Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Levensbeschouwing & Filosofie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-08-2004, 22:10
Big M
Avatar van Big M
Big M is offline
Klopt het als ik zeg dat ongeveer 95% van jullie niet gelovig is...?
Advertentie
Oud 22-08-2004, 22:21
Verwijderd
Whaha.
Oud 22-08-2004, 22:26
Ghost
Avatar van Ghost
Ghost is offline
Nee..
Oud 22-08-2004, 22:45
Big M
Avatar van Big M
Big M is offline
Als ik heel eerlijk ben, dat valt me mee. Maar soms is het geloof het enige wat iemand in bedwang kan houden, volgens mij heeft het al heel wat misdaden tegengehouden
Oud 22-08-2004, 23:43
Ghost
Avatar van Ghost
Ghost is offline
Praat geen poep...
Oud 23-08-2004, 00:05
Nictel
Nictel is offline
Citaat:
Big M schreef op 22-08-2004 @ 23:10 :
Klopt het als ik zeg dat ongeveer 95% van jullie niet gelovig is...?
Behalve dat het percentage te hoog is, moet je ook omschrijven geloven in wat?

Een betere vraag zou zijn: "Houdt jij een godsdienst aan?"

Ik zelf ben niet godsdienstig maar geloof wel, mensen geloven in zo veel dingen die niet met godsdienst te maken hebben. Iedereen gelooft of dat nou in een god is, een messias, engelen, leven na de dood, etc.


en @ Big M: LOL!! umm kijk eens naar het midden oosten, afrika, noor ierland en al die andere plaatsen waar er GODSDIENST oorlogen woeden. Het enige waar godsdienst goed voor is is geldklopperij en hoop, hoop die mensen veel beter ergens anders vandaan zouden kunnen halen
Oud 23-08-2004, 08:33
Elmoo
Avatar van Elmoo
Elmoo is offline
Nee... je kunt beter een topic openen over: Geloof jij? en Zo ja, wat?
Kun je zelf zien of die 95% klopt of niet...
__________________
Huiswerk?? Ik neem de afwas toch ook niet mee naar school?!
Oud 23-08-2004, 10:07
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Big M schreef op 22-08-2004 @ 23:45 :
Als ik heel eerlijk ben, dat valt me mee. Maar soms is het geloof het enige wat iemand in bedwang kan houden, volgens mij heeft het al heel wat misdaden tegengehouden
haha,wat Nictel zegt. En ik zelf geloof ook niet en heb ook nog nooit iemand vermoord ofzo
Oud 23-08-2004, 11:03
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Big M schreef op 22-08-2004 @ 23:10 :
Klopt het als ik zeg dat ongeveer 95% van jullie niet gelovig is...?
Dat geloof ik niet.
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Oud 23-08-2004, 11:44
Verwijderd
Citaat:
Big M schreef op 22-08-2004 @ 23:45 :
Als ik heel eerlijk ben, dat valt me mee. Maar soms is het geloof het enige wat iemand in bedwang kan houden, volgens mij heeft het al heel wat misdaden tegengehouden
Ja, kijk maar naar de Middeleeuwen.
Oud 23-08-2004, 12:35
Big M
Avatar van Big M
Big M is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 23-08-2004 @ 11:07 :
haha,wat Nictel zegt. En ik zelf geloof ook niet en heb ook nog nooit iemand vermoord ofzo
Als de hele wereld zo normaal was had het er heel anders uit gezien...
Oud 23-08-2004, 15:11
Ghost
Avatar van Ghost
Ghost is offline
Alle problemen zijn in de wereld door het Gristentuig!
Oud 23-08-2004, 15:16
DG
Avatar van DG
DG is offline
Citaat:
Ghost schreef op 23-08-2004 @ 16:11 :
Alle problemen zijn in de wereld door het Gristentuig!
dat Gristentuig ligt anders niet in bed met kleine jongetjes
__________________
Met je glimlach van oor tot oor.
Oud 23-08-2004, 15:18
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Hey, dan hoor ik bij die 5% die wel gelooft. Geloven de meeste mensen niet ergens in? Geloof jij niet dat er iets is na de dood? Of geloof je juist dat er na de dood niets is, dood=dood? Welke van de twee het ook is, je leest het al: je gelooft in iets. (klinkt misschien een beetje vaag, he? sorry...). Ik geloof zelf in een God en een Godin, leven na de dood en nog een paar dingen die onder wicca vallen. Waar gelooft de 5% die wel gelooft in? Dat zou ik weleens willen weten...
Kussies en knuffuls
Oud 23-08-2004, 15:18
Ghost
Avatar van Ghost
Ghost is offline
Nee nee, wat denk je van al die pedoschandalen in de VS op dit moment? Allemaal GGGristelijke priesters..
Oud 23-08-2004, 15:21
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
Ghost schreef op 23-08-2004 @ 16:18 :
Nee nee, wat denk je van al die pedoschandalen in de VS op dit moment? Allemaal GGGristelijke priesters..
Maar wij wonen toch niet in de VS? En in de VS wonen er ook een heleboel mensen (vooral jongeren volgens mij) die in wicca geloven. Nou, wat heb je daar op te zeggen?
Oud 23-08-2004, 15:22
Ghost
Avatar van Ghost
Ghost is offline
Citaat:
Heksjuh schreef op 23-08-2004 @ 16:21 :
Maar wij wonen toch niet in de VS? En in de VS wonen er ook een heleboel mensen (vooral jongeren volgens mij) die in wicca geloven. Nou, wat heb je daar op te zeggen?
Daar op te zeggen heb ik; lees de reactie boven je eens

