Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-10-2004, 14:06
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
--Pipeloi-- schreef op 15-10-2004 @ 15:03 :
OMG! 1210,00 euro voor een date met Nick!! Hoe gek kun je zijn?
hoe rijk kun je zijn
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Advertentie
Oud 15-10-2004, 14:06
--Pipeloi--
Avatar van --Pipeloi--
--Pipeloi-- is offline
Citaat:
Balance schreef op 15-10-2004 @ 15:01 :
OMG, hoge prijzen al geboden! Maar iedereen moet geloof ik ook minstens 1000 euro opbrengen.
Ik denk overigens dat het een nadeel voor GTST is dat je 18 jaar of ouder moet zijn om te mogen bieden (wat ik overigens zelf juist goed vind omdat anders 14-jarige meisjes zichzelf in de schulden werken).

Op wie zouden jullie bieden? Ik Nick of Stefano. Die twee staan ook bovenaan qua bod.
Ik zou op Ray bieden...staat nu op 705,-..
__________________
Love is a battlefield.
Oud 15-10-2004, 14:13
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
--Pipeloi-- schreef op 15-10-2004 @ 15:06 :
Ik zou op Ray bieden...staat nu op 705,-..
en hem dan overhalen om die piercing en oorbel eens uit te doen... ja ook wel een goed idee
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 15-10-2004, 14:22
Ilsch
Avatar van Ilsch
Ilsch is offline
Ook echt zo, dat heel veel van die mensen Nieuwe leden zijn.. Aangemaakt om erop te bieden?

Het lijkt me echt ZO genant, zit je daar aan tafel met iemand waar je 1000+ euro voor betaalt hebt, iemand die jij kent van tv.. dan heb je tocht niets te zeggen?

wel echt tof, dat ze het zo doen.. eerst in gtst zelf, en dan irl ook
Oud 15-10-2004, 14:59
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Balance schreef op 15-10-2004 @ 15:05 :
oh ja, de garage!
en in het begin heetten ze toch ook iets van AA&F ofzo?
Euhm, ja, dat zegt me ook iets. Waar stond die F ook alweer voor? Was dat niet een afdeling van Daniël?
Oud 15-10-2004, 15:07
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 15-10-2004 @ 15:59 :
Euhm, ja, dat zegt me ook iets. Waar stond die F ook alweer voor? Was dat niet een afdeling van Daniël?
Facitty, Fannity.. ik weet het niet meer. Volgens mij was het wel zoiets. En ik dacht dat het iets van Suzanne Balk was waar die F voor stond.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 15-10-2004, 15:55
L1
Avatar van L1
L1 is offline
Citaat:
Balance schreef op 15-10-2004 @ 16:07 :
Facitty, Fannity.. ik weet het niet meer. Volgens mij was het wel zoiets. En ik dacht dat het iets van Suzanne Balk was waar die F voor stond.
flash
__________________
No intensity, no victory
Oud 15-10-2004, 16:39
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
--Pipeloi-- schreef op 15-10-2004 @ 15:03 :
OMG! 1210,00 euro voor een date met Nick!! Hoe gek kun je zijn?
Zo gek vind ik dat anders niet.. hij is in mijn ogen absoluut de aantrekkelijkste van het stel. Gevolgd door Sebastiaan Labrie. Wel grappig dat Geert Hoes nog maar op €306 staat

Ik vind Charlie en Milan lief samen, maar Charlie en Nick zijn ook lief samen.. Milan en Sjors passen totaal niet bij elkaar en Sjors wordt de laatste tijd steeds zeurderiger, haar rol krijgt steeds minder inhoud (oeh hier ga ik commentaar op krijgen van al die Sjors-lovers hier )

Ik vind Ludo en Barbara trouwens ook best lief samen.. Ludo wordt opeens neergezet als de ideale charmante huisman in plaats van de gevaarlijke maffiabaas.. dat heeft wel wat.
Oud 15-10-2004, 16:54
Someboy
Avatar van Someboy
Someboy is offline
Citaat:
Yolcu schreef op 15-10-2004 @ 17:39 :
Zo gek vind ik dat anders niet.. hij is in mijn ogen absoluut de aantrekkelijkste van het stel. Gevolgd door Sebastiaan Labrie. Wel grappig dat Geert Hoes nog maar op €306 staat

