Oud 15-04-2017, 12:10
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dat was trouwens niet "zij deed het omdat ik het deeeeed", maar er was toen een hele relatiegolf op Admin iedereen die nog bij elkaar is, zit zo ongeveer rond de 3 jaar nu.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Advertentie
Oud 15-04-2017, 22:32
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Dat was trouwens niet "zij deed het omdat ik het deeeeed", maar er was toen een hele relatiegolf op Admin iedereen die nog bij elkaar is, zit zo ongeveer rond de 3 jaar nu.
Ik heb de 11e stiekem gevierd dat ik geen drie jaar samen was met mijn ex
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 15-04-2017, 23:03
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik heb de 11e stiekem gevierd dat ik geen drie jaar samen was met mijn ex
Dat is wel reden om te vieren ja
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 16-04-2017, 10:56
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Heb je al 3 jaar met Wolter furkering? Ik dacht veel korter!
Ja Of nouja, bijna. Eind mei ergens.
Citaat:
Ik heb de 11e stiekem gevierd dat ik geen drie jaar samen was met mijn ex
En terecht
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 17-04-2017, 19:16
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Ik heb morgen een kijkavond bij de bovenste bovenburen. Gaan jullie allemaal voor me duimen?
Het zou echt ideaal zijn, een stuk rustiger denk ik en niet meer die ene huisgenoot en ook een flink stuk goedkoper...
Oud 17-04-2017, 20:08
Verwijderd
Verhuizen binnen hetzelfde huis is leuk
Oud 17-04-2017, 20:08
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik duim echt teringhard voor je. En ik duim ook dat die ene huisgenoot onder een auto terechtkomt ofzo.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 17-04-2017, 20:11
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Hoop dat het lukt voor je!

Mijn chille buurman gaat verhuizen
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 17-04-2017, 20:22
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik duim ook voor je, Cneel!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 17-04-2017, 20:38
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik duim echt teringhard voor je. En ik duim ook dat die ene huisgenoot onder een auto terechtkomt ofzo.
Dit!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 17-04-2017, 21:23
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Ik duim echt teringhard voor je. En ik duim ook dat die ene huisgenoot onder een auto terechtkomt ofzo.
Spoiler
Oud 17-04-2017, 21:26
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Jezus Christus wat een klapmongool Echt niet oké.
__________________
#JeSuisAldi
Oud 17-04-2017, 21:27
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Dat wilde ik al langer zeggen, maar ik was steeds pas een paar dagen later online en dan leek het een beetje raar. Maar echt, holy fuck
__________________
#JeSuisAldi
Oud 17-04-2017, 21:32
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Spoiler
Ik vind dat zo iemand toch wel minstens een flinke verwonding mag oplopen, of zich iig de tering schrikt. Zulk gedrag is gewoon écht niet okee. Ik snap ook niet dat de rest van het huis er niks aan doet tbh.
Maar goed, hopelijk is het probleem gauw opgelost. En dan moet je een housewarming geven en mij uitnodigen en dan ga ik in z'n kamer kotsen.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 17-04-2017, 22:24
Verwijderd
Wtf ecnelis
Oud 17-04-2017, 22:34
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:

Mijn chille buurman gaat verhuizen
Naar is dat. Mijn oude half-demente buurvrouw gaat ook verhuizen. Wat goed is, want minder risico op brand etc. (ze heeft nog een gasfornuis en de thuishulp steekt gerust een kaarsje voor haar aan), maar ook naar want ik heb echt nul overlast van haar. De buren aan de andere kant hoor ik wel regelmatig, maar dat zijn leuke mensen en het is nooit echt vervelend. Ben heel benieuwd wat voor mensen er nu naast me komen wonen

Ik was trouwens net bij oma en man wat kan dat mens vast zitten in haar eigen ideeën. Ze bleef me maar vertellen dat ze mijn ex zo'n keurige jongen vond. Ik had echt het gevoel dat ik me moest verantwoorden over hoe ik het me in m'n hoofd had gehaald het uit te maken.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 17-04-2017, 22:45
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ja, zo'n fijne buurman krijg ik nooit meer. Ik hoorde wel huisgeluiden van hem en iedereen draait wel eens een nummer hard op de radio maar als ik zei dat ik een feestje had, kwam ie stoelen brengen om te lenen en hij deed zijn tuinlamp aan als we tot laat met vrienden in de tuin zaten. Ik kom hem altijd om hulp vragen maar hij was nooit opdringerig. Het enige irritante was dat ie twee auto's heeft maar als ik voor de deur wilde staan, zette ie gerust zijn auto ergens anders neer. Ben ook benieuwd wat er komt, tot nu toe altijd wel geluk gehad met alle buren. De meesten zijn zo lief

Wat naar heeft oma je huidige vriend al gezien?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...

