Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-04-2014, 14:33
Verwijderd
Ik heb vandaag 20 km gewandeld in ongeveer 3,5 uur. Een prima tempo dus. Ik moet rap gaan opbouwen, dus ik wil maandag 25 km gaan lopen, misschien wel 30 - even kijken hoe het gaat. Ik heb atm last van mijn voetzolen en ben wat stijf, maar dat is alles. Ik ken ook andere verhalen dus ik ben hier wel heel tevreden mee
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-04-2014, 14:43
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik vind het knap, Ingegerd!

Ik heb gisteren 10,2 km gelopen en vandaag weer level 2 gedaan van killer buns and thighs.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2014, 15:48
Verwijderd
Ik ging gisteren weer eens shredden, want heb hier bij mijn ouders meer ruimte.

Vandaag superveel spierpijn, ik kan amper normaal lopen :')!
Met citaat reageren
Oud 21-04-2014, 19:25
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
11/21! En weer blijkt dat het uiteindelijk, na een week, wel te doen gaat zijn.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2014, 15:59
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het knap, Ingegerd!
Ja, het is wel zwaar Met name omdat ik alleen moet trainen, gezien mijn ouders (met wie ik de vierdaagse dus ga lopen) 200 km verderop wonen... Er is dus niemand met wie ik onderweg kan zeuren, aan wie ik me op kan trekken als mijn tempo zakt, die me onder mijn reet schopt en zelf weet hoe moeilijk het kan zijn. Ik ben niet zo heel erg goed in lange termijn projecten en dingen op wilskracht doen, en deze training is echt puur en alleen dat. En dat is wel heel zwaar.

Maarrrrr vandaag liep ik 25 km en het ging heel erg goed! Wel wat stijf en wat last van mijn voetzolen. Ben benieuwd hoe het morgen is.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2014, 21:03
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Pff, alleen lopen lijkt me inderdaad niet zo motiverend zo lang... een uurtje hardlopen wordt al saai

Ik had vanmiddag nergens zin in, maar heb mezelf net toch nog een schop onder m'n kont gegeven en 12/21 eruit geperst. Nu even uitpuffen en dan slapen, geen ideale combinatie waarschijnlijk.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2014, 14:35
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Hoi, omdat ik nul komma nul conditie heb en de shred voor mij gewoon echt niet werk (mentaal dan he), ben ik wat anders gaan zoeken. Ik kwam op youtube eerst uit op yoga-videos die ik heb geprobeerd, maar ik ben nog niet heel lenig en m'n knieen gaan kapotzeer doen als ik er lang op moet zitten.
En toen vond ik videos van Leslie Sansone, 'walk away the pounds', en ik dacht 'oooh, das lopen, dat kan ik wel', maar dat valt tegen. Ze gaan van 1 tot 5 mijl (en daar allerlei variaties in), maar ik ben begonnen met de 2 mijl van een half uur.
Zweten jong! Maar het voelt wel als iets wat ik kan volhouden en die Leslie is ook zo lekker opgewekt en positief, en dat werkt voor mij veel beter dan zo'n beul als Jillian. En het is iets wat ik ook gewoon kan doen terwijl ik TV sta te kijken.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2014, 19:13
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
@ Trimm Trabb: dat ziet er leuk (en haalbaar!) uit!

OT: 13/21, dus nog een keer level twee te gaan. Maar niet morgen, want ik moet de hele dag werken en ga daarna uit eten!
Edit: maar ik doe wel sportief, bij de koningsspelen op mijn werk

Laatst gewijzigd op 25-04-2014 om 05:49.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2014, 12:36
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Yay, dag 2 van dat loopgebeuren en het ging nu al duizentmakkelijk en ging heel snel voorbij. Heb wel spierpijn, maar dat mag de pret niet drukken. Ik denk dat ik gauw over ga na 3 of meer mijl.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2014, 16:04
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik kon vandaag geen workout doen, want ik heb geschilderd in de kamer waar ik dat altijd doe. Dus na alle klusjes die ik vandaag op mijn vrije dag wilde doen, ben ik nu het droog was maar een stukje (5,6 km) gaan lopen.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2014, 11:23
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
De verfklus is klaar, dus ik heb 14/21 gedaan. Blij dat level 2 erop zit en benieuwd naar level 3!
Met citaat reageren
Oud 02-05-2014, 11:26
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Oke ik post hier niet meer echt, maar dit MOETEN JULLIE ALLEMAAL WETEN (kopie van facebook)