Ik vind Charlie en Milan lief samen, maar Charlie en Nick zijn ook lief samen.. Milan en Sjors passen totaal niet bij elkaar en Sjors wordt de laatste tijd steeds zeurderiger, haar rol krijgt steeds minder inhoud (oeh hier ga ik commentaar op krijgen van al die Sjors-lovers hier )

Ik vind Ludo en Barbara trouwens ook best lief samen.. Ludo wordt opeens neergezet als de ideale charmante huisman in plaats van de gevaarlijke maffiabaas.. dat heeft wel wat.
Neu Ludo moet weer zn oude zijn.
REVANGE! hoe je het ook schrijft
__________________
...
Oud 15-10-2004, 17:30
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Citaat:
Yolcu schreef op 15-10-2004 @ 17:39 :
Ik vind Ludo en Barbara trouwens ook best lief samen.. Ludo wordt opeens neergezet als de ideale charmante huisman in plaats van de gevaarlijke maffiabaas.. dat heeft wel wat.
En dat is hij natuurlijk ook
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Oud 15-10-2004, 20:17
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Dat Milan al bekende na één dag! Ik dacht dat dit wel drie weken ging doorzeuren...
Oud 15-10-2004, 20:39
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Gelukkig niet

Hopelijk wordt het weer wat, ik vind Charlie beter bij Milan passen dan Sjors. Ze ziet er leuk uit maar het is zo'n meuterig geval in de serie
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Oud 15-10-2004, 20:57
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Dat je het doet met je ex, die een ongelooflijke bitch is geweest en waar de verkrachter van je vriendin bovenop heeft gezeten...
Oud 16-10-2004, 16:29
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Balance schreef op 15-10-2004 @ 16:07 :
Facitty, Fannity.. ik weet het niet meer. Volgens mij was het wel zoiets. En ik dacht dat het iets van Suzanne Balk was waar die F voor stond.
Eerst was het nog Alberts & Alberts. Daarna werd het AA&F, ofwel: Alberts & Alberts en Flash, je weet wel in het ouwe tijdperk met Suzanne, Daniël en zelfs meneer Harmsen heeft er gewerkt. Daarna werd het AA&V, ofwel Alberts & Albert en Veraity (die naam schrijf ik volgens mij hartstikke verkeerd ) maar dat bedrijf was dus ook van Suzanne ja. Mja en toen vanaf de garage van Laura heet het gewoon Alberts & Alberts.

Behhhh Charlie en Milan... mja die passen wel beter bij elkaar maar hoe dom kun je zijn om allebei vreemd te gaan, terwijl ze van tevoren zo tegen de date op te zien... hoe snel kan zoiets keren.

Spoiler
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 16-10-2004, 16:30
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Balance schreef op 15-10-2004 @ 15:01 :
OMG, hoge prijzen al geboden!
Valt wel mee. Let maar op, binnenkort surft Lieke van Lexmond ff naar die site: EEN TON!

