Oud 25-06-2019, 21:14
kimkimmertje
kimkimmertje is offline
Ik heb een vriendin en we zijn een paar keer naar bed geweest met onze beste vriend. Nu heeft hij sinds kort een vriendin.
Alleen weet zij niet dat wij ook met hem naar bed zijn geweest en eigenlijk ook wel verliefd op hem zijn geworden. Ze weet wel dat wij bi zijn en daar heeft ze geen bezwaren tegen, soms denken we dat ze zelf ook bi is.
Advertentie
Oud 25-06-2019, 21:16
Verwijderd
Okay en nu?
Oud 25-06-2019, 21:18
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Ik heb een vriendin en we zijn een paar keer naar bed geweest met onze beste vriend. Nu heeft hij sinds kort een vriendin.
Alleen weet zij niet dat wij ook met hem naar bed zijn geweest en eigenlijk ook wel verliefd op hem zijn geworden. Ze weet wel dat wij bi zijn en daar heeft ze geen bezwaren tegen, soms denken we dat ze zelf ook bi is.
ok
Oud 26-06-2019, 16:36
kimkimmertje
kimkimmertje is offline
Citaat:
Okay en nu?
Hij heeft pas 3 weken met haar maar we missen de intimiteit met hem nu al, is dat egoistisch?

We zien hem nog wel bijna elke dag maar bijna atijd met haar samen en soms ook nog 2 vriendinnen van haar.
Hij wil niet vreemd gaan en dat snappen we ook wel maar we missen het gewoon.

We hebben al gezegd vraag anders of ze ook mee wil doen maar hij vind dat we haar eerst beter moeten kennen.
Moeten we wachten tot hij het aan haar vraagt en hoe lang moeten we anders wachten om het aan haar te vragen?
Oud 26-06-2019, 16:52
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Kort samengevat: Je wilt een gangbang.
Oud 26-06-2019, 16:58
kimkimmertje
kimkimmertje is offline
Citaat:
Kort samengevat: Je wilt een gangbang.
Nee, we willen met hem en eventueel met zijn vriendin er bij omdat hij niet vreemd wil gaan. We missen de intimiteit met hem en als dat wel kan met haar er bij dan is dat ook goed.

gangbang zou ook andersom zijn he.
Oud 26-06-2019, 17:03
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Nee, we willen met hem en eventueel met zijn vriendin er bij omdat hij niet vreemd wil gaan. We missen de intimiteit met hem en als dat wel kan met haar er bij dan is dat ook goed.

gangbang zou ook andersom zijn he.
De antwoord zit al in je vorige post. Haar beter leren kennen, en daarna is er ook de kans is dat ze nee gaat zeggen met je gangbang praktijken.

Kortom: Leef er maar mee.
Oud 26-06-2019, 17:11
kimkimmertje
kimkimmertje is offline
Citaat:
De antwoord zit al in je vorige post. Haar beter leren kennen, en daarna is er ook de kans is dat ze nee gaat zeggen met je gangbang praktijken.

Kortom: Leef er maar mee.

Nogmaals het is geen gangbang, en als ze niet wil dan moeten we er inderdaad mee leven

De vraag is alleen wanneer we het kunnen vragen maar we kijken het nog wel even aan. Vanavond zien we ze in ieder geval wel dus we proberen haar nu zo goed mogelijk te leren kennen en het weekend gaan we weer naar het strand maar dan zijn er ook nog 2 vriendinnen van haar bij dus dan is het nog weer anders.
Oud 26-06-2019, 17:17
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Nogmaals het is geen gangbang, en als ze niet wil dan moeten we er inderdaad mee leven

De vraag is alleen wanneer we het kunnen vragen maar we kijken het nog wel even aan. Vanavond zien we ze in ieder geval wel dus we proberen haar nu zo goed mogelijk te leren kennen en het weekend gaan we weer naar het strand maar dan zijn er ook nog 2 vriendinnen van haar bij dus dan is het nog weer anders.
Maar Wikipedia zegt: "A gang bang is a situation in which several people, usually more than three, engage in physical sexual activity with one specific person sequentially or at the same time.[1]"

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Gang_bang
Oud 26-06-2019, 21:27
kimkimmertje
kimkimmertje is offline
Citaat:
Maar Wikipedia zegt: "A gang bang is a situation in which several people, usually more than three, engage in physical sexual activity with one specific person sequentially or at the same time.[1]"

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Gang_bang
Wikipedia klopt ook niet altijd, het is dan eerder kwartet.


