Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-10-2002, 15:58
Verwijderd
Een tijdje terug las ik al dat er een parfum speciaal voor honden ('O my dog') en voor katten ('o my cat') op de markt was gebracht. Na aanleiding hiervan had ik al een topic op flora en fona geopend, maar daar werd niet echt op gereageerd.
http://forum.scholieren.com/showthre...light=o+my+dog



En nu las ik een modetijdschrift iets over de laatste trend: "the dog additude". Verschillende modeontwerpers (waaronder Vivian Westwood) waren gevraagd om exclusieve kleertjes te ontwerpen voor honden. En RL heeft tegenwoordig ook een hele hondencollectie...

Wat vinden jullie nou hier van eigenlijk? De hond is een soort mode-accessoire geworden. En je kunt hem aankleden als een soort barbie-pop. Grappig? Zouden jullie zoiets doen met jullie huisdieren? Waarom wel en waarom niet? En zou je een hond aanschaffen als het mode zou worden? En wat gebeurd er eigenlijk met die hondjes als de trend voorbij is? En gaat de vermenselijking van dieren niet veel te ver?

hier nog wat leuke hondenkleertjes


Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-10-2002, 16:01
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Haha ja dat doen beroemdheden nogal vaak.. die hebben ook speciale auto's voor hun hond, of zelfs speciale huizen.

Je ziet bij premieres ook wel eens honden in tasjes zitten (denk ook aan de clip van Mariah Carey Hearbreaker.

Het ziet er wel tof uit, maar ik zou nooit een hond nemen als accesoire. Dat uitlaten, al die haren in je huis lijkt me maar niks.


Er is trouwens onderzoek naar gedaan: mensen die met een hond in het park lopen, worden veel vaker aangesproken dan mensen zonder hond. Mensen mét hond krijgen ook meer dates dan mensen zonder.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 16:06
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
ik vind 't vrij walgelijk eigenlijk maar goed m'n ponie krijgt ook jassen etc.
Ik vind zo'n hondenhotel vrij overdreven, en zo'n parfum al helemaal.

Wat je al zei; sommige zoekn het hondje uit als assecoire bij de kleding, tja naja dat moet jezelf weten. Wij hebben een hondje omdat ie lievig is enzo, en niet omdat ie bij m'n kleding past..
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 16:07
Verwijderd
Citaat:
rosi schreef:


Je ziet bij premieres ook wel eens honden in tasjes zitten (denk ook aan de clip van Mariah Carey Hearbreaker.
idd wel super schattig...
Maar nee ik moet eik niets hebben van honden. Al die haren lijken mij verschrikkelijk. En een hond uitlaten in de regen vind ik niets voor mij...

Citaat:
Er is trouwens onderzoek naar gedaan: mensen die met een hond in het park lopen, worden veel vaker aangesproken dan mensen zonder hond. Mensen mét hond krijgen ook meer dates dan mensen zonder.
Dat klinkt wel weer erg goed Maar het lijkt mij wel leuk een beetje trutten met hondenkleertjes enzo. Misschien is het een leuk id om een bureau te beginnen waar je hondjes voor een paar daagjes kunt huren.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 16:10
Feestbeest nummer 1
Avatar van Feestbeest nummer 1
Feestbeest nummer 1 is offline
Ik vind Vivienne Westwood sowieso niet zo geweldig....maar dat ze nu de stap naar honden en katten heeft gemaakt....
__________________
Please...refrain from the taking of flash photography, as the lesbians may attack you!
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 16:15
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
onzin... laat die dieren gwoon met rust....
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 16:19
I'ts Moi
Avatar van I'ts Moi
I'ts Moi is offline
Mijn teckels zijn al modieus genoeg daar hebben ze geen kleren voor nodig....