Citaat:
dat Gristentuig ligt anders niet in bed met kleine jongetjes
Ik had ook moeten quoten maar wie verwacht dat er een Heksjuh tussenkomt..
Oud 23-08-2004, 15:24
DG
Avatar van DG
DG is offline
Citaat:
Ghost schreef op 23-08-2004 @ 16:18 :
Nee nee, wat denk je van al die pedoschandalen in de VS op dit moment? Allemaal GGGristelijke priesters..

volgens mij zijn ze K..K..KKKatholiek hoor
__________________
Met je glimlach van oor tot oor.
Ads door Google
Oud 23-08-2004, 15:25
Ghost
Avatar van Ghost
Ghost is offline
Katholiek = Christelijk hoor
Oud 23-08-2004, 15:28
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Wat maakt dat nou uit? Al waren ze Joods, dan nog hadden ze pedo's kunnen zijn. Maar waar geloven jullie dan in? Dat wil ik nou al de hele tijd weten
Oud 23-08-2004, 15:38
Big M
Avatar van Big M
Big M is offline
Citaat:
Heksjuh schreef op 23-08-2004 @ 16:18 :
Hey, dan hoor ik bij die 5% die wel gelooft. Geloven de meeste mensen niet ergens in? Geloof jij niet dat er iets is na de dood? Of geloof je juist dat er na de dood niets is, dood=dood? Welke van de twee het ook is, je leest het al: je gelooft in iets. (klinkt misschien een beetje vaag, he? sorry...). Ik geloof zelf in een God en een Godin, leven na de dood en nog een paar dingen die onder wicca vallen. Waar gelooft de 5% die wel gelooft in? Dat zou ik weleens willen weten...
Kussies en knuffuls
ik heb niet gezegd dat ik niet gelovig ben
Oud 23-08-2004, 15:39
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Okay, maar waar geloof je dan in?
Oud 23-08-2004, 15:39
evanescence
Avatar van evanescence
evanescence is offline
niet echt gelovig ofzo....ik weet het niet...soms als ik heel iets belangrijks moet doen, bid ik wel bij mijn kruis van jesus die ik op mijn kamer heb hangen en heb ook een gebedje naast hangen, maar heel overtuigend gelovig ben ik niet....komt misc doordat ik nooit ben opgevoed met god enzo
__________________
Broken......
Oud 23-08-2004, 15:47
Big M
Avatar van Big M
Big M is offline
ik ben gewoon christelijk, nie dat ik naar de kerk ga maar toch.
Oud 23-08-2004, 15:50
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Je hoeft toch niet per se naar de kerk te gaan om te geloven? Mag je hier trouwens reclame maken voor een andere topic (heet het topic????)????????????? Ga dan please even naar Wicca, want ik wil meer mensen vinden die in wicca geloven en weten wat jullie van het geloof in een God en een Godin vinden. Mag je geen reclame maken, dan heb ik dit niet gezegd.
Advertentie
Oud 23-08-2004, 15:53
Big M
Avatar van Big M
Big M is offline
Citaat:
Heksjuh schreef op 23-08-2004 @ 16:50 :
