Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-09-2006, 07:22
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Volgens mij was er nog geen nieuwe geopend, dus bij deze... Dan kunnen we er weer even tegenaan!

Hier vind je nummer 69.
Advertentie
Oud 16-09-2006, 07:24
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Goh, nooit gedacht dat ik nog eens een LJH-topic zou "kunnen" openen...

Ik voel me raar. Er moet nog zoveel gebeuren vandaag, en aan de ene kant heb ik er veel zin in, maar aan de andere kant helemaal niet. We zien wel wat het worden gaat.

Maandag mag ik op mijn stageschool op kennismakingsgesprek. Ik heb zin om te beginnen, heb echt zin om te laten zien wat ik wel kan, in plaats van op die stomme assessments steeds af te gaan. Maar eerst nog even mijn "expertles" voor dinsdag voorbereiden. En ik ga het repeteren tot ik erbij neerval; ik wil dat het goed gaat!
Oud 16-09-2006, 09:21
kroot
kroot is offline
vandaag feest hier. Worden 2 mensen lid. Ik moet solozingen. bleh.
Oud 16-09-2006, 09:48
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Aargh. Ik heb het echt even he-le-maal gehad. Ben ik net aan het leren, moet ik weer een of ander rotklusje doen. En natuurlijk moet ik zo weg, want dat "is zo goed voor me". Mèn, mag ik misschien zelf beslissen wat ik ga doen? Grr.
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 16-09-2006, 09:57
Verwijderd
Ik duik zo nog maar ff m'n bed in. Moe zijn is 'my middle name'.
Oud 16-09-2006, 09:59
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 16-09-2006 @ 10:57 :
Ik duik zo nog maar ff m'n bed in. Moe zijn is 'my middle name'.
ik volg je voorbeeld..
ben er amper uit geweest
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 16-09-2006, 10:14
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 16-09-2006 @ 10:57 :
Ik duik zo nog maar ff m'n bed in. Moe zijn is 'my middle name'.
Hoe bevalt je nieuwe studie eigenlijk?


ot:
Het is mooi weer, en dat is echt voor mijn gevoel een wonder wanneer ik weekend heb. Ik ga straks lekker buiten zitten lezen. Moet nog veel doen voor mn studie, maar vind het ook wel boeiend.
En wat is koffie toch een lekkere manier om de dag te beginnen.
Oud 16-09-2006, 10:16
Verwijderd
Citaat:
Anneka schreef op 16-09-2006 @ 11:14 :
Hoe bevalt je nieuwe studie eigenlijk?
Errug goed. Het is wel heel vermoeiend en heel erg veel werk en ik weet ook niet of ik 'goed op weg ben', maar ik vind het erg interessant.
Oud 16-09-2006, 10:18
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 16-09-2006 @ 11:16 :
Errug goed. Het is wel heel vermoeiend en heel erg veel werk en ik weet ook niet of ik 'goed op weg ben', maar ik vind het erg interessant.
Mooi!
2 oud vriendinnetjes van mij doen hem ook in Utrecht en die vinden het ook erg leuk volgens mij.
Oud 16-09-2006, 10:21
Maanmeisje
Avatar van Maanmeisje
Maanmeisje is offline
@ ~~dolce~~

Ik word opgenomen op de Viersprong, langdurige behandeling van maximaal een jaar. Ik denk ook zeker wel dat het goed voor mezelf is. Maar als ik ergens niet tegenkan is het verandering, en laat dat nou juist heel erg gaan gebeuren

/edit: Alleen komt het op dit moment gewoon klote uit, zoals zei zit een vriendinnetje nogal in de stress, en mijn oma ligt op sterven
__________________
Krebs
Oud 16-09-2006, 10:38
Verwijderd
Citaat:
Anneka schreef op 16-09-2006 @ 11:18 :

2 oud vriendinnetjes van mij doen hem ook in Utrecht en die vinden het ook erg leuk volgens mij.
Hoe heten ze?

@Maanmeisje: Ze zullen daar toch wel weten hoe ze je moeten begeleiden? Je zult niet de enige zijn die daar komt die niet tegen verandering kan, toch?
Oud 16-09-2006, 10:57
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 16-09-2006 @ 11:38 :
Hoe heten ze?

@Maanmeisje: Ze zullen daar toch wel weten hoe ze je moeten begeleiden? Je zult niet de enige zijn die daar komt die niet tegen verandering kan, toch?
Vivianne en Linde.

