Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-05-2004, 13:03
Wenomic
Wenomic is offline
Hum hum ja. Ik ga ook maar even wat foto's posten uit verveling. Sommige zijn al oud hoor....Sommige ook weer nieuw.













Panorama foto

Dus; gaarne normale serieuze reacties. Wat kan er beter. Wat is er goed en wat is er totaal fout. 2e Luchtfoto heeft een scheve horizon, maar ik viel bijna uit mijn raam...dus daar kon ik weinig aan doen. Ik vind de kleuren van de lucht toch mooi dus probeer a.u.b. over die scheve horizon heen te kijken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-05-2004, 13:17
Tom Violence
Avatar van Tom Violence
Tom Violence is offline
oeh bosfoto's.. maak me gekkk

ze zijn wel okee, maar dit is al zo vaak gedaan. er kunnen best mooie kleuren in de lucht zitten, maar dat maakt het nog geen speciale foto. de portretfoto's vind ik niet echt sterk, je hebt meer nodig dan een leuk snoetje.
__________________
sup birdie.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 13:39
p-chez
Avatar van p-chez
p-chez is offline
De foto's met 't sterke tegenlicht met de luchten vind ik er mooi uitzien. Weinig originieel natuurlijk, maar dat mag de pret niet drukken. De foto's van 't hoofd, vooral de laatste, ziet er goed uit. Mooie belichting, mooi licht-donker contrast en mooie pose.
De foto-edit vind ik dan weer niks, ik vind 't van een redleijk laag niveau.


Maar, keep it up!
__________________
yupyup.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 14:16
Wenomic
Wenomic is offline
Thanks! Maarre:

Citaat:
De foto-edit vind ik dan weer niks, ik vind 't van een redleijk laag niveau.
Wat bedoel je hiermee?

En ja ze zijn idd niet echt orgineel. Ik moet er nog mee experimtenteren. Zo lang fotografeer ik namelijk nog niet.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 14:21
Rhinus
Rhinus is offline
Als jij dat bent, dan ben je erg knap .
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 15:17
Hi, I'm Nora
Avatar van Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
Citaat:
Rhinus schreef op 22-05-2004 @ 15:21 :
Als jij dat bent, dan ben je erg knap .
ja he dat is relevant
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 16:40
Wenomic
Wenomic is offline
Ja dat ben ik en oordeel nou maar over de foto's zelf en niet over de persoon op het plaatje...
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 16:46
ofniet
ofniet is offline
ik vind die 5e super
__________________
ja sukkel
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 16:54
Verwijderd
De onderwerpen zijn inderdaad weinig origineel, maar het zijn natuurlijk wel goede dingen om op te oefenen. Ik vind ze dan ook best goed gelukt. In hun soort zijn het mooie foto's om het zo maar te zeggen.

De portretfoto's vind ik op zich wel mooi als in de belichting is prettig en ze storen me niet. Ik vind alleen de uitdrukkingen niet echt iets overbrengen. Het zijn foto's die ik zie en morgen weer vergeten ben. Misschien eens portretfoto's van andere mensen maken zodat je zelf meer kunt kijken.

De foto met de tekst erop vind ik zelf niet zo spectaculair en ik begrijp de tekst ook niet helemaal in combinatie met de foto. Through darkness, victory triumphs. Behalve dat het wat donker is in dat bos, voegen tekst en beeld toch weinig aan elkaar toe? Hoe het eruit ziet vind ik nog best okee.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 17:10
Verwijderd
Citaat:
ofniet schreef op 22-05-2004 @ 17:46 :
ik vind die 5e super
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 17:12
ShitVisjes
Avatar van ShitVisjes
ShitVisjes is offline
Lelijke dropshadow schatje.... sowieso, de tekst is cliché!
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 17:15
ShitVisjes
Avatar van ShitVisjes
ShitVisjes is offline
Citaat:
Wenomic schreef op 22-05-2004 @ 17:40 :
Ja dat ben ik en oordeel nou maar over de foto's zelf en niet over de persoon op het plaatje...
Bedankje kan er niet af zeker.... Of heb je zoiets van: DuH! oud nieuws!!! ?
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 17:17
yael
Avatar van yael
yael is offline
De eerste is mooi!!
__________________
tsjah..
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 20:59
Wenomic
Wenomic is offline
Citaat:
TerrorTwin#1 schreef op 22-05-2004 @ 18:15 :
Bedankje kan er niet af zeker.... Of heb je zoiets van: DuH! oud nieuws!!! ?
Je bent echt een irritant ventje. Geef nuttig kritiek zoals ik al zei. Ik hoef geen complimentjes al is het natuurlijk aardig.