Kuzzje IK
__________________
*Ik zoek alles zelf uit!*Geluk is het enige wat zich verdubbelt als je het deelt*Ik loop lekker met m'n neus in de lucht, ben blond en dat bevalt me!*
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 16:20
Verwijderd
Citaat:
birthmark schreef:
onzin... laat die dieren gwoon met rust....
inderdaad.. kijk, tot een bepaald punt vind ik het nog kunnen. halsbandjes bezet met edelstenen, kattenbakken in de vorm van huizen, wat dan ook - prima. Kleertjes voor honden - kan nog net. Maar dat ze nu ook honde- en kattenparfum hebben vind ik niet kunnen. Dieren communiceren via luchtjes, dan vind ik dat je zo'n beest niet met spul moet insmeren wat jij misschien wel lekker vindt ruiken maar waar het beest zelf last van heeft.

eigenlijk vind ik een hond of kat als accessoire ook niet kunnen, een huisdier neem je in de functie van een vriend, en niet in de functie van een bijzettafeltje.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 16:20
Rrr.
Avatar van Rrr.
Rrr. is offline
Citaat:
birthmark schreef:
onzin... laat die dieren gwoon met rust....
__________________
Ooh-la-la.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 16:21
Ninnoc
Ninnoc is offline
ja een hond is een accesoire

maar daarvoor hoef je m niet zo onnozel aan te kleden

ik heb lang geroepen dat ik een roze peodel wil, nu wil ik een doberman , jaja imagechange
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 16:22
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
Ninnoc schreef:
ja een hond is een accesoire
?

Zijn kinderen ook accesoires dan?
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 16:24
Ninnoc
Ninnoc is offline
Citaat:
Rhinus schreef:
?

Zijn kinderen ook accesoires dan?
voor sommige mensen wel ja (denk aan micheal jackson en madonna types)
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 16:31
J-roen
Avatar van J-roen
J-roen is offline
Citaat:
bertbart schreef:
Misschien is het een leuk id om een bureau te beginnen waar je hondjes voor een paar daagjes kunt huren.
ja, of kinderen

Citaat:
birthmark schreef:
onzin... laat die dieren gwoon met rust....
__________________
dressed-up, messed-up, young, sexy, drunk and dirty.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 16:34
Verwijderd
Citaat:
J-roen schreef:
ja, of kinderen
goed id...
dan zou je voor een dagje je kind voor een hond kunnen ruilen Ik ga gelijk copyright aanvragen voor mijn bureau
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 16:44
Rhinus
Rhinus is offline
Ja, laten we een buro gaan beginnen zodat we lekker dieren geestelijk kunnen mishandelen!
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 16:47
Verwijderd
Citaat:
Rhinus schreef:
Ja, laten we een buro gaan beginnen zodat we lekker dieren geestelijk kunnen mishandelen!
ben jij soms Volkert Van der G ofzo?
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 16:50
Rhinus
Rhinus is offline
Ja.

Dat had je niet verwacht he!
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 16:53
Verwijderd
Citaat:
Rhinus schreef:
Ja.

Dat had je niet verwacht he!
Gelukkig dat ik geen honden heb die carla en kenneth heten

genoeg onzin

laten we weer ontopic reageren
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-10-2002, 17:30
Roozie
Avatar van Roozie
Roozie is offline
1 woord: verschrikkelijk
__________________
Green eyes, you're the sparklight
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 18:05
Faery
Faery is offline
Een kwispelende handtas
__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 18:06
Mysterons
Mysterons is offline
oh my god, wanneer gaan we mensen als accesoire in een tasje meenemen?
__________________
_love is gonna save us
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 18:08
Verwijderd
Citaat:
Faery schreef:
Een kwispelende handtas

the doggy bag
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 18:17
Paulaah
Avatar van Paulaah
Paulaah is offline
Citaat:
birthmark schreef:
onzin... laat die dieren gwoon met rust....
Precies..
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 18:18
Infaustus
Avatar van Infaustus
Infaustus is offline
jezus je moet echt zwakzinnig zijn om parfum en kleren voor je hond/kat te kopen...wat een debielen
__________________
A.i.d.s: Anally injected death sentence
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 19:28
a new noise
a new noise is offline
triest
__________________
The best thing since canned vegetables.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-10-2002, 19:30
Verwijderd
mijn hond ruikt van zichzelf al heerlijk
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 19:32
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
mijn hond ruikt van zichzelf al heerlijk
tja...
ik zelf zou geen hond willen. Maar ik kom wel eens bij mensen thuis die hond hebben die enorm stinkt. Misschien verzorgen ze hem niet goed, dat kan ook. Maar een hondenparfum zou misschien een uitkomst kunnen zijn...
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 19:41
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef:
tja...
ik zelf zou geen hond willen. Maar ik kom wel eens bij mensen thuis die hond hebben die enorm stinkt. Misschien verzorgen ze hem niet goed, dat kan ook. Maar een hondenparfum zou misschien een uitkomst kunnen zijn...
\
Nou....nee.
Een vrouw die weleens op onze hond past die heeft een half jaar geleden eau de cologne op onze hond gespoten, toen ie in de modder was geweest (of weetikveel waarin ).
Nou...je ruikt het nog steeds!!