Ot:
jezus, dat gezeur ook altijd. Kom je nog eventjes dit en dat doen, nee godverdomme ik heb er geen zin in. Ik moet al werken, schoold oen en heb ook nog een eigen leven. Echt ik ben zooo blij alsi k het huis uitkan.
Oud 16-09-2006, 11:05
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Pff, waarom ben ik toch zo moe.. Gisteren echt hele rustige dag op school gehad, maar was kapot toen ik thuis kwam, toen 's avonds ook nog werken.. Lag vannacht pas weer om 2 uur in m'n bed, en vanavond moet ik weer werken (zal niet eerder in bed liggen dan half 3 denk ik).. Oké ik wéét waarom ik zo moe ben, ik heb het gewoon te druk, ik plan gewoon teveel in één week elke keer. Maar ik vind het lekker om druk te zijn, alleen denkt mijn lichaam daar kennelijk anders over. Heb nu ook barstende koppijn, mijn voeten doen zeer en op deze manier gaat mijn verkoudheid ook niet echt veel sneller over natuurlijk.. Zo maar even een paracetamol nemen, en nog een paar uurtjes niets doen/in bed liggen. En ik ga vanavond écht een briefje voor mijn baas achterlaten, dat ik m.i.v. oktober niet meer twee of drie dagen in de week kan werken. Jammer dan, anders ga ik echt kapot. Ik ben nog niet één keer uit geweest sinds school weer is begonnen, ik heb amper tijd met mijn vrienden kunnen doorbrengen buiten schooltijd om.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 16-09-2006, 11:17
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
gisteren een darmonderzoek gehad, alles doet nog pijn en mijn neus heeft veel weg van een clownsneus.. Zelfs tempo zakdoekjes met balsem werkt niet *verder snottert en beklag heeft met zichzelf*

ik ga vandaag maar overuren opnemen, ik wil vandaag eerder naar huis
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 16-09-2006, 12:21
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
pff.. hoofdpijn, still uitgeput, verdrietig enz enz enz..

(val weer in me oude l-j-h posten)
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 16-09-2006, 12:32
Redhair
Redhair is offline
Godsamme, laat me toch met rust als ik slaap, ik wil niet dromen, als ik slaap wil ik helemaal weg zijn.
Droom dat ik pep gebruikte, droom dat M. me opbelde om te zeggen dat hij ging springen, droom dat J. het uitmaakte.
Maar het is allemaal niet zo. Met M. gaat het wel oke, volgens J.
Ik vroeg J. gister of hij me niet meer lief vind, aangezien hij door zijn melige bui afstandelijk leek te doen.
Hij zei dat hij dat toch niet gezegd had, ik moest geen rare dingen denken.
En de pepdroom, tja, ik kan mezelf wel weer gaan herhalen, maar maak mezelf alleen maar gek.

Wanneer ga ik me weer even gelukkig en verliefd voelen? Toen ik hem gister zag voelde ik me weer verliefd ja, maar ik wil me voelen zoals een aantal dagen/weken geleden. Ik weet niet eens hoe lang geleden dat was.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 16-09-2006, 12:59
Verwijderd
Bleuh, misselijk. Rondtollend hoofd, letterlijk en figuurlijk.
Oud 16-09-2006, 13:05
kroot
kroot is offline
jaja ik heb eindelijk een liedje uitgezocht wat ik dalijk moet zingen, ben wel een beetje zenuwachtig. Nu nog sjieke kleren zoeken.
Ads door Google
Oud 16-09-2006, 13:36
Verwijderd
Ik zit te bibberen, te shaken en weet ik wat. Ben bang.
Oud 16-09-2006, 13:39
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
IK HEB MIJN URGENTIE!!!!!!!!!!!!!

oh, mensen.. ik ben zo blij!! zeker nu ik al de hele ochtend in de hardcore zit, is daar dan eindelijk de verlossing...
De urgentie houdt in dat ik mag reageren op een flatje en dat ik daarbij dus voorrang heb!! Echt ik ben zoo blij...
te enthousiast om mijn huiswerk te maken, maar t moet toch echt!
Oud 16-09-2006, 14:38
Verwijderd
Al die opmerkingen, over mijn uiterlijk, mijn gewicht, mijn hobby's, mijn opleiding, hoe verwend ik wel niet ben, noem maar op. Alles wat ik ben, is fout. En ik kan het wel aan, ja, ik kan fucking alles wel aan. Maar ergens dacht ik toch dat mensen die van je houden niet zo onbedachtzaam wreed horen te zijn.
Oud 16-09-2006, 14:49
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 16-09-2006 @ 14:39 :
IK HEB MIJN URGENTIE!!!!!!!!!!!!!

