Oud 19-07-2005, 00:49
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
nare man schreef op 18-07-2005 @ 16:09 :
Heb je The Box? Vraag dan even 'Candy Shop' van 50 Cent, 'Fiesta' van R. Kelly en Jay Z. of 'A Little Bit' van 50 Cent aan. En kom dan nog eens terug te beweren dat dat niet ranzig, hoerig en seksueel is.
the Box is afhankelijk van de omgeving waar je woont, he want de kijkers bepalen wat op tv komt. Wilt het nu net zo zijn dat ik die ranzige clips voornamelijk in Amsterdam-West ben tegengekomen.

__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Advertentie
Oud 19-07-2005, 00:52
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Gatara schreef op 19-07-2005 @ 00:49 :
the Box is afhankelijk van de omgeving waar je woont, he want de kijkers bepalen wat op tv komt. Wilt het nu net zo zijn dat ik die ranzige clips voornamelijk in Amsterdam-West ben tegengekomen.

Hier in Braboland zijn ze anders ook plenty, heur.
Oud 19-07-2005, 00:53
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 19-07-2005 @ 00:52 :
Hier in Braboland zijn ze anders ook plenty, heur.
Tsja

no comment
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 19-07-2005, 00:56
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 19-07-2005 @ 00:52 :
Hier in Braboland zijn ze anders ook plenty, heur.
Ja, waar zie je die mafkezen nou niet.
Oud 19-07-2005, 00:57
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
nare man schreef op 19-07-2005 @ 00:56 :
Ja, waar zie je die mafkezen nou niet.
Urk?
Oud 19-07-2005, 00:58
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 19-07-2005 @ 00:57 :
Urk?
Daarvoor heeft Winamp zelfs een apart genre: 'Christian Gangsta Rap'. Zoek maar eens op
Oud 19-07-2005, 00:58
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
nare man schreef op 19-07-2005 @ 00:58 :
Daarvoor heeft Winamp zelfs een apart genre: 'Christian Gangsta Rap'. Zoek maar eens op
Will do
Oud 19-07-2005, 11:20
DF99
Avatar van DF99
DF99 is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 18-07-2005 @ 21:57 :
George Bush maakt desnoods van het hele Midden-Oosten één grote parkeerplaats, dat weet jij ook wel.
Idd.
Oud 19-07-2005, 11:24
DF99
Avatar van DF99
DF99 is offline
By the way : dat je met parfum en afwasmiddelen een bom kan maken maakt je nog geen strijder. Die terroristen zijn laf, want politie of leger in Engeland of in andere Westerse plaatsen durven ze niet aan. Laffe idioten dus, diehun zin nooit mogen krijgen. En als daardoor WO3 begint (wat ik niet direct zie gebeuren) dan is dat maar zo.

Wat hebben de terroristen bereikt at de Amerikaanse en Britse soldaten weer opgepept en gemotiveerd zijn. Go America Go.
Oud 19-07-2005, 11:28
Rohit
Avatar van Rohit
Rohit is offline
Citaat:
DF99 schreef op 19-07-2005 @ 11:24 :
Go America Go.
Kill innocent people!
__________________
Let the world change you... and you can change the world
Oud 19-07-2005, 11:32
Verwijderd
Jaja, beide partijen geven het goede voorbeeld
Oud 19-07-2005, 11:32
DF99
Avatar van DF99
DF99 is offline
Citaat:
Kshatriya schreef op 19-07-2005 @ 11:28 :
Kill innocent people!
London Bombings: 58 deads.

Allemaal soldaten of wat ?
Oud 19-07-2005, 11:34
Rohit
Avatar van Rohit
Rohit is offline
Citaat:
DF99 schreef op 19-07-2005 @ 11:32 :
London Bombings: 58 deads.

Allemaal soldaten of wat ?
Ja terroristen zijn ook stout
__________________
Let the world change you... and you can change the world
Oud 19-07-2005, 11:38
DF99
Avatar van DF99
DF99 is offline
Citaat:
Kshatriya schreef op 19-07-2005 @ 11:34 :
Ja terroristen zijn ook stout
Stout ? Noem jij dat stout ?

By the way, wat kost zo een operatie ?
Oud 19-07-2005, 11:40
Rohit
Avatar van Rohit
Rohit is offline
Citaat:
DF99 schreef op 19-07-2005 @ 11:38 :
Stout ? Noem jij dat stout ?