Laatst gewijzigd op 17-04-2017 om 22:59.
Oud 17-04-2017, 22:49
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Wtf Ecnelis. Volgens mij heeft die dude/dudette echt een probleem met zichzelf. Bah.

Knuffel voor Eline!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 17-04-2017, 22:55
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Wat naar heeft oma je vriend al gezien?
Nee, maar dat gaat komende zaterdag gebeuren. Ik zie er wel tegenop, want hij moet zich bewijzen tegenover een fictief ideaalbeeld van mijn ex
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 17-04-2017, 22:58
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mja dat is geen toffe eerste kennismaking maar misschien kan oma je ex beter uit haar hoofd zetten als ze een beeld heeft bij je huidige relatie en als ze ziet hoe leuk jullie samen zijn. Kan ze wel Engels of kan ze ook niet echt met hem praten?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 17-04-2017, 23:03
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Mja dat is geen toffe eerste kennismaking maar misschien kan oma je ex beter uit haar hoofd zetten als ze een beeld heeft bij je huidige relatie en als ze ziet hoe leuk jullie samen zijn. Kan ze wel Engels of kan ze ook niet echt met hem praten?
Ze kan geen Engels, dus dat is al lastig. En hij woont ver weg (weer een punt eraf) en mijn oma vind het werk wat hij komend jaar wil gaan doen minderwaardig (nog een punt er af). Ik geloof dat hij wel een bonuspunt krijgt omdat zijn ouders nog gelukkig getrouwd zijn.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 17-04-2017, 23:04
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ahw
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 18-04-2017, 00:09
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Wtf Ecnelis. Volgens mij heeft die dude/dudette echt een probleem met zichzelf. Bah.

Knuffel voor Eline!
Citaat:
Ik vind dat zo iemand toch wel minstens een flinke verwonding mag oplopen, of zich iig de tering schrikt. Zulk gedrag is gewoon écht niet okee. Ik snap ook niet dat de rest van het huis er niks aan doet tbh.
Maar goed, hopelijk is het probleem gauw opgelost. En dan moet je een housewarming geven en mij uitnodigen en dan ga ik in z'n kamer kotsen.
Citaat:
Jezus Christus wat een klapmongool Echt niet oké.
Spoiler

Laatst gewijzigd op 18-04-2017 om 00:16.
Oud 18-04-2017, 06:02
Verwijderd
Ecneel ik duim voor je, wat een ontzettend achterlijke situatie. Ik vind het echt bizar. Ik kom ook wel op je housewarming en dan verprutsen Trimm en ik zijn/haar kamer wel even
Oud 18-04-2017, 21:09
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
De kamer was zooooooo mooi....... Duizend duimen dat ze me willen, maar ik maakte denk ik een nogal gesloten en verlegen indruk
Oud 18-04-2017, 21:15
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Nou ja, gesloten en verlegen hoeft toch geen minpunt te zijn? Ik zou dat juist wel waarderen, want dan heb je ook geen last van iemand. Nogmaals: Ik duim me helemaal de tering voor je.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 18-04-2017, 21:43
Verwijderd
Ik heb een huisgenootje gehad die zo teruggetrokken en stil was, dat het een minpunt werd... Maar ecnelis is echt niet zo. Duisent niet.
Oud 18-04-2017, 21:45
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
De eerste indruk die ik aflever echt wel.
Oud 18-04-2017, 21:47
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik hoop voor je dat het goedkomt!

Ik ben op zoiets ook wel eens afgewezen maar ook juist daarom gekozen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 18-04-2017, 21:50
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Ben het niet geworden
Oud 18-04-2017, 21:55
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Wat jammer

Hopelijk komt er gauw weer een leuke kamer voor je voorbij!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 18-04-2017, 22:09
Verwijderd
Citaat:
De eerste indruk die ik aflever echt wel.
Het is de reden dat we haar in eerste instantie hebben genomen
Oud 18-04-2017, 22:27
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Ik ben mezelf totaal beu
Oud 18-04-2017, 22:33
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik ben mezelf totaal beu
Er is toch niks mis met je?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 18-04-2017, 22:40
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ben het niet geworden
Aww jammer, dude.

