Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-02-2014, 16:46
Verwijderd
Beste mensen.

er zijn veel mensen die zich letterlijk beroofd voelen door hun eigen overheid.

En de probleem daarvan is, is dat veel mensen op de verkeerde partijen stemmen, al decennia lang.

Alle burgers MOETEN belastinggeld betalen. En veel mensen denken dat het toch wel in goede handen komt. Maar niets is minder waar, er is zoveeeel corruptie daar binnen de politiek, dat ze niet eens voor de burgers zijn. Maar helaas voor hun eigen belang zitten. En het baart mij met de dag meer zorgen. Want wat is in godsnaam normaal aan dit kabinet en (r)overheid dat ze meer verzorginstehuizen voor de ouderen willen sluiten? of wat is er normaal aan dat ze ALSMAAR belastingverhogen??? .... en zo kan ik echt een poosje doorgaan...

En ik zal jullie allemaal eens de waarheid en een geheimpje verklappen. Dus stel je voor dat je in de zorg werkt, maar je word ontslagen. En je krijgt bijstand van de (r)overheid. En dan moet je in ruil voor bijstand gaan werken in dezelfde zorg en dezelfde baan. (Dus het is eigenlijk soort van moderne slavernij te noemen!! dus daar maken veel bedrijven misbruik van om die 'bijstand' mensen te gebruiken! omdat het goedkoper voor hun is)

De slechtste partijen die voor hun eigen belang zijn is: VVD, PVDA, CDA, en de christelijke partijen, en vergeet vooral D66(!!) niet.

En wat ik wil zeggen is dit: Stem op een partij die WEL voor de mens is. (en het minst corrupt is natuurlijk) Denk aan SP, PVV, PiratenPartij, PVDD, SOPN,

Gemeenteraadsverkiezingen: 19 Maart 2014
Europese verkiezingen: 22 Mei 2014
Provinciale staten: 15 Maart 2015
Eerste kamer verkiezingen: 26 Mei 2015
Tweede kamer verkiezingen: 15 maart 2017 (is nog niet helemaal zeker datum)

Stem dus verstanding mensen! en laat je ouders dit ook lezen! of als je het niet durft, dat je het desnoods aan je ouders vertelt!

Want geen stem op een partij betekend dat de ongebruikte stemmen automatisch naar de hoogste partij gaan.

Met zorgmakende groetjes.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-02-2014, 18:19
Verwijderd
Bewaar dit stukje zodat je er nog eens om kan lachen als je wat ouder bent.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2014, 18:53
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Hahahahahaha, leuk hoor.
__________________
Always be berating and belittling
Met citaat reageren
Oud 16-02-2014, 19:20
beterlock
Avatar van beterlock
beterlock is offline
Lolbertariëralarm.
__________________
Beterlock, interwebsdetective, can I take a look around? oh what a fool I am to ask, of course I can!
Met citaat reageren
Oud 16-02-2014, 19:21
beterlock
Avatar van beterlock
beterlock is offline
Citaat:
Want geen stem op een partij betekend dat de ongebruikte stemmen automatisch naar de hoogste partij gaan.
Hoe kom je hierbij?
__________________
Beterlock, interwebsdetective, can I take a look around? oh what a fool I am to ask, of course I can!
Met citaat reageren
Oud 16-02-2014, 19:23
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Hoe kwantificeer je de "corruptie" van partijen precies?
Met citaat reageren
Oud 16-02-2014, 20:10
Verwijderd
Als niemand mij serieus neemt. Dan zal je de gevolgen toch gaan zien en voelen in de toekomst.

Nog een prettige dag verder.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2014, 22:15
Verwijderd
Haha are you kidding me?

Ze noemen het ook wel bezuinigingen, want tja elk jaar een hogere schuld is ook niet alles he.

en corruptie zal er vast wel zijn maar vast niet zo grootschalig als dat de (inmiddels verwijderde) ts denkt.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2014, 23:27
beterlock
Avatar van beterlock
beterlock is offline
Citaat:
Als niemand mij serieus neemt. Dan zal je de gevolgen toch gaan zien en voelen in de toekomst.

Nog een prettige dag verder.
ok doei
__________________
Beterlock, interwebsdetective, can I take a look around? oh what a fool I am to ask, of course I can!
Met citaat reageren
Oud 16-02-2014, 23:32
TheHunter
Avatar van TheHunter
TheHunter is offline
Citaat:
Beste mensen.

er zijn veel mensen die zich letterlijk beroofd voelen door hun eigen overheid.

En de probleem daarvan is, is dat veel mensen op de verkeerde partijen stemmen, al decennia lang.

Alle burgers MOETEN belastinggeld betalen. En veel mensen denken dat het toch wel in goede handen komt. Maar niets is minder waar, er is zoveeeel corruptie daar binnen de politiek, dat ze niet eens voor de burgers zijn. Maar helaas voor hun eigen belang zitten. En het baart mij met de dag meer zorgen. Want wat is in godsnaam normaal aan dit kabinet en (r)overheid dat ze meer verzorginstehuizen voor de ouderen willen sluiten? of wat is er normaal aan dat ze ALSMAAR belastingverhogen??? .... en zo kan ik echt een poosje doorgaan...

En ik zal jullie allemaal eens de waarheid en een geheimpje verklappen. Dus stel je voor dat je in de zorg werkt, maar je word ontslagen. En je krijgt bijstand van de (r)overheid. En dan moet je in ruil voor bijstand gaan werken in dezelfde zorg en dezelfde baan. (Dus het is eigenlijk soort van moderne slavernij te noemen!! dus daar maken veel bedrijven misbruik van om die 'bijstand' mensen te gebruiken! omdat het goedkoper voor hun is)

De slechtste partijen die voor hun eigen belang zijn is: VVD, PVDA, CDA, en de christelijke partijen, en vergeet vooral D66(!!) niet.