By the way, wat kost zo een operatie ?
Gemeen dan?

12.50
__________________
Let the world change you... and you can change the world
Oud 19-07-2005, 13:24
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 19-07-2005 @ 00:48 :
verkrachting kwam ook voor vóór TMF

maarja, ik zie die ranzige beelden ook liever van tv verdwijnen.
Toch geen massaverkrachtingen waarbij groepen tienerjongens tienermeisjes verkrachten?? Ik las in de krant dat een van die slachtoffers toendertijd 11 jaar was.

Voor dat TMF er was was ik zelf nog een en toen kamen zulke gedachten nieteens in me op. en ook niet bij andere kinderen. We hielden ons bezig met voetballen en de gameboy. Dat de kinderen nu al op jonge leeftijd worden doodgegooid met sex en zich daar ook mee gaan bezighouden is duidelijk.
Oud 19-07-2005, 13:29
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 19-07-2005 @ 13:24 :
Toch geen massaverkrachtingen waarbij groepen tienerjongens tienermeisjes verkrachten?? Ik las in de krant dat een van die slachtoffers toendertijd 11 jaar was.


mn moeder en ik hebben eens zitten graven in oude krantenartikelen van voor de oorlog en het was best verbazingwekkend wat voor een soort criminaliteit (en de hoeveelheid) je tegenkwam. Natuurlijk was het minder dan nu, maar dat kan zijn vanwege het feit dat:
1. kranten dunner waren; er minder journalisten waren; de technologie niet ver gevorderd was.
2. minder mensne in NL woonden.

Het zou me echt neit verbazen als het vroeger ook voorkwam. Veel werd ook verzwegen in de maatschappij, he... vrouwen durven nu eerder naar hulpinstanties te gaan, omdat:
1. de vrouw niet de schuld krijgt dat ze het uitgelokt had, zoals vroeger vaak het geval was;
2. ze serieus genomen wordt door zowel hulpinstanties als familie, vanwege reden boven
3. er meer hulpinstanties zijn

Citaat:

Voor dat TMF er was was ik zelf nog een en toen kamen zulke gedachten nieteens in me op. en ook niet bij andere kinderen. We hielden ons bezig met voetballen en de gameboy. Dat de kinderen nu al op jonge leeftijd worden doodgegooid met sex en zich daar ook mee gaan bezighouden is duidelijk.
en nu komen dat soort gedachtes wel bij je op?
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 19-07-2005, 13:37
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 19-07-2005 @ 13:29 :


mn moeder en ik hebben eens zitten graven in oude krantenartikelen van voor de oorlog en het was best verbazingwekkend wat voor een soort criminaliteit (en de hoeveelheid) je tegenkwam. Natuurlijk was het minder dan nu, maar dat kan zijn vanwege het feit dat:
1. kranten dunner waren; er minder journalisten waren; de technologie niet ver gevorderd was.
2. minder mensne in NL woonden.

Het zou me echt neit verbazen als het vroeger ook voorkwam. Veel werd ook verzwegen in de maatschappij, he... vrouwen durven nu eerder naar hulpinstanties te gaan, omdat:
1. de vrouw niet de schuld krijgt dat ze het uitgelokt had, zoals vroeger vaak het geval was;
2. ze serieus genomen wordt door zowel hulpinstanties als familie, vanwege reden boven
3. er meer hulpinstanties zijn



en nu komen dat soort gedachtes wel bij je op? [/B]
Verkrachting is iets van alle tijden. dat is logisch. Vroeger waren de mensen ook geen lievertjes hoor. Nee, maar kijk gewoon naar de soort verkrachting. Een vrouw die plots in een struik wordt getrokken door een man en verkracht dat gebeurde ook voor tmf. maar kinderen die in groepen een meisje gaan verkrachten dat is toch echt van deze tijd. Ze denken dat het normaal is, omdat ze die rappers op tv zien met allemaal blote vrouwen om zich heen die heel wulps doen en zich laten betasten enzo.