Citaat:
Lelijke dropshadow schatje
Over welke foto heb je het. En noem me geen schatje.

Anyway: De foto met die tekst slaat eigenlijk ook nergens op hoor. Waarom heb ik hem ertussen gepropt 0_o. Maar goed ikg a geen excuus verzinnen: het ís een baggere foto. Portretfoto's maken van vrienden/vriendinnen is moeilijk omdat deze nogal eens de neiging hebben om in de lach te schieten en altijd alleen willen lachen en niet serieus mee kunnen doen. Ik hou het zolang bij foto's van dieren/luchten/natuur/etc. Misschien dat ik ooit een persoon vind om zelfs verder te gaan dan portret. Dat zou ik wel stoer vinden. Maar dat komt misschien later wel een keer.

Bedankt voor de replies

Laatst gewijzigd op 22-05-2004 om 21:01.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 23:08
Verwijderd
opzich geen kritiek, ben wel erg benieuwd hoe je die panoramo foto hebt gemaakt
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 23:17
Wenomic
Wenomic is offline
D.m.v. de Canon PowerShot A70. Daar zit een bepaalde optie op waar je panorama foto's mee kunt maken. Na het maken van 1 foto verschijnt die foto op het linkerdeel van het scherm. Het andere beeld waar je dus nog een foto moet nemen verschijnt rechts zodat je het mooi aan elkaar geplakt kan zien. Dan gewoon d.m.v. Photoshop alles aan elkaar maken
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 23:23
Verwijderd
ja zoiets heb ik ook op mn casio exlim z-4, ik geloof dat ik daar maar dan eens mee moet experimenteren, zeer cool effect in ieder geval
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 23:26
Wenomic
Wenomic is offline
Zeker weten. Ik heb er ook eentje die je geheel kan ronddraaien d.m.v. een simpe proggie, maar die kan ik niet online zetten helaas
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-05-2004, 11:11
Chameleon2000
Chameleon2000 is offline
Deze foto's sucken zwaar vooral die 5de slaat totaal nergens op. Kom voortaan maar met iets beters voordat je iets post. En die tekst bij die zogenaamde '' darkness '' foto maakt het alleen maar nog erger '' wannabe fotograaf. ''
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 13:18
<*)_><
Avatar van <*)_><
<*)_>< is offline
Citaat:
Wenomic schreef op 23-05-2004 @ 00:17 :
D.m.v. de Canon PowerShot A70. Daar zit een bepaalde optie op waar je panorama foto's mee kunt maken. Na het maken van 1 foto verschijnt die foto op het linkerdeel van het scherm. Het andere beeld waar je dus nog een foto moet nemen verschijnt rechts zodat je het mooi aan elkaar geplakt kan zien. Dan gewoon d.m.v. Photoshop alles aan elkaar maken

met photoshop?

maar canon levert er juist een programma bij dat alles automatisch doet. Photostitch!
__________________
Ik ben Erik en als ik post dan signeer ik.
Sluit de mond meer en de ogen minder.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 13:28
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
Citaat:
Chameleon2000 schreef op 23-05-2004 @ 12:11 :
Deze foto's sucken zwaar vooral die 5de slaat totaal nergens op. Kom voortaan maar met iets beters voordat je iets post. En die tekst bij die zogenaamde '' darkness '' foto maakt het alleen maar nog erger '' wannabe fotograaf. ''
Haha nerd.


Ik vind ze mooi ook al is het mss een beetje standaard, lekker boeien.
De luchten die tegen de donkere omgevingen afsteken zien er gewoon mooi uit.

Het puberale gedrag van sommige posts valt me tegen, alsof jullie het erom doen om zo subtiel mogelijk te flamen
__________________
They came...from...behind!
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 13:47
ShitVisjes
Avatar van ShitVisjes
ShitVisjes is offline
Kapitein Nerd houd niet zo van originaliteit... wel kunnen tekenen, maar niks kunnen bedenken....

Maar moet zeggen: je skills zijn de shizzle, de mijne niet
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 15:10
Chameleon2000
Chameleon2000 is offline
Citaat:
Captain N schreef op 23-05-2004 @ 14:28 :
Haha nerd.


Ik vind ze mooi ook al is het mss een beetje standaard, lekker boeien.
De luchten die tegen de donkere omgevingen afsteken zien er gewoon mooi uit.