Honden horen naar hond te ruiken. Dat ruikt lekker
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 19:41
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef:
tja...
ik zelf zou geen hond willen. Maar ik kom wel eens bij mensen thuis die hond hebben die enorm stinkt. Misschien verzorgen ze hem niet goed, dat kan ook. Maar een hondenparfum zou misschien een uitkomst kunnen zijn...
De geur ligt aan wat voor soort hond het is.

EN PARFUM BIEDT HELEMAAL GEEN UITKOMST! Dat beest heeft er last van, dan is het toch het toppunt van egoisme om hem toch onder te spuiten met allerlei chemisch spul?

Ja, ik ben gefrustreerd, en ja, ik houd mijn mond maar weer verder.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 22:15
LeRatLuciano
Avatar van LeRatLuciano
LeRatLuciano is offline
Binnenkort de honden in gangsta video clips ook aan riemen van gucci of bekleeft met diamanten?


wist wel dat er accesoires waren voor dieren maar het blijven alsnog dieren, die hebben dat naar mijn mening niet nodig.


Rat
__________________
C'est de la tristesse que tu peux lire dans mes yeux
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 22:31
Verwijderd
echt belachelijk, had laatst n special gezien op MTV how to life like a rockstars pet..er zijn dus hondenhotels, onwijs dure kamers, maar wle met tv, dus daar hebben de honden gelukkig wel wat aan, er was ook n actrice die dr hond had laten trouwen...in een speciale hondenkapel natuurlijk....
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 22:41
Verwijderd
bwah, dieren zo aankleden vind ik alleen maar zielig voor die beestje en het ziet er niet uit ook nog.

maar als je nou een liev, schattig hondje hebt trekt dat wel meide aan (wij hebben daar DE perfecte hond voor, het werkt echt)
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 04:55
Feestbeest nummer 1
Avatar van Feestbeest nummer 1
Feestbeest nummer 1 is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
\
Nou....nee.
Een vrouw die weleens op onze hond past die heeft een half jaar geleden eau de cologne op onze hond gespoten, toen ie in de modder was geweest (of weetikveel waarin ).
Nou...je ruikt het nog steeds!!

Honden horen naar hond te ruiken. Dat ruikt lekker
Gadverdegadver! Honden die naar "hond" ruiken, STINKEN! En al helemaal als het natte-honden-lucht is!
__________________
Please...refrain from the taking of flash photography, as the lesbians may attack you!
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 10:29
Verwijderd
Alsof ik mijn hond OOIT in kleding zou krijgen.. Hij wordt al gek als ik 'm probeer z'n halsband om te doen.

Maar nee, de gedachte van mijn hond dan in een kledingstuk is voor mij al genoeg om van m'n stoel af te vallen.. Sorry hoor, maar dat is echt 't meest belachelijke idee ooit. 'Tis er al een poosje toch, hondenkleding? Maar van dat luchtje had ik inderdaad nog nooit gehoord, en zoals Maaaasj al zei; 'Dieren communiceren via luchtjes, dan vind ik dat je zo'n beest niet met spul moet insmeren wat jij misschien wel lekker vindt ruiken maar waar het beest zelf last van heeft'.. Ik bedoel, mensen kunnen nog zelf bepalen of ze iets fijn/lekker vinden, maar dieren kunnen dat moeilijker aangeven..

Ohja, en natte-hond stinkt inderdaad, maar anders ruikt een hond gewoon naar 'vacht' ofzo hoor, en dat stinkt niet.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 10:37
S
Avatar van S
S is offline
Was laatst een heel programma van op MTV.