Ik bedoel sexgedachtes. Kinderen van nu schijnen nergens anders meer aan te denken. toen ik op die leeftijd was dacht ik daar niet aan.
Oud 19-07-2005, 13:43
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 19-07-2005 @ 13:37 :
Verkrachting is iets van alle tijden. dat is logisch. Vroeger waren de mensen ook geen lievertjes hoor. Nee, maar kijk gewoon naar de soort verkrachting. Een vrouw die plots in een struik wordt getrokken door een man en verkracht dat gebeurde ook voor tmf. maar kinderen die in groepen een meisje gaan verkrachten dat is toch echt van deze tijd. Ze denken dat het normaal is, omdat ze die rappers op tv zien met allemaal blote vrouwen om zich heen die heel wulps doen en zich laten betasten enzo.


ik geloof wel dat er enige invloed is vanuit dat wat op tv verschijnt, ja. Maar ik geloof niet dat het vroeger niet voorkwam.

Citaat:

Ik bedoel sexgedachtes. Kinderen van nu schijnen nergens anders meer aan te denken. toen ik op die leeftijd was dacht ik daar niet aan.
over welke leeftijd heb je het?
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 19-07-2005, 13:46
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 19-07-2005 @ 13:43 :


ik geloof wel dat er enige invloed is vanuit dat wat op tv verschijnt, ja. Maar ik geloof niet dat het vroeger niet voorkwam.



over welke leeftijd heb je het? [/B]
13-14 en jonger
Oud 19-07-2005, 13:48
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 19-07-2005 @ 13:46 :
13-14 en jonger
ik dacht toen wel al aan sex hoor



kom op,.. als je als meisje ongesteld wordt rond je 11e/12e is dat behoorlijk normaal, imo.

(en meisjes worden bovendien steeds jonger ongesteld, zo schijnt het)
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 19-07-2005, 13:50
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 19-07-2005 @ 13:48 :
ik dacht toen wel al aan sex hoor



kom op,.. als je als meisje ongesteld wordt rond je 11e/12e is dat behoorlijk normaal, imo.

(en meisjes worden bovendien steeds jonger ongesteld, zo schijnt het)
duh, meisjes puberen op jongere leeftijd dan jongens. En dat denken zou vast niet zo erg zijn als de jeugd van nu doet. Toen kregen we ook sexuele voorlichting op school. Maar voor de rest hielden we ons bezig met kinderzaken zeg maar.
Oud 19-07-2005, 13:53
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 19-07-2005 @ 13:50 :
duh, meisjes puberen op jongere leeftijd dan jongens. En dat denken zou vast niet zo erg zijn als de jeugd van nu doet. Toen kregen we ook sexuele voorlichting op school. Maar voor de rest hielden we ons bezig met kinderzaken zeg maar.
ach, ik durf hier geen uitspraken over te doen. of het nu meer of minder is en hoe er gedacht werd, aangezien je visie over het verleden als volwassene toch altijd gekleurd is of niet 100 procent correct

overigens ben ik het wel met je eens dat die clips waarin vrouwen als een stuk vlees gepresenteerd worden walgelijk zijn
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 19-07-2005, 13:54
Str0nk
Avatar van Str0nk
Str0nk is offline
Citaat:
Mirage2000 schreef op 18-07-2005 @ 22:26 :
Toch zou ik graag een betrouwbare bron van je willen zien waarin uit op te maken is dat Osama goud en aandelen kocht voordat 9-11 plaatsvond.
http://observer.guardian.co.uk/waron...556699,00.html

Citaat:
Terror 'made fortune for Bin Laden'

John Hooper in Berlin
Sunday September 23, 2001
The Observer

THE terrorist overlords who plotted the attacks on New York and Washington appear to have made a massive financial profit out of the resulting turmoil on international markets, one of the world's top bankers said yesterday.

Ernst Welteke, president of the Bundesbank, said a study by the German central bank pointed strongly to 'terrorism insider trading' in the days leading up to this month's carnage in the US.

He was speaking to reporters during a break in a European Union finance Ministers' meeting in Liège at which it was agreed that regulatory agencies in the 15 member states must work together to investigate the evidence.

'Even in the financial sector, there could be a global network [of terrorists] and we are looking into this,' said Austria's Finance Minister, Karl-Heinz Grasser.

He and his colleagues ordered that a joint report on the regulators' investigations should be ready by 16 October. Their decision provided by far the most authoritative support for persistent rumours that the terrorists could have funded their next strike with huge profits gained from the attacks.