Het puberale gedrag van sommige posts valt me tegen, alsof jullie het erom doen om zo subtiel mogelijk te flamen
Ik zeg gewoon wat ik denk.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 15:55
Wenomic
Wenomic is offline
Ik denk zoveel, dan ga ik dat nog niet in een topic noemen waar iemand serieus vraagt om goed kritiek met argumenten. Wat moet ik met je reply? Ja leuk ik weet dat het onorgineel is maar zoals ik al zei: ik begin net. Dus het experimenteren komt wel op gang ooit.

En TerrorTwin#1: flame a.u.b. niet zo in dit topic, want je haalt blijkbaar andere topics door elkaar. Je post was totaal irrelevant.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 16:26
Chameleon2000
Chameleon2000 is offline
Citaat:
Wenomic schreef op 23-05-2004 @ 16:55 :
Ik denk zoveel, dan ga ik dat nog niet in een topic noemen waar iemand serieus vraagt om goed kritiek met argumenten. Wat moet ik met je reply? Ja leuk ik weet dat het onorgineel is maar zoals ik al zei: ik begin net. Dus het experimenteren komt wel op gang ooit.
Je begint je post al met '' Hum hum ja. Ik ga ook maar even wat foto's posten uit verveling. Sommige zijn al oud hoor....Sommige ook weer nieuw. ''

En dan vraag je om een serieuze reactie?

Argumenten.. pff kijk nou zelf naar de foto's zie je dan niet dat ze totally screwed zijn? Gewoon helemaal opnieuw beginnen, want dit is het niet eens waard om met argumenten te bekritiseren.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-05-2004, 17:43
Wenomic
Wenomic is offline
Zei het irritante tegendraadse pubertje van 12. Ik ga verder niet meer op je reacties in en kijk maar naar de serieuze posts. Dit verdoet mijn tijd.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 18:15
Chameleon2000
Chameleon2000 is offline
'' 2e Luchtfoto heeft een scheve horizon, maar ik viel bijna uit mijn raam...dus daar kon ik weinig aan doen.''

Als je serieuze reacties wil maak dan ook serieus foto's.


En erg laf over mijn leeftijd te beginnen. Zoals een wijs man ooit eens zei: '' Van jonge mensen kan je leren. ''

Trouwens ik heb niks tegen jou. Ik vind gewoon dat je opnieuw foto's moet nemen en moet wachten met foto's posten ook al heb je geen ervaring. Oefen eerst een tiental keer, post dan. Als je zelf niet inziet dat dit crap is kan je beter weer Hockey gaan spelen
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 18:34
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
Er valt niets te leren als je argumenten op stront slaan.
Ik durf te wedden dat je niet eens weet wat wat er nou zo (volgens jou) fout aan is.
__________________
They came...from...behind!
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 18:53
Chameleon2000
Chameleon2000 is offline
Citaat:
Captain N schreef op 23-05-2004 @ 19:34 :
Er valt niets te leren als je argumenten op stront slaan.
Er valt niets te beargumenteren als de foto's op stront slaan.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 18:55
Wenomic
Wenomic is offline
OKE KAPPEN ALLBEI!
Jezus hoe wil je een thread verzieken!
Ik weet dat je er geen reet aanvindt! Maar zelf dan nog kan je met goede argumenten komen en het wat subtieler brengen. Sure je bent eerlijk, maar ik heb er nu effe niks aan. Als je betere foto's van mij wilt zien en je denkt dat je enige toevoegingen hebt die van belang zijn voor mij: go ahead. Maar ga niet zitten flamen en blaten dat het klote foto's oid zijn, oké?!

PUNT!
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 19:00
Chameleon2000
Chameleon2000 is offline
''Jezus hoe wil je een thread verzieken!''

Met lelijke foto's.