In Amerika heb je hondenhotels, waar iemand bij je hondje op de kamer slaapt en verhaaltjes aan hem verteld.

Gucci ziet er heil in, ze hebben hondetassen op de markt gebracht. Was het maar dat het bleef bij die tassen, maar het zijn ook armbanden, halsbanden, pakjes en nog meer van die troep.

Echt de grootste onzin die ik ooit heb gehoord; 5000 dollar voor een halsband voor je hondje. Komop, waar ben je mee bezig als je dat koopt?

Een hond realiseert zich nieteens dat hij zo'n dure halsband om heeft. Het is gewoon weer een statussymbool erbij.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 10:43
Verwijderd
Citaat:
Feestbeest nummer 1 schreef:
Gadverdegadver! Honden die naar "hond" ruiken, STINKEN! En al helemaal als het natte-honden-lucht is!
Nee joh, dat hoort gewoon zo. Dat ruikt juist lekker
Dan ga je daar toch niet een beetje parfum overheen spuiten
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-10-2002, 12:40
Marlous
Avatar van Marlous
Marlous is offline
Citaat:
Jewel schreef:
Alsof ik mijn hond OOIT in kleding zou krijgen.. Hij wordt al gek als ik 'm probeer z'n halsband om te doen.

Maar nee, de gedachte van mijn hond dan in een kledingstuk is voor mij al genoeg om van m'n stoel af te vallen.. Sorry hoor, maar dat is echt 't meest belachelijke idee ooit. 'Tis er al een poosje toch, hondenkleding? Maar van dat luchtje had ik inderdaad nog nooit gehoord, en zoals Maaaasj al zei; 'Dieren communiceren via luchtjes, dan vind ik dat je zo'n beest niet met spul moet insmeren wat jij misschien wel lekker vindt ruiken maar waar het beest zelf last van heeft'.. Ik bedoel, mensen kunnen nog zelf bepalen of ze iets fijn/lekker vinden, maar dieren kunnen dat moeilijker aangeven..

Ohja, en natte-hond stinkt inderdaad, maar anders ruikt een hond gewoon naar 'vacht' ofzo hoor, en dat stinkt niet.
Idem..
__________________
You're just insane.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 12:44
Mad^Athlete
Avatar van Mad^Athlete
Mad^Athlete is offline
Ik vind al die honden parfum, jassen, tassen etc. pure onzin. Een hond is een hond en geen troeteldiertje, een hond moet kunnen leven, en dat is naar mijn mening niet opgemaakt worden.
Zelf heb ik een hond, heb er veel jachtrainingen ( met nadruk op trainingen, niet echt gejaagd dus ) meegedaan, en dat vind ie 100000000x leuker dan als ie een nieuwe halsband of iets dergelijks krijgt . . . een hond is een hond en laat hem dan ook leven als een hond en niet als een verwaant troeteldiertje
__________________
*stuiter*
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 12:51
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef:

Wat vinden jullie nou hier van eigenlijk? De hond is een soort mode-accessoire geworden. En je kunt hem aankleden als een soort barbie-pop. Grappig? Zouden jullie zoiets doen met jullie huisdieren? Waarom wel en waarom niet? En zou je een hond aanschaffen als het mode zou worden? En wat gebeurd er eigenlijk met die hondjes als de trend voorbij is? En gaat de vermenselijking van dieren niet veel te ver?

Mensen die dat doen mogen ze van mij direcht tegen de muur zetten. BELACHELIJK vind ik het. Je neemt een dier toch niet in huis voor de mode. Bah.
Zelf heb ik ook een hond. Waarom? Om mee te spelen, rennen de hond dus een leuk, plezier en fijn leven geven.

Walgelijk, ik kan hier zo kwaad om worden.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 12:55
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef:
De geur ligt aan wat voor soort hond het is.

EN PARFUM BIEDT HELEMAAL GEEN UITKOMST! Dat beest heeft er last van, dan is het toch het toppunt van egoisme om hem toch onder te spuiten met allerlei chemisch spul?