Voor al mijn hardlopende Facebookvriendjes. Vergeet Evy, vergeet Runkeeper, vergeet alles. Investeer een luttele €3.59 in de ALLERBESTE HARDLOOPAPP EVER: Zombies, Run! Dit is hoe het gaat: al rennend krijg je een verhaallijn te horen, afgewisseld met je eigen muziek. In het verhaal kun je plots overvallen worden door zombies (of politie, of honden) die je achterna komen, waardoor je hysterisch op de vlucht moet slaan. Ondertussen unlock je allerlei dingen waardoor je je beter kunt weren tegen de zombies. Intervaltraining op z'n best. Omg. Oh ja hij trackt ook je routes, snelheid etc. en je kunt instellen hoe lang je wilt lopen. Maak je leven beter! Disclaimer: ik moet er nog mee gaan rennen, maar dit moet het beste zijn dat bestaat. https://www.zombiesrungame.com/
Met eervolle vermelding voor Maaike.

Laatst gewijzigd op 02-05-2014 om 11:33.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2014, 11:26
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Morgenochtend heb ik tijd, WH00P. Zelden zo enthousiast geweest om te gaan lopen
Met citaat reageren
Oud 02-05-2014, 11:30
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Kloverhop naamzoek, volgens mij vind jij dit oneindig gaaf. Paranoide ook.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2014, 15:01
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Haha, dat zombiegebeuren zag ik een tijd geleden al ergens, en het leek me best wel gaaf, maar ik + rennen gaan niet samen.
Het is wel echt een geniaal idee.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2014, 15:02
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
dit MOETEN JULLIE ALLEMAAL WETEN
klinkt wel gaaf!
Met citaat reageren
Oud 02-05-2014, 15:15
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Dat lijkt me heel gaaf voor af en toe ja! Maar stomme Google playstore wil alleen met creditcard betaald worden, dus ik doe niet aan betaalde apps
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Met citaat reageren
Oud 02-05-2014, 17:03
Verwijderd
Ik zit verstopt achter het gordijn in Turk z'n huis.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2014, 17:47
Verwijderd
O, pardon, dit is niet het saaitopic.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2014, 17:44
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
15/21, eerste keer level 3. En die is een stuk leuker dan level 2! De hele tijd dacht ik 'oh, dit is best goed te doen'... ja, tot de laatste oefening van het laatste circuit kwam... een soort vogelnestje, wat ook nog eens veel te lang duurt. Aaauuuwww!
Met citaat reageren
Oud 04-05-2014, 12:18
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik heb zojuist les 1 van Evy gelopen!!! Het lopen ging echt super goed. Nu voel ik me wat minder dus ik moet wel even kijken hoe snel en goed ik hiervan herstel om te bepalen of ik dit vaker kan gaan doen, maar voor nu ben ik super blij! Het was zo heerlijk! Super weertje, langs het water gehobbeld en ik heb me weinig aangetrokken van de mensen die me inhaalden.
__________________
Lariekoek en apekool!
Met citaat reageren
Oud 04-05-2014, 12:18
Adolf Heijn
Avatar van Adolf Heijn
Adolf Heijn is offline
Citaat:
O, pardon, dit is niet het saaitopic.
Might as well be.
__________________
Het is reeds voorbij
Met citaat reageren
Oud 04-05-2014, 18:19
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Ik heb zojuist les 1 van Evy gelopen!!!
Goed bezig! Dat geeft vast een goed gevoel