Nee, ok ff serieus ik had 1 reactie gegeven, maar werd toen uitgemaakt voor '' nerd '' en '' irritante puber.'' Tja dan wordt de sfeer toch ff wat anders he. Maargoed closed book it is.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 19:00
passport
passport is offline
Ik vind het eerstre portret vanwege de lichtval en het contrast heel geslaagd, en de panorama foto vind ik vanwege het "kruispunt" en de 2 wegen die naar de horizon leiden ook heel leuk gemaakt.
__________________
born to be wild
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 19:27
Verwijderd
Chameleon2000, wanneer ga jij nou eensch iets plaatsen behlave je mp3's dan
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 20:33
Ostard
Ostard is offline
nummer 2 vin ik wat minder omdat de huizen zeg maar een klein beetje zichtbaar zijn. en rechts boven in ... nr 4 zonde ...
Nr 5 vink wel lekker en 1 is de lucht er boven iets te lang maar dat kan ook komen omdat mn scherm op 1024x768 staat en ik me daar irriteer
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 10:36
Verwijderd
Foto 1: Niet speciaal, leuke kleur lucht, hetzelfde als foto 2.
Foto 3: Ik iriteer me eraan dat ie zo donker is, vooral bij de ogen! Iets meer licht donker verschil mag van mij wel zichtbaar zijn. Maar ik vind het opzich wel een mooie foto.
Foto 4: Ik snap uberhaupt niet dat je daar de moeite voor neemt om een tekst bij te plaatsen. De foto is totaal niet scherp, bij mij zou het een mislukte foto zijn.
Foto 5: Leuk, maar overbelicht onderaan en dat is jammer.
Foto 6: Wel leuk, maar niet scherp, zitten witte veegjes op? En aan de rechterkant is het helemaal zwart en dat vind ik ook jammer.
Foto 7: Leuke panorama foto.
Probeer te werken aan het contrast, betere licht donker verschillen.
En misschien toch proberen om een vriend(in) te vragen zodat je zelf goed kunt experimenteren met licht enzo.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 11:53
Wenomic
Wenomic is offline
Hehe thanks maar op foto 6 zijn geen witte veegjes mar 2 haartjes
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-05-2004, 13:34
Doodle!
Avatar van Doodle!
Doodle! is offline
Citaat:
Chameleon2000 schreef op 23-05-2004 @ 12:11 :
Deze foto's sucken zwaar vooral die 5de slaat totaal nergens op. Kom voortaan maar met iets beters voordat je iets post. En die tekst bij die zogenaamde '' darkness '' foto maakt het alleen maar nog erger '' wannabe fotograaf. ''
en vervolgens post je :

Citaat:
Chameleon2000 schreef op 23-05-2004 @ 20:00 :
''Jezus hoe wil je een thread verzieken!''

Met lelijke foto's.





Nee, ok ff serieus ik had 1 reactie gegeven, maar werd toen uitgemaakt voor '' nerd '' en '' irritante puber.'' Tja dan wordt de sfeer toch ff wat anders he. Maargoed closed book it is.
jij bent degene die hier begonnen is met in het wilde rond gooien van benamingen zonder enige argumentatie. En dan vervolgens zeggen dat wij je pubertje en nerd noemen?
Zielig hoor
__________________
In love with my oven glove. <3
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 13:35
Doodle!
Avatar van Doodle!
Doodle! is offline
En je foto's zijn erg mooi
__________________
In love with my oven glove. <3
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 17:28
Verwijderd
Die 4e vind ik wel mooi, maar jammer dat die tekst erop staat.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 22:06
David
Avatar van David
David is offline
Ze zijn wel aardig.
Als je net begint is het best goed werk, alleen moet je geen texten gaan plaatsen op foto's
En als je ze dan gebruikt, gebruik dan een passend font.

Verder zijn ze zoals ik al zei, wel aardig.
Flink oefenen he !

Ik wou bijna zeggen, beetje "clichè" .. maar aangezien ik heer en meester ben ik het maken en posten van clichè foto's, mag ik daar niks over zeggen
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 13:55
Wenomic
Wenomic is offline
Zo merk ik toch duidelijk dat iedereen bepaalde voorkeuren heeft voor foto's. Ik heb vooral veel positieve reacties gekregen op de 6e foto en op de 3e ook. Maar goed thanks for the comments
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 14:45
LaMazulu
Avatar van LaMazulu
LaMazulu is offline
Nou ikke, opzich hebben ze allemaal wel iets. Ik ben geen fotodeskundige, maar kritiek dat ik je nu kan geven, waar je misschien nog iets aan hebt, is het perspectief waar vanuit¿ ze genomen zijn. Idd ook jammer van de scheve horizon. Ook die foto waar de rechterzijde is bedekt met bomen vind ik niet zo.Keep it up hoor...





















en toch heb je een leuk koppie ^^
__________________
Master of Puppets, I'm pulling your strings, twisting your mind and smashing your dreams
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 17:58
David
Avatar van David
David is offline
Citaat:
Wenomic schreef op 25-05-2004 @ 14:55 :
Zo merk ik toch duidelijk dat iedereen bepaalde voorkeuren heeft voor foto's. Ik heb vooral veel positieve reacties gekregen op de 6e foto en op de 3e ook. Maar goed thanks for the comments
3e en 6e ?
Jah omdat jij daarop staat.

Duh
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 19:36
Wenomic
Wenomic is offline
Haha dat betwijfel ik

Nog effe wat fotootjes erbij *werderom oud* maar ik heb nog geen nieuwe kunnen maken helaas...