oh, mensen.. ik ben zo blij!! zeker nu ik al de hele ochtend in de hardcore zit, is daar dan eindelijk de verlossing...
De urgentie houdt in dat ik mag reageren op een flatje en dat ik daarbij dus voorrang heb!! Echt ik ben zoo blij...
te enthousiast om mijn huiswerk te maken, maar t moet toch echt!
Ik wil ook een urgentie voor een eigen huisje, maar daar kom je zeker niet zomaar aan Dat wordt nog 2 jaar wachten...
Oud 16-09-2006, 15:07
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 16-09-2006 @ 14:39 :
IK HEB MIJN URGENTIE!!!!!!!!!!!!!

congrads..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 16-09-2006, 15:08
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
note to self: vallen doet auw.. je kan beter blijven staan/ zitten en goed de trap af lopen
eerst donder ik van mn stoel.. loop ik naar benee glij ik 4 treden van de trap en in de keuken vond ik t nog eens nodig te gaan liggen
mooie verzameling blauwe plekken
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 16-09-2006, 15:10
Verwijderd
Het is goed. Ze dansen samen. Oma is overleden, en ik vind het fijn voor haar. Ze heeft rust gevonden en danst nu met opa. Ik hoop dat ik een beetje van haar kracht overneem. Ze was bijzonder.

Edit: Eigenlijk wil ik heel veel vertellen over haar, en heel veel horen over haar, maar tegelijkertijd wil ik helemaal niks zeggen en gewoon stilte. Ik mis haar nu al, maar het is toch beter voor haar. Ik hoop dat vanavond terrasje doorgaat, ik kan/wil nu niet thuis zitten en gewoon.... zitten. Ik heb dat vaker, merk ik. Als er iets gebeurd is, kan ik niet thuis zitten. Onrust. De laatste tijd steeds meer. Ik hoop dat het gaat liggen. Zolang ik maar weg ben/met anderen ben, gaat het prima. Maar zodra ik gewoon alleen ben, gaat het niet meer. Dan word ik onrustig en heb ik het gevoel alsof ik geen rust in mijn kont heb. Morgen weer daar naar toe, gok ik zo.

Laatst gewijzigd op 16-09-2006 om 16:12.
Advertentie
Oud 16-09-2006, 16:28
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Lekker een dagje niks doen.. In de tuin zitten, lezen, forummen, muziek luisteren, gitaar spelen, even in de stad rondlopen.. Heerlijk Dat ik eigenlijk nog best veel te doen heb voor school vergeet ik maar even, dat komt morgen wel. Ik weet niet of ik echt gelukkiger (of misschien is minder ongelukkig beter verwoord) ben dan voorheen, maar ik geniet iig weer meer van de dingen om mij heen. En dat is een positief teken.
Oud 16-09-2006, 16:29
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
straks op feest
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 16-09-2006, 16:33
Redhair
Redhair is offline
Secret Agent, gecondoleerd en veel sterkte.

Ik liep net naar de supermarkt, zag op J.'s balkon M. staan. Ben blij dat hij weer daar is, 'veilig' is, niet zichzelf gek maakt maar weer bij J. is.
Maar ik werd ook jaloers, want ik kan wel raden wat er gedaan is. Lekker samen pep gesnoven. Damn, het lijkt met de dag zwaarder te worden, ik word echt gek. Maar bij J. houd ik me rustig, bij iedereen. Ja hoor, het gaat goed zonder drugs. Ik lach, ik speel het spel. Maar het gaat godverdomme niet goed. Ik trek het niet, het gaat slecht met eten, ik val echt terug op het oude patroon. Ik wil niet weer vreten, ik wil niet weer braken, maar ik kan het niet tegenhouden, alleen met pep. Dus ik vreet weer, ik braak weer, ik blow weer veel, ik begin weer te drinken, het oude fucking rot patroon. Nu lekker biertje, vanavond komt D., filmpje kijken, zij neemt wiet mee.

