Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-12-2001, 12:48
!KiTTiE!
Avatar van !KiTTiE!
!KiTTiE! is offline
wie heeft dat wel eens gehad en wat voelde je toen?
oja en hoelang duurde het?
tenk joe
__________________
ik ben een muisje
Advertentie
Oud 03-12-2001, 13:05
Verwijderd
heej... ik heb weleens een badtrip gehad... en twas zo erg dak met mijn mobiel in de hand zat en bijna 112 belde...
Ik en nog 2 gasten (1 daarvan blowt niet en was ff naar de super...) waren op een camping in renesse (zeeland) en we hadden een pure jamaica joint... twas heel erg warm met een hele felle zon... (nooit met felle zon doen, denk ik) en we namen um duzz en ik flipte zowat helemaal, ik wist niet waar ik was.
Je weet wel als je recht vooruit kijkt en er beweegt iets links of recht in je ooghoek, dat je ut wel een beetje ziet... nou daar was een zwarte rand zeg maar... ech vaag...

pas als ik steeds met me hoofd heen en weer bewoog wist ik waar ik was enzo, maar dat ziet er bes wel stom uit als je op een camping zit... die andere gast was duzz in de tent gekropen en ik ging maar ook om te slapen... die andere gast lag helemaal te zweten en was helemaal rood, hij was zeik nat door het zweet... maar uiteindelijk kwam die andere gast terug en ut werkt uit na zo'n 4 uur ofzow
Oud 03-12-2001, 15:34
Spacey
Avatar van Spacey
Spacey is offline
hm ja kut, misschien had je even wat moeten drinken enzo en misschien eten. helpt.
__________________
irc.lichtsnel.nl #linux
Oud 03-12-2001, 15:36
Verwijderd
ja... we hadden d8 ik alleen chips en wa te drinken, en kep veel chips lopen eten toen... maja ut gaat vanzelf ook weg...

[Dit bericht is aangepast door SecreT-JunkY (03-12-2001).]
Oud 03-12-2001, 16:33
apekop123
Avatar van apekop123
apekop123 is offline
Ja daar was ik dus bij (bij SecreT-JunkY) en dat was echt klote ik heb denk ik wel 10 liter gezweet en ik voelde me na 5 uur nog zweverig echt zo iets wens je niemand toe
__________________
You lost...
Oud 03-12-2001, 16:58
!KiTTiE!
Avatar van !KiTTiE!
!KiTTiE! is offline
Citaat:
Drexz schreef:
Ja daar was ik dus bij (bij SecreT-JunkY) en dat was echt klote ik heb denk ik wel 10 liter gezweet en ik voelde me na 5 uur nog zweverig echt zo iets wens je niemand toe
hmmz das bestwel klote...
hmmz t ergste wattik heewl lang gelden had, was oowk met men 1e x paddo's en ik ging helemaal panieken ensow, ent wasz bij iemand thuis..
toen oowk nog keihard van de trap gedonderd..
maart is allemaal weer goed gekomen hoowr!!
__________________
ik ben een muisje
Oud 03-12-2001, 17:01
Rufus
Rufus is offline
Ja nooit op een nuchtere maag, met geen enkele drug.
Maar ja soms wil je wel eens wat vergeten he..
shit hennepens.
__________________
God Did NOT create Mankind Mankind created God
Oud 03-12-2001, 20:28
Da Girl
Da Girl is offline
Citaat:
SecreT-JunkY schreef:
heej... ik heb weleens een badtrip gehad... en twas zo erg dak met mijn mobiel in de hand zat en bijna 112 belde...
Ik en nog 2 gasten (1 daarvan blowt niet en was ff naar de super...) waren op een camping in renesse (zeeland) en we hadden een pure jamaica joint... twas heel erg warm met een hele felle zon... (nooit met felle zon doen, denk ik) en we namen um duzz en ik flipte zowat helemaal, ik wist niet waar ik was.
Je weet wel als je recht vooruit kijkt en er beweegt iets links of recht in je ooghoek, dat je ut wel een beetje ziet... nou daar was een zwarte rand zeg maar... ech vaag...