Kimono

BLàh
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 21:00
<*)_><
Avatar van <*)_><
<*)_>< is offline
Citaat:
Wenomic schreef op 25-05-2004 @ 20:36 :
Haha dat betwijfel ik

Nog effe wat fotootjes erbij *werderom oud* maar ik heb nog geen nieuwe kunnen maken helaas...

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Kimono

BLàh
erg leuke nieuwe serie

de eerste vooral, omdat je zo dicht bij de kat kon komen al
en ogen staan er mooi op
maar de compositie is wat minder, misschien had je er een mooie crop van kunnen maken?

de 2e is wat dat betreft al beter
die had ik misschien eerder wat verder uitgezoomd willen zien
maar erg goed gelukt met de waterkringen ook

de bloem, tja
het is macro, en dat vinden mensen al snel mooi
maar ik vind de kleuren wat flets
misschien een beetje oppoetsen met photoshop ofzo

de kimono
nou, jij staat er op, dat is postief
maar verder nogal onscherp
en het contrast mist wat
dit komt denk ik ook een beetje door het (voor mij storende) kader
kaders zijn meestal zwart en/of wit
en niet zonder reden
dit is om de foto los te maken uit de omgeving
als je dan grijs gebruikt, gaat deze kleur werken met de foto
verder had je wel wat mogen glimlachen, maar dat is misschien persoonlijk
__________________
Ik ben Erik en als ik post dan signeer ik.
Sluit de mond meer en de ogen minder.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 21:03
Wenomic
Wenomic is offline
Nee man niet lachen, dat is niet artistiek XD

Je hebt gelijk. De foto met die Kimono is zeer onscherp en die kaders waren meer als eh...ja fluts. Maar goed gezien de foto. Ik vond hem toch wat hebben eigenlijk. Maar dat is misschien heel persoonlijk

Die boemkleuren flets? Het zijn de precieze kleuren van de bloem dus ik ga het niet veranderen anders is het dé bloem niet meer, snappie?
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 21:08
<*)_><
Avatar van <*)_><
<*)_>< is offline
Citaat:
Wenomic schreef op 25-05-2004 @ 22:03 :
Nee man niet lachen, dat is niet artistiek XD

Je hebt gelijk. De foto met die Kimono is zeer onscherp en die kaders waren meer als eh...ja fluts. Maar goed gezien de foto. Ik vond hem toch wat hebben eigenlijk. Maar dat is misschien heel persoonlijk

Die boemkleuren flets? Het zijn de precieze kleuren van de bloem dus ik ga het niet veranderen anders is het dé bloem niet meer, snappie?
en nu de echte artistieke vraag:
Moet de foto, wel de bloem weergeven zoals hij is?


Als jij een bloem mooi vindt om zijn kleuren bijvoorbeeld, mag je daar best meer nadruk op leggen.
Jij laat de bloem eigenlijk al niet natuurlijk zien, omdat de rest er om heen vaag is, en de bloem relatief groot voor ons, en juist scherp.
Het gaat er niet om wat je ziet, maar wat je wilt zien, of wilt laten zien
voelt zich arty vandaag ^_^
__________________
Ik ben Erik en als ik post dan signeer ik.
Sluit de mond meer en de ogen minder.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 22:59
Wenomic
Wenomic is offline
en ik wil de bloem laten zien hoe hij eruit zag van dichtbij, scherp en met deze kleuren. Dus tadaah
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 23:03
<*)_><
Avatar van <*)_><
<*)_>< is offline
nou ja

als je er tenminste maar over nadenkt
__________________
Ik ben Erik en als ik post dan signeer ik.
Sluit de mond meer en de ogen minder.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 06:30
Tom Violence
Avatar van Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
<*)_>< schreef op 25-05-2004 @ 22:00 :
erg leuke nieuwe serie
het is geen serie.

sorry, ik vind het huis tuin en keuken foto's.
__________________
sup birdie.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware foto van facebooklink herleiden naar profiel
DeZiekeGnoe
4 20-01-2012 18:49
Seksualiteit Mijn (ex) vriend
Sonyaykh
14 31-12-2011 16:30
ARTistiek Aantal foto's
Drowning_Tear
13 22-01-2006 13:44
Software & Hardware [Software] Bestandsgrootte JPG's verkleinen
langejongen
1 19-12-2005 19:08
Software & Hardware Foto opslaan vanuit word
charly not
5 04-09-2004 12:55
ARTistiek [foto] Oude gebouwen
David
21 26-12-2003 22:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:03.