Welteke said: 'There is lots of speculation and rumours at the moment so we have to be careful. But there are ever clearer signs that there were activities on international financial markets which must have been carried out with the necessary expert knowledge.'

His remarks not only reinforced suspicions, but extended them to a much broader area. So far, doubts have centred on dealings in shares and derivatives that are based on movements in share prices. But the Bundesbank president suggested the world's commodity markets might also have been used by terrorist commanders and their intermediaries.

'With the oil price we have seen before the attacks a fundamentally inexplicable rise, which could mean that people have bought oil contracts which were then sold at a higher price,' Welteke said. The gold market had also seen movements 'which need explaining'.

He had earlier said there were signs of unusual investments in German shares before the air attacks.

Belgium's Finance Minister, Didier Reynders, who chaired the informal EU meeting, said investigations were also under way in Belgium, France and several other countries.

The idea of exploiting for profit the death of thousands of people might seem as bizarre as it is repulsive. But it would be all of a piece with the stated aim of the prime suspect, Osama bin Laden.

In February 1998, he was instrumental in forging a new alliance of ultra-radical Islamist groups, the World Front for Jihad against Jews and Crusaders. A statement issued by the Front ordered all Muslims to obey 'God's order to kill the Americans and plunder their money'.


The emerging profiles of those accused of carrying out this month's attack show that most were highly educated men who had lived for long periods in the West and were used to dealing with state-of-the-art technology. It is by no means improbable that they had accomplices who were just as much at home on global financial and commodity markets.

All that was needed to make a fortune from the slaughter was an established relationship with a futures broker or a stockbroker. Then, orders for futures contracts, options and the 'short-selling' of shares could have been placed by telephone or, in some cases, through the internet.

The investment consequences of a catastrophic event like that on 11 September would not have been difficult to predict. The same movements have attended every international crisis in modern times. The price of gold, regarded as an investment of last resort, surges. At the same time, if the Middle East is involved, concern over petro leum supplies pushes up the cost of both crude oil and refined products.

On the day after the attacks, oil prices leapt more than 13 per cent. Gold went up by just over 3 per cent, but has carried on rising since - and by Friday's close it stood 7 per cent higher than on 10 September. A trader knowing what was about to befall America could, moreover, have magnified his profits many times on the derivatives markets.

This could be done either by dealing on margins in the futures markets (where only a fraction of the cost of the security has to be advanced) or by buying 'call' options (contracts that exaggerate the rise beyond a certain point of the prices on which they are based).

In this instance, an 'insider' would also have been able to foresee that the destruction of the World Trade Centre by jets would have disastrous effects on certain types of shares, notably those of insurance companies and airlines. ]This, too, could have been exploited, either through 'put' options (which move in the opposite direction to 'call' options), or by so-called 'short-selling' (a mechanism that allows investors to benefit from a fall in the shares' value).

Rumours of widespread 'short-selling' can be counted on to depress prices, and in the days leading up to 11 September the shares of three big European insurers, Axa, Munich Re and Swiss Re, all fell sharply. At the same time, the number of 'put' options on the firms' share prices rose above normal levels.

Welteke said yesterday: 'If you look at movements in markets before and after the attack, it makes your brow furrow. But it is extremely difficult to verify it.'
__________________
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat de ander voor hij 't ziet.
Oud 19-07-2005, 14:00
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 19-07-2005 @ 13:53 :
ach, ik durf hier geen uitspraken over te doen. of het nu meer of minder is en hoe er gedacht werd, aangezien je visie over het verleden als volwassene toch altijd gekleurd is of niet 100 procent correct

overigens ben ik het wel met je eens dat die clips waarin vrouwen als een stuk vlees gepresenteerd worden walgelijk zijn

Lees ik het goed?? Je bent het met me eens. voor de tweede keer als ik het goed heb.
Oud 19-07-2005, 14:03
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 19-07-2005 @ 14:00 :
Lees ik het goed?? Je bent het met me eens. voor de tweede keer als ik het goed heb.
mijn motieven zijn anders het gaat niet om moslimdignity, maar puur feminisme
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 19-07-2005, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 19-07-2005 @ 14:03 :
mijn motieven zijn anders het gaat niet om moslimdignity, maar puur feminisme
motieven doen er niet toe. we zijn het eens daar gaat het om.