Je hoeft toch niet per se naar de kerk te gaan om te geloven? Mag je hier trouwens reclame maken voor een andere topic (heet het topic????)????????????? Ga dan please even naar Wicca, want ik wil meer mensen vinden die in wicca geloven en weten wat jullie van het geloof in een God en een Godin vinden. Mag je geen reclame maken, dan heb ik dit niet gezegd.
om eerlijk te zijn.......ik hoor nu pas voor het eerst van 'wicca'
Oud 23-08-2004, 16:01
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
Heksjuh schreef op 23-08-2004 @ 16:50 :
wat jullie van het geloof in een God en een Godin vinden
net zo'n onzin als het geloof in alleen een god
Oud 23-08-2004, 16:28
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Wicca is een religie, net als het christendom. Heb je er echt nog nooit van gehoord? (geeft niet hoor ) Nog steeds zeggen veel mensen ipv wicca hekserij, komt het je nu bekend voor? Wicca in het kort: wicca's geloven in reincarnatie, een God en een Godin, in de krachten van de natuur en haar elementen en dat alles wat leeft een ziel heeft.
Ik vind trouwens niet dat het geloven in een God onzin is. Waarom vind jij van wel?
Oud 23-08-2004, 16:36
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
Heksjuh schreef op 23-08-2004 @ 17:28 :
Ik vind trouwens niet dat het geloven in een God onzin is. Waarom vind jij van wel?
omdat het een theorie is die
1. weinig tot geen vragen beantwoord, of iig vervangt voor nieuwe
2. niet bewezen is

en naar mijn mening zijn er ook geen aanwijzingen die in het voordeel van die theorie spreken, ik zie het als een ongegronde theorie, en tot nu toe is er geen reden om het als waarheid aan te nemen
Oud 24-08-2004, 11:47
Big M
Avatar van Big M
Big M is offline
Ik vind het beslist geen onzin (ik vind geen enkele religie onzin) en volgens mij gaan alle geloven in mekaar over (god en allah is een en dezelfde) of ik in reincarnatie geloof.....pffff geen idee eigelijk... maar om eerlijk te zijn, ik geloof niet in een god EN een godin....
Oud 24-08-2004, 11:52
Verwijderd
Aan god heb je niets, wel aan het geloof
Oud 24-08-2004, 13:52
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Okay Gespleten Geest, je hebt wel gelijk. Er is geen bewijs dat er een God (en een Godin) bestaat, maar je hoeft toch niet voor alles een wetenschappelijk bewijs te hebben?
Oud 24-08-2004, 14:41
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
Big M schreef op 24-08-2004 @ 12:47 :
Ik vind het beslist geen onzin (ik vind geen enkele religie onzin) en volgens mij gaan alle geloven in mekaar over (god en allah is een en dezelfde) of ik in reincarnatie geloof.....pffff geen idee eigelijk... maar om eerlijk te zijn, ik geloof niet in een god EN een godin....