Het zijn sukkels, want je bent fucking awesome.
M'n kamer-kots aanbod staat nog steeds.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 18-04-2017, 22:49
Verwijderd
Citaat:
Ik ben mezelf totaal beu
Niet zo doen. Je bent het niet, nou en, uitkijken naar de volgende kans
Oud 18-04-2017, 23:57
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
true true true! Het was een poepmaand
Oud 19-04-2017, 01:51
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik zei vandaag nog tegen Turk February van 'joh poeh ecnelis is een van de leukste mensen die ik ken!'

Maar dingen zoals verlegenheid en awkwardness zijn vooral leuk/charmant voor anderen. Als je er niet van weg kan en je hebt het gevoel dat het je hindert, dan is het minder leuk.

Roze vegandonuts voor de 'cneel.

En een caravan vol schaamluis voor de huisgenoot.
Oud 19-04-2017, 03:03
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
en flinke aambeien
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 19-04-2017, 07:07
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Arme ecnelis, knuffel!
Oud 19-04-2017, 07:47
Verwijderd
Ecneel wat rot. Klote man.

De huisgenoot mag ook oneindige jeuk en korte armen krijgen.
Oud 19-04-2017, 10:59
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Ik ging gister naar de bank omdat mijn pasje het steeds niet doet. Dat vertel ik aan de man achter de balie, zegt hij: ja je kan een nieuwe pas aanvragen, althans, hoe oud ben je? Dus ik zeg: ik ben 31, maar waarom is dat eigenlijk relevant?
Zegt die man: omdat ik niet zeker wist of je wel boven de 18 was en zo niet dan kunnen alleen je ouders tekenen, maar ik zat er geloof ik nogal naast...

Wtf dude
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 19-04-2017, 12:26
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
De huisgenoot mag ook oneindige jeuk en korte armen krijgen.
Ik moest hier eerst heel erg om lachen, maar toen dacht ik "omg dat is echt wel heel erg gemeen"
Citaat:
Ik ging gister naar de bank omdat mijn pasje het steeds niet doet. Dat vertel ik aan de man achter de balie, zegt hij: ja je kan een nieuwe pas aanvragen, althans, hoe oud ben je? Dus ik zeg: ik ben 31, maar waarom is dat eigenlijk relevant?
Zegt die man: omdat ik niet zeker wist of je wel boven de 18 was en zo niet dan kunnen alleen je ouders tekenen, maar ik zat er geloof ik nogal naast...

Wtf dude
Awww dat is alweer een tijdje geleden!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 19-04-2017, 12:29
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Je ziet er ook wel echt jong uit hoor, Fittie.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 19-04-2017, 12:31
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Een gast op werk snapte het ook niet toen ik vertelde dat ik een cadeautje kreeg omdat ik al 12.5 jaar in dienst was.
"Zo oud ben je toch nog niet? "
"Nou, ik ben wel ouder dan 12.5 hoor "
__________________
Who's this jabroni?
Oud 19-04-2017, 15:18
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik zei vandaag nog tegen Turk February van 'joh poeh ecnelis is een van de leukste mensen die ik ken!'
Ik kan dit bevestigen! En we hadden het niet eens over jou, maar over leuke mensen. En ik ben het ermee eens.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 19-04-2017, 17:36
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Turk! Hoe is het met je hoofd?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 19-04-2017, 18:09
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Turk! Hoe is het met je hoofd?
Nou, volgens de laatste MRI-scan is er weinig veranderd, wat wil zeggen dat er nog zo'n 30% van de tumor zit. Chemokuur is afgelopen.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 19-04-2017, 18:34
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Oh Dat zuigt behoorlijk.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 19-04-2017, 18:35
Verwijderd
Citaat:
Nou, volgens de laatste MRI-scan is er weinig veranderd, wat wil zeggen dat er nog zo'n 30% van de tumor zit. Chemokuur is afgelopen.
Heb je het hele rijtje chemo's al gehad eigenlijk? Gaan ze nog iets anders proberen?
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:39.