Bij hoeveel mensen spreekt men over een gangbang
Laten we even een lijstje maken. Als er een bepaald aantal personen mee doen aan een seks party, hoe noemt men dit dan?
SOLO seks, vrouw alleen.
DUO seks, man of een vrouw.
TRIO seks, een stel met een man of een vrouw extra.
KWARTET seks, met vier mannen of vier vrouwen of een combinatie hiervan, bijvoorbeeld 1 vrouw met drie mannen.
GROEPSSEKS, meerdere koppels die seks hebben in 1 ruimten.
GANGBANG, meer dan vier mannen of andere combinaties.
Oud 26-06-2019, 21:32
Verwijderd
Citaat:
Maar Wikipedia zegt: "A gang bang is a situation in which several people, usually more than three, engage in physical sexual activity with one specific person sequentially or at the same time.[1]"

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Gang_bang
Het is gewoon een quattro lieve schat. Ook niet per se een gangbang of orgie.

TS, ik zou het even uit je hoofd zetten, hij wil het niet.

Dat jullie de intimiteit missen is jullie probleem, niet die van zijn vriendin, niet die van hem. Het is eigenlijk dezelfde situatie dat dates of FWB's een vriendin krijgen. Kan gewoon. Is accepteren.

Verder vermoed je dat zij ook bi is, en dus? Dan moet ze maar? Is toch raar?
Oud 26-06-2019, 21:45
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Het is gewoon een quattro lieve schat. Ook niet per se een gangbang of orgie.
O
Oud 26-06-2019, 21:48
kimkimmertje
kimkimmertje is offline
Citaat:
Het is gewoon een quattro lieve schat. Ook niet per se een gangbang of orgie.

TS, ik zou het even uit je hoofd zetten, hij wil het niet.

Dat jullie de intimiteit missen is jullie probleem, niet die van zijn vriendin, niet die van hem. Het is eigenlijk dezelfde situatie dat dates of FWB's een vriendin krijgen. Kan gewoon. Is accepteren.

Verder vermoed je dat zij ook bi is, en dus? Dan moet ze maar? Is toch raar?

Hij heeft niet gezegd dat hij niet wil maar dat hij NOG niet wil en niet zonder haar.

En haar hebben we nog niet gevraagd omdat hij wil dat we haar eerst beter leren kennen. En als ze niet wil dan blijven we gewoon vrienden. We doen nu ook al veel met ons 4en of met ons 6en, en dat vind ze volgens mij ook leuk.
Ik heb ook nergens gezegd dat ze moet he
Oud 26-06-2019, 21:58
Estheritus
Estheritus is offline
Citaat:
Hij heeft pas 3 weken met haar maar we missen de intimiteit met hem nu al, is dat egoistisch?

We zien hem nog wel bijna elke dag maar bijna atijd met haar samen en soms ook nog 2 vriendinnen van haar.
Hij wil niet vreemd gaan en dat snappen we ook wel maar we missen het gewoon.

We hebben al gezegd vraag anders of ze ook mee wil doen maar hij vind dat we haar eerst beter moeten kennen.
Moeten we wachten tot hij het aan haar vraagt en hoe lang moeten we anders wachten om het aan haar te vragen?
Hoe lang je moet wachten kan ik niet zeggen. Ik zou gewoon heel veel met hun 2en omgaan en heel veel met haar kletsen en lachen. Dan merk je denk ik vanzelf wel wanneer je het kan vragen. Maar stem het wel met jullie vriend af voor je het vraagt.
Eventueel kan je ook nog aan haar vriendinnen vragen of zij denken dat ze er voor open staat maar dan moet je hun ook eerst beter kennen.

Weet ze wel dat jullie het met zijn 3en hebben gedaan voor dat zij verkering hadden?
Oud 26-06-2019, 22:56
Verwijderd
Citaat:
Hij heeft niet gezegd dat hij niet wil maar dat hij NOG niet wil en niet zonder haar.