Zijn die clips trouwens niet een gevolg van feminisme?
Oud 19-07-2005, 14:06
Verwijderd
Citaat:
Rick Steiner schreef op 19-07-2005 @ 14:05 :
motieven doen er niet toe. we zijn het eens daar gaat het om.

Zijn die clips trouwens niet een gevolg van feminisme?
Nee.
Oud 19-07-2005, 14:06
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
nare man schreef op 19-07-2005 @ 14:06 :
Nee.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 19-07-2005, 14:07
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 19-07-2005 @ 14:05 :
motieven doen er niet toe. we zijn het eens daar gaat het om.

Zijn die clips trouwens niet een gevolg van feminisme?
Nee.

Feminisme wil dat vrouwen niet alleen als een lap vlees worden gezien.
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 19-07-2005, 14:09
Rohit
Avatar van Rohit
Rohit is offline
dolle minas, lieten toch hun buiken zien
__________________
Let the world change you... and you can change the world
Oud 19-07-2005, 14:09
Verwijderd
Hehe, touché
Oud 19-07-2005, 14:09
DF99
Avatar van DF99
DF99 is offline
Wat zeveren jullie toch over die clips ? Dan mag er een naakte vrouw voor me staan, ik zal er niets mee doen wat ze niet wilt.

Over het tijdstip wanneer die clips worden uitgezonden ga ik me niet uitspreken.
Oud 19-07-2005, 14:10
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Kshatriya schreef op 19-07-2005 @ 14:09 :
dolle minas, lieten toch hun buiken zien
maar niet met de boodschap "neem mij"
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 19-07-2005, 14:10
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
DF99 schreef op 19-07-2005 @ 14:09 :
Wat zeveren jullie toch over die clips ? Dan mag er een naakte vrouw voor me staan, ik zal er niets mee doen wat ze niet wilt.

Over het tijdstip wanneer die clips worden uitgezonden ga ik me niet uitspreken.
er is een verschil tussen naakt en naakt
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 19-07-2005, 14:11
Verwijderd
Citaat:
Joostje schreef op 19-07-2005 @ 14:07 :
Nee.

Feminisme wil dat vrouwen niet alleen als een lap vlees worden gezien.
Dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat vrouwen meer vrijheid wilden enzo. Dit is dan toch ook onderdeel van die vrijheid?
Oud 19-07-2005, 14:11
Verwijderd
veronica's lekkerste ook weer net zo'n programma.
Oud 19-07-2005, 14:12
Verwijderd
Citaat:
Kshatriya schreef op 19-07-2005 @ 14:09 :
dolle minas, lieten toch hun buiken zien
Baas in eigen buik.

en ze verbrandden ook hun beha's.
Oud 19-07-2005, 14:12
Verwijderd
Citaat:
Rick Steiner schreef op 19-07-2005 @ 14:11 :
Dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat vrouwen meer vrijheid wilden enzo. Dit is dan toch ook onderdeel van die vrijheid?
In een beschaafde maatschappij hebben vrouwen ook de vrijheid zichzelf uitdagend en als seksobject neer te zetten. Hoe er dan vervolgens tegen ze wordt aangekeken is een ander verhaal, je kunt het onzedelijk vinden of niet, maar dat het mag staat vast.
Oud 19-07-2005, 14:14
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 19-07-2005 @ 14:11 :
Dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat vrouwen meer vrijheid wilden enzo. Dit is dan toch ook onderdeel van die vrijheid?
als je alleen als vlees wordt gezien is dat juist een beperking van je vrijheid

(daarnaast geldt ook dat wat nare man hierboven zegt)
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 19-07-2005, 14:14
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 19-07-2005 @ 13:24 :
Toch geen massaverkrachtingen waarbij groepen tienerjongens tienermeisjes verkrachten?? Ik las in de krant dat een van die slachtoffers toendertijd 11 jaar was.