Je heb helemaal gelijk!!! Geen enkele religie is onzin en alle geloven gaan in elkaar over. Veel dingen uit Wicca kun je vinden in oudere geloven, en voor het Christendom geldt hetzelfde!! Maar waarom geloof je niet in een God en een Godin? (sexsistisch, alsof we geen vrouwen nodig hebben )
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 24-08-2004, 16:03
Verwijderd
Citaat:
Heksjuh schreef op 24-08-2004 @ 14:52 :
Okay Gespleten Geest, je hebt wel gelijk. Er is geen bewijs dat er een God (en een Godin) bestaat, maar je hoeft toch niet voor alles een wetenschappelijk bewijs te hebben?
Waarom niet?

Waarom zou je iets geloven dat op geen enkele manier wordt onderbouwd?

Als ik zeg dat er op Pluto apen met 9 armen en 5 benen leven, geloof je dat dan? Waarschijnlijk niet, maar je kunt niet bewijzen dat het niet zo is. Toch is het net zo goed onderbouwd als de claim dat er wat voor God dan ook bestaat.
Oud 24-08-2004, 16:13
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 24-08-2004 @ 17:03 :
Waarom niet?

Waarom zou je iets geloven dat op geen enkele manier wordt onderbouwd?

Als ik zeg dat er op Pluto apen met 9 armen en 5 benen leven, geloof je dat dan? Waarschijnlijk niet, maar je kunt niet bewijzen dat het niet zo is. Toch is het net zo goed onderbouwd als de claim dat er wat voor God dan ook bestaat.
Sorie, ik volg het even niet helemaal... (blond he?) Kun je het misschien anders uitleggen?
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 24-08-2004, 16:54
Verwijderd
Citaat:
Heksjuh schreef op 24-08-2004 @ 17:13 :
Sorie, ik volg het even niet helemaal... (blond he?) Kun je het misschien anders uitleggen?
Wat maakt de Wiccareligie betrouwbaarder dan iedere andere religie?

Geen enkele religie wordt onderbouwd, op wat voor manier dan ook. Daarom verwerp ik ook iedere religie.
Ads door Google
Oud 24-08-2004, 18:01
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
Ghost schreef op 23-08-2004 @ 16:25 :
Katholiek = Christelijk hoor
Neen...
ga toch slapen, jij weet geeneens wat een gggggggristen is.


ontopic: het klopt niet. de meeste mensen geloven, zij het in God of in het leven.
nee sorry. je hebt geen gelijk. iedereen gelooft wel wat. en iemand die niet in een hogere macht gelooft, gelooft bijvoorbeeld weer in de evolutie. daarom .

en als je Christendom bedoelt, klopt 95% ook niet. denk ik.
en als je Godsdienst bedoelt, klopt 95% helemaal niet. denk ik.
Oud 24-08-2004, 18:03
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 24-08-2004 @ 17:03 :
Waarom niet?

Waarom zou je iets geloven dat op geen enkele manier wordt onderbouwd?

Als ik zeg dat er op Pluto apen met 9 armen en 5 benen leven, geloof je dat dan? Waarschijnlijk niet, maar je kunt niet bewijzen dat het niet zo is. Toch is het net zo goed onderbouwd als de claim dat er wat voor God dan ook bestaat.
idd. het is een kwestie van geloven.

geloof je het. fijn.
geloof je het niet. dan is het voor jou gewoon onzin.
Oud 24-08-2004, 18:29
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 24-08-2004 @ 17:54 :
Geen enkele religie wordt onderbouwd, op wat voor manier dan ook.
"Hoe kan je anders verklaren dat ..." is toch een prima onderbouwing
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Oud 24-08-2004, 20:20
Verwijderd
Iedereen gelooft. Maar dan hoeven we het niet over een godsdienst te hebben. Je kunt ook in heel dagelijkse dingen geloven, dat het gaat regen ofzo. Maar dat bedoel je vast niet .

Trouwens. Als je in niets GELOOFT, geloof je toch daarin.

Iig. Zelf geloof ik wel in bepaalde dingen, maar niet in de katholieke god of echt verpersoonlijkte goden.
Oud 25-08-2004, 12:49
Big M
Avatar van Big M
Big M is offline
Dat ik niet in een god EN een godin geloof heeft niks te maken met dat vrouwen minder zijn of zow, wat ook maar gezwam is.