En ik weet wat J. heeft gezegd, op de dag dat we wat kregen en vaker. We gaan het samen doen. Als ik het niet trok moest ik bij hem komen, er niet alleen mee rond lopen. En ik weet wat K. heeft gezegd, hetzelfde als J., als er wat is moest ik bij hun komen, zij zouden me helpen, samen, wij drie, samen.

Maar K. is de hele dag dronken, sinds we proberen te stoppen met pep. Gister keek hij dood uit zijn ogen, zo dronken. Ook hij redt het niet zonder pep.
Ik wil niet het probleemvriendinnetje van J. zijn, dus houd daar ook mijn kop. Hij snapt het toch niet, hij snapt niet hoe moeilijk het is uit de neerwaartse spiraal van eten te komen. Als ik daar ben let hij er wel op dat ik niet te veel blow of drink, als ik daar ben onder etenstijd moet ik wat eten van hem, hij zegt dat ik niet onder het eten mag uitkomen door daar te blijven, maar het is niet zo simpel.

Ik red het niet en ben helemaal alleen. Nee, ik ben niet helemaal, ik maak mezelf helemaal alleen en ga eraan onderdoor.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 16-09-2006, 17:02
Verwijderd
ik vroeg alleen maar troost....... zelfs dat kan niet meer........... kwas dr toch ook altijd als ze me nodig had(den)?
Oud 16-09-2006, 18:48
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ik hoef alleen maar lef te verzamelen. Dan komt het eindelijk goed. En tot het zover is doe ik voorzichtig. Wachten, wachten, wachten.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 16-09-2006, 18:59
Verwijderd
pfff.. Zo'n zware dag.. ben echt helemaal uitgeput.. weet iemand een oppeppertje?
Oud 16-09-2006, 19:02
moon
Avatar van moon
moon is offline
Do you know where you going to? do you like the things that life is showing you? where are you going to? do you know? do you get what your hoping for? when you look behind you there's no open door, what are you hoping for?do you know?

the answer is: NO
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)

Laatst gewijzigd op 16-09-2006 om 19:04.
Oud 16-09-2006, 19:24
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Motivatie Yana... Mo-ti-va-tie. Grijp niet meteen ieder ding aan om er weer onderuit te komen. Dat wil je niet. Dat moet je niet willen.

Kon ik maar met iemand praten. Zo weinig mensen die ik ken, die zich om me bekommeren. Ik probeerde mijn beste vriendin laatst aan te geven dat het niet zo goed gaat, maar uiteindelijk was ze zo niet-geïnteresseerd dat ik maar weer stil hield. Wat is een vriendschap waard, als je zo vaak zo dicht bij elkaar bent, maar ze eigenlijk nooit tijd heeft?

En als zij er al niets om geeft. En hij er eigenlijk niets om geeft. En de rest allemaal oppervlakkig is...

Dan kom je steeds weer bij hetzelfde uit. Motivatie. Vanuit mezelf, en alleen vanuit mezelf. Dit is hard. Pijnlijk. Klote. Maar zodra ik dit geleerd heb, zal ik onoverwinnelijk zijn. Zodra ik weet en durf te geloven dat ik áltijd op mezelf kan vertrouwen, ben ik waar ik wezen moet. Behalve dan dat ik niemand anders vertrouw.

Motivatie. Mo-ti-vatie. Mooi woord, dat wel. Maar leeg, zolang ik niet steeds opnieuw op zoek ga naar die kracht om te leven. Komt wel goed. Misschien moet ik mijn veel te lege maag nu maar gaan vullen .
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 16-09-2006, 19:58
Verwijderd
Ga je ff slapen... krijg je erge nachtmerrie........ben het zo zat allemaal is een echt van wie dan ook knuffel bijv echt te veel gevraagd?...of waarom moet ik nu ziek worden????? ik weet niet meer wak moet doen... kga me maar eens lekker verot zuipen en zelfs mss wel verot roken aan aan doe gore troep in een kroeg(voor mij maakt het toch niet meer uit, ben een hangplantje binnen nu en zoveel tijd dus...) wel mss ben ik er na vanavond wel niet meer...sta niet meer voor mezelf in dus voor als..


