Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-06-2008, 20:16
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Doe je aan vaderdag? Wat geef je dan? Wat ga je dit jaar geven? Wat doe je zoal op vaderdag?

Gaf jij ook altijd zo'n prachtig werkje die je op de basisschool had gemaakt?

Misschien kom ik door dit topic nog op een idee.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-06-2008, 20:18
Verwijderd
Nee, ik doe niet aan vaderdag.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 20:19
light fighter
light fighter is offline
Mijn vader kreeg alleen de basisschool werkjes, daarna was het over en uit met vaderdag. Vind het persoonlijk behoorlijke onzin en gelukkig denken mijn ouders daar ook zo over.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 20:20
Verwijderd
kadootjes zijn altijd een ramp. ik kan nooit iets verzinnen. dit jaar ben ik met mijn papa naar pinkpop geweest, maar achteraf heeft hij sneaky gewoon geld naar me overgemaakt zodat ik alsnog niet mijn of zijn kaartje heb hoeven betalen.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 20:20
Verwijderd
Mijn vader is de week voor Vaderdag jarig, dan geven we meteen ook zijn vaderdagcadeau.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 20:20
Verwijderd
Ja wij doen aan vaderdag al vindt mn vader dr niet veel aan maar we doen ook aan moederdag en mijn moeder vnidt dat wel leuk. Ik moet nog iets verzinnen te geven aangezien hij nooit echt iets wil hebben.

Een jaar ofzo geleden zei hij dat hij dat absurd vond, altijd vriendelijk moeten zijn als zijn kinderen weer iets afgrijselijks hadden geknutseld. Hij is best nuchter in die dingen.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 20:30
Verwijderd
Mjoah mss barbeknoeien oid, veel doen we er niet echt aan.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 20:30
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Geweldig die basischool knutseldingen. Ik weet nog heel goed dat we ooit een 'duiveltje uit het doosje' moesten maken, maar ik was de hele tijd in de lessen aan het kletsen geweest dus ik had hem niet af. Toen moest ik mijn vader beloven om hem nog af te maken, en ik natuurlijk heel braaf knikken. 2 weken later lag hij in de otto. Het enige wat hij wel gewaardeerd heeft was zo'n boekensteun in de vorm van donaldduck.

Na de basisschool brak de periode aan dat we zelf cadautjes moesten gaan verzinnen, en dat was dan ook meestal een douche pakket. Hij wou ook elk jaar dezelfde, want die vond hij fijn. Niet zo heel erg moeilijk dus.

Tegenwoordig schrijf ik een brief.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 20:37
Melkfles
Avatar van Melkfles
Melkfles is offline
ik koop meestal iets te eten ofzo, dove chocola etc,

dit jaar word het zon flambeerapparaat, daar zeurt hij al een half jaar om
of een fietsslot, want hij leent altijd die van mij, of zon boek over van die celletjes die je in je huid kan inplanteren met al je gegevens want dat vind hij heel gevaarlijk, of een fietsblad want hij pakt al mijn oude af, of een fles dissaronno want dan gaan we toch delen, of ik ga hem uitleggen hoe youtube werkt want dat vind hij leuk kan hij lekker filmpjes van droog brood kijken, of ik geef hem de nieuwe cd van Al Green want dat vind hij mooi wanneer is vaderdag ook al weer?
__________________
.
In my world everybody's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 20:40
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
(..) wanneer is vaderdag ook al weer?
15 juni.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 20:50
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Nee.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 20:50
Verwijderd
Ach, ik heb m'n vader ondertussen ook alweer 2-3 maanden niet meer gesproken. Vaderdag kan ie op z'n buik schrijven.

Maar ik doe sowieso niet aan vader- of moederdag, dus ja.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 20:54
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik geef altijd wat hij vraagt, vaak is dat iets voor z'n auto of gewoon dingen als sokken of glazen ofzo.
Dit jaar doe ik er alleen niet aan, want hij is zelf op vakantie en hij heeft met z'n verjaardag al een erg duur cadeau gehad.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Ach, ik heb m'n vader ondertussen ook alweer 2-3 maanden niet meer gesproken. Vaderdag kan ie op z'n buik schrijven.
Shit, dat klinkt allemaal heel tragisch, maar ik kom maar niet van deze hilarische mental picture af: Jij staat plotseling bij hem op de stoep met een basisschoolwerkje, een macaroni-schilderij met plaksel en glitters enzo. Hij doet open, je geeft 'm een ferme handdruk en een schouderklopje, verkondigt iets in de richting van 'Gefeliciteerd, PA.' waarna je 'm het misbakseltje in de handen drukt, rechtsomgekeerd maakt en zonder om te kijken vastberaden wegloopt. Terwijl de man stomverbaasd op de stoep blijft staan. Met een macaroni-schilderij in z'n handen. Dan kijkt 'ie naar wat het voor moet stellen en het is een ananas. Een macaroni-glitter-ananas.