Stelling: Op Pluto leven apen met 9 armen en 5 benen.


Je kan met de huidige technologie binnen 10-15 jaar een raket sturen naar Pluto, eventueel nog onbemand ook.

Op zoek gaan naar God of Allah of iets anders bovennatuurlijks is iets anders, het is meer een begrip dan een persoon en die zal je niet weet ik veel waar persoonlijk aantreffen. Dat is ook waarom veel mensen er niet in geloven.

Bewijzen: die zijn er wel, voornamelijk bij het hindoeisme. Ik heb daar op school eens een videoband over reincarnatie gezien en dat was behoorlijk indrukwekkend.

Maar nog ff terugkomend op mn eerste 2 regels; dat ik niet geloof in een god EN een godin, heeft denk ik vooral te maken met mijn opvoeding. (niet bepaald streng christelijk maar toch een klein beetje gelovig). Ik geloof ook dat Jezus heeft bestaan en ooit weer terug komt.

Jullie...?
Oud 25-08-2004, 14:27
Verwijderd
Citaat:
Big M schreef op 25-08-2004 @ 13:49 :
Stelling: Op Pluto leven apen met 9 armen en 5 benen.


Je kan met de huidige technologie binnen 10-15 jaar een raket sturen naar Pluto, eventueel nog onbemand ook.
Het ging meer om het idee, maar hou je dan eens bezig met de volgende stelling: op een planeet aan de andere kant van het universum bestaat een planeet waar aapachtige wezens met 9 armen en 5 benen leven.
Citaat:
Bewijzen: die zijn er wel, voornamelijk bij het hindoeisme. Ik heb daar op school eens een videoband over reincarnatie gezien en dat was behoorlijk indrukwekkend.
Maar ik ben niet onder de indruk van dergelijke 'bewijzen'.
Oud 25-08-2004, 14:28
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 24-08-2004 @ 21:20 :
Iedereen gelooft. Maar dan hoeven we het niet over een godsdienst te hebben. Je kunt ook in heel dagelijkse dingen geloven, dat het gaat regen ofzo. Maar dat bedoel je vast niet .

Trouwens. Als je in niets GELOOFT, geloof je toch daarin.

Iig. Zelf geloof ik wel in bepaalde dingen, maar niet in de katholieke god of echt verpersoonlijkte goden.
Zucht. Wanneer wordt er eens opgehouden met de verschillende betekenissen van geloven achteloos door elkaar te gebruiken?