Vaarwel klote wereld
Vaarwel mooie sterren
Vaarwel Ajax, jullie zijn DE club van Nederland
Vaarwel lieve kleine neefjes en nichtjes, doe jullie best later...houd van jullie heel veel..
Vaarwel lieve M ik heb altijd gezegd tegen je dat je het geluk wel zou vinden en je ziet het...dank voor alles
Vaarwel Australië...dat ik nooit zal zien
Vaarwel rotziekte ga heen en kom nooit meer terug!!!
Vaarwel alles wat ik vergeten mocht zijn............
Oud 16-09-2006, 20:06
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Michiel,

Sla nou niet door jongen. Er is niets dat je niet kan overwinnen. Je bent sterk zat, echt waar. Dat weet ik zeker. Kom op... doe geen dingen waar je over een paar maanden (of misschien al morgen) spijt van hebt.

Je wilt toch wel weten hoe Ajax deze week van roda en 24 september van Nec gaat winnen?
en hoe ze daarna weer kansloos ten onder gaan dit jaar, en psv gewoon weer kampioen wordt

[edit]lol, ik opzoeken tegen wie Ajax moet dit weekend, kijk ik naar de verkeerde datum Sorry boy, ik hou psv beter bij [/edit]
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows

Laatst gewijzigd op 16-09-2006 om 20:08.
Oud 16-09-2006, 20:39
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
En ik ben weer thuis van de bios. Vol, erg lange rij, dus dan maar lekker serie kijken op de computer en lekker naar bed...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Ads door Google
Oud 16-09-2006, 21:16
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Hmm... herfstdip begint vroeg dit jaar.
Oud 16-09-2006, 21:28
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Lekker doorgewerkt vandaag, 44 vragen van immunologie afgemaakt, terwijl ze eigenlijk gister af moesten zijn maar ach, ik heb het gemaakt Mijn moeder wou naar het strand en ik eigenlijk ook wel maar toch nee gezegd omdat ik geen tijd heb. Baalde wel maar het voelt wel lekker dat ik het nu af heb.

En ik vind het kut dat ik mijn schoenen moet weggooien omdat al mijn sokken ervan kapot gaan maar ik heb geen andere zomerschoenen waar mijn zooltjes in passen en het is nog zulk mooi weer
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 16-09-2006, 21:52
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik mis wat.. ik mis t echt
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 16-09-2006, 22:36
Redhair
Redhair is offline
Whiiiee, stoned en verliefd en blij. Ik ging met D. sigaretten halen. M. stond op J.'s balkon en riep me. J. en M.'s vriendin kwamen erbij staan, ik verwachtte al dat ze waterballonen gingen gooien, onze hobby. Ja hoor, er kwam waterballon. We ouwehoerden wat, ze kwamen beneden. Even met M. gepraat, dat was wel fijn. J. vroeg of ik later weer langs kwam, ik zei misschien.

Met D. op mijn kamer gechilled, waterpijp gerookt, veel gelachen. Om half elf sprak ik J. op msn, hij vroeg of we een joint kwamen roken. Daar heen gegaan, joint gehad, D. en ik kregen een geweldige lachkick. J. keek steeds verliefd, heerlijk verliefd. Hij deed ook lief, ik ben echt gek op hem. jammer dat ik weer weg moest. Maar damn ik ben echt aan het spacen, die waterpijp is zo relax.]]
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 16-09-2006, 23:12
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Pfff. Dit was de vuurdoop. Ik vind het wel eng als er een groepje mensen komt in ons huis... Veel te bang en zuinig op onze spullen . Hebben/hadden meer mensen met een eigen huisje dat en is dat overgegaan?

Verder eigenlijk alles wel oke vandaag. Ben benieuwd naar morgen, hoe alles zal gaan en wat we zullen doen.
Oud 16-09-2006, 23:32
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
terug van verjaardag...
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 16-09-2006, 23:38
Verwijderd
Soooo why can't you just hold me?
and hooooow come it is so hard?


levensvragen zullen er altijd zijn. Antwoorden niet altijd te krijgen.

but I do still care.
Oud 16-09-2006, 23:50
Ann
Avatar van Ann
Ann is offline
de school vind de hulp die ik ga krijgen dus niet genoeg maar aangezien er een wachttijd van 2 maanden is gaat dat betekenen dat ik 2 maanden niet meer naar school mag? ik snap het niet meer