Ja, ik ben gefrustreerd, en ja, ik houd mijn mond maar weer verder.
Waarom moet je je mond houden je hebt gelijk!
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 13:35
~louise~
Avatar van ~louise~
~louise~ is offline
In Rotterdam zie je superveel mensen lopen met een soort Pitbulls. Het wordt daar echt een rage, allemaal van die 'vecht'honden waar mee wordt geparadeerd, net als met hun Evisu-broeken e.d.

Bah

edit: volgens mij zijn het bullterriers net als deze:

Laatst gewijzigd op 06-10-2002 om 13:40.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 14:09
Verwijderd
Citaat:
~louise~ schreef:
edit: volgens mij zijn het bullterriers net als deze:
(ben eik huiswerk aan het maken)

Maar zullen merken zoals Nickelson, Londsdale en cool cat niet speciaal een kledinglijn voor pitbulls hebben?
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 14:49
Black Rainbow
Avatar van Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Het is fout, een hond mag je niet gebruiken zoor zoiets, dat je jezelf onderspuit met allerlij stinkzooi vink best, maar doe dat niet bij een hond, die heeft er niet om gevraagd ofzo. neem dan zo''n lomp robotje, dat heeft pas stijl
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 22:35
Feestbeest nummer 1
Avatar van Feestbeest nummer 1
Feestbeest nummer 1 is offline
Citaat:
bertbart schreef:
(ben eik huiswerk aan het maken)

Maar zullen merken zoals Nickelson, Londsdale en cool cat niet speciaal een kledinglijn voor pitbulls hebben?
Waaaaaah ik zie het al voor me: een Coolcat-Breezah-chick-outfit voor je bullterrier!!!!!
__________________
Please...refrain from the taking of flash photography, as the lesbians may attack you!
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 17:44
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
inderdaad.. kijk, tot een bepaald punt vind ik het nog kunnen. halsbandjes bezet met edelstenen, kattenbakken in de vorm van huizen, wat dan ook - prima. Kleertjes voor honden - kan nog net. Maar dat ze nu ook honde- en kattenparfum hebben vind ik niet kunnen. Dieren communiceren via luchtjes, dan vind ik dat je zo'n beest niet met spul moet insmeren wat jij misschien wel lekker vindt ruiken maar waar het beest zelf last van heeft.

eigenlijk vind ik een hond of kat als accessoire ook niet kunnen, een huisdier neem je in de functie van een vriend, en niet in de functie van een bijzettafeltje.
Prima geformuleerd.
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 17:47
shanli
shanli is offline
eens met masj,laat die beesten gewoon met rust,zo'n vestje vind ik nog net kunnen(als het echt koud is of zo) maar geen parfum,dat vind ik al helemaaaaal overdreven,evenals RL kleertjes gaat ontwerpen voor honden
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 18:24
Mindfields
Mindfields is offline
Vind het behoorlijk zielig voor die beesten en boven ziet het er ook gewoon NIET uit Check trouwens de Breakout! van deze week..staat ook een heel stuk over die hondjes in.
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 20:11
Verwijderd
Citaat:
Parallel schreef:
Vind het behoorlijk zielig voor die beesten en boven ziet het er ook gewoon NIET uit Check trouwens de Breakout! van deze week..staat ook een heel stuk over die hondjes in.
ik vraag me toch af wat zieliger is, hondenkleertjes kopen of de breakout lezen?
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 20:14
S
Avatar van S
S is offline
Citaat:
bertbart schreef:
ik vraag me toch af wat zieliger is, hondenkleertjes kopen of de breakout lezen?
Heeee, dalijk ga jij te ver!

BreakOut! kickt aars.
En ik heb een abonnement.

Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 21:29
Verwijderd
Mwoah, ik vind het echt iets voor m'n moeder ofzo.
Zelf hou ik überhaupt niet van huisdieren.
Maar als die honden er geen last van hebben, maakt het mij niet zoveel uit.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verkeer & Vervoer Welke auto's heb jij bezeten/in gereden?
Verwijderd
24 30-09-2010 14:32
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
Verhalen & Gedichten [ verhaal ]
-Melody-
290 15-08-2004 14:54
Lifestyle kleding voor je hondjes
Susanne
76 16-03-2004 21:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:53.