__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 16-10-2004, 22:30
girly me
girly me is offline
omg een vriendin van mij kwam geert hoes tegen en hij flirte met haar
was ik haar maar dagt ik toen
__________________
I dont want just another pretty face I dont want just anyone to hold I dont want my love to go to waist I want I u and your beautiful soul
Oud 16-10-2004, 22:49
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
weet ze het zeker?
voor zover ik weet heeft hij een vriendin, en zal ik het je nog sterker vertellen?
http://livingin.phpwebhosting.com/eu...es_wordt_vader
Oud 16-10-2004, 22:53
girly me
girly me is offline
was een tijdje terug
uhm ff nadenken in de zomervaantie ofzo?? weet niet precies
__________________
I dont want just another pretty face I dont want just anyone to hold I dont want my love to go to waist I want I u and your beautiful soul
Oud 17-10-2004, 21:18
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
girly me schreef op 16-10-2004 @ 23:30 :
omg een vriendin van mij kwam geert hoes tegen en hij flirte met haar
was ik haar maar dagt ik toen
Met uitgaan?
Mja, de mannen van GTST zijn dol op uitgaan!
Heb Geert Hoers al eens in mijn stamkroegje in Maastricht gezien. Net als Bas Muijs en Koert-Jan de Bruijn. In een discotheek in Heerlen zijn die drie ook al geweest, heb ik op foto's gezien.
Nu Inge Schrama nog ... maja dan zal ze wel haar rock-vriendje wel meenemen
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 17-10-2004, 21:19
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 17-10-2004 @ 22:18 :
Met uitgaan?
Mja, de mannen van GTST zijn dol op uitgaan!
Heb Geert Hoers al eens in mijn stamkroegje in Maastricht gezien. Net als Bas Muijs en Koert-Jan de Bruijn. In een discotheek in Heerlen zijn die drie ook al geweest, heb ik op foto's gezien.
Nu Inge Schrama nog ... maja dan zal ze wel haar rock-vriendje wel meenemen
Maar jij bent toch veel cooler dan dat rockvriendje dus dan dumpt ze hem toch meteen voor jou?

*kuch*
Oud 17-10-2004, 21:46
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 17-10-2004 @ 22:19 :
Maar jij bent toch veel cooler dan dat rockvriendje dus dan dumpt ze hem toch meteen voor jou?

*kuch*
En wat nou als jij mee gaat? Dan wordt het wel erg moeilijk voor me

__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 17-10-2004, 22:32
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 16-10-2004 @ 17:29 :
Eerst was het nog Alberts & Alberts. Daarna werd het AA&F, ofwel: Alberts & Alberts en Flash, je weet wel in het ouwe tijdperk met Suzanne, Daniël en zelfs meneer Harmsen heeft er gewerkt. Daarna werd het AA&V, ofwel Alberts & Albert en Veraity (die naam schrijf ik volgens mij hartstikke verkeerd ) maar dat bedrijf was dus ook van Suzanne ja. Mja en toen vanaf de garage van Laura heet het gewoon Alberts & Alberts.
Och ja, naar de naam 'Veriaty' (idd, hoe je het ook schrijft) was ik op zoek! En van Suzanne ja, dat wist ik nog wel. De naam 'flash' zegt me echt niks, hoewel ik het toen al wel moet hebben gekeken denk ik...

en heeft charlie ook bekent naar nick of dat (nog) niet?
ben benieuwd hoe hij reageert...
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 17-10-2004, 22:36
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 17-10-2004 @ 22:46 :
En wat nou als jij mee gaat? Dan wordt het wel erg moeilijk voor me

Het is wel duidelijk dat je me nog nooit ontmoet hebt.
Oud 18-10-2004, 12:59
pillbox tales
Avatar van pillbox tales
pillbox tales is offline
ik heb het vrijdag gemist (en vanmorgen ook)

kan iemand me vertellen wat er is gebeurd?

(en dan met name hoe het is afgelopen met charlie en milan)
__________________
I'm Jesus Christ on Ecstasy
Oud 18-10-2004, 13:20
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
pillbox tales schreef op 18-10-2004 @ 13:59 :
ik heb het vrijdag gemist (en vanmorgen ook)

kan iemand me vertellen wat er is gebeurd?

(en dan met name hoe het is afgelopen met charlie en milan)
ze spraken af dat het "niet gebeurd" was. maar aan het eind heeft milan het toch aan sjors verteld.

verder was de vader van isabella naar nederland gekomen, ik heb het vermoeden dat er iets tussen hem en martine gaat bloeien.

en meneer harmsen wordt geopereerd.

verder weet ik het niet meer
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Oud 18-10-2004, 18:09
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 17-10-2004 @ 23:36 :
Het is wel duidelijk dat je me nog nooit ontmoet hebt.
Hetzelfde geldt ook voor jou
Was ook een geintje, zie de knipoog-smiley.

