Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-01-2002, 09:39
Ulfheðin
Avatar van Ulfheðin
Ulfheðin is offline
Wij 'mensen' gaan met onze zogenaamde gevoelens (verwendheid) tegen ons 'instinct' in. We zijn al lang niet meer bang om dood te gaan, we toleren homogeneralisatie, gehandicapten, andere etnische groepen.

Onze 'beschaafdheid' heeft geleid tot het vervullen van verwende mensenwensen; Het bouwen van fabrieken, huizen, vuilnisbelten.

Ik kan zeggen dat dit mij best bezighoud, het liefst zie ik de mensheid uitgestorven. Het liefst zie ik geen cultuur meer op deze wereld. Maar waar begin je aan?

Een beetje bootjes droppen tussen walvissen en schietmeneer boten? Of mischien jezelf vastketenen aan de laatste boom in een ex-tropisch regenwoud?

Ik zat eerder te denken aan 'stop met kinderen'. Gebruik ten alle kosten voorbehoedsmiddelen, iedereen. Eerst zullen onze leiders uitsterven, dit zal een grootse chaos zijn gezien het enigste instinct dat wij nog bevatten is volgzaamheid. Wij zullen kort daarop ook sterven en dan is de verwoesting van onze cultuur aan de natuur weggelegd.

Dit is mischien extreem, maar ik ben ook extreem in mijn gedachten, ik voel me totaal opgesloten in deze cultuur en ik ben er scheitziek van

kan iemand hier op in gaan?
__________________
stubborn tiny lights vs. clustering darkness forever ok?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-01-2002, 11:16
*~*DutchGirl*~*
dat gaat je niet lukken. denk ik!

Jonge mensen zijn dol op baby's
en die baby's worden volwassen en dan krijgen die ook baby's en die baby's.. nou jah.

enz.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 11:17
PrackaH
PrackaH is offline
Nou graag...zoals ik al bij een ander (soortgelijk) topic zei: dit vinnik te pessimistisch klinken, dus ben ik het er niet mee eens. Volgens mij geef je de hoop veel te snel op en vergeet je de positieve dingen te vermelden, te pessimistisch dus...meer kan ik er niet over zeggen.
__________________
Wees jezelf...er zijn al genoeg anderen...
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 11:30
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
no offence voor alle betrokkenen, maar wat denk je dat homo's zijn dan??
IMO zijn homo's mensen die ervoor zorgen dat de mensheid uitdunt...want face it, een man kan geen kind baren...en 2 lesbische vrouwn ook niet....
Veel mensen zien homo's als ziekte, ik zie ze als cure....cure voor de wereld.

"Life finds a way"
- Ian Malcolm -
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 11:37
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
hmm interresante ideologie Tom.
alleen waarom zullen per se onze leiders eerts uitsterven?
Afhankelijk van dat maakt het niet uit want er zijn dan toch mensen die naar de macht grijpen een groep vormen waaruit alles word behandeld, groep word kleiner concurentie word gering en hoppa mijnhere dictator staat al bijna klaar. Waardoor deze zijn willen en manier van het leven nastreeft en je verhaal niet meer opgaat of uitmaakt.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 15:17
Ulfheðin
Avatar van Ulfheðin
Ulfheðin is offline
Citaat:
D@mien schreef:
no offence voor alle betrokkenen, maar wat denk je dat homo's zijn dan??
IMO zijn homo's mensen die ervoor zorgen dat de mensheid uitdunt...want face it, een man kan geen kind baren...en 2 lesbische vrouwn ook niet....
Veel mensen zien homo's als ziekte, ik zie ze als cure....cure voor de wereld.

"Life finds a way"
- Ian Malcolm -
zo zie ik het niet, homofilie is ontstaan uit de geest van de mens. De natuur zal nooit wat met homofilie te maken hebben.

Ik heb nog geen enkel die gekend die alleen op mannetjes reed of iets dergelijks.

Trouwens, als we de natuur zijn gang laten gaan vind ik het krom dat we achter zoiets onnatuurlijks moeten staan als dat
__________________
stubborn tiny lights vs. clustering darkness forever ok?
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 15:19
Ulfheðin
Avatar van Ulfheðin
Ulfheðin is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:
hmm interresante ideologie Tom.
alleen waarom zullen per se onze leiders eerts uitsterven?
Afhankelijk van dat maakt het niet uit want er zijn dan toch mensen die naar de macht grijpen een groep vormen waaruit alles word behandeld, groep word kleiner concurentie word gering en hoppa mijnhere dictator staat al bijna klaar. Waardoor deze zijn willen en manier van het leven nastreeft en je verhaal niet meer opgaat of uitmaakt.

Ik heb niet er aan gedacht dat leiders ook uit kunnen treden

Er zal zich hoe dan ook geen enkele manier van politiek stand houden, maar dat zit nogal ingewikkeld en kan ik niet echt uitleggen
__________________
stubborn tiny lights vs. clustering darkness forever ok?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:33.