pas als ik steeds met me hoofd heen en weer bewoog wist ik waar ik was enzo, maar dat ziet er bes wel stom uit als je op een camping zit... die andere gast was duzz in de tent gekropen en ik ging maar ook om te slapen... die andere gast lag helemaal te zweten en was helemaal rood, hij was zeik nat door het zweet... maar uiteindelijk kwam die andere gast terug en ut werkt uit na zo'n 4 uur ofzow

tunnel effect!! ken je ook van teveel alcohol krijgen!!! gelukkig ben je nu weer helemaal goed!! lijtk me idd niet verstandig in de velle zon! Van drugs droog je ontzettend uit... je moet minstens 2x zoveel drinken als normaal!


Oud 03-12-2001, 22:09
psilo
Avatar van psilo
psilo is offline
ja ik.. was niet kewl, LSA.. duurde een uur of 6
__________________
rustig aan
Oud 04-12-2001, 14:16
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
psilo schreef:
ja ik.. was niet kewl, LSA.. duurde een uur of 6
ehm, iets gedetailleerdere beschrijving als het kan aub.
Oud 04-12-2001, 21:28
angel_undercover
Avatar van angel_undercover
angel_undercover is offline
Ik 'durf' eigenlijk niet goed te blowen omdat ik bang ben voor zon trip of weet ik veel wat.. ieamnd tips waardoor dat veranderd ofzo? of moet ik het zowieso gewoon eens proberen, maar dan niet meteen een pure?
__________________
Clone Gsus || youre just jalous cause the little voices are talking to me... || Volkomen kut...
Oud 04-12-2001, 22:29
psilo
Avatar van psilo
psilo is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
ehm, iets gedetailleerdere beschrijving als het kan aub.
hehe, had gisteren geen tijd, en nu weer niet.. ben morgen vrij dus dan pleur ik het hier wel neer
__________________
rustig aan
Oud 05-12-2001, 11:18
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
angel_undercover schreef:
Ik 'durf' eigenlijk niet goed te blowen omdat ik bang ben voor zon trip of weet ik veel wat.. ieamnd tips waardoor dat veranderd ofzo? of moet ik het zowieso gewoon eens proberen, maar dan niet meteen een pure?
je gaat heus niet trippen van een jointje hoor.
Oud 05-12-2001, 13:45
superskunk
superskunk is offline
Ik heb een keer thuis gesuckt samen met vrienden, ik werd helemaal gek en ik hoorde steeds de telefoon gaan, maar hij ging dus niet. Ik helemaal dol door ut huis rennen.
(ik had ook beetjuh veel geblowt)
real bad trip
__________________
~I'm a cloud~
Oud 05-12-2001, 16:35
Locke
Locke is offline
zucht trip verhalen over joints enigste waar je van tript zijn paddos en lsd dat zijn trips ..
__________________
I haven't lost my mind , I know exactly where I left it.
Oud 05-12-2001, 16:38