Ik heb 16/21 gedaan. Ging al wat makkelijker dan gisteren. Alleen het springen op handen en voeten met je knieën een stukje van de vloer, kan ik beter niet op de pro-manier doen. Ik voelde na een paar sprongen mijn slechte pols weer (van jaren geleden). Even in de gaten houden dus. Maar dit level is wel heerlijk om te doen
Met citaat reageren
Oud 04-05-2014, 19:46
Verwijderd
Citaat:
Ik heb zojuist les 1 van Evy gelopen!!! Het lopen ging echt super goed. Nu voel ik me wat minder dus ik moet wel even kijken hoe snel en goed ik hiervan herstel om te bepalen of ik dit vaker kan gaan doen, maar voor nu ben ik super blij! Het was zo heerlijk! Super weertje, langs het water gehobbeld en ik heb me weinig aangetrokken van de mensen die me inhaalden.
netjes
Met citaat reageren
Oud 05-05-2014, 09:42
Verwijderd
Ik ben er weer! Afgelopen week op vakantie geweest, en daar dagelijks aan Jillian gedaan Ben weer vooraan begonnen met shred, en inmiddels heb ik 7/30 afgerond (vanmorgen). Het viel me alleszins mee, conditie en spieren zijn blijkbaar niet helemaal verdwenen.
Nu hoop ik vooral dat ik het kan combineren met werk en het gewone dagelijkse leven.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2014, 10:28
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Nu hoop ik vooral dat ik het kan combineren met werk en het gewone dagelijkse leven.
Dat is inderdaad het grootste probleem, maar je hebt een goede start gemaakt! Succes!

OT: ik heb vanochtend hardgelopen om hopelijk op die manier een beetje van de spierpijn in mijn benen af te komen
Met citaat reageren
Oud 06-05-2014, 08:06
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Nieuwe portie spierpijn: 17/21.

Edit: ik heb trouwens de laatste tijd regelmatig schaafplek-strepen (snap je het nog?) onder de elastieken rand van mijn sportbh. Hoe voorkom ik dat?
Met citaat reageren
Oud 06-05-2014, 20:36
Verwijderd
Shred 8/30. Poeh, zweten hoor. Blijkbaar is het warm in huis.

Hawahaai, welk programma ben jij aan het doen?
Met citaat reageren
Oud 06-05-2014, 20:37
Verwijderd
Oh en wat betreft die sportbh: zit ie te strak ofzo? Of juist te los waardoor het kan schuiven (en dus schuren)?
Met citaat reageren
Oud 07-05-2014, 07:09
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik doe Killer buns and thighs, ben nu bij level 3 (alle levels doe ik 7 keer). Ik wissel het af met zwemmen en hardlopen.
Ik zal morgen mijn sportbh eens goed bekijken, eerder zat hij prima en ik heb niet het idee dat ik erg veranderd ben . Maar het elastiek kan natuurlijk ook krimpen of uitrekken... daar had ik nog niet aan gedacht.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2014, 17:50
Verwijderd
Is dat leuk, killer buns? Volgens mij duurt het per keer wel langer dan shredden toch?

