistelrooy deed het te opzichtig..

Kluivert zag ik ook enkele keren op het middenveld en zelfs in de verdediging.. schandalig.. hij is een spits! als Tsjechie de aanval zoekt bevindt je je als spits gewoon op het veld van de tegenstander, en zodra iemand de bal verovert gewoon de bal naar voren pompen... in dat opzicht was Tsjechie al vele malen verder




ja.. daarmee zijn de problemen nog niet opgelost hoor, dan vervang je een rechtsback zonder wedstrijdritme voor een rechtsback... zonder wedstrijdritme

Nederland is verdedigend gewoon TE ZWAK! de enigste grote verdediger van de laatste jaren is Stam
Hofland kon ook een grote worden, maar die staat nu stil in zn carriere


ik vind het moeilijk je post serieus te nemen als je

a. niet begrijpt uit mijn post dat nigel niet rechtsback, maar ipv f. de boer moet spelen

b. het woord 'enigSTe' gebruikt
__________________
'de anus, de neger onder de lichaamsopeningen'
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:33.