sniffel
sniffel is offline
zeker niet...
__________________
A thing that doesn't change with time is the memory of younger days..
Oud 05-12-2001, 21:30
Da Girl
Da Girl is offline
Citaat:
Locke schreef:
zucht trip verhalen over joints enigste waar je van tript zijn paddos en lsd dat zijn trips ..
Dat is helemaal niet waar! als je gaat trippen krijg je hallucinaties als je teveel blowt kan je ook hallucinaties krijgen hoor!bij tripmiddelen denk je ni meteen zo snel aan wiet of hasj ofzo ok! maar het kan wel! his voor iedereen anders
Oud 06-12-2001, 11:57
Blue Eyes
Blue Eyes is offline
niet echt meegemaakt, al ging het 1 maand geleden een beetje te snel allemaal, ik had eerst een halve op daarna nog een halve genomen en daarna nog een halve toen begon ik me ineens kei down,bang, en misselijk te voelen, maar dat duurde gelukkig maar 5 min.
En daarna ging het weer super goed!!!
__________________
Love Is Like War...Easy To Start...Difficult To End...Inpossible To Forget!!
Ads door Google
Oud 07-12-2001, 10:40
Footprint
Avatar van Footprint
Footprint is offline
bad trip wel ens gehad van paddo's
was alles behalve prettig!
ik had paddo's overdag gegeten en toen begon het na ee ntijdje te schemeren en dus werd het best donker dat was genaaid want toen wer d alles grauw en levenloos ik kreeg et id dat alles doodging en dat ik vanzelf ook wel dood ging. En dus ging ikzelff dood in me trip maar was kei wazig kwam de hele tijd weer opnieuw tot leven en ging weer dood...
maarja ben er vanzelf weer uitgerolt doordaty eeen vriend van me begon te ijlen, zat ook onder de paddo's en zei iets super graaappigs en toen gink vanzelf weer goed
__________________
vBulletin bericht: Je kunt jezelf natuurlijk niet toevoegen aan je lijst...
Oud 08-12-2001, 18:50
purple
purple is offline
kheb 1 keer bad trip gehad van paddo's., twas de eerste keer. k was niet echt helemaal op m'n gemak en was best zenuwachtig. het was bij mij thuis. het eerste deel ging opzich wel goed. alleen daarna ging het fout. dat kwam omdat een vriend van mij steeds door het huis liep en allemaal gekke dingen zag. het huis werd een steeds grotere zooi en toen ging het fout. ik werd ontiegelijk bang en was weggegaan naar iemand en die was er niet. ik rende over straat naar huis en toen ik thuis kwam ging het steeds slechter. toen heb ik gekotst en gejankt. daarna ben ik in bed gaan liggen en rustig gewacht tot het over ging. toen het over was heb ik om drie uur snachts het huis stofgezogen. ik was bang dat mijn ouders thuis kwamen die aan de andere kant van het land waren....