Citaat:
Balance schreef op 17-10-2004 @ 23:32 :
en heeft charlie ook bekent naar nick of dat (nog) niet?
ben benieuwd hoe hij reageert...
Nee nog niet... mja nu Sjors het weet zal Nick het misschien ook wel snel weten zonder dat Charlie het vertelt... waarschijnlijk niet van Sjors maar dan via via uiteraard. Maar ik denk dat dat niet lang gaat duren...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 18-10-2004, 19:53
--Pipeloi--
Avatar van --Pipeloi--
--Pipeloi-- is offline
Op Milan is het bod het hoogste geworden : 2000,- euro!
__________________
Love is a battlefield.
Oud 18-10-2004, 21:02
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
ze gaan tegenwoordig wel snel in gtst; milan biecht het snel op tegen sjors, stefano komt er heel snel achter dat ie met yasmin chat, martine zegt meteen dat ze met merenpark te maken heeft... het is afgelopen met de eindeloze verhaallijnen
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Oud 18-10-2004, 21:46
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Zitten jullie ook altijd hardop te praten als je aan het chatten bent?
Oud 18-10-2004, 21:52
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Yep, en ik type ook minstens zo snel als Yasmin.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Oud 19-10-2004, 11:41
*~Angel~*
Avatar van *~Angel~*
*~Angel~* is offline
Wiejjj Harmsen is/gaat dood en khoop dat Benjamin ook eindelijk oprot
Oud 19-10-2004, 11:49
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
DaRk-AnGeL66 schreef op 19-10-2004 @ 12:41 :
Wiejjj Harmsen is/gaat dood en khoop dat Benjamin ook eindelijk oprot
Harmsen moet niet dood want dan komt er vast een andere bejaarde in de serie, en straks is dat zo'n ouwe tang als helen helmink. Harmsen moet blijven!
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Oud 19-10-2004, 12:02
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Hopelijk komt die vent dan weer terug die Wik Jongsma verving een tijdje terug. Die was echt geweldig
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Oud 19-10-2004, 12:47
Bèta-babe
Avatar van Bèta-babe
Bèta-babe is offline
Hebben jullie het ook gezien??!! In de foto's die aan het begin tijdens de tune langskomen zat een nieuwe gozer... Niet echt supergoed gezien maar zag er wel ok uit volgens mij naja in ieder geval dus vers bloed binnenkort! (neem ik aan tenminste)
Oud 19-10-2004, 13:22
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
die nieuwe gozer is morris denk ik
Oud 19-10-2004, 13:32
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ja, da's Morris.

Zijn ze trouwens vergeten dat Morris -toen die andere jongen hem nog speelde- écht homo is? Of is-ie ineens bekeerd?
Oud 19-10-2004, 15:27
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
)Vampje( schreef op 19-10-2004 @ 14:32 :
Ja, da's Morris.

Zijn ze trouwens vergeten dat Morris -toen die andere jongen hem nog speelde- écht homo is? Of is-ie ineens bekeerd?
dat wilde ik laatst nog zeggen ja!
degene die morris speelde voordat ie naar zuid-afrika ging, was idd homo. Een beetje onlogisch dat morris daar nu ineens fél tegen zou zijn.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 19-10-2004, 16:12
pillbox tales
Avatar van pillbox tales
pillbox tales is offline
Misschien heeft ie nare ervaringen overgehouden aan zn homobestaan in Zuid-Afrika
__________________
I'm Jesus Christ on Ecstasy
Oud 19-10-2004, 16:41
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
pillbox tales schreef op 19-10-2004 @ 17:12 :
Misschien heeft ie nare ervaringen overgehouden aan zn homobestaan in Zuid-Afrika
Hij kreeg daar toch met dat oude wijffie waar ie schulden bij had? Dan lijkt me dat ie eerder nare ervaringen over heeft gehouden aan zijn heterobestaan en spontaan weer overstapt op de mannen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 19-10-2004, 18:20
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 19-10-2004 @ 12:49 :
Harmsen moet niet dood want dan komt er vast een andere bejaarde in de serie, en straks is dat zo'n ouwe tang als helen helmink. Harmsen moet blijven!
Inderdaad, Harmsen moet blijven!!! Helen Helmink vond ik vroeger trouwens echt een ouwe zeur, kletswijf.
Mja, hij zal denk ik zoals zo vaak in GTST toch nog op het laatste moment door de mensen van het ziekenhuis gered worden. Kan me niet voorstellen dat-ie er uit gaat. Op teletekst stond voor de dagen erna ook niets over rouwen om Harmsen of een begrafenis of iets dergelijks (maja, dat zullen ze ook misschien doen uit slimheid ), maar ik verwacht dat hij het toch nog redt mja... we zullen het vanavond zien. En inderdaad, ik denk dat Benjamin na deze week toch wel "vertrekt", eindelijk...