..haha kut, volgens mij heb ik net per ongeluk een geniale screenplay geschreven, ik wil hier een sketch van maken maar ik heb geen camera en geen vijftigers en geen macaroni.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 21:12
Verwijderd
Bij mijn ouders is het zo'n beetje traditie om sowieso ontbijt op bed te doen en met zijn allen ''iets leuks'' te gaan doen, meestal wordt dit wandelen in een bos. Cadeautjes zijn wel welkom, maar mijn vader is zo'n vent die ''alles al heeft en zoniet niks meer hoeft'' en daarbij een zeer kritische smaak heeft. Het probleem dit jaar is dat ik wel met een cadeau móet komen, omdat we tegelijkertijd zijn verjaardag vieren. Dus wie nog iets weet voor een moeilijke man...?
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 21:13
Verwijderd
Citaat:
Nee.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 21:21
Verwijderd
Citaat:
Bij mijn ouders is het zo'n beetje traditie om sowieso ontbijt op bed te doen en met zijn allen ''iets leuks'' te gaan doen, meestal wordt dit wandelen in een bos. Cadeautjes zijn wel welkom, maar mijn vader is zo'n vent die ''alles al heeft en zoniet niks meer hoeft'' en daarbij een zeer kritische smaak heeft. Het probleem dit jaar is dat ik wel met een cadeau móet komen, omdat we tegelijkertijd zijn verjaardag vieren. Dus wie nog iets weet voor een moeilijke man...?
Googlen op 'origineel cadeau' oid. Krijg je allemaal sites met suggesties.

En als hij alles al heeft dan moet je 'm een ervaring cadeau doen. Hier, een reisje met een zweefvliegtuig ofzo. Of een ritje in een Ferrari, als je teveel geld hebt of het samen met iemand anders kan doen. Ze hebben nog een vaderdag top 10 ook.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 21:34
Verwijderd
Citaat:
Googlen op 'origineel cadeau' oid. Krijg je allemaal sites met suggesties.

En als hij alles al heeft dan moet je 'm een ervaring cadeau doen. Hier, een reisje met een zweefvliegtuig ofzo. Of een ritje in een Ferrari, als je teveel geld hebt of het samen met iemand anders kan doen. Ze hebben nog een vaderdag top 10 ook.
Dank!

Edit: het is vooral iemand die vindt dat hij alles al heeft, nergens meer behoefte aan heeft. Wat hij letterlijk bezit stelt niet echt veel voor.

Laatst gewijzigd op 08-06-2008 om 22:07.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-06-2008, 21:37
Verwijderd
En stel, je vader vindt niks leuk? Hij heeft hoogtevrees en auto's zijn er alleen om je mee te verplaatsen? Hij vindt echt helemaal niks leuk
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 21:38
Verwijderd
we hebben mijn papa ook een keer een bon voor een slipcursus cadeau (deadlock naamzoek, dit deed ik onbewust. het is dus echt enkel bij het verkleinwoord dat ik voor kadootjes ga) gedaan, maar daar heeft hij nooit iets mee gedaan.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 21:40
Verwijderd
Citaat:
we hebben mijn papa ook een keer een bon voor een slipcursus cadeau (deadlock naamzoek, dit deed ik onbewust. het is dus echt enkel bij het verkleinwoord dat ik voor kadootjes ga) gedaan, maar daar heeft hij nooit iets mee gedaan.
Zo zou mijn vader ook zijn.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 21:50
Verwijderd
Citaat:
Dank!

Edit: het is vooral iemand die vindt dat hij alles al heeft, nergens meer behoefte aan heeft. Wat hij letterlijk heeft bezit niet echt veel voor.
Nouja, vinden dat je alles al hebt staat op zich niet zo ver weg van alles hebben (wat je wil). Maar goed, gezien je latere post, ja, lastig. Iets wat hij gelijk moet doen, dan? Een etentje of een wijnproeverij. Of een door jouzelf samengesteld pakket met allemaal speciaalbier. Als je ouders nog bij elkaar zijn kun je samen met eventuele broers/zussen een weekendje Parijs voor ze regelen, inclusief stiekem vrijvragen van hun werk op de maandag. (Als ze een beetje een schappelijke werkgever hebben, dan. ) Of iets wat een nostalgische waarde heeft, een dvd/cd/lp van een band die hij in z'n jeugd gaaf vond, of een concert van die band, als ze nog optreden en in de buurt zijn. (Kiss, Twisted Sister, Def Leppard en Motorhead spelen de 15de in Nijmegen. ) Of gewoon iets praktisch. Als hij een eigen computer heeft en een beetje handig is kun je hardware voor 'm halen, meer RAM ofzo. Een budget-kwaliteitskoptelefoon als hij veel muziek luistert. Een mp3speler, die zijn tegenwoordig ook best goedkoop.