En haar hebben we nog niet gevraagd omdat hij wil dat we haar eerst beter leren kennen. En als ze niet wil dan blijven we gewoon vrienden. We doen nu ook al veel met ons 4en of met ons 6en, en dat vind ze volgens mij ook leuk.
Ik heb ook nergens gezegd dat ze moet he
VOOR NU WIL HIJ HET NIET

Jullie zijn verliefd op hem en willen seks met hem. Hij heeft een relatie met haar. Daarom moet zij er dan ook maar bij, anders krijgen jullie je zin niet. NIET OK.
Oud 26-06-2019, 23:04
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
^^^
Oud 27-06-2019, 08:35
Verwijderd
Citaat:
Het is gewoon een quattro lieve schat. Ook niet per se een gangbang of orgie.
Vier is een gangbang.
Oud 27-06-2019, 08:49
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ads door Google
Oud 27-06-2019, 16:55
kimkimmertje
kimkimmertje is offline
Citaat:
Hoe lang je moet wachten kan ik niet zeggen. Ik zou gewoon heel veel met hun 2en omgaan en heel veel met haar kletsen en lachen. Dan merk je denk ik vanzelf wel wanneer je het kan vragen. Maar stem het wel met jullie vriend af voor je het vraagt.
Eventueel kan je ook nog aan haar vriendinnen vragen of zij denken dat ze er voor open staat maar dan moet je hun ook eerst beter kennen.

Weet ze wel dat jullie het met zijn 3en hebben gedaan voor dat zij verkering hadden?
Ze weet wel dat we zijn beste vriendinnen zijn en ze heeft ook wel gezien dat we vaak overdreven zoenen als we elkaar zien en veel knuffelen en huggen met hem, Dat we met naar bed zijn geweest weet ze niet.

We gaan al best veel met haar om de afgelopen weken en ze vind het ook leuk dat Stefans beste vriendinnen nu ook haar vriendinnen zijn. Vanavond gaan we met ons 6en naar de sportschool, morgen met ons 6en shoppen en zaterdag met ons 6en naar het strand en 's avonds series kijken en een beetje chillen.

Dus eigenlijk zijn we al met ons 6en een echt vriendengroepje, dus het begin is er
Oud 27-06-2019, 17:06
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Waarom laat je het niet gewoon zitten. Hij heeft een vriendin en wilt niet vreemdgaan, dat is prima. In plaats van geslachtsgemeenschap te hebben met die vent, terwijl hij een vriendin heeft. Waarom dan geen quality time ervaren met je vriendengroepje?

Maar ik heb het gevoel dat jullie je zin wil krijgen, dus dan gaan jullie eventueel pushen of inviteer je haar vriendin om ook mee te doen.
Oud 27-06-2019, 17:17
kimkimmertje
kimkimmertje is offline
Citaat:
Waarom laat je het niet gewoon zitten. Hij heeft een vriendin en wilt niet vreemdgaan, dat is prima. In plaats van geslachtsgemeenschap te hebben met die vent, terwijl hij een vriendin heeft. Waarom dan geen quality time ervaren met je vriendengroepje?

Maar ik heb het gevoel dat jullie je zin wil krijgen, dus dan gaan jullie eventueel pushen of inviteer je haar vriendin om ook mee te doen.
We ervaren nu quality time met ons vriendengroepje dus stop met zeuren.
Oud 27-06-2019, 17:24
Estheritus
Estheritus is offline
Citaat:
Ze weet wel dat we zijn beste vriendinnen zijn en ze heeft ook wel gezien dat we vaak overdreven zoenen als we elkaar zien en veel knuffelen en huggen met hem, Dat we met naar bed zijn geweest weet ze niet.

We gaan al best veel met haar om de afgelopen weken en ze vind het ook leuk dat Stefans beste vriendinnen nu ook haar vriendinnen zijn. Vanavond gaan we met ons 6en naar de sportschool, morgen met ons 6en shoppen en zaterdag met ons 6en naar het strand en 's avonds series kijken en een beetje chillen.