Net terug van avondje met de vriendjes van mijn klas... ze missen me, lief om te horen... ik mis hun ook... en ik hoop dat ik snel weer naar huis kan

verder weet ik het allemaal niet meer zoals gewoonlijk
__________________
It's not always rainbows and butterflies
Oud 17-09-2006, 05:24
Maanmeisje
Avatar van Maanmeisje
Maanmeisje is offline
Citaat:
Redhair schreef op 16-09-2006 @ 23:36 :
Whiiiee, stoned en verliefd en blij. Ik ging met D. sigaretten halen. M. stond op J.'s balkon en riep me. J. en M.'s vriendin kwamen erbij staan, ik verwachtte al dat ze waterballonen gingen gooien, onze hobby. Ja hoor, er kwam waterballon. We ouwehoerden wat, ze kwamen beneden. Even met M. gepraat, dat was wel fijn. J. vroeg of ik later weer langs kwam, ik zei misschien.

Met D. op mijn kamer gechilled, waterpijp gerookt, veel gelachen. Om half elf sprak ik J. op msn, hij vroeg of we een joint kwamen roken. Daar heen gegaan, joint gehad, D. en ik kregen een geweldige lachkick. J. keek steeds verliefd, heerlijk verliefd. Hij deed ook lief, ik ben echt gek op hem. jammer dat ik weer weg moest. Maar damn ik ben echt aan het spacen, die waterpijp is zo relax.]]
Ik zeg ook maar wat, maar is het geen optie om te blijven blowen ipv terug aan de pep te gaan? Ik heb niet echt veel verstand/ervaring met speed oder etwas, maar van blowen in combinatie met energizers van de smartshop kun je toch ook een hele nacht doorgaan? Dat lukt mij wel iig ..en ik zou het zo jammer vinden als je weer zou beginnen, je houd het nou al zo lang vol, respect voor jou meisje!
__________________
Krebs
Oud 17-09-2006, 05:28
Maanmeisje
Avatar van Maanmeisje
Maanmeisje is offline
OT: wakker Gisteren te lang geslapen en vandaag te vroeg naar bed gegaan..vanmiddag word mijn oma bediend, daarna gaan we met de familie nog iets leuks doen.. 's avonds komen mijn vrienden nog even langs, en dan, dan nog een nachtje.. en is het zover...
__________________
Krebs
Oud 17-09-2006, 09:59
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
Maanmeisje schreef op 17-09-2006 @ 06:24 :
Ik zeg ook maar wat, maar is het geen optie om te blijven blowen ipv terug aan de pep te gaan? Ik heb niet echt veel verstand/ervaring met speed oder etwas, maar van blowen in combinatie met energizers van de smartshop kun je toch ook een hele nacht doorgaan? Dat lukt mij wel iig ..en ik zou het zo jammer vinden als je weer zou beginnen, je houd het nou al zo lang vol, respect voor jou meisje!
Ik vind blowen veel minder fijn dan pep. Gisteravond was ik heel relax stoned, maar meestal word ik na een tijdje down en para als ik stoned ben. Van blowen ga ik ook meer eten, wat ik niet wil. Verder is het effect gewoon totaal anders, dat vaag worden van blowen is wel leuk, maar ik heb echt liever het wakkere en alerte van de pep. Vaag worden van pep is ook relax. En ik eet nauwelijks met pep.
En ik heb het niet al lang volgehouden. Vier weken geleden ging ik stoppen. Tussendoor twee keer wat gehad.

Heel veel sterkte en succes de komende tijd, ik hoop dat je het een beetje redt!
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 17-09-2006, 10:19
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
ben helemaal verdrietig nu
M'n moeder doet stom tegen me.
Ik voel me nergens echt thuis, hier niet en bij m'n vriend ook niet want daar moest ik een lijstje maken wanneer ik er zou zijn..
Verdomme
__________________
Tsja
Oud 17-09-2006, 10:34
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
snoopy schreef op 17-09-2006 @ 11:19 :
ben helemaal verdrietig nu
M'n moeder doet stom tegen me.
Ik voel me nergens echt thuis, hier niet en bij m'n vriend ook niet want daar moest ik een lijstje maken wanneer ik er zou zijn..
Verdomme
Is het geen mogelijkheid om op jezelf te gaan wonen?
Oud 17-09-2006, 10:41
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Koppijn.
Alweer en het is ook wel te verklaren waar het door komt.

Ik wilde dat ik weer iets meer kon genieten van het moment, ipv me altijd druk te maken over alles.
__________________
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:57.