ik heb ook wel eens een bad iets gehad van blowen. ik werd ongelsteld en ik had buikpijn. het was op school. en toen ben ik wel gaan blowen en daarna werd die buikpijn steeds erger. we gingen trug naar school en zaten in de aula en toen werd ik misselijk en alles begon te draaien. en ben toen naar de leraaren wc gegaan en heb daar moeten overgeven, en heb daar van de pijn een uur ofzo op de grond gelegen en op de wc gezeten en gezweet van de warmte en het kei koud gehad en ik zag zo ongeveer helemaal groen. was echt kei klote. maar het ging redelijk snel weer over...

xxx m
__________________
En toen kwam de spreekwoordelijke aap uit de al even spreekwoordelijke mouw.......
Oud 09-12-2001, 18:01
Verwijderd
ikke ook...hadden veel wiet-thee gedronken toen wiet gedroogd en op gegeten, en toen na n paar uur n knoeperd van n joint genomen...was t engste wattik ooit heb meegemakt, ik schijn echt lijkbleek te zjin geweest, alles kwam op me af, had het koud en warm tegelijk, voelde me slap, als ik me ogen dicht dee hoorde ik nog wel alles, maar t leek of iedereen t ene moment naast me zat en t andere moment weer weg was, ik hoorde geluiden pas later dan ze werden gemaakt, tafels groeide, ik kromp een glas was té zwaar om op te tillen, schilderijen kwamen op me af, ik zag overal figuren in en toen heb ik gekotst als nooit te voren...en uurtje later zattik weer lekker in de snackbar een frikandel te eten...
Oud 29-12-2004, 18:26
Truth
Avatar van Truth
Truth is offline
Citaat:
Da Girl schreef op 05-12-2001 @ 22:30 :
Dat is helemaal niet waar! als je gaat trippen krijg je hallucinaties als je teveel blowt kan je ook hallucinaties krijgen hoor!bij tripmiddelen denk je ni meteen zo snel aan wiet of hasj ofzo ok! maar het kan wel! his voor iedereen anders
Yup. Al weet ik niet waarom dat dan meteen "te veel blowen" is . Kijk als je jointjes rookt dan zul je weinig kans hebben op een trip. Maar als je puur rookt kan dat wel hoor. Heb zelf maar een keer last gehad van wiet, toen ik nog niet zo lang rookte, op een feestje, met bier erbij. Trok ineens wit weg en begon wat te ijlen enzo. Toen hebben ze me maar op bed gelegd . Dat valt reuze mee als ik dit zo allemaal hoor. Nee dan heb ik liever bad trips in de goede zin van het woord. Lekker high, en dan in een warm _bad_. Wat muziek erbij en tintelen maar . En interessánt dat die plafonniere wordt .
Oud 29-12-2004, 18:34
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
Citaat:
gepost op 09-12-2001
dus
__________________
ignorance is bliss
Oud 29-12-2004, 19:27
joopie
Avatar van joopie
joopie is offline
Citaat:
Gustav schreef op 03-12-2001 @ 14:05 :
[en we hadden een pure jamaica joint
Een wat? Ga je daar van trippen? Wat zit erin?
Oud 29-12-2004, 19:30
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Truth schreef op 29-12-2004 @ 19:26 :
Yup. Al weet ik niet waarom dat dan meteen "te veel blowen" is . Kijk als je jointjes rookt dan zul je weinig kans hebben op een trip. Maar als je puur rookt kan dat wel hoor. Heb zelf maar een keer last gehad van wiet, toen ik nog niet zo lang rookte, op een feestje, met bier erbij. Trok ineens wit weg en begon wat te ijlen enzo. Toen hebben ze me maar op bed gelegd . Dat valt reuze mee als ik dit zo allemaal hoor. Nee dan heb ik liever bad trips in de goede zin van het woord. Lekker high, en dan in een warm _bad_. Wat muziek erbij en tintelen maar . En interessánt dat die plafonniere wordt .
Heb jij niets beters te doen dan oude topics uppen? .
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Advertentie
Oud 29-12-2004, 19:37
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
En daarom moet je nou altijd een condoom gebruiken als je je vriendje pijpt.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 29-12-2004, 19:47
Verwijderd
Citaat:
Truth schreef op 29-12-2004 @ 19:26 :
Yup. Al weet ik niet waarom dat dan meteen "te veel blowen" is . Kijk als je jointjes rookt dan zul je weinig kans hebben op een trip. Maar als je puur rookt kan dat wel hoor. Heb zelf maar een keer last gehad van wiet, toen ik nog niet zo lang rookte, op een feestje, met bier erbij. Trok ineens wit weg en begon wat te ijlen enzo. Toen hebben ze me maar op bed gelegd . Dat valt reuze mee als ik dit zo allemaal hoor. Nee dan heb ik liever bad trips in de goede zin van het woord. Lekker high, en dan in een warm _bad_. Wat muziek erbij en tintelen maar . En interessánt dat die plafonniere wordt .
Wake me up before I post-post...

Mja. Duffff konijn. 3!!!! jaar oud he.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Mijn 'bad trip'? door blowen.
Trouble_maker
4 25-01-2010 17:06
Psychologie Bad trip
Kryptonite
19 22-12-2006 19:28
Drugs & Alcohol LSD bad trip
needlefreak
36 13-09-2003 16:06
Drugs & Alcohol Een bad trip forceren
apekop123
50 22-08-2003 19:58
Drugs & Alcohol bad trip???
makita
10 04-03-2003 23:35
Drugs & Alcohol bad trips - dingen uit de werkelijkheid
K
4 19-04-2002 13:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:56.