ge·lo·ven1 (onov.ww.)
1 er vast van overtuigd zijn dat iem. of iets niet alleen in de verbeelding, maar in werkelijkheid bestaat
2 gelovig zijn
Oud 25-08-2004, 15:08
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik ben niet met een bepaald geloof opgevoed en heb daarom vroeger ook niks over het Christendom enzo geleerd. Persoonlijk geloof ik niet dat Jezus heeft bestaan en ooit terugkomt, maar nu ik dit typ begin ik er toch wel aan te twijfelen. Als ik vroeger over Jezus enzo had geleerd, had ik nu vast wel in zijn bestaan gelooft. Als er een God (en voor mij ook een Godin) bestaat, waarom zou Jezus dan niet bestaan?
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 25-08-2004, 15:32
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
hey, bIg M, je had 't over reincarnatie bij het Hindoeisme. Veel moderne heksen geloven ook in reincarnatie. Hoeveel procent van de forumbezoekers gelooft hierin?
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 25-08-2004, 16:07
Verwijderd
Citaat:
Heksjuh schreef op 25-08-2004 @ 16:08 :
Als er een God (en voor mij ook een Godin) bestaat, waarom zou Jezus dan niet bestaan?
Waarom wel?
Oud 25-08-2004, 16:11
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Moet je het weer moeilijk maken? Als ik geloof dat er een God en een Godin bestaan, waarom zou ik dan tegen iemand zeggen die in Jezus gelooft: "He, Jezus bestaat helemaal niet. Doe ff normaal." Ik geloof echt dat er een God en een Godin bestaan. Als anderen in Jezus geloven, waarom zou hij dan niet bestaan?
Tussen haakjes, waar geloof jij dan in? (srrie als je dat al een keer verteld heb, dat heb ik dan niet onthouden)
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 25-08-2004, 16:24
Verwijderd
Citaat:
Heksjuh schreef op 25-08-2004 @ 17:11 :
Moet je het weer moeilijk maken? Als ik geloof dat er een God en een Godin bestaan, waarom zou ik dan tegen iemand zeggen die in Jezus gelooft: "He, Jezus bestaat helemaal niet. Doe ff normaal." Ik geloof echt dat er een God en een Godin bestaan. Als anderen in Jezus geloven, waarom zou hij dan niet bestaan?
Omdat er geen onderbouwing wordt gegeven. Om die reden is de hypothese dat Jezus bestaan heeft (en speciale gaven bezat) net zo geloofwaardig als de claim dat ergens in de ruimte roze olifantjes bier aan het drinken zijn.
Citaat:
Tussen haakjes, waar geloof jij dan in? (srrie als je dat al een keer verteld heb, dat heb ik dan niet onthouden)
Ik ben agnost. Uit de quantummechanica volgt weliswaar dat er helemaal geen God kan bestaan, en deze theorie is tot nu toe altijd geldig gebleken, maar de 100% zekerheid die nodig is voor bevestiging van het atheïsme ontbreekt.
Oud 25-08-2004, 16:28
Nictel
Nictel is offline
Wat doen al die NIET- mystieke mensen op een forum dat er over gaat?

Als je nergens in geloofd dat niet te bewijzen valt ga dan naar het wetenschappelijk forum en blijf hier weg.


Maar om te reageren ik geloof niet in een god en/of godin ik geloof in de beschermende kracht van onze eigen zielen en dat er andere zielen of noem ze engelen zijn die ons beschermen bij bepaalde dingen.

Verder geloof ik dat toeval niet bestaat, dingen gebeuren met een reden dat maakte ik ook vandaag weer mee, ik liep naar huis en liep door een straat waar ik normaal nooit kom maar nu wel zonder echte reden. En in die straat heb ik dus twee mensen geholpen. Ik geloof dat iets je in bepaalde richtingen duwt en dat dat de oorzaak is van "toevalligheden"


Ook geloof ik wel dat er een soort jezus heeft bestaan maar dat ie gewoon op 14 april is geboren in een normaal huis zei dat ie de zoon van god is en iedereen m om een of andere reden geloofden maar toen er achter kwamen dat ie maar wat aan t kletsen was en m toen hebben gekruisigd voor ketter. En dat opnieuw opstaan en terug komen is er om heen gekomen door de jaren.

Mass Destruction, de tekst van dat nummer daar geloof ik ook in
Oud 25-08-2004, 16:40
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
Nictel schreef op 25-08-2004 @ 17:28 :
Wat doen al die NIET- mystieke mensen op een forum dat er over gaat?

Als je nergens in geloofd dat niet te bewijzen valt ga dan naar het wetenschappelijk forum en blijf hier weg.
waarom?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Enquête geloof onder jongeren
bokbier
27 20-04-2011 15:10
Levensbeschouwing & Filosofie Waarom geloven? De uitverkiezing
Mr.Mark
45 27-12-2010 09:43
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Worden gelovigen voorgetrokken?
Gatara
120 15-02-2007 11:55
Levensbeschouwing & Filosofie Andere kijk op het geloof
Moonlight fairy
5 26-12-2004 09:44
Levensbeschouwing & Filosofie [B]Geloven of gewoon NIET geloven??![/B]
Rachida1986
0 29-01-2004 20:43
Levensbeschouwing & Filosofie Geloof: Kwaad of niet?
nps
1 28-10-2002 16:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:57.