Oja, dit geldt ook allemaal voor Lisaaah natuurlijk.

Haha, ik vind cadeautjes verzinnen voor mensen echt leuk.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 21:51
Ir. de Narie
Avatar van Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Heb t zojuist aangekaart in mn ouderlijk huis maar het was een volslagen verassing dat t volgende week al was. Zoals elke vader/moederdag is t dus gepostponed.

Maar ik heb wel n cadeau al n tijdje binnen. Vaderdag, knutselgadgets. Win.
__________________
~ beoefent de kunst van het stealthlopen
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 21:52
Verwijderd
Citaat:
Nee, ik doe niet aan vaderdag.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 21:52
Verwijderd
Citaat:
Nouja, vinden dat je alles al hebt staat op zich niet zo ver weg van alles hebben (wat je wil). Maar goed, gezien je latere post, ja, lastig. Iets wat hij gelijk moet doen, dan? Een etentje of een wijnproeverij. Of een door jouzelf samengesteld pakket met allemaal speciaalbier. Als je ouders nog bij elkaar zijn kun je samen met eventuele broers/zussen een weekendje Parijs voor ze regelen, inclusief stiekem vrijvragen van hun werk op de maandag. (Als ze een beetje een schappelijke werkgever hebben, dan. ) Of iets wat een nostalgische waarde heeft, een dvd/cd/lp van een band die hij in z'n jeugd gaaf vond, of een concert van die band, als ze nog optreden en in de buurt zijn. (Kiss, Twisted Sister, Def Leppard en Motorhead spelen de 15de in Nijmegen. ) Of gewoon iets praktisch. Als hij een eigen computer heeft en een beetje handig is kun je hardware voor 'm halen, meer RAM ofzo. Een budget-kwaliteitskoptelefoon als hij veel muziek luistert. Een mp3speler, die zijn tegenwoordig ook best goedkoop.

Oja, dit geldt ook allemaal voor Lisaaah natuurlijk.

Haha, ik vind cadeautjes verzinnen voor mensen echt leuk.
Ik kan ze allemaal wegstrepen Maar ik laat mijn geschwister er wel voor opdraaien.


Vaderdag is eigenlijk veel moeilijker dan moederdag, moeders vinden altidj wel iets leuk.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-06-2008, 21:53
Verwijderd
mijn papa is heel lastig wat betreft kadootjes. zoals die slipcursus en bierpakketten heeft ie al vaker gehad en wijnproeven vindt ie voor arrogante mensen en hij is heel erg fan van zijn 30 jaar oude adidasjes (die hij elke pinkpop weer uit de kast haalt), maar de nieuwe (oldskool ontwerp) die we voor hem hebben gehaald vond hij niet net zo lekker zitten als zijn oude... etc etc.

het enige coole cadeau wat ik voor hem kan verzinnen is samen parachutespringen, want dat wil hij al heel lang, maar niemand durft dat ook, dus dat is ook weer zo lame.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 21:58
Verwijderd
Citaat:
Ik kan ze allemaal wegstrepen Maar ik laat mijn geschwister er wel voor opdraaien.


Vaderdag is eigenlijk veel moeilijker dan moederdag, moeders vinden altidj wel iets leuk.
Geef 'm een gereedschapskist en zeg dat hij te lastig is met cadeautjes en daarom zelf z'n cadeau mag bouwen.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 21:59
Verwijderd
Citaat:
het enige coole cadeau wat ik voor hem kan verzinnen is samen parachutespringen, want dat wil hij al heel lang, maar niemand durft dat ook, dus dat is ook weer zo lame.
Waarom ga jij dan niet mee?
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 22:00
Verwijderd
Citaat:
Waarom ga jij dan niet mee?
ik durf dus niet. en mijn zus en zusje en broertje ook niet.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 22:32
Verwijderd
Citaat:
we hebben mijn papa ook een keer een bon voor een slipcursus cadeau (deadlock naamzoek, dit deed ik onbewust. het is dus echt enkel bij het verkleinwoord dat ik voor kadootjes ga) gedaan, maar daar heeft hij nooit iets mee gedaan.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2008, 00:54
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Ik geef m'n pa zo'n 'Nationale Diner Cheque', want eten is z'n enige hobby.
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 09-06-2008, 01:03
Verwijderd
Citaat:
Shit, dat klinkt allemaal heel tragisch, maar ik kom maar niet van deze hilarische mental picture af: Jij staat plotseling bij hem op de stoep met een basisschoolwerkje, een macaroni-schilderij met plaksel en glitters enzo. Hij doet open, je geeft 'm een ferme handdruk en een schouderklopje, verkondigt iets in de richting van 'Gefeliciteerd, PA.' waarna je 'm het misbakseltje in de handen drukt, rechtsomgekeerd maakt en zonder om te kijken vastberaden wegloopt. Terwijl de man stomverbaasd op de stoep blijft staan. Met een macaroni-schilderij in z'n handen. Dan kijkt 'ie naar wat het voor moet stellen en het is een ananas. Een macaroni-glitter-ananas.