Vandaag shred 9/30. Ik vind voor het eten echt fijner dan erna. Wel merk ik sinds een paar dagen dat de voorkant van mijn schenen wat mopperen bij het springen. Dat had ik de vorige keer niet, terwijl ik dezelfde schoenen etc heb. Raar.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2014, 19:06
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
komt door (over)belasting; heeft weinig met schoeisel e.d. te maken. Als het vervelend begint te worden een paar dagen rust nemen (of iig niet die oefening doen)
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 07-05-2014, 19:07
Verwijderd
Hm, dat is nu ook weer niet de bedoeling. Zal eens kijken of ik het kan omzeilen.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2014, 19:21
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb net dat 2 mijl loopdingie weer gedaan en ik ging bijna van m'n stokkie. Geen idee wat er aan de hand is, maar ik voel me nu ook echt heel suf.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2014, 20:15
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Is dat leuk, killer buns? Volgens mij duurt het per keer wel langer dan shredden toch?
Level 1 en 3 vind ik leuk, level 2 was te moeilijk/zwaar, dus demotiverend. De workout duurt een krappe drie kwartier inclusief cooling down.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2014, 09:19
Verwijderd
Mwuh mijn schenen doen nu al pijn bij gewoon lopen
Met citaat reageren
Oud 08-05-2014, 11:35
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Mwuh mijn schenen doen nu al pijn bij gewoon lopen
Echt stoppen met schredden dan even. Ik ken dat van hardlopen en daar moet je echt niet mee doorgaan want dan ben je zo een paar maanden kwijt voordat je weer verder kunt.
__________________
Lariekoek en apekool!
Met citaat reageren
Oud 08-05-2014, 12:23
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik mag weer beginnen met opbouwen met hardlopen!!! Superweinig, 2x in de week 20 minuten rustig joggen afwisselen met wandelen en het doet al een klein beetje pijn aan mijn knie, maar ik ga niet meer dood van de pijn en ik kan weer normaal traplopen en fietsen dus de blessure is in remissie. En ik ga trainen voor een halve marathon zodra deze blessure weg is want fuck stilzitten.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2014, 12:52
Verwijderd
Wat had je precies? Tractus Iliotibialis frictie syndroom?
Met citaat reageren
Oud 08-05-2014, 13:08
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ze heeft geen wetenschappelijke naam gegeven maar ze zei dat mijn knieschijf over mijn kraakbeen schuurt en het daardoor beschadigt geraakt was ja.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2014, 13:31
Verwijderd
Oh dat is geloof ik net iets anders maar toch ongeveer hetzelfde
Met citaat reageren
Oud 08-05-2014, 13:35
Verwijderd
Ik heb eergisteren voor het eerst in een halfjaar redelijk intensief gevoetbald en heb nu nog overal spierpijn Moet ik me zorgen maken?
Met citaat reageren
Oud 08-05-2014, 13:46
Verwijderd
Ja, voor iemand met jouw levensstijl is het onverantwoord om redelijk intensief te bewegen.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2014, 14:06
Verwijderd
Ik ga vanaf morgen ECHT elke week twee keer hardlopen.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2014, 14:31
Verwijderd



Met citaat reageren
Oud 08-05-2014, 14:45
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Oh dat is geloof ik net iets anders maar toch ongeveer hetzelfde
dat zijn echt wel 2 heel verschillende dingen
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 08-05-2014, 15:07
Verwijderd
Citaat:
dat zijn echt wel 2 heel verschillende dingen
Ja, vanuit jouw perspectief wel. Vanuit de sporter bekeken is het allebei dat er iets over iets anders schuurt en dat dat problemen geeft als je op korte termijn opeens heel veel gaat sporten

Dat tractus Iliotibialis frictie syndroom krijgt echt bijna iedereen die ik ken, die vanuit het niets meerdere keren per week fanatiek gaat wielrennen
Met citaat reageren
Oud 09-05-2014, 12:54
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Nog een keer Evy les 1 Helemaal gesloopt nu maar ik ren ook best hard. Altijd al gedaan en ik kan het niet zo goed anders. Maar goed, zo lang ik het volhoud is het prima Maakt niet uiiiit, ik ben toch blijjijijij!
__________________
Lariekoek en apekool!
Met citaat reageren
Oud 09-05-2014, 15:04
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik had een gigantische (motivatie) dip, dus ik ben opnieuw begonnen. Net Ripped 1/28 gedaan en morgen opnieuw met Evy beginnen. Op naar de laatste paar kilo's.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2014, 15:04
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
@Snebbeltje: viel het herstel na de eerste keer dus mee? En mooi dat je zo lekker liep vandaag
@Neko*: succes maar weer!

Hier 18/21. Ik vind het stom dat het me bij de laatste oefening (vogelnestje) zo veel moeite kost om mijn enkels te pakken te krijgen, terwijl ik daarna die houding wel gewoon de hele tijd vol kan houden. Dat geeft me het gevoel dat ik te dik ben , en dat was nou juist niet de bedoeling van het sporten met Jillian...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:05.