Dus eigenlijk zijn we al met ons 6en een echt vriendengroepje, dus het begin is er
Klinkt eigenlijk meer als een vriendinnengroepje
En waarom zou je 5 meiden en 1 jongen een vriendengroepje noemen en geen vriendinnengroepje

Hoe oud zijn jullie allemaal?
Oud 27-06-2019, 18:47
kimkimmertje
kimkimmertje is offline
Citaat:
Klinkt eigenlijk meer als een vriendinnengroepje
En waarom zou je 5 meiden en 1 jongen een vriendengroepje noemen en geen vriendinnengroepje

Hoe oud zijn jullie allemaal?
Haha je hebt helemaal gelijk al zal Stefan dat niet leuk vinden klinken om bij een vriendinnenclubje te horen

Mijn vriendin en ik zijn 17, Stefan 18 en zijn vriendin en haar vriendinnen 16.
Oud 27-06-2019, 20:08
Verwijderd
Citaat:
VOOR NU WIL HIJ HET NIET

Jullie zijn verliefd op hem en willen seks met hem. Hij heeft een relatie met haar. Daarom moet zij er dan ook maar bij, anders krijgen jullie je zin niet. NIET OK.
Oud 27-06-2019, 20:09
Verwijderd
Citaat:
We ervaren nu quality time met ons vriendengroepje dus stop met zeuren.
Je zit zelf te zeuren, wat wil je nu eigenlijk van ons?
Advertentie
Oud 27-06-2019, 22:54
Estheritus
Estheritus is offline
Citaat:
Haha je hebt helemaal gelijk al zal Stefan dat niet leuk vinden klinken om bij een vriendinnenclubje te horen

Mijn vriendin en ik zijn 17, Stefan 18 en zijn vriendin en haar vriendinnen 16.
Dan moet hij maar niet met alleen meiden om gaan
Als ik het zo lees klopt vriendinnenclubje echter beter dan vriendenclubje haha.
Hoe reageerde hij en wat voor sport doen jullie?
Ik ben ook 17
Oud 27-06-2019, 23:12
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
We ervaren nu quality time met ons vriendengroepje dus stop met zeuren.
Wat moet je? Jij bent degene die je zin wilt krijgen.

En hoe ben je 17 als je deze account hebt aangemaakt in "03-07-2003"
Oud 28-06-2019, 11:02
Verwijderd
Citaat:
Wat moet je? Jij bent degene die je zin wilt krijgen.

En hoe ben je 17 als je deze account hebt aangemaakt in "03-07-2003"
Scherp. <3
Oud 28-06-2019, 17:12
kimkimmertje
kimkimmertje is offline
Citaat:
Dan moet hij maar niet met alleen meiden om gaan
Als ik het zo lees klopt vriendinnenclubje echter beter dan vriendenclubje haha.
Hoe reageerde hij en wat voor sport doen jullie?
Ik ben ook 17
Hij vond het niet zo leuk maar hij werd overstemd met 5 tegen 1
We doen bodyshape en Zumba.
Oud 28-06-2019, 18:48
Verwijderd
Citaat:
Wat moet je? Jij bent degene die je zin wilt krijgen.

En hoe ben je 17 als je deze account hebt aangemaakt in "03-07-2003"
Haha lekker, pik
Oud 28-06-2019, 19:26
Verwijderd
"Ze" reageert ook alleen nog maar op Estheritus, die zeer waarschijnlijk ook geen 17 meer is.
Oud 28-06-2019, 20:02
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
"Ze" reageert ook alleen nog maar op Estheritus, die zeer waarschijnlijk ook geen 17 meer is.
Ik vind het mooi, slotje.
Oud 29-06-2019, 22:13
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Vooruit dan maar
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten bi zijn is cool (rap)
klootzak2001
16 19-05-2020 13:16
Seksualiteit Bi-fiel, bi-sexueel, bi-nieuwsgierig?
juno
40 10-11-2003 19:49
Seksualiteit Bi of 'bi'?
Ellaha
6 10-11-2003 11:20
Seksualiteit hetro, homo, bi
lune
5 14-06-2003 20:49
Seksualiteit {POLL} Homo, Hetero of Bi ***
HET schatje
109 14-06-2003 19:25
Psychologie Lesbo's+female bi's meer geaccepteerd dan homo's+male bi's??
Mollusc
13 28-03-2002 20:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:45.