..haha kut, volgens mij heb ik net per ongeluk een geniale screenplay geschreven, ik wil hier een sketch van maken maar ik heb geen camera en geen vijftigers en geen macaroni.
Dat klinkt als een film die geregisseerd moet worden door Wes Anderson ofzo.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2008, 01:04
Verwijderd
Citaat:
Mijn vader kreeg alleen de basisschool werkjes, daarna was het over en uit met vaderdag. Vind het persoonlijk behoorlijke onzin en gelukkig denken mijn ouders daar ook zo over.
Idem dito.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2008, 01:06
Verwijderd
Mijn vader krijgt nieuwe sokken, want ik heb zijn oude sokken gebruikt om de vijverfilter te repareren.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2008, 08:28
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:
Nee, ik doe niet aan vaderdag.
Dat.
Mijn ouders boeit het gelukkig ook niet, dus dat scheelt.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Oud 09-06-2008, 08:47
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
We deden al nooit aan vaderdag, maar sinds ie dood is al helemaal niet meer.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-06-2008, 10:44
Verwijderd
ONtbijt op bed is redelijk traditioneel hier met vaderdag.
Verder net wattie nodig heeft. Vorig jaar een boor ofzo het jaar daarvoor een fietsenrek voor op de auto, meestal is het iets in die trant. Of een heel goede cd die hij nog niet heeft valt meestal ook goed.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2008, 12:09
Verwijderd
Natuurlijk doe ik niet aan vaderdag.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2008, 12:33
Verwijderd
Citaat:
Natuurlijk doe ik niet aan vaderdag.
Doe jij eigenlijk aan je eigen verjaardag?
Met citaat reageren
Oud 09-06-2008, 13:10
Verwijderd
Citaat:
Dat klinkt als een film die geregisseerd moet worden door Wes Anderson ofzo.
Niet, door mij

Citaat:
Mijn vader krijgt nieuwe sokken, want ik heb zijn oude sokken gebruikt om de vijverfilter te repareren.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2008, 13:16
Verwijderd
Citaat:
Doe jij eigenlijk aan je eigen verjaardag?
Neen, uiteraard.

Ik doe geen vaderdag, want ik woon sowieso niet met mijn vader.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2008, 13:25
Verwijderd
Citaat:
Doe jij eigenlijk aan je eigen verjaardag?
Nee, waarom zou ik?
Met citaat reageren
Oud 09-06-2008, 17:41
Vinniebar
Avatar van Vinniebar
Vinniebar is offline
nee
niks
niks
niks
ja: iig een keer zeep ofzo "om de auto mee te wassen" in een (ahum) mooie auto van papier...
Met citaat reageren
Oud 09-06-2008, 17:59
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Ontopic aub.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2008, 18:42
Verwijderd
Citaat:
Nee, waarom zou ik?
alto
Met citaat reageren
Oud 09-06-2008, 22:55
Verwijderd
Oh mij vader gaat weg op vaderdag. Helaasch, dan zullen we wel niks eraan doen.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2008, 11:06
Verwijderd
Citaat:
alto
Gewoon meselluf.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2008, 11:14
Le Soleil.
Avatar van Le Soleil.
Le Soleil. is offline
Ik heb niets voor mijn vader over!
Met citaat reageren
Oud 10-06-2008, 11:18
mumumumugen
Avatar van mumumumugen
mumumumugen is offline
Ja ;d.
__________________
Br33z3r? Sigarettuh? neukuh!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het Grote Lucht-je-hart-topic 169
darkfairy
500 07-12-2012 15:58
Liefde & Relatie vaderdag
winnie the pooh
11 13-06-2011 07:24
De Kantine Vaderdag
Missy
44 22-06-2009 07:41
Psychologie Het grote lucht-je-hart topic! #6
Gothic
500 16-06-2004 18:39
De Kantine VADERDAG (zeer nutteloos)
ZHAzha
45 09-06-2002 17:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:47.