Citaat:
M@rco schreef op 19-10-2004 @ 13:02 :
Hopelijk komt die vent dan weer terug die Wik Jongsma verving een tijdje terug. Die was echt geweldig
Huh?
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 19-10-2004, 19:13
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
"hee maya de bij!"
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Oud 19-10-2004, 19:31
*~Angel~*
Avatar van *~Angel~*
*~Angel~* is offline
EINDELIJK is Benjamin opgerot *blijheid*

Trouwens wel 8erlijk toen Pascal verscheen. Stond Benjamin daar met zijn handen in zijn zakken pfff
Oud 19-10-2004, 21:02
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Jammer, Benjamin is eruit... 'k Vond 't wel leuk hoe hij op iedereen commentaar gaf zoals ik dat ook doe als 'k het zit te kijken. Pascalle opeens... raar.

Morris was geen homo, iedereen dácht dat-ie homo was. Trouwens, Balance zei: de jongen die Morris spéélde, was homo, niét: Mórris was homo.
Oud 19-10-2004, 21:15
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 19-10-2004 @ 22:02 :
Morris was geen homo, iedereen dácht dat-ie homo was. Trouwens, Balance zei: de jongen die Morris spéélde, was homo, nié: Mórris was homo.
hehe, zo kwam ie over
nee, ik bedoelde natuurlijk morris. Maar heeft ie nooit wat met een jongen gehad?

Spoiler
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 19-10-2004, 21:23
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ow okee, dan heb ik jou verkeerd begrepen. Nee, Morris heeft nooit iets met een jongen gehad.
Oud 19-10-2004, 23:04
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 19-10-2004 @ 20:13 :
"hee maya de bij!"
Dat roept mijn moeder ook al 3 dagen
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Oud 19-10-2004, 23:06
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 19-10-2004 @ 19:20 :
Huh?
Je weet wel... deze kerel:



Hij kon eigenlijk totaal niet acteren, versprak zich continu en leek totaal niet op de "echte" Harmsen, maar des te leuker
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Oud 19-10-2004, 23:13
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 19-10-2004 @ 20:13 :
"hee maya de bij!"
Oud 19-10-2004, 23:47
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
M@rco schreef op 20-10-2004 @ 00:06 :
Je weet wel... deze kerel:

[afbeelding]

Hij kon eigenlijk totaal niet acteren, versprak zich continu en leek totaal niet op de "echte" Harmsen, maar des te leuker
ohhh nee, ergernis alom!
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 20-10-2004, 10:23
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 20-10-2004 @ 00:13 :
ray zei dat tegen milan in zn geel gestreepte shirt
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Probleem met telefoon en internet
Mestkever
53 26-01-2007 13:20
De Kantine Knip en plak maar weer!
hasseltboy
500 23-03-2006 18:31
Algemene schoolzaken Arrest 13 mrt 1987
synclinorium
6 07-11-2005 17:14
De Kantine Wat staat er onder je control+v?
fractuur
499 06-04-2004 15:22
Levensbeschouwing & Filosofie Evolutietheorie waar??
Quiana
179 05-12-2002 14:19
Vrije tijd F1 Manager spel! (doe mee)
Verwijderd
204 14-10-2002 15:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:24.