Voor dat TMF er was was ik zelf nog een en toen kamen zulke gedachten nieteens in me op. en ook niet bij andere kinderen. We hielden ons bezig met voetballen en de gameboy.
Oh my God, dikke vette voor stuitende naïeviteit.
Oud 19-07-2005, 14:15
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 19-07-2005 @ 14:14 :
als je alleen als vlees wordt gezien is dat juist een beperking van je vrijheid

(daarnaast geldt ook dat wat nare man hierboven zegt)
Dat dacht ik toch ook

Sommige vormen van emancipatie en feminisme lijken er wel toe te leiden dat je niet eens huisvrouw meer mag worden omdat dat ook 'onderdanig' of 'rolmodelbevestigend' zou zijn. Maar in een echt ontwikkelde maatschappij heeft iedereen die keuze en wordt er niet moeilijk gedaan over of een vrouw thuis wil blijven met kinderen of juist wil werken, en bij de man idem dito.
Oud 19-07-2005, 14:16
DF99
Avatar van DF99
DF99 is offline
Citaat:
Gatara schreef op 19-07-2005 @ 14:10 :
er is een verschil tussen naakt en naakt
Ja ? Leg uit.
Oud 19-07-2005, 14:17
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
nare man schreef op 19-07-2005 @ 14:15 :
Dat dacht ik toch ook

Sommige vormen van emancipatie en feminisme lijken er wel toe te leiden dat je niet eens huisvrouw meer mag worden omdat dat ook 'onderdanig' of 'rolmodelbevestigend' zou zijn. Maar in een echt ontwikkelde maatschappij heeft iedereen die keuze en wordt er niet moeilijk gedaan over of een vrouw thuis wil blijven met kinderen of juist wil werken, en bij de man idem dito.
yup
da's mijn feminisme
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 19-07-2005, 14:17
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 19-07-2005 @ 14:12 :
In een beschaafde maatschappij hebben vrouwen ook de vrijheid zichzelf uitdagend en als seksobject neer te zetten. Hoe er dan vervolgens tegen ze wordt aangekeken is een ander verhaal, je kunt het onzedelijk vinden of niet, maar dat het mag staat vast.
dat is jouw mening van wat beschaafd is. Volgens de islam hoort men zich alleen zo te kleden voor de eigen partner en voor niemand anders.
Oud 19-07-2005, 14:18
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
DF99 schreef op 19-07-2005 @ 14:16 :
Ja ? Leg uit.
artistiek naakt of vulgair naakt

naakt vanuit artistiek oogpunt, of naakt waarbij de vrouw als een stuk sexvlees neergezet wordt.

naakt waarbij een vrouw zich elegant beweegt, of naakt waarbij een vrouw zich als een pornoactrise beweegt.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 19-07-2005, 14:18
Verwijderd
Citaat:
Rick Steiner schreef op 19-07-2005 @ 14:17 :
dat is jouw mening van wat beschaafd is. Volgens de islam hoort men zich alleen zo te kleden voor de eigen partner en voor niemand anders.
Natuurlijk is dat mijn mening. Ik hecht veel aan persoonlijke vrijheid. In mijn ogen is dat een teken van een hogere graad van beschaving. Daar hoef je het natuurlijk niet mee eens te zijn.
Oud 19-07-2005, 14:19
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 19-07-2005 @ 14:17 :
dat is jouw mening van wat beschaafd is. Volgens de islam hoort men zich alleen zo te kleden voor de eigen partner en voor niemand anders.
in een beschaafde wereld heb je de keuze je zo te kleden voor je eigen partner en voor niemand anders, maar heb je daarnaast ook de keuze om dit niet opgelegd te krijgen door macht X.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 19-07-2005, 14:19
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 19-07-2005 @ 14:14 :
als je alleen als vlees wordt gezien is dat juist een beperking van je vrijheid

(daarnaast geldt ook dat wat nare man hierboven zegt)
precies! En wat je vooral op tv ziet is niets anders dan een beeld van de vrouw dat ze een stuk lekker vlees is.
Oud 19-07-2005, 14:19
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 19-07-2005 @ 14:19 :
precies! En wat je vooral op tv ziet is niets anders dan een beeld van de vrouw dat ze een stuk lekker vlees is.
ik krijg honger

ja, niet in vrouwen, dan maar gewoon in eten.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Hamas aan de macht
T_ID
500 30-01-2006 19:44
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Enquete: Jouw mening over terrorisme
martin0s
13 10-01-2006 20:37
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Media en de islam
juno
20 25-11-2005 11:35
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Proces Mohammed B.
Levitating Nun
500 26-07-2005 20:11
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Leuk weetje: Op kaartspel stonden terroristische aanslagen
Dotcom
33 16-04-2004 18:02
Verhalen & Gedichten [verhaal] Apocalyps 2012
Junkfood Junkie
19 22-03-2004 11:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:20.