En wat ik wil zeggen is dit: Stem op een partij die WEL voor de mens is. (en het minst corrupt is natuurlijk) Denk aan SP, PVV, PiratenPartij, PVDD, SOPN,

Gemeenteraadsverkiezingen: 19 Maart 2014
Europese verkiezingen: 22 Mei 2014
Provinciale staten: 15 Maart 2015
Eerste kamer verkiezingen: 26 Mei 2015
Tweede kamer verkiezingen: 15 maart 2017 (is nog niet helemaal zeker datum)

Stem dus verstanding mensen! en laat je ouders dit ook lezen! of als je het niet durft, dat je het desnoods aan je ouders vertelt!

Want geen stem op een partij betekend dat de ongebruikte stemmen automatisch naar de hoogste partij gaan.

Met zorgmakende groetjes.
SOPN laat me niet lachen, de achterban daarvan bestaat voor het overgrote deel uit mensen in de schuldsanering. Verder kan je de SP ook maar beter in het eerste lijstje zetten.

Ook heb je nogal zwakke argumenten en loop je hier alleen maar wat rond te schreeuwen.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2014, 10:12
mercurius70707
mercurius70707 is offline
Haha, ik heb besloten om niet meer te stemmen bij de landelijke verkiezingen, alleen misschien bij de gemeente raad verkiezingen op de piratenpartij, maar zelfs dan. Ik ben geen voorstander voor stemmen en politiek.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2014, 10:30
TheHunter
Avatar van TheHunter
TheHunter is offline
Citaat:
Haha, ik heb besloten om niet meer te stemmen bij de landelijke verkiezingen, alleen misschien bij de gemeente raad verkiezingen op de piratenpartij, maar zelfs dan. Ik ben geen voorstander voor stemmen en politiek.
En heb je het beroemde piratenpartij filmpje van geenstijl ook al gezien?

Met citaat reageren
Oud 17-02-2014, 13:22
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Met citaat reageren
Oud 17-02-2014, 18:13
Verwijderd
Shit man, je hebt me overtuigd. Wat een schorem!
Met citaat reageren
Oud 17-02-2014, 21:47
Verwijderd
Citaat:
Shit man, je hebt me overtuigd. Wat een schorem!
Met citaat reageren
Oud 17-02-2014, 21:48
Verwijderd
Een pot nat :')
Met citaat reageren
Oud 19-02-2014, 00:59
Scirocco
Avatar van Scirocco
Scirocco is offline
Verdraaid wat een goed uitgedacht stuk!
Dankzij dit advies ga ik op een partij stemmen die volgens jou wel voor de mens is; de PVV! Bedankt voor het advies!
Met citaat reageren
Oud 19-02-2014, 12:08
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Staan Mema/Sarah/Pluis/BobdeBeer/Martiño hier bij?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-02-2014, 13:32
beterlock
Avatar van beterlock
beterlock is offline
Ja is een groepsfoto van hen.
__________________
Beterlock, interwebsdetective, can I take a look around? oh what a fool I am to ask, of course I can!
Met citaat reageren
Oud 19-02-2014, 14:06
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Ik zie toch niemand met opvallend grote kwarktassen!?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 19-02-2014, 15:14
beterlock
Avatar van beterlock
beterlock is offline
Is ook allemaal bijzonder overdreven.
__________________
Beterlock, interwebsdetective, can I take a look around? oh what a fool I am to ask, of course I can!
Met citaat reageren
Oud 21-02-2014, 13:40
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Staan Mema/Sarah/Pluis/BobdeBeer/Martiño hier bij?
Ik heb de foto gemaakt uiteraard
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 25-02-2014, 16:04
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Mag lijen dat niemand gaat stemmen
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 26-02-2014, 07:27
Dr. Durrr
Avatar van Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Wat een onzin.
__________________
Dr Durr and Partners - GP Surgery
Met citaat reageren
Oud 26-02-2014, 10:47
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Wat een onzin.
Nee man, hoogstaand topic nummero zoveel!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-02-2014, 19:55
Champs-Élysées
Avatar van Champs-Élysées
Champs-Élysées is offline
Gaan partijen voor hun eigen belang!? Schandalig; opsluiten die handel.
__________________
Echt superlief van mijn mams dat ze een babybel in mijn broodtrommel gedaan heeft <3
Met citaat reageren
Oud 13-04-2014, 13:48
TheAtheist
Avatar van TheAtheist
TheAtheist is offline
Oh sorry, heb net PvdA gestemd met de gemeenteraadsverkiezingen en ben het van plan weer te doen met de Europese verkiezingen. En please PVV, SOPN?
Met citaat reageren
Oud 13-04-2014, 23:47
Klikding
Klikding is offline
Citaat:
(r)overheid
Roverheid, goeie
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Hans Janmaat. Goed politcus en vooruitziener of Zwart schaap en rascist?
Verwijderd
217 25-12-2008 02:48
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Crisis over partijleiderschap VVD
Love & Peace
120 05-12-2006 23:40
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Welke coalities zie jij op het toneel graag verschijnen & bepaalt dit je stemgedrag?
Gatara
230 21-11-2006 00:05
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
T_ID
500 09-10-2006 08:07
Verhalen & Gedichten story: geef je mening...
Ronella
5 14-05-2004 16:02
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Amerika uitgelegd
damaetas
34 